خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تهران

برای خرید دستگاه تصفیه آب  خانگی تهران و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

شهر تهران با توجه به آلودگی آب و هوایی که دارد دارای آبهای زیر زمینی بسیار آلوده ای نیز میباشد .

همانطور که اطلاع دارید این چند روزه به دلیل افزایش شاخص آلودگی هوا در شهر تهران بسیاری از سازمان ها تعطیل شده اند .

حتی در این شرایط وقتی باران میبارد بسیاری از آلودگی های موجود در هوای شهر که سرطان زا نیز هستند وارد آبهای زیر زمینی تهران شده و به تصفیه آب شهری هدایت خواهند شد .

در تصفیه خانه های شهر تهران تنها آب آشامیدنی کلر زنی شده و املاح مضر دیگری نظیر نیترات و نیتریت و حتی ذره های بسیار درشت موجود در آب آشامیدنی حذف و تصفیه نمیشوند و برای این منظور طبیعتا ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی افزایش چشمگیری پیدا خواهد نمود .

دستگاه تصفیه آب حذف نیترات با توجه به این که نیترات مضرترین ذره موجود در آب آشامیدنی است قطعا جزو بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی مناسب شهر تهران محسوب خواهد شد .

مراکز فروش تصفیه آب خانگی در تهران از فروشگاه های تصفیه آب تا شرکت تصفیه آب تصفیه آسا در عرضه انواع دستگاه تصفیه آب خانگی فعالیت مینمایند .

قطعا شرکت تصفیه آسا با توجه به سابقه طولانی واردات دستگاه تصفیه اب و فروش تصفیه آب خانگی در تهران ، بهترین گزینه ها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد .

برای این منظور میتوانید به صفحه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مراجعه نمایید و یا برای مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و اطلاع از قیمت فیلتر تصفیه آب با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید .

این روز ها خرید لوازم خانگی به صورت اینترنتی کار دشوار و پیچیده ای نیست و قطعا شرکت تصفیه آسا با بررسی بیش از 70 نوع برند تصفیه اب خانگی و فیلتر دستگاه تصفیه اب خانگی و همچنین ارائه خدمات تخصصی تعویض فیلتر تصفیه آب در سراسر شهر تهران میتواند پاسخ خوبی به سوال بورس دستگاه تصفیه آب خانگی کجاست ؟ باشد .

شما عزیزان برای اطلاع از قیمت تصفیه اب خانگی تایوانی اورجینال اصلی میتوانید به سادگی از کارشناسان فروش تصفیه آسا استعلام گرفته و طبق مشاوره کارشناسان بهترین گزینه را انتخاب نمایید .

از مناسب ترین سیستم های آب تصفیه کن خانگی در میان انواع برندهای معتبر تصفیه اب میتوان به سیستم اسمز معکوس آر او ro خانگی اشاره نمود که میتوانید در صفحه دستگاه تصفیه آب خانگی ro مشخصات این مدل دستگاه ها را مطالعه نمایید .

عملکرد سیستم تصفیه آب اسمزی به این صورت بوده که کاملا املاح مضر آب آشامیدنی را تا 0,0001 میکرون حذف و تصفیه نموده و سپس با فیلترهای معدنی ساز مینرال املاح معدنی مفیدی که در طی 5 فیلتر آب قبلی حذف و تصفیه شده اند را به آب آشامیدنی اضافه مینماید .

از دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی یونیزه هفت مرحله ای نیز میتوان به فیلتر قلیایی کننده آب اشاره نمود که برای آب شهر تهران بسیار مناسب و لازم نیز هست و از دستگاه های پر فروش مناطق مختلف تهران محسوب میشود .

دلیل این موضوع افزایش سطح ph آب آشامیدنی میباشد که باعث قلیایی شدن آب آشامیدنی میشود .

از خواص آب قلیایی برای بدن انسان میتوان به خاصیت قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی آن اشاره نمود .

چون مولکول های سرطانی در فضای قلیایی توانایی رشد کردن ندارند و با نوشیدن آب آشامیدنی میتوان این خاصیت را همیشه در بدن خود حفظ نمود .

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله ای ماورا بنفش لامپ یو وی دار نیز از دیگر دستگاه های موجود در بازار دستگاه تصفیه آب خانگی تهران است که به کمک لامپ یو وی به انگل زدایی و میکروب زدایی آب میپردازد .

دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب آب چاه میتواند با فیلتر اشعه ماورا بنفش که از یک لامپ یو وی فیلیپس philips بهره میگیرد میتواند خواص آنتی باکتریال برای آب آشامیدنی ایفا کند .

مدل ها و مارک های معروف تصفیه آب خانگی در استان تهران به بیش از 70 مدل میرسند که البته همه این مارک ها معتبر و مناسب نیستند .

بی شک بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی باید از سیستم اسمز معکوس استفاده نموده و همچنین دارای استانداردهای بین المللی بهداشت جهانی نظیر nsf , fda , waterquality , ce اروپا نیز باشد .

همچنین پمپ تصفیه آب تایوانی باید توانایی ایجاد فشار مناسب برای آب تهران را داشته باشد .

مخزن ذخیره تصفیه آب خانگی برای تهران و کرج و حتی سراسر ایران حتما باید آنتی باکتریال باشد و گواهی food grade را داشته باشد تا تیوپ پلاستیکی داخل آن با آب آشامیدنی واکنش شیمیایی ندهد و آب آشامیدنی بوی بد و طعم تلخ پیدا نکند .

تصفیه آب سافت واتر ، تصفیه آب تایوانی cck و دستگاه تصفیه آب آکوا میتوانند از سه برند خوب و مناسب برای خرید تصفیه آب خانگی در تهران باشند که برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر و قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی cck میتوانید با کارشناسان تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید .

شرکت تصفیه آسا با دارا بودن دو شعبه برای تصفیه آب خانگی غرب تهران و تصفیه آب خانگی شرق تهران ، انواع خدمات مورد نیاز یک فروشگاه دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران را برای شما فراهم می آورد .

از جمله این خدمات نصب و ارسال رایگان انواع تصفیه آب خانگی در تهران و کرج میباشد .

همچنین قیمت فیلتر تصفیه آب در مجموعه تصفیه آسا با ارسال رایگان به شما عزیزان ارائه شده که میتوانید در زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خود به تعویض فیلترها بپردازید یا با ثبت درخواست کارشناسان فنی شرکت خدمات تعویض فیلتر را در اسرع وقت برای شما انجام دهند .

با توجه به شرایط مالی و وضع کنونی کشور ایران مجموعه تصفیه آسا با فراهم آوردن امکان خرید قسطی دستگاه تصفیه آب خانگی به شما عزیزان این نوید را میدهد که بدون افزایش قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی بتوانید نقد و اقساط خریداری نمایید تا بهترین انتخاب ها را تنها به دلیل قیمت تصفیه اب کنار نگذارید .

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی تصفیه اب پیشنهاد میکنیم با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

مراکز فروش انواع دستگاه آب شیرین کن خانگی در ایران دارای نمایندگی چند برند معتبر نیز هستند و شرکت تصفیه آسا نیز از این قاعده مستثنی نیست .

این شرکت دارای نمایندگی سافت واتر اورجینال ، نمایندگی تصفیه آب سی سی کا تایوان و نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا تایوان است که از پر فروش ترین دستگاه های تصفیه اب خانگی در ایران محسوب میگردند .

همچنین نمایندگی تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی تایوانی در انواع برندها بر عهده این شرکت بوده که خدمات پس از فروش تصفیه آب خانگی را به خوبی و با بهترین قیمت به شما ارائه مینماید .

خوشبختانه قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی و قیمت فیلتر تصفیه آب ارائه شده در تصفیه آسا تضمین شده بوده و به شما عزیزان محصولاتی با کیفیت عرضه میگردد .

اصل دستگاه تصفیه آب دارا بودن فیلترهای مرغوب و با کیفیت درجه یک تایوانی آمریکایی و آلمانی است .

از پک کامل فیلتر تصفیه آب و فیلترهای سه گانه تصفیه آب خانگی گرفته تا فیلترهای مراحل هفتم و هشتم که برای قلیایی کردن آب آشامیدنی و افزایش سطح اکسیژن آب در یک اب تصفیه کن استفاده میشود باید بهترین مارک ها با بهترین کیفیت ها باشند .

فیلتر بی کیفیت و درجه دو و سه که از چین وارد شده و به جای کربن داخل آن آنتراسیت پر میشوند علاوه بر این که آب آشامیدنی شما را تصفیه نخواهند کرد برای بدن انسان ضرر نیز دارند .

پس در دریافت خدمات پس از فروش تصفیه آب خانگی خود از شرکت های معتبر خریداری نمایید .

تصفیه آسا مرکز خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب تایوانی اصل میباشد که کیفیت فیلترهای آب خانگی که ارائه میکند به تمام مشتریان این صنف ثابت شده است و با اولین خرید در لیست خدمات پس از فروش تصفیه آب تهران وارد شده تا از اولین سفارش به بعد به شما زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه کننده آب خانگی اطلاع رسانی خواهد شد .

آب آشامیدنی در شهر تهران آلودگی بسیاری دارد و هر جا که آب کثیف تر باشد فیلتر تصفیه آب خانگی نیز زودتر اشباع شده و عمر مفید آن کاهش پیدا خواهد نمود .

زمان تعویض فیلترهای تصفیه اب بر اساس اطلاعات تخصصی و از زمانی که آب وارد دستگاه شده محاسبه میشود .

هر چند به میزان استفاده از آب تصفیه شده نیز بستگی دارد اما برای این که بهتر متوجه فرا رسیدن زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی شده باشید میتوانید از هوزینگ فیلتر مرحله اول تصفیه اب خود نگاه کنید .

فیلتر مرحله اول املاح درشتی که در آب آشامیدنی به چشم دیده میشوند نظیر شن و ماسه و گل و لای را حذف مینماید و در نتیجه در زمانی که کثیف و اشباع شده از رنگ سفید به رنگ قرمز قهوه ای شبیه به رنگ زنگ لوله در میاید .

زمانی که مشاهده کردید کاملا سفیدی این فیلتر از بین رفته زمان تعویض فیلتر مراحل اول دوم و سوم تصفیه آب است .

زمان تعویض فیلتر ممبران تصفیه اب خانگی در تهران با توجه به عمر مفید فیلتر ممبران هر یکسال و نیم الی دو سال است .

فیلتر ممبران وظیفه حذف و تصفیه تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا 0,0001 میکرون را دارد و املاحی که حذف مینماید نظیر نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و آلومینیوم هستند که بسیار مضر بوده و با چشم نیز در آب دیده نمیشوند .

برای بررسی زمان تعویض ممبران میتوان با سختی سنج آب آشامیدنی سختی آب را بررسی نمود و اگر عدد نمایان شده بالای 100 بود زمان تعویض فیلتر اب تصفیه کن فرا رسیده است .

فیلترهای پنجم ششم هفتم و هشتم که به ترتیب فیلتر پست کربن خطی ، فیلتر مینرال معدنی ساز ، فیلتر آلکالاین قلیایی کننده آب آشامیدنی و فیلتر اکسیژن ساز غنی سازی اکسیژن در آب تصفیه شده میباشند باید هر یک سال تعویض گردند و مواد داخل این فیلترها پس از گذشت یک سال کاملا به اتمام خواهند رسید .

تمام شدن فیلتر پست کربن باعث ایجاد آب تلخ میشود .

فیلتر مینرال در صورت اشباع شدن فشار آب آشامیدنی تصفیه شده را کاهش خواهد داد و همچنین سختی آب آشامیدنی tds بیش از حد کاهش پیدا نموده و برای سلامت بدن انسان نیز ضرر دارد .

فیلتر های آلکالاین و اکسیژن ساز نیز در صورت اشباع شدن وظایف خود را به خوبی انجام نخواهند داد .

برای تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی به صفحه آموزش تعویض فیلتر تصفیه آب مراجعه نمایید .

با توجه به تنوع محصولاتتون و انجام خدمات برای همه مارک ها واقعا مرکز فروش محسوب میشین
نظر لطفتونه بله برای تمام برندها و مارکهای موجود در ایران خدمات تعویض فیلتر و سرویس تصفیه آب خانگی تهران و کرج انجام میشه و ارسال دستگاه نیز به سراسر ایران رایگان است
من دستگاه تصفیه آب رو از شما خرید نکردم اما خدمات تعویض فیلتر یک بار دریافت کردم و از اون به بعد خودتون یادآوری کردید ممنونم ازتون
بله سیستم تعویض فیلتر اتوماسیون شرکت تصفیه آسا به شما یاد آوری میکنه تا سر تایم مشخص تعویض فیلتر انجام بشه و کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده شما کاهش پیدا نکنه
برای تمام تهران تصفیه آب خونگی لازمه ؟ یا فقط بعضی جاها آب کثیفه ؟
در تمام تهران آب آشامیدنی دارای نیترات و نیتریت و آرسنیک و آلومینیوم فراوان است .

در برخی مناطق آب آشامیدنی با سختی پایین تری بوده که در اون مناطق هم در هر صورت سختی آب آشامیدنی بالای 200 است .

سختی استاندارد سلامت بدن انسان بین عدد 30 تا 90 بوده و در نتیجه تمام تهران نیاز به تصفیه اب خانگی دارد
موفق و سربلند باشید
کهریزک هم ازتون دستگاه تسفیه بخریم نصب رایگان انجام میدین ؟
بله نصب رایگان در سراسر تهران و کرج انجام میشه
با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید
پردیس و خاور شهر هم جزو خدماتتون هست؟ نصب رایگان دارید برای خرید تصفیه آب؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Δ

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تهران تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها