قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

لیست قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی با توجه به تعداد فیلترها، برند، کیفیت تجهیزات و قطعات آن متفاوت است. دستگاه های تصفیه آبی که مجهز به سیستم اسمز معکوس RO هستند عملکرد یکسانی دارند. هنگام خرید دستگاه تصفیه آب غیر از توجه به قیمت آن، باید کیفیت و میزان سختی آب محل سکنوت خود را مدنظر قرار دهید.

فیلترها اولین عامل در تعیین قیمت دستگاه های تصفیه آب محسوب میشوند. با توجه به تعداد فیلترها در دستگاه تصفیه آب خانگی قیمت این دستگاه ها متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دستگاه های تصفیه آب میتوانید مقاله << انواع دستگاه های تصفیه آب و مقایسه آن ها >> را مطالعه کنید.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی
قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلترها مهم ترین اجزاء در دستگاه تصفیه آب خانگی محسوب می شوند. در واقع شما با توجه به کیفیت آب آشامیدنی که در اختیار دارید و هم چنین با توجه به نیازهای خودتان تعیین می کنید که چه دستگاه تصفیه آبی برایتان مناسب تر است.

فیلتر اول: فیلتر الیافی PP از الیاف مصنوعی پلی پروپیلن ساخته شده است. این فیلنر آلاینده های فیزیکی موجود در آب را تا قطر 5 میکرون حذف می کند.

فیلتر دوم: فیلتر کربن فعال UDF در مرحله دوم دستگاه تصفیه آب خانگی قرار دارد و باعث حذف کلر، گازهای شیمیایی محلول در آب، آفت ها و سموم می شود.

فیلتر سوم: فیلتر کربن جامد CTO در مرحله سوم دستگاه تصفیه آب خانگی قرار داشته و با منافذی به قطر 5 میکرون به حذف کامل آلاینده های فیزیکی و چربی موجود در آب می پردازد.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو

فیلتر چهارم: فیلتر اسمز معکوس RO یا همان فیلتر ممبران در مرحله چهارم قرار دارد و یکی از مهمترین مراحل در دستگاه تصفیه آب خانگی محسوب می شود. این فیلتر آلاینده های شیمیایی محلول در آب را تا قطر 0.0001 میکرون حذف می نماید.

فیلتر پنجم: فیلتر کربن نهایی یا فیلتر پست کربن در مرحله پنجم دستگاه تصفیه آب خانگی قرار دارد. در این مرحله بوی بد، رنگ بد و طعم نامطبوع آب گرفته شده و آب گوارا تر می شود.

فیلتر ششم: فیلتر مینرال در مرحله ششم دستگاه تصفیه آب خانگی قرار داشته و در دستگاه های تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای بعنوان آخرین فیلتر محسوب می گردد. در این مرحله املاح مفید مانند کلسیم ، منیزیم و … به آب اضافه می شوند.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لایف

قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی
قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی چند مرحله ای

دستگاه های تصفیه آب 7 مرحله ای دارای فیلتر آلکالاین قلیایی جهت تنظیم PH می باشند. این فیلتر خاصیت اسیدی آب را خنثی نموده و آب خروجی دستگاه را بین 8 تا 9.5 درجه قلیایی تنظیم می نماید.

فیلتر اشعه یو وی یا همان فیلتر شماره 8 در دستگاه های تصفیه آب 8 مرحله ای باعث از بین رفتن کامل میکروبها، ویروسها، انگلها و باکتری ها بوده و آب را ضدعفونی می نماید.

تجهیزات دستگاه تصفیه آب خانگی

به طور کلی تجهیزات دستگاه تصفیه آب خانگی شامل موارد زیر هستند:

  • شیر ورودی آب
  • فیلتر الیافی
  • سوئیچ فشار پایین و فشار بالا
  • شیر برقی برای تصفیه آب
  • فیلتر کربن فعال
  • فیلتر کربن بلاک
  • پمپ آب
  • فیلتر ممبران
  • مخزن ذخیره سازی آب
  • فیلتر مواد معدنی و پست کربن
  • فیلتر قلیایی
  • شیر برداشت روی سینک

هر چه کیفیت تجهیزات و قطعات به کار رفته در دستگاه تصفیه آب خانگی بهتر باشد علاوه بر طولانی بودن عمر دستگاه تصفیه آب، به داشتن آبی پاک تر و سالم تر نیز کمک میکند . به همین دلیل در موقع خرید دقت کنید که این تجهیزات و قطعات ساخت کشور تایوان باشند، زیرا قطعات و تجهیزات تولید شده توسط برندهای تایوانی دارای کیفیت بالاتری هستند.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

درباره ما

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور است. آبگونه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش برندهای آکوا پرو، آکوا لایف، آکوا پیور، آکوا اسپرینگ، آکوا لاین، آکوا کلیر، سافت واتر، سی سی کا و جامبو را عهده دار می باشد.

تامین قطعات و فیلتر تصفیه آب خانگی

شرکت آبگونه ضمن تعهد در تامین کلیه قطعات و فیلتراسیون مصرفی مفتخر است با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه، مجموعه ای از بهترین نمونه های دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی، طراحی و ساخته شده توسط معتبرترین برندهای سازنده دستگاه تصفیه آب در سراسر جهان را در راستای تامین سلایق مختلف و در جهت جلب رضایت حداکثری شما مشتریان عزیز گردآوری نموده است.

مشاوره رایگان

مجموعه آبگونه ضمن ارائه مشاوره تخصصی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط  شما خریداران محترم، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی 24 ماهه با شماره سریال منحصر بفرد همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب شما را تضمین مینماید. هدف ما تامین سلامت شماست.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا

مشتریان و خریداران دستگاه های تصفیه آب خانگی این مجموعه در سراسر کشور و همچنین بازدید کنندگان گرامی سایت که به هر علت امکان مراجعه و حضور تکنسین جهت نصب دستگاه تصفیه آب خانگی در محل مورد نظر ایشان وجود نداشته و یا تمایل دارند شخصا نسبت به نصب دستگاه تصفیه آب خانگی خود اقدام نمایند، با استفاده از توضیحات ساده و در عین حال کامل موجود در ویدئو، به راحتی قادر به نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب خانگی خود می باشند.

 

جهت کسب اطلاعات تخصصی در مورد انواع دستگاه های تصفیه آب و ثبت سفارش به قسمت پیشنهادات شگفت انگیز مراجعه فرمایید.
همچنین می توانید جهت اخذ مشاوره رایگان، خرید محصولات و دریافت پشتیبانی در ساعات اداری با تلفن هوشمند 02191015300 و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل با تلفن همراه 09912030530 تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از آخرین شرایط جشنواره های شگفت انگیز فروش فصلی، لطفا از کانال اینستاگرام آبگونه بازدید فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها