بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

استفاده از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و یا خرید بهترین مارک تصفیه آب، با توجه به آلودگی های موجود در آب شهری و تلاش بشر برای دستیابی به آب تصفیه شده و بهداشتی، بعنوان مناسب ترین گزینه جهت منازل مطرح می شود. بررسی نظرات کارشناسان صنعت تصفیه و نگاهی اجمالی به آمار منتشر شده، این حقیقت را بیش از پیش آشکار نموده که انواع تجهیزات تصفیه آب تایوانی بعنوان بهترین و باکیفیت ترین محصولات، از محبوبیت ویژه ای در بازار کشور برخوردار بوده و از آنها بعنوان بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی یاد شده است.

از لحاظ تخصصی، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به برند یا مدل خاصی محدود نشده و انواع تجهیزات تصفیه آب استاندارد که قادر به پالایش تمامی آلاینده های مضر داخل آب بوده و دارای طول عمر مفید بلند مدت و کیفیت مناسب می باشند در این دسته بندی قرار خواهند گرفت. هر نوع از تجهیزات تصفیه که قابلیت حذف آلاینده های فیزیکی، شیمیایی و میکروبی آب را دارا بوده و قطعات و فیلتراسیون تعبیه شده در آن، مواد شیمیایی مضری را به آب منتقل ننماید، بعنوان یکی از بهترین آب تصفیه کن ها شناخته می شود.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

تصفیه آب تایوانی آکوا پرو

20%-

دستگاه آکوا پرو 6 فیلتر

دستگاه تصفیه آب آکواپرو مدل APRO-RO6 TP

قیمت اصلی ۱۶۲,۲۵۰,۰۰۰ ریال بود.قیمت فعلی ۱۲۹,۸۰۰,۰۰۰ ریال است.
20%-
(2) قیمت اصلی ۱۶۹,۷۵۰,۰۰۰ ریال بود.قیمت فعلی ۱۳۵,۸۰۰,۰۰۰ ریال است.
20%-
قیمت اصلی ۱۹۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال بود.قیمت فعلی ۱۵۶,۸۰۰,۰۰۰ ریال است.
20%-
قیمت اصلی ۱۸۵,۶۲۵,۰۰۰ ریال بود.قیمت فعلی ۱۴۸,۵۰۰,۰۰۰ ریال است.
20%-
قیمت اصلی ۱۹۳,۱۲۵,۰۰۰ ریال بود.قیمت فعلی ۱۵۴,۵۰۰,۰۰۰ ریال است.
20%-
(1) قیمت اصلی ۲۰۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال بود.قیمت فعلی ۱۶۰,۸۰۰,۰۰۰ ریال است.
20%-
قیمت اصلی ۲۲۷,۲۵۰,۰۰۰ ریال بود.قیمت فعلی ۱۸۱,۸۰۰,۰۰۰ ریال است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Instagram
Telegram
Whatsapp
Facebook
Youtube
Aparat

بهترین تصفیه آب خانگی

بهترین تصفیه آب خانگی کدام است؟ در صورتی که این روزها قصد خرید دستگاه تصفیه آب را داشته باشید، دائماً این سوال را از خود می پرسید. در پاسخ به این سوال می توان گفت که بهترین تصفیه آب خانگی به دستگاهی اطلاق می شود که شما را از تامین آبی سالم و بهداشتی جهت مصارف روزانه، بی نیاز نماید. کیفیت آب لوله کشی در هر منطقه از کشور متفاوت است. ممکن است فردی در شهر تهران، یکی از بهترین مدلهای دستگاه تصفیه آب را خریداری نموده و از انتخاب خود بسیار خوشنود باشد. اما اگر شخص دیگری همین دستگاه را برای استفاده در شهر زاهدان انتخاب کند، آیا عملکرد آن راضی کننده خواهد بود؟ قطعاً خیر. زیرا میزان سختی و نوع آلاینده های موجود در آب شهر تهران با زاهدان متفاوت است و این موضوع در عملکرد دستگاه تاثیرگذار خواهد بود.

زیرا عملکرد بهترین تصفیه آب خانگی نسبی بوده و به عوامل گوناگونی وابسته است. از مهمترین عوامل موثر در انتخاب بهترین تصفیه آب خانگی می توان به میزان سختی آب، منبع تامین کننده آب، نوع آلاینده های موجود در آب، میزان PH آب، دما و فشار آب اشاره نمود. هر یک از عوامل ذکر شده در تعیین نوع دستگاه، سیستم فیلتراسیون و تعداد مراحل تصفیه تاثیر مستقیم خواهند داشت. اگر سختی آب در منطقه ای 70 درجه PPM باشد استفاده از دستگاه های اولترا فیلتراسیون مکانیکی بهترین گزینه خواهد بود. اما اگر میزان سختی به 400 درجه برسد، برای تامین آب شرب مورد نیاز به دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس برقی نیاز خواهید داشت. برای انتخاب بهترین تصفیه آب خانگی لازم است آنالیز کاملی از پارامترهای کیفی آب لوله کشی منزل خود داشته باشید.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

امروزه انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی جهت دسترسی دائمی به آب شرب سالم در حد استانداردهای جهانی، امری چالش برانگیز به نظر می رسد. زیرا از یک سو واردات انواع آب تصفیه کن خانگی جهت حمایت از تولید داخل، توسط ارگان های ذیربط ممنوع اعلام گردیده و از سوی دیگر، تنوع تجهیزات تصفیه آب خانگی تایوانی مونتاژ داخل نیز بسیار اندک است. به جرأت می توان گفت انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی مونتاژ شده در کشور، در نهایت به سه یا چهار برند خاص محدود می شوند. عوامل گوناگونی در این موضوع دخیل هستند که از مهمترین آنها می توان به افزایش بی سابقه نرخ ارز، تورم حاکم بر کشور، کاهش قدرت خرید افراد و انواع مشکلات موجود در زمینه واردات کالا اشاره نمود.

بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی

موارد مذکور موجب کاهش رغبت شرکت ها در زمینه واردات قطعات از کشور تایوان گردیده و تنوع در تولید بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی را به حداقل ممکن رسانده است. از طرفی افزایش قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی، زمینه ساز تولید انواع تجهیزات تصفیه آب فیک و تقلبی در بازار کشور گردیده است. بسیاری از این تجهیزات توسط شرکت های سودجو و دلال و با استفاده از قطعات و فیلتراسیون غیر استاندارد تولید شده و راهی بازار گردیده است. تولیدکنندگان این قبیل دستگاه ها با کمک الصاق لیبل برندهای معتبر تایوانی، مشتریان را فریب داده و به دلیل قیمت مناسب، مصرف کننده آنها را بعنوان بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی خریداری می نماید.

بهترین مارک تصفیه آب

موضوع انتخاب و خرید بهترین مارک تصفیه آب، شامل مباحث تخصصی بسیار پیچیده بوده و حتی بزرگترین کارشناسان و صاحب نظران صنعت تصفیه را دچار اختلاف نظر نموده است. زیرا شرکت های بزرگ و معتبر سازنده تجهیزات تصفیه در دنیا کم نیستند. این شرکت ها در رقابتی تنگاتنگ، دائماً در حال ایجاد تحول و نوآوری در تولید محصولات خود بوده و از هیچ فرصتی جهت ربودن گوی سبقت از دیگر رقبا، فروگذار نخواهند بود. اما با نیم نگاهی به بازار کشور متوجه خواهیم شد که اثری از این شرکت ها و تکنولوژی های جدید آنها دیده نمی شود. در نتیجه می توان گفت که در کشور ما، بهترین مارک تصفیه آب را نهایتاً باید در میان برندهای تایوانی جستجو نمود.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی

اگر بابت انتخاب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی از میان برندهای تایوانی کمی دلسرد شده اید لازم است بدانید که اکثر این برندها در اصل شرکت های آمریکایی و کانادایی هستند. این کشورها بعلت فراوانی نیروی کار با دستمزد پایین، تکنولوژی خود را به تایوان منتقل نموده اند. این سرمایه گذاری عظیم، تایوان را به قطب تصفیه آب مبدل نموده و از لحاظ اقتصادی، کشور چین را تحت تاثیر قرار داده است. در سالهای اخیر برندهای معتبری در کشور تایوان مشغول به تولید و ارائه محصولات خود بوده و بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی را میتوان در میان آنها جستجو نمود.

بهترین مارک تصفیه آب خانگی تایوانی

موضوع ممنوعیت واردات دستگاه های تصفیه آب به کشور، انتخاب بهترین مارک تصفیه آب خانگی تایوانی را تحت تاثیر خود قرار داده است. زیرا هیچ یک از برندهای معتبر تولید کننده تایوانی در کشور حضور نداشته و قادر به خرید مستقیم از این شرکت ها نخواهید بود. از طرفی در کشور تنها چند شرکت فعال در صنعت تصفیه مانند شرکت آبگونه، مشغول به واردات قطعات و فیلتراسیون تایوانی جهت تولید انواع سیستم های تصفیه می باشند. به همین علت جهت انتخاب و خرید بهترین مارک تصفیه آب خانگی تایوانی، لازم است شرکت های وارد کننده معتبر داخلی را دنبال نموده و به تولیدات باکیفیت آنها اطمنیان نمایید.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

در صورتی که قصد خرید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی را داشته باشید، انتخاب چندانی پیش روی شما نیست. به جرأت میتوان گفت انواع آب تصفیه کن خانگی تمام تایوانی تولید شده در کشور، به 2 یا 3 برند محدود خلاصه می شوند. لازم به توضیح است که دستگاه تمام تایوانی به تجهیزاتی اطلاق می شود که قطعات و فیلتراسیون آنها 100% وارداتی بوده و حک برجسته Made In Taiwan همراه با لوگو و نام برند سازنده از جنس متریال بدنه، بر روی تمامی قطعات آن موجود باشد. در حال حاضر تنها مدل دستگاه تصفیه آب خانگی تمام تایوانی تولید شده توسط شرکت آبگونه، برند محبوب و معتبر آکوا پرو تایوان می باشد.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

اگر مراودات اقتصادی میان کشورهای صنعتی جهان با میهن عزیزمان ایران، تحت تأثیر تحریم های ظالمانه دولت های اروپایی و آمریکا نبود، شاهد حضور پر رنگ برندهای معتبر تولید کننده تجهیزات تصفیه آب در کشورمان بودیم. اما سایه سنگین تحریم ها، انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی را کمی دشوار نموده است. زیرا چاره ای جز اطمینان به شرکت ها و برندهای معتبر تولید کننده داخلی نخواهیم داشت. به همین دلیل توصیه می کنیم بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی را از میان تولیدات شرکت های معتبر وارد کننده داخلی انتخاب نمایید. در این صورت از محصولی با کیفیت، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر برخوردار خواهید بود.

بهترین برند تصفیه آب خانگی

بهترین برند تصفیه آب خانگی متعلق به شرکت هایی خواهد بود که ضمن احترام به حقوق مصرف کنندگان، نسبت به تولید باکیفیت ترین تجهیزات تصفیه آب اقدام نموده و با ارائه گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش مادام العمر، کیفیت مطلوب محصولات خود را تضمین نمایند. در این میان بسیاری از شرکت های سودجو و دلال، با سوء استفاده از نام برندهای معتبر تایوانی، سعی در فریب مشتریان و فروش محصولات تقلبی و فیک خود می نمایند. بنابراین تنها راه ممکن جهت دستیابی به بهترین برند تصفیه آب خانگی در کشور، شناسایی شرکت ها و برندهای معتبر وارد کننده ایرانی و خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مونتاژ داخل خواهد بود.

بهترین برند تصفیه آب خانگی تایوانی

جهت انتخاب و خرید بهترین برند تصفیه آب خانگی تایوانی، لازم است در مورد قطعات و فیلتراسیون بکار رفته در ساختار این تجهیزات مونتاژی تحقیق کنید. قطعاً قطعات و فیلتراسیون باکیفیت، تولید برندهای معتبر تایوانی هستند. ازجمله معتبر ترین شرکت های تولید کننده قطعات دستگاه تصفیه آب در کشور تایوان، می توان به برندهای سافت واتر، سی سی کا، آکوا پرو، فلوکس تک، تانک پک و … اشاره نمود. اگر با نام و لوگوی حک شده مربوط به هریک از این برندها بر روی قطعات و فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود مواجه شدید، مطمئن باشید که بهترین برند تصفیه آب خانگی تایوانی را انتخاب نموده اید.