مرکز خرید دستگاه تصفیه آب

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب در تهران

آبگونه؛ مرکز خرید دستگاه تصفیه آب در شهر تهران

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب در شهر تهران کجاست؟ در حال حاضر اکثر غریب به اتفاق شرکت های واسطه و فیک، نسبت به دریافت پنل از پلیس مارکت هایی چون دیجی کالا، ترب، ایمالز، دیوار، شیپور و امثال آن اقدام می نمایند. این رویکرد موجب قطع ارتباط بین خریدار با ارائه دهنده محصول می گردد. زیرا پلیس مارکت مسئول ارائه خدمات یا گارانتی به مشتری نیست. هدف نهایی از این اقدام هوشمندانه، عدم پاسخگویی به خریدار و امتناع از ارائه خدمات و گارانتی به مصرف کننده خواهد بود. در حقیقت برند و اعتبار پلیس مارکت، سکوی پرتابی برای فروشنده محصولات فیک و تقلبی خواهد شد. زیرا فروشنده با دریافت پنل و پرداخت کمیسیون، به راحتی خریدار را فریب می دهد.

شرکت آبگونه با سال ها تجربه درخشان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور، در حال خدمت رسانی به هم میهنان عزیز می باشد. این مجموعه با ارائه خدمات پس از فروش متنوع و گسترده، سعی در جلب رضایت حداکثری خریداران محترم خود نموده است. ازجمله مزایای خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت آبگونه بعنوان مرکز خرید دستگاه تصفیه آب در شهر تهران می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • ارائه مشاوره رایگان و تخصصی
  • تنوع بی نظیر برندها و مدل ها
  • ارسال و نصب رایگان محصولات
  • گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات
  • خدمات پس از فروش مادام العمر
  • خرید آنلاین محصولات
  • ضمانت اصالت کالا
  • تضمین بهترین قیمت
  • امکان پرداخت وجه در محل
  • گارانتی بازگشت و تعویض محصول
  • خدمات اطلاع رسانی پیامکی سرویس های دوره ای
مرکز خرید دستگاه تصفیه آب
مرکز خرید دستگاه تصفیه آب

خدمات ویژه در مرکز خرید دستگاه تصفیه آب

با توجه به شرایط اسفناک حاکم بر بازار دستگاه تصفیه آب در ایران، ارائه مشاوره رایگان و تخصصی از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. به جرأت می توان گفت بیش از 90 درصد از محصولات تصفیه آب موجود در بازار را دستگاه های فیک و تقلبی تشکیل داده اند. در حقیقت دستگاه تصفیه آب فیک و تقلبی توسط قطعات و فیلتراسیون فاقد استانداردهای صنعت تصفیه تولید می گردد. همین محصولات بی کیفیت، گاهاً با الصاق لیبل برندهای معروف، بعنوان دستگاه تصفیه آب تایوانی به مشتری ارائه می شوند. ارائه مشاوره تخصصی و ایجاد آگاهی عمومی در میان خریداران، تنها راهکار موجود جهت برون رفت از این معضل به نظر می رسد.

شرکت آبگونه با کمک کارشناسان مجرب و متعهد خود در واحد فروش، امکان ارائه مشاوره رایگان و تخصصی به عموم مشتریان را فراهم نموده است. لذا توصیه می کنیم پیش از انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، نسبت به اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان واحد فروش اقدام فرمایید. با دریافت مشاوره و کسب اطلاعات تخصصی، قادر به انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب متناسب با بودجه و کیفیت آب لوله کشی محل سکونت خود خواهید بود.

 

دلایل استفاده از تصفیه آب خانگی

منابع تامین کننده آب در شهر تهران و سایر کلان شهرها آلوده بوده و برای شرب استاندارد نیستند. منشأ اصلی آلودگی آب های سطحی و زیرزمینی، آلودگی هواست. در هنگام بارندگی، انواع آلاینده های شیمیایی معلق در هوا با آب باران ترکیب شده و به سمت زمین روانه می گردند. در نهایت این مواد شیمیایی خطرناک، مضر و گاهاً سرطان زا، آب های جاری و سدها را آلوده می نمایند. همچنین سفره های آب زیرزمینی در اثر نفوذ تدریجی آب در خاک، آلوده خواهند شد. بسیاری از این مواد شیمیایی مضر حتی پس از تصفیه آب توسط تصفیه خانه ها، درون آب باقی خواهند ماند.

تصفیه آب (Water Treatment): هر فرآیندی است که کیفیت آب را بهبود می بخشد تا آن را برای یک هدف خاص مناسب تر سازد. هدف استفاده نهایی ممکن است نوشیدن، تأمین آب صنعتی، آبیاری، نگهداری جریان رودخانه، تفریح با آب یا بسیاری از کاربردهای دیگر ازجمله بازگرداندن بصورت امن به محیط زیست باشد. تصفیه آب آلاینده ها و اجزاء نامطلوب را حذف می کند یا غلظت آن ها را کاهش می دهد، به طوری که آب برای استفاده مورد نظر مناسب می شود.

تصفیه آب در تصفیه خانه ها مراحل مختلفی دارد. ابتدا در مراحل انعقاد، لخته سازی و رسوب گذاری ذرات معلق درون آب جدا می شوند. سپس جهت حذف آلاینده های میکروبی، کلر یا کلرامین به آب اضافه خواهد شد. اما هنوز بسیاری از املاح شیمیایی مانند نیتریت، نیترات، سرب و … درون آب باقی مانده اند. علاوه بر این، مشتقات شیمیایی حاصل از کلر زنی به آب، باعث افزایش سطح آلاینده های شیمیایی آن خواهند شد.

با توجه به موارد فوق، استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی امری ضروری و اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس قادر به پالایش و حذف آلاینده های فیزیکی و شیمیایی موجود در آب می باشند. با کمک فیلترهای تصفیه فیزیکی موجود در این دستگاه، ذرات معلق در آب مانند شن، ماسه، گچ، آهک، براده و زنگ زدگی، گل و لای و سایر رسوبات حذف می گردد. همچنین توسط فیلتر قدرتمند اسمز معکوس، املاح شیمیایی درون آب مثل نیتریت، نیترات، فسفات، سرب، فلوراید، کلر و سایر آلاینده های مضر جذب و از طریق فاضلاب دفع می گردد.

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب
مرکز خرید دستگاه تصفیه آب

اهمیت آب شرب سالم و بهداشتی

آب هدیه خالق یکتا به انسان، از نعمتهای بزرگ الهی، سرچشمه حیات، باعث طراوت و شادابی، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است. اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست. امیدواریم با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی، شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم.

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور است. این مجموعه با تکیه بر سابقه درخشان و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده، مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. شرکت آبگونه با هدف پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه، گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است.

در صورت نیاز به تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی، به صفحه آموزش تعویض فیلتر تصفیه آب مراجعه نمایید. جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره های فصلی، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب، به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید. جهت ارتباط با مرکز خرید دستگاه تصفیه آب در شهر تهران، تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان، به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. برای خرید دستگاه تصفیه آب جکوزی با مشاوران آبگونه تماس حاصل فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها