لزوم استفاده از دستگاه های تصفیه آب

لزوم استفاده از دستگاه های تصفیه آب

ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب

ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه اب در جامعه امروزی بسیار مورد بحث قرار گرفته است و نوشیدن آب پاک و سالم به یکی از مهمترین دغدغه های جوامع تبدیل شده است. با توجه به اینکه بیماری های منتقله از طریق آب به یک نگرانی گسترده در کشورها تبدیل شده است، داشتن آب آشامیدنی تمیز و خالص در خانه بسیار مهم است. علاوه بر این، بهتر است یک دستگاه تصفیه آب مجهز به سیستم اسمز معکوس RO در خانه داشته باشید تا در برابر انواع آلاینده‌های موجود در تامین عادی آب آشامیدنی در امان بمانید.

لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب
لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

مزایای دستگاه تصفیه آب

آب تصفیه شده مزایای بسیاری دارد که باعث می شود به ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه اب پی ببریم . آب شهری دارای آلاینده هایی است که وجود این آلاینده ها علاوه بر تاثیری که بر بو و مزه آب دارند، می توانند در دراز مدت سلامتی انسان را به خطر بیندازند. دستگاه تصفیه آب با حذف آلاینده های موجود در آب، کیفیت آب را افزایش می دهد و آبی سالم در اختیار ما قرار می دهد. همچنین می توانید برای مطالعه بیشتر مقاله << دستگاه تصفیه آب و لزوم استفاده از آن در منزل >> ما را بررسی کنید.

دستگاه تصفیه آب آکوا

آب تمیز و سالم

متاسفانه امروزه یکی از محصولات جانبی صنعتی شدن و مصرف گرایی زباله های پلاستیکی است که در مخازن آب ریخته می شود. در نهایت آبی که به ما می رسد ممکن است به سموم زباله های پلاستیکی همراه با سایر آلاینده های مضر آلوده باشد. از این رو، برای تضمین سلامت مطلوب خود، سرمایه گذاری در یک دستگاه تصفیه آب خوب ضروری است.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

طعم آب

برخلاف آبی که تصفیه نشده است و ممکن است دارای طعم شوری، سختی و یا بو خاصی باشد. آب شرب نباید دارای هیچ گونه طعم و مزه ای باشد. متاسفانه وجود املاحی مانند آهن، منگنز، نمک، کربنات و … باعث بروز طعم و بوی ناخوشایندی در آب می‌شوند. دستگاه تصفیه آب با حذف این آلاینده ها آبی سالم و شیرین در اختیار ما قرار می دهد.

کاهش خطر ابتلا به سرطان

استفاده از کلر برای تمیز کردن آب از مدت ها قبل به عنوان یکی از ارزان ترین راه های تصفیه آب آغاز شد. با این حال، این امن ترین راه برای تمیز کردن آب آشامیدنی نیست. تحقیقات نشان می دهد که خطر ابتلا به سرطان در بین افرادی که آب کلر دار می نوشند بسیار بیشتر از افرادی است که آب آنها حاوی کلر نیست. خوشبختانه، آبی که با استفاده از دستگاه تصفیه آب ضدعفونی می شود، عاری از کلر و محصولات جانبی آن است. چنین تصفیه کننده هایی به کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان مانند رکتوم، روده بزرگ و مثانه کمک می کنند. بنابراین استفاده از دستگاه تصفیه آب یا فیلتر برای ایمن سازی آب آشامیدنی شما در برابر اثرات کلر ضروری است.

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو

دسترسی آسان

به جای دریافت یک روز در میان بطری های بزرگ آب تصفیه شده از فروشگاه محلی، نصب یک دستگاه تصفیه آب در خانه بسیار راحت تر است. بعلاوه، نگهداری از آنها آسان است و نمایندگانی از برند تصفیه آب مرتباً برای تعویض کردن فیلتر های آن می آیند.

دستگاه تصفیه آب آکوا لایف

اقتصادی است

اگر هر روز از آب بطری استفاده می کنید، ممکن است راه حل مناسبی نباشد. نه تنها یک گزینه گران قیمت است، بلکه هیچ تضمینی برای تمیز و خالص بودن آب وجود ندارد. پر کردن مجدد بطری های آب مستعمل با آب آشامیدنی از هر منبع غیرقابل اطمینان آسان است. بنابراین، چرا در مورد آنچه می نوشید نامطمئن باشید؟ در مقابل، از یک دستگاه تصفیه آب انتظار می رود که آب آشامیدنی را به طور کامل تصفیه کند و به شما امکان می دهد آب خالص و سالم بنوشید. هر بار که از آب آشامیدنی بطری استفاده می کنید، به زباله های پلاستیکی اطراف خود اضافه می کنید. بهترین بخش خرید فیلتر آب این است که شما به دنبال گزینه ای پایدار هستید که در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود.

لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب
لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب آکوا لاین

نیاز به دستگاه تصفیه اب

نیاز به دستگاه تصفیه اب در جوامع متفاوت است. در حالت کلی دستگاه های تصفیه آب به 3 گروه اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه پیش تصفیه آب خانگی و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی تقسیم می شوند.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به دلیل بزرگ بودن حجم آن بیشتر برای شرکت ها و کارخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های تصفیه آب خانگی نیز دارای انواع مختلف است. تعداد فیلتر ها و همچنین برقی بودن یا نبودن این دستگاه ها از اصلی ترین عوامل انتخاب این دستگاه ها است. اگر در شهرهای بزرگ و خانه های آپارتمانی زندگی می کنید به دلیل نوسان های فشار آب بهتر است از دستگاه های تصفیه آب مجهز به پمپ برقی استفاده کنید.

حتی قبل از خرید دستگاه تصفیه آب بهتر است توسط متخصصان این امر از آب شهری تان تست TDS بگیرید تا بدانید دستگاه تصفیه آب شما به چند فیلتر یا مرحله نیاز دارد.

دستگاه تصفیه آب آکوا پیور

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها