آموزش نصب دستگاه تصفیه آب

آموزش نصب دستگاه تصفیه آب

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

فرایند نصب دستگاه تصفیه آب در دستگاه هایی که مجهز به فرایند اسمز معکوس RO هستند یکسان است. آبی که طی فرایند اسمز معکوس تولید می شود آبی است که از یک سیستم فیلتراسیون RO عبور کرده است. این فیلتر آلاینده های موجود در آب را تا قطر 0.0001 میکرون حذف نموده و طعمی مطبوع به آب می دهند.

مهم ترین شاخص برای انتخاب دستگاه تصفیه آب برقی ( دارای پمپ ) و یا معمولی میزان فشار آب است. اگر فشار آب بیشتر از 40 پاسکال باشد لزومی به استفاده از دستگاه تصفیه آب برقی نیست. اما اگر فشار آب کمتر از 40 پاسکال باشد باید دستگاه تصفیه آب برقی تهیه کنید. در این دستگاه ها یک پمپ با قدرت 125 psi وجود دارد که ولتاژ برق مصرفی این پمپ 24 ولت است.

در آپارتمان ها در طبقات بالا به دلیل نوسانات فشار آب خصوصا در فصل تابستان بهتر است از دستگاه تصفیه اب برقی استفاده کنید.

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی
نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

ابزار لازم جهت نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

  1. انواع آچار ( فرانسه – تخت 10 و 13 )
  2. انبردست
  3. پیچ گوشتی 2 سو و 4 سو
  4. تیغ کارتر
  5. دریل
  6. مته کبالت 10 و 11 میلی متری

با توجه به ابزار آلات لازم برای نصب دستگاه اقدام می کنیم. قبل از اقدام برای نصب دستگاه تصفیه اب باید بررسی کنیم که در سینک ظرفشویی ما محل نصب شیر تصفیه آب تعبیه شده است یا خیر؟ درصورتی که در سینک ما محلی برای نصب شیر دستگاه تصفیه اب تعبیه نشده بود باید اقدام به سوراخ کردن محلی مناسب در سینک کنیم.

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا

مراحل نصب دستگاه تصفیه آب زیر سینکی

1) آب سرد شهری را قطع می کنیم و سه راهی استیل را به لوله شبکه آب شهری 1/2 وصل می کنیم.

2) شیر گازی ( آبی رنگ ) را به خروجی که روی سه راهی استیل قرار دارد وصل می کنیم، آب ورودی به دستگاه تصفیه آب از طریق شیرگازی قطع و وصل می گردد.

3) شیر روسینکی را با دریل و ایجاد سوراخ، روی سینک آشپزخانه میتوان نصب نمود و یا می توان با پایه استیل شیر مزبور را بر روی دیوار نیز نصب کرد.

4) شلنگ را به اندازه لازم بریده و از شیر گازی ( آبی رنگ ) به ورودی دستگاه در روی هوزینگ شماره یک وصل می کنیم.

5) پساب تولیدی دستگاه را از طریق درین فاضلاب 300 CC و با استفاده از شلنگ به سمت بست فاضلاب هدایت می کنیم.

6) شیر مخزن پلاستیکی را به مخزن تصفیه آب وصل می کنیم.

7) درب هوزینگ ممبران را باز کرده و ممبران را درون محفظه آن جا می زنیم.

8) آب خالص و تصفیه شده از ورودی مرحله پنجم دستگاه یا فیلتر پسن کربن به مخزن ذخیره سازی آب وارد می شود و از طریق شلنگ پس از عبور از مرحله پنج و شش به شیر برداشت دستگاه تصفیه آب خانگی فرستاده میشود.

9) از انتهای مرحله ششم دستگاه یا فیلتر مینرال شلنگی را به شیر برداشت آب روی سینک ظرفشویی متصل میکنیم.

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی
نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

ویدئو آموزشی مراحل نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

 

 

حتما و حتما قبل از نصب دستگاه تصفیه اب خانگی، سطح TDS ( راجب به این مورد در مقاله << نکاتی که باید قبل از خرید یک دستگاه تصفیه آب عالی در نظر گرفته شود >> مفصل صحبت کرده ایم ) و فشار آب لوله کشی شهر را با استفاده از فشارسنج بررسی کنید.

در موقع نصب دستگاه تصفیه اب باید به این نکته توجه شود که تمامی شلنگ ها و اتصالات در جای درست قرار بگیرند. در غیر اینصورت ممکن است باعث ایجاد نشتی آب شود.

نصب دستگاه تصفیه اب خانگی سی سی کا

درباره شرکت آبگونه

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بعنوان یک مجموعه سلامت محور و در راستای سیاست مشتری مداری خود با همکاری تکنسین های مجرب و کارآزموده در واحد فنی و تلاش واحد تبلیغات و بازاریابی خود اقدام به تولید و انتشار کلیپ آموزشی نصب دستگاه تصفیه اب اسمز معکوس ( RO ) نموده است.

لیست قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

بدین ترتیب مشتریان و خریداران دستگاه های تصفیه اب خانگی این مجموعه در سراسر کشور و همچنین بازدید کنندگان گرامی کانال که به هر علت امکان مراجعه و حضور تکنسین جهت نصب دستگاه تصفیه اب در محل مورد نظر ایشان وجود نداشته و یا تمایل دارند شخصا نسبت به نصب دستگاه آب تصفیه کن خانگی خود اقدام نمایند، با استفاده از توضیحات ساده و در عین حال کامل موجود در ویدئو، به راحتی تصفیه اب خود را راه اندازی نمایند.
جهت کسب اطلاعات متنوع و تخصصی در مورد انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و ثبت سفارش به سایت شرکت آبگونه پالایش گستر نوین به آدرس https://abgooneh.com مراجعه فرمایید.
همچنین می توانید جهت اخذ مشاوره رایگان، خرید محصولات و دریافت پشتیبانی با تلفن هوشمند 02191015300 در ساعات اداری و یا تلفن همراه 09912030530 در کلیه ساعات شبانه روز تماس حاصل فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها