معرفی دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس RO

معرفی دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس RO

فرایند اسمز معکوس RO

اسمز معکوس RO؛ یک سیستم تصفیه آب اسمز معکوس RO سرمایه گذاری ارزشمند برای شما و خانواده تان است تا از آب تصفیه شده سالم و با طعم عالی در خانه خود لذت ببرید. نه تنها سیستم اسمز معکوس یکی از پیشرفته ترین و موثرترین روش های تصفیه آب خانگی است، بلکه اکثر سیستم های اسمز معکوس برای کار کردن نیازی به برق ندارند. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس چگونه کار می کند؟

معرفی دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس RO
معرفی دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس RO

در مرحله اول، سیستم تصفیه آب اسمز معکوس، آب را از طریق کارتریج های کربن فیلتر می کند و کلر و رسوب را از بین می برد.

مرحله بعدی مرحله تصفیه است، جایی که آب از طریق یک غشای اسمز معکوس ریز که برای حذف تقریباً همه آلاینده ها از جمله سرب، کل مواد جامد محلول ( مانند فلوراید )، آب فاضلاب بازیافتی و غیره طراحی شده است، رانده می شود. در نهایت، آب از طریق کارتریج کربن دیگری جریان می‌یابد تا آب قبل از عبور از شیر شما صیقل داده شود.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

برخی از آلاینده هایی که یک سیستم اسمز معکوس می تواند حذف کند کدامند؟

    • مس 98.5%
    • فلوراید 93.6%
    • آرسنیک 88%
    • باریم 96.3%
    • سلنیوم 97.9%
    • کاهش کل جامدات محلول 90.8%
    • کادیوم 99.1%
    • کدورت 99.1%
    • کلر 95%

 

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا

عملکرد سیستم اسمز معکوس RO

اسمز معکوس نهایی ترین روش در تصفیه آب است. دستگاه تصفیه آب مجهز به سیستم اسمز معکوس با حذف آلاینده های آب، کیفیت آب را افزایش میدهد. آب شهری دارای آلاینده هایی است که در دراز مدت میتواند سلامتی انسان را به خطر بیندازد.

یکی از دلایل اصلی وجود آلاینده در لوله های آب شهری پوسیدگی لوله ها در دراز مدت است. فیلترهای اسمز معکوس RO در مرحله چهارم تصفیه آب قرار دارند و یکی از مهمترین مراحل در تصفیه آب محسوب میشوند. برای مطالعه بیشتر از عملکردسستم اسمز معکوس RO در دستگاه تصفیه آب مقاله <<تصفیه آب تایوانی وتاثیرآن روی سلامتی بدن>> مطالعه کنید.

    • به طور موثر 93.6٪ فلوراید را حذف می کند
    • می تواند فاضلاب شما را تا 300٪ کاهش دهد
    • سرویس دهی آسان
    • عملکرد بالا
    • در قبوض آب صرفه جویی کنید
    • یک سیستم اسمز معکوس معمولاً زیر سینک شما نصب می‌شود
    • سیستم های اسمز معکوس نویز ندارند
    • فیلترهای اسمز معکوس RO آلاینده های شیمیایی آب را تا قطر 0.0001 میکرون حذف میکند

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو

فواید استفاده از سیستم اسمز معکوس

استفاده از سیستم اسمز معکوس دارای فوایدی بسیاری است. ازجمله این فواید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1. آلاینده های بیماری زا را از بین میبرد: منابع آب می توانند حامل مشترک آلاینده های میکروبیولوژیکی بیماری زا مانند ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها و انگل ها باشند. این آلاینده ها آب را برای مصرف نامناسب می کند و ممکن است منجر به چندین بیماری منتقله از طریق آب مانند وبا، اسهال و حصبه شود. دستگاه های تصفیه آب تایوانی با استفاده از پیشرفته ترین سیستم این آلاینده های بیماری زا را کاهش میدهد.

2. طعم آب را شیرین میکند: ناخالصی های موجود در آب باعث میشود که مزه آب شور باشد به همین دلیل میتواند بر طعم آن و حتی طعم غذایی که با آن طبخ می کنیم تأثیر بگذارد. دستگاه های تصفیه آب تایوانی با تکنولوژی اسمز معکوس RO ناخالصی های موجود در آب را حذف نموده و مزه آب را شیرین میکند تا قابل شرب باشد.

3. فلزات سنگین را حذف میکند: آلاینده هایی مانند نیترات، فلزات سنگین، آفت کش ها و غیره زمانی که بالاتر از حد استاندارد در لوله های آب شهری وجود داشته باشند درطولانی مدت اثرات زیان آوری بر سلامتی دارند و می توانند کلیه ها، کبد و سیستم عصبی را مختل کنند و حتی منجر به بیماری هایی مانند سرطان و مسمومیت با سرب شوند. انواع دستگاه آب تصفیه کن تایوانی این آلاینده های سنگین را هم تصفیه و میزان وجودشان در آب را صفر میکند.

دستگاه تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس RO
دستگاه تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس RO

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لایف

خطرات احتمالی سیستم اسمزی

یک فرایند تصفیه آب میتواند دارای مزایا و معایبی باشد. از جمله معایب سیستم اسمز معکوس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

      1. سیستم مجهز به اسمز معکوس برای از بین بردن آلاینده ها ( فلزات سنگین مانند کادمیوم، آرسنیک و کروم ) عالی است. وقتی مواد معدنی و نمک های سالم نیز حذف شوند آب شما اسیدی می شود. برای حفظ سلامتی بدن ( مانند بهبود سلامت روده و کلیه )، می توانید با افزودن مواد معدنی سالم و تغییر PH  آب خود با فیلتر آلکالاین قلیایی، تعادل PH آب خود را تا حد قلیایی افزایش دهید.
      2. تغییر به سیستم اسمز معکوس برای طعم عالی، آب سالم و تصفیه شده به جای خرید بطری های آب پلاستیکی، یک جایگزین سازگار با محیط زیست است. زیرا پلاستیک یک بار مصرف برای محیط زیست ما خطرناک است. اکثر سیستم های اسمز معکوس برای کار کردن به برق نیاز ندارند. برخی از سیستم های اسمز معکوس می توانند تا دو سوم آب شما را هدر دهند، با این حال فیلتر اسمز معکوس RO دستگاه های تایوانی ما تا 300 درصد راندمان آب را بهبود می بخشد.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا

مزایای سیستم اسمز معکوس

      1. سیستم های اسمز معکوس RO از قطعات و اتصالات با بالاترین کیفیت برای حداقل تعمیر و نگهداری در آینده ساخته شده اند. کارتریج ها باید هر 5 تا 6 ماه یکبار تعویض شوند، اما بسته به کیفیت آب و استفاده شما ممکن است نیاز به تعویض زودتر داشته باشند. تعویض فیلتر اسمز معکوس به صورت دوره ای بسته به کیفیت آب و استفاده نیز می باشد.
      2. آب لوله کشی عمومی می تواند حاوی ترکیبات آلی فرار ( VOCs ) مانند آفت کش ها و علف کش ها، فلزات سنگین و مواد شیمیایی مختل کننده غدد درون ریز مانند فلوراید و همچنین هورمون ها و کیست ها باشد. استفاده از اسمز معکوس RO تمام این آلاینده ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و بدن شما را از جذب آنها محافظت می کند.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

آبگونه پالایش گستر نوین

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور و نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش برندهای آکوا پرو ، آکوا لایف ، آکوا پیور ، آکوا اسپرینگ ، آکوا لاین ، آکوا کلیر ، سافت واتر ، سی سی کا و جامبو می باشد.

این مجموعه ضمن مشاوره و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط خریداران محترم ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب شما را تضمین مینماید .

جهت اخذ مشاوره رایگان پیش از انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با سیستم اسمز معکوس RO، با کارشناسان و مشاوران ما در شرکت آبگونه در ساعات اداری با تلفن 02191015300 و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل با تلفن همراه 09912030530 تماس حاصل فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها