خرید دستگاه تصفیه آب آکوا

برای خرید دستگاه تصفیه آب  آکوا و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

برند ایرانی

نوع دستگاه: خانگی

نحوه نصب: زیرسینکی

تعداد فیلتر: 8 عدد

سیستم فیلتراسیون: اسمز معكوس

ظرفیت : 280 لیتر آب تصفیه شده در روز

درصد حذف ناخالصی: 99%

انواع فیلتر: فیلتر پلی پروپیلن، فیلتر کربن بلاک، فیلتر کربن اکتیو، فیلتر ممبران، فیلتر پست کربن، فیلتر مینرال یا املاح معدنی

مواد فیلترشونده: ذرت معلق در آب، ،طعم و بوی نامطبوع آب، باکتری‌ها، میکروب‌ها و انگل‌ها، مواد شیمیایی، سموم کشاورزی و مواد آلی، املاح مایع مثل نیترات، نیتریت، جیوه و .

.

.

، رنگ های صنعتی و تری هالومتان‌ها

 مجهز به فیلتر ممبران 13 لایه فیلمتک

دارای استانداردهای جهانی NSF ،FDA ،CE و WQ

دارای اتصالات فیتینگی

تحت لیسانس آمریکا

قابلیت عبور آب حین قطع برق

قابلیت نصب به یخچال

شرکت‌های ایرانی مدت‌ها است که دستگاه‌های تصفیه آب تولید دیگر کشورها را در ایران مونتاژ می‌کنند تا به تکنولوژی تولید آن دست پیدا کنند.

در حال حاضر مدتی است که ایران به این تکنولوژی رسیده است و در این زمینه خودکفا شده است.

برند آکوا لاین یکی از بهترین برندهای تولید دستگاه تصفیه آب ایرانی می‌باشد که بهترین محصولات را تولید می‌کند.

از ویژگی‌های مهم محصولات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه تصفیه آب آکوا لاین دارای 8 فیلتر به شرح زیر می‌باشد:

فیلتر پروپیلن

فیلتر کربن بلاک

فیلتر کربن اکتیو

فیلتر محافظ ممبران

فیلتر ممبران

فیلت پست کربن

فیلتر مینرال یا املاح معدنی

فیلتر قلیایی

دستگاه تصفیه آب آکوا لاین یک دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس 8 مرحله­‌ای با استفاده از فیلترهای املاح معدنی و قلیایی است که مراحل آن به شرح زیر می‌باشد:

سه مرحله اول پیش فیلتراسیون جهت حذف ذرات معلق، کلر، سموم شیمیایی و رنگ­‌های صنعتی است.

مرحله چهارم فیلترینگ محافظ ممبران جهت جلوگیری از ورود ناخالصی­‌ها به فیلتر ممبران و سبب افزایش کارایی و طول عمر فیلتر پنجم، یعنی فیلتر ممبران می­‌گردد.

مرحله پنجم فیلتر ممبران جهت سختی‌گیری و حذف املاح تا 0.

0001 میکرون و حذف املاح مایعی نظیر نیترات، نیتریت، جیوه و کلیه عوامل سرطان­‌زا می­‌شود.

مرحله ششم فیلتر پست کربن است که جهت حذف بو و طعم نامطبوع آب به کار می­‌رود.

مرحله هفتم فیلتر مینرال جهت افزودن املاح مورد نیاز به آب نظیر کلسیم، منیزیم، پتاسیم، روی و سدیم است.

مرحله هشتم یا آخر فیلتر قلیایی است که جهت تنظیم اسیدیته آب و تولید هیدروژن و پایین آمدن پتانسیل اکسید احیا می‌­شود.

نوشیدن آب قلیایی سبب سلامت پوست، مو و بهبود عملکرد معده و روده خواهد شد.

 

از ویژگی­‌های دستگاه تصفیه آب آکوا لاین می­‌توان به اتصالات فیتینگی آن اشاره کرد که جهت سهولت در نصب و تعویض و آب­‌بندی بهتر استفاده می‌شود.

این دستگاه قابلیت شیرین­‌کنندگی آب را دارد و در نهایت آب گوارا و قلیایی را در اختیار کاربران قرار می‌­دهد.

فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب آکوا لاین طول عمر بالایی در حدود یک تا دو سال دارد و در ساخت آن از پیشرفته­‌ترین تکنولوژی‌ها استفاده شده است.

فیلتر قلیایی دستگاه تصفیه آب آکوا لاین به دلیل مقدار زیاد یونی که دارد باعث افزایش PH آب می­‌شود.

به‌منظور تبدیل آب به یک آب قلیایی گوارا باید عملیات الکترولیز اتفاق بیفتد که این فرایند توسط صفحات فلزی که درون فیلتر قلیایی تعبیه شده است، انجام می­‌شود.

این صفحات اجزای اسیدی و قلیایی آب را از یکدیگر جدا کرده و در نهایت آب قلیایی گوارا تولید می­‌کند.

دستگاه تصفیه آب آکوا لاین قیمت مناسبی دارد و تمامی انتظارات مشتریان را برآورده می­‌سازد.

اگر برای منزل خودتان به یک دستگاه تصفیه آب نیاز دارید، می‌توانید برای خرید به سایت مدرن تکنیک که یکی از نمایندگی‌های فروش معتبر این دستگاه می‌باشد، مراجعه کنید.

شما می‌توانید بهترین دستگاه‌های تصفیه آب را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مدرن تکنیک خریداری کنید.

محصولات مرتبط

 

نوع دستگاه: خانگی

نحوه نصب: زیرسینکی و رومیزی

تعداد فیلتر: 6 عدد

سیستم فیلتراسیون: اسمز معكوس

ظرفیت : 220 لیتر آب تصفیه شده در روز

درصد حذف ناخالصی: 99%

 

نوع دستگاه: خانگی

نحوه نصب: زیرسینکی

تعداد فیلتر: 6 عدد

سیستم فیلتراسیون: اسمز معكوس

ظرفیت : 278 لیتر آب تصفیه شده در روز

درصد حذف ناخالصی: 99%

 

با پیشرفت تکنولوژی و شرایط کنونی جامعه، مردم ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند که برخی از مزایای خرید اینترنتی عبارتند از :

تنوع محصولات بسیار بالاتر است.

می توان اطلاعات بسیار جامع‌تر و دقیق‌تری را نسبت به خرید حضوری از محصول به دست آورد.

امکان مقایسه قیمت در فروشگاه‌های اینترنتی به راحتی وجود دارد و می‌توان برای خرید یک محصول بدون نیاز به صرف انرژی و زمان زیاد قیمت فروشگاه‌های مختلف را بررسی نمود.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مدرن تکنیک نیز در همین راستا اقدام به ارائه محصولات خود به صورت غیر حضوری و اینترنتی نموده است.

این اقدام برای رفاه بیشتر مشتریان و کاهش رفت و آمد برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا راه‌اندازی شده است تا رضایت هر چه بیشتر مشتریان گرامی فراهم گردد.

چرا مردن تکنیک ؟!

شرکت مدرن تکنیک با همکاری معتبرترین واردکننده‌ها و سازندگان، تلاش می‌کند تا محیطی را فراهم آورد که تجربه دلپذیری از خرید را برای مشتریان خود ایجاد نماید.

شرکت مدرن تکنیک با حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم با مشتریان و درک اهمیت بالای قیمت‌گذاری، همواره تلاش می‌کند تا پایین‌ترین قیمت‌ها را به همراه بالاترین کیفیت و خدمات متنوع ارائه نماید.

شرکت مدرن تکنیک یک بازار آنلاین تخصصی در حوزه دستگاه تصفیه آب، قطعات یخچال، دستگاه تصفیه هوا، و مواد شوینده است که با بهره بردن از متخصصان و کارشناسان ویژه و مجرب تمام تلاش خود را می‌کند که تنها کالاهای با اصالت به همراه اطلاعات دقیق هر محصول را به مشتریان خود ارائه نماید.

شرکت مدرن تکنیک همواره نهایت تلاش خود را در جهت بالا بردن کیفیت ارائه کالا و خدمات در جهت هر چه دلپذیرتر شدن تجربه خرید مشتریان خود به کار می‌گیرد.

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت خرید دستگاه تصفیه آب  آکوا تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها