خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان

برای خرید دستگاه تصفیه آب  خانگی ارزان و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

آب آشامیدنی لوله کشی شهری به قدری آلودگی های ریز و درشت دارد که نمیتوان با هر سیستم تصفیه آب اصل تایوان ساده ای آن را به خوبی پاکیزه و تصفیه نمود تا مناسب آشامیدن و سلامت بدن انسان گردد .

در این صورت نیاز به جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی حرفه ای پیدا خواهیم کرد تا بتوانیم با خیال راحت از آب آشامیدنی با بهترین سختی که دارای املاح معدنی مفید هم باشد استفاده نماییم .

فواید نوشیدن آب تصفیه شده و خواص آب قلیایی برای سلامت بدن انسان این روز ها بر کسی پوشیده نیست .

امروز به این سوال شما عزیزان پاسخ میدهیم که یک دستگاه تصفیه آب خانگی حرفه ای از چه سیستمی برای تصفیه ی آب استفاده میکند و بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی که از این تکنولوژی و سیستم بی نظیر استفاده میکند کدام است ؟
اگر با سیستم اسمز معکوس آشنایی دارید و میخواهید انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را مشاهده نمایید پیشنهاد میکنیم به صفحه قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی مراجعه نمایید .

در این صفحه انواع دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی و رومیزی موجود در مراکز فروش تصفیه آب تهران و ایران به همراه قیمت خرید و مشخصات فنی آنها قرار گرفته که میتوانید مشاهده و مطالعه نمایید و برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید .

سیستم های مختلف تصفیه آب در ایران و جهان عرضه میشوند که هر کدام به میزان خاصی آب آشامیدنی را تصفیه مینمایند .

برای مثال یک دستگاه تصفیه آب خانگی بدون مخزن ارزان قیمت که در زیر سینک هم نصب میگردد تنها میتواند املاح درشت آب آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای را تصفیه نموده و کلر آب آشامیدنی را حذف کند اما به جای یک سیستم حرفه ای تصفیه آب به فروش میرسند .

این دقیقا تفاوت دستگاه تصفیه آب خانگی ساده و حرفه ای است که میزان توانایی در تصفیه ی آب آشامیدنی با هر سیستم را نشان میدهد .

اگر واقعا قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی خوب و مناسب را دارید پیشنهاد میشود که سمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی الترافیلتراسیون بدون پمپ و مخزن نروید چون عملکرد بسیار ساده و پیش پا افتاده ای دارند و نمیتوانند در افزایش کیفیت آب آشامیدنی شما تاثیری داشته باشند .

اما یک آب تصفیه کن خانگی حرفه ای و جدید به روش اسمز معکوس عمل مینماید که شامل 6 الی 8 فیلتر تصفیه آب میگردد و هر کدام از این فیلترها در زمان مناسب نیاز به تعویض فیلتر تصفیه آب پیدا خواهند نمود .

ترتیب قرار گرفتن فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس به شرح زیر هستند :
سوالی که شاید قبل از انتخاب و خرید آب تصفیه کن خانگی تایوانی برای شما هم پیش آمده باشد این است که طرز کار دستگاه تصفیه آب چیست ؟ ما فیلترهای تصفیه آب را به ترتیب به شما توضیح میدهیم تا به خوبی از عملکرد سیستم اسمز معکوس مطلع باشید .

اولین مرحله یا فیلتر شماره یک آب تصفیه کن خانگی از الیاف ریزبافت تولید شده است که دقیقا شبیه به یک صافی عمل مینماید .

املاح درشت و رسوبات موجود در آب آشامیدنی باید حذف شوند تا دستگاه تصفیه آب خانگی شما از بروز هر گونه سنگ کلیه در بدنتان جلوگیری کند و این فیلتر آب کار خود را به خوبی انجام میدهد .

املاح بزرگتر از 5 میکرون که با چشم هم قابل دیدن هستند و در کتری شما نیز گچه میبندند از ذراتی هستند که پس از عبور از این فیلتر آب تصفیه کن از آب آشامیدنی شما حذف خواهند شد .

دومین مرحله یا فیلتر شماره دو آب شیرین کن خانگی کلر از آب آشامیدنی را حذف و تصویه مینماید .

حتما اطلاع دارید که در تصفیه خانه های شهری برای پاکسازی آب از هر گونه انگل و میکرون به آب کلر زنی میشود اما پس از کلر زنی باید این کلر از آب آشامیدنی حذف گردد تا موجب ریزش مو و چروک شدن پوست بدن انسان نشود که فیلتر دوم تصفیه آب این عملکرد را با آزاد سازی یون های مثبت و منفی انجام میدهد .

سومین مرحله از فیلتر تصفیه آب خانگی مکمل فیلتر کربن اکتیو بوده و در صورت ماندن کلر و مواد جانبی آن در آب آشامیدنی آن را حذف مینماید .

همچنین در صورت عبور املاح درشت از فیلتر اول تصفیه آب آن املاح را نیز تصفیه میکند تا از ممبران دستگاه تصفیه آب شما نیز به خوبی محافظت نموده باشد .

ممبران گران ترین فیلتر تصفیه آب خانگی در میان 6 مرحله دیگر است پس باید محافظی برای آن تعبیه شود که فیلتر شماره سه این امر را انجام میدهد .

عمر مفید سه فیلتر مرحله اول تصفیه آب شش ماه بوده و پس از آن میتوانید از فیلتر دستگاه تصفیه آب سی سی کا مجموعه سه عددی برای تعویض فیلتر تصفیه آب cck یا انواع دیگر برندهای تصفیه آب استفاده نمایید .

همچنین شرکت تصفیه آسا ، نمایندگی تعویض فیلتر تصفیه آب در تهران بوده و در سراسر غرب شرق شمال جنوب تهران خدمات پس از فروش دستگاه شما را با هر برندی بر عهده خواهد گرفت .

جهت اطلاع از قیمت آب تصفیه کن خانگی و قیمت فیلتر آب تصفیه کن خانگی با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

فیلتر ممبران تصفیه آب خانگی شماره چهارم و مهم ترین فیلتر آب موجود در دستگاه تصفیه شما است .

این فیلتر تمام املاح مضر موجود در آب همچون نیترات نیتریت آرسنیک و آلومینیوم را تصفیه مینماید .

فیلتر ممبران قدرت حذف تمام املاح مضر موجود در آب شهری تا 0,0001 میکرون را داشته و سختی تی دی اس آب آشامیدنی را به استاندارد ترین حالت برای نوشیدن میرساند .

زمان تعویض فیلتر ممبران تصفیه آب خانگی هر یک سال و نیم است .

توجه کنید که قیمت خرید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی بسیار بستگی به ممبران دستگاه شما دارد و قیمت ممبران اصلی و تقلبی میتواند تا 150 الی 200 هزار تومان در قیمت آب تصفیه کن خانگی شما موثر باشد پس از مراکز معتبر و نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی خرید خود را انجام دهید .

فیلتر پست کربن خطی دقیقا خواص آب شیرین کن خانگی را در یک تصفیه آب خانگی ro به ارمغان می آورد و پس از تصفیه ، بو ، طعم و رنگ آب آشامیدنی را شیرین و مطبوع میسازد .

فیلتر پست کربن در مرحله پنجم شماره پنج تصفیه آب قرار میگیرد و زمان تعویض آن هر یک سال است .

علت تلخی آب تصفیه شده پس از مدت زمان زیاد دیر عوض کردن فیلتر پست کربن و مینرال تصفیه آب خانگی میباشد .

فیلتر مرحله ششم مینرال معدنی ساز وظیفه باز گرداندن املاح مفیدی همچون کلسیم ، منیزیم سدیم و بی کربنات را به آب آشامیدنی دارد .

این فیلتر بسیار مهم و کاربردی بوده و در انواع دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای 7 مرحله ای و 8 مرحله ای کاربرد دارد .

توجه کنید که فیلتر مینرال باید سر زمان تعویض آن که یک سال است عوض شود چون در صورت دیر عوض کردن آن کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده کاهش پیدا خواهد کرد .

فیلتر مرحله هفتم در انواع دستگاه تصفیه آب هفت مرحله ای فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی یا آلکالاین است .

این فیلتر بسیار کاربردی خواص بسیار زیادی دارد که از مهم ترین آن میتوان به خاصیت آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی اشاره نمود .

فیلتر آلکالاین سطح ph آب آشامیدنی را به میزان نرمال و استاندارد بالا میبرد تا شما عزیزان با استفاده و نوشیدن آب قلیایی از خواص آن استفاده نمایید .

در بورس فروش تصفیه آب خانگی انواع بهترین دستگاه تصفیه آب قلیایی 7 مرحله ای و 8 مرحله ای هم میتوانید تهیه نمایید .

انواع دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس ro با جدیدترین و بهترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی بهترین گزینه برای استفاده و انتخاب است .

شرکت تصفیه آسا مفتخر است که با سابقه طولانی در زمینه واردات انواع دستگاه تصفیه آب خانگی RO و فروش آب تصفیه کن خانگی با بهترین قیمت و کیفیت ، طبق شرایط شما به عرضه نقد و اقساطی دستگاه تصفیه آب اصل تایوان با جدیدترین تکنولوژی میپردازد .

از برندهای معتبر تصفیه آب تایوانی میتوان به دستگاه تصفیه آب CCK ، دستگاه تصفیه آب سافت واتر و دستگاه تصفیه آب آکوا اشاره نمود که پیشنهاد میشود برای مشاهده انواع این دستگاه ها به صفحه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی یا صفحه اصلی سایت تصفیه آب تصفیه آسا مراجعه نمایید .

همچنین کارشناسان فروش شرکت به صورت شبانه روزی به مشاوره فروش میپردازند و میتوانید با ما ارتباط برقرار نمایید .

دستگاه این مزاحم تلفنی هایی که تماس میگیرن دستگاه های بدون پمپ و مخزن میفروشند واقعا بدرد نخور هست .

این سیستم اسمز معکوس خیلی بهتره ازتون تهیه کردم دیگه کتری جرم نمیگیره
اون دستگاه ها کیفیت آب آشامیدنی رو در حد استاندارد جهانی سلامت بدن افزایش نمی‌دهند ولی یک سیستم اسمزی سختی آب رو کاهش میده و کیفیت بسیار خوبی در اختیار شما قرار میده
آقا حرفه ای ترین و بهترین دستگاهی که میتونید معرفی کنید چیه که همین تصفیه آب ro هم باشه؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Δ

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها