دستگاه تصفیه آب برای جکوزی

دستگاه تصفیه آب جکوزی

خرید دستگاه تصفیه آب جکوزی

دستگاه تصفیه آب جکوزی؛ تصفیه نمودن آب جکوزی و استخر یکی از راه های سالم ماندن آب و استفاده چند باره از آن است. به همین دلیل خرید دستگاه تصفیه آب جکوزی امری ضروری و اجتناب ناپذیر بنظر می رسد. نمونه های مختلفی از دستگاه تصفیه اب جکوزی در بازار کشورمان موجود هستند که در این مطلب به توضیح و بررسی برخی از آنها می پردازیم:

  • دستگاه تصفیه اب جکوزی شنی
  • دستگاه تصفیه اب جکوزی دیاتومه
  • دستگاه تصفیه اب جکوزی کارتریجی
دستگاه تصفیه آب جکوزی
دستگاه تصفیه آب جکوزی

دستگاه تصفیه آب جکوزی شنی

انواع تصفیه اب جکوزی شنی یکی از متداول ترین دستگاه ها جهت تصفیه آب استخر و جکوزی می باشند. علت متداول بودن استفاده از آنها، شرایط تعمیر و نگهداری آسان این نوع از دستگاه ها است. تصفیه آب جکوزی شنی در حال حاضر در 2 مدل مختلف در بازار موجود است:

  • فیلتر تصفیه آب جکوزی شنی با بدنه فلزی
  • فیلتر تصفیه آب جکوزی شنی با بدنه کامپوزیت

امروزه استفاده از دستگاه تصفیه اب جکوزی شنی با بدنه فلزی بعلت امکان ایجاد زنگ زدگی و پوسیدگی در بدنه، بیشتر مختص استخرهای بزرگ و عمومی می باشد. همچنین استفاده از فیلتر تصفیه آب جکوزی شنی با بدنه کامپوزیت جهت فیلتراسیون آب استخر و جکوزی های شخصی و خانگی بیشتر مورد تایید و توجه کارشناسان و متخصصان تاسیسات استخر قرار گرفته است.

فرایند تصفیه فیزیکی آب در دستگاه تصفیه اب استخر و جکوزی شنی توسط ماده سیلیس انجام می پذیرد. بطور معمول از 3 سایز مختلف سیلیس در فیلتر تصفیه آب جکوزی شنی استفاده می گردد:

  • سیلیس دانه درشت جهت استفاده در کف فیلتر
  • سیلیس دانه متوسط جهت استفاده در میانه فیلتر
  • سیلیس دانه ریز جهت استفاده در بالای فیلتر

فیلتر تصفیه آب جکوزی شنی قادر به پالایش آلاینده های فیزیکی معلق در آب تا قطر بین 60 تا 90 میکرون می باشد. همچنین پس از چند بار استفاده از فیلتر با قرار دادن آن در حالت بکواش به سادگی شستشو و تمیز خواهد شد.

دستگاه تصفیه آب جکوزی شنی
دستگاه تصفیه آب جکوزی شنی

فیلتر تصفیه اب جکوزی دیاتومه

در انواع تصفیه آب جکوزی دیاتومه از فیلترهای غشایی جهت تصفیه آب استفاده گردیده است. در این نوع فیلتر آب از منافذ خاک دیاتومه که به سطح پارچه چسبیده است عبور داده شده و ذرات معلق آن پالایش می گردند. همچنین فیلتر دیاتومه قادر به حذف آلاینده ای فیزیکی معلق در آب تا قطری بین 5 تا 10 میکرون می باشد.

شرایط نگهداری و سرویس فیلتر تصفیه آب دیاتومه نسبت به فیلتر شنی کمی سخت تر بنظر می رسد. زیرا علاوه بر استفاده از سیستم بکواش جهت شستشوی فیلتر به نظافت پارچه ها با بورس مخصوص، اسید شویی و گاها شارژ خاک دیاتومه نیاز خواهد داشت.

مدل های محدودی از فیلتر دیاتومه در بازار موجود هستند. زیرا برای تصفیه آب استخر ها و جکوزی اغلب از فیلتر شنی استفاده می شود و برندهای تولید کننده بعلت تقاضای بیشتر جهت خرید فیلترهای شنی، کمتر به طراحی و تولید فیلتر دیاتومه می پردازند.

دستگاه تصفیه آب جکوزی دیاتومه
دستگاه تصفیه آب جکوزی دیاتومه

دستگاه تصفیه اب جکوزی کارتریجی

فیلترهای تصفیه آب جکوزی کارتریجی با عبور دادن آب از پارچه کارتریج، قادر به پالایش ذرات معلق در آب تا قطری بین 10 تا 20 میکرون هستند. نسبت به فیلترهای شنی دقیق تر بوده اما هزینه تعمیر و نگهداری آنها از فیلترهای شنی بالاتر است. زیرا نیاز به اسید شویی و تعویض دوره ای کارتریج دارند. به همین دلیل بیشتر در جکوزی و استخرهای کوچک و شخصی مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه تصفیه آب جکوزی کارتریجی
دستگاه تصفیه آب جکوزی کارتریجی

استفاده از دستگاه پیش تصفیه برای جکوزی و استخر

دستگاه پیش تصفیه آب خانگی استفاده های گوناگونی دارد. از این دستگاه معمولا در ورودی آب خانه ها یا آپارتمان ها جهت تصفیه کل آب ورودی استفاده می گردد. به همین علت به آنها دستگاه پشت کنتوری نیز گفته می شود.

دستگاه پیش تصفیه آب خانگی بعلت دقت و قدرت بالا و انجام فیلتراسیون در 3 مرحله مختلف توسط فیلتر های نیمه صنعتی 20 اینچ، جهت تصفیه اب استخر و جکوزی نیز کاربرد دارد.

دستگاه پیش تصفیه آب خانگی جامبو
دستگاه پیش تصفیه آب خانگی جامبو

آبگونه پالایش گستر نوین

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور و نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش برندهای آکوا پرو، آکوا لایف، آکوا پیور، آکوا اسپرینگ، آکوا لاین، آکوا کلیر، سافت واتر، سی سی کا و جامبو می باشد.

 

این مجموعه ضمن مشاوره و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط خریداران محترم، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب شما را تضمین می نماید.

جهت برقراری تماس با مرکز خرید دستگاه تصفیه آب و اخذ مشاوره رایگان پیش از انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با سیستم اسمز معکوس RO، با کارشناسان و مشاوران ما در شرکت آبگونه در ساعات اداری با تلفن 02191015300 و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل با تلفن همراه 09912030530 تماس حاصل فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها