نمایندگی سافت واتر

نمایندگی سافت واتر

آبگونه نمایندگی سافت واتر در ایران

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین نمایندگی سافت واتر در ایران

آبگونه پالایش گستر نوین ، نمایندگی سافت واتر Soft Water در ایران ، همواره در جهت خدمت رسانی به شما هم میهنان عزیز گام برداشته است . شرکت آبگونه ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های تصفیه آب این برند را عهده دار می باشد .

 خرید انواع دستگاه تصفیه آب سافت واتر از نمایندگی سافت واتر

آبگونه نمایندگی سافت واتر
آبگونه نمایندگی سافت واتر

تاریخچه شرکت سافت واتر

شرکت Soft Water سال 1946 در شهر ویسکانسین واقع در کشور آمریکا تاسیس گردید .

این شرکت در مدت زمان 66 سال توانست با تولید دستگاه ها و قطعات با کیفیت ، اعتماد مشتریان داخلی را جلب نماید .

در عین حال همزمان در فکر انتقال این تکنولوژی به سایر کشورها نیز بود .

شهرت این شرکت در کیفیت بسیار بالای تولیدات و ارائه خدمات صادقانه و مقرون به صرفه به مشتریان خود است .

سافتواتر کیفیت و خلوص آبی که توسط دستگاه های تصفیه آب خود به مشتریان ارئه داده را تضمین می نماید .

این ضمانت اخلاقی تاکنون خریداران زیادی را با شرکت Soft Water همراه ساخته است .

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

این برند محبوب به دلیل فراوانی نیروی کار و دستمزد بسیار پایین تر ، وارد کشور تایوان شده و شروع به تولید محصولات و بازاریابی همزمان نمود .

دیری نگذشت که این مجموعه پر آوازه و معروف شد و توانست قسمت بزرگی از بازار جهانی را با تولیدات خود در دست بگیرد .

دستگاه های تصفیه آب تولیدی این شرکت برخلاف رقیب ، از تنوع و گستردگی فراوانی برخوردار نبوده و مدل های گوناگونی را شامل نمی شوند .

این مدل ها غیر از تکنولوژی تصفیه ، بیشتر به تفاوت در تعداد مراحل فیلتراسیون و نمای ظاهری دستگاه تصفیه خلاصه می شوند .

واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب شرکت Soft Water ، حدودا از دهه هشتاد و همزمان با سایر برندهای تایوانی در کشور ما آغاز گردید و شرکت آبگونه نمایندگی سافتواتر را اخذ نمود .

محصولات این شرکت بسیار سریع مورد استقبال گسترده خانواده های ایرانی قرار گرفت و امروزه نیز یکی از محصولات پر فروش بازار دستگاه های تصفیه آب است .

Soft Water
Soft Water

آبگونه پالایش گستر نوین

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین نمایندگی شرکت سافتواتر در ایران ، یکی از بزرگترین واردکنندگان و تامین کننده قطعات دستگاه های تصفیه آب شرکت Soft Water در کشور عزیزمان بوده و در سالهای اخیر همواره افتخار خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی را داشته است .

نمایندگی دستگاه سافت واتر

آبگونه بعنوان نماینده Soft Water در ایران ، همانند شرکت Soft Water در تایوان ، با تلاش پرسنل متعهد و کار آزموده خود ، همواره در راستای تامین سلایق و جلب رضایت حداکثری شما مشتریان عزیز گام برداشته است .

نمایندگی دستگاه تصفیه سافت واتر

شرکت آبگونه به وظیفه خطیر خود که همانا تلاش جهت تامین آب شرب سالم و افزایش سلامتی در خانواده های ایرانی است ، عمل نموده و تا زمان تحقق شعار خود ” آب سالم = بدن سالم = نشاط خانواده ” از پای نخواهد نشست .

دستگاه سافت واتر

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین ، توسط واحد بازاریابی و فروش خود و جهت تسهیل در فرآیند انتخاب و خرید محصولات سافتواتر توسط شما خوبان ، نسبت به ساخت لینک محصولات این برند معتبر در قسمت پایانی این پست اقدام نموده است .

Softwater

شما مشتریان عزیز می توانید با کلیک بر روی لینک مذکور ، ضمن بازدید از صفحه فروشگاه مربوط به مدل های متنوع دستگاه تصفیه آب Soft Water ، از توضیحات کامل و تخصصی در مورد دستگاه تصفیه آب منتخب خود نیز بهره مند شوید .

Soft Water

مشتریان گرامی این مجموعه که نیاز به انجام مشاوره با کارشناسان فروش دستگاه های تصفیه آب دارند نیز می توانند در ساعات اداری با تلفن هوشمند 02191015300 و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل با تلفن همراه 09912030530 تماس حاصل نموده و پس از اخذ مشاوره نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایند .

نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر

کلیه محصولات شرکت آبگونه پالایش گستر نوین دارای گارانتی طلایی دو ساله با شماره سریال منحصر به فرد ، خدمات پس از فروش مادام العمر و شامل ارسال و نصب رایگان می باشند .

 

 

نمایندگی سافت واتر
نمایندگی سافت واتر
اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
12 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها