دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

برای تصفیه آب  نیمه صنعتی و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

خرید، قیمت و فروش آب شیرین کن نیمه صنعتی با استعلام دقیق کارشناسی شده از طرف شرکت فنی مهندسی آب پاکسازان، سازنده دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب در کشور شما میتوانید برای اطلاع از قیمت دقیق دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی با در نظر گرفتن نوسانات بازار ارز(دلار) با ما در تماس باشید.

امروزه در صنایع مختلف علاقه به سیستم‌های آب تصفیه تجاری و دستگاه آب تصفیه نیمه صنعتی در حال زیاد شدن است.

دلیل این امر آن است که این سیستم‌ها امکان آب تصفیه را بدون استفاده مداوم از مواد شیمیایی همانند قیمت آنتی اسکالانت ممکن می‌سازند.

با پیشرفت‌های علمی صورت گرفته در سال‌های اخیر، سیستم‌های اسمز معکوس نیمه صنعتی و دستگاه آب تصفیه توانایی حذف بیش از ۹۹% از آلودگی‌ها و ناخالصی‌های آب را برای کاربردهای صنعتی فراهم نموده‌اند.

فرآیند اسمز معکوس Reverse Osmosis علاوه بر امکان شیرین سازی آب‌های شور در دستگاه آب تصفیه ، روشی مطمئن جهت تصفیه هر نوع آب ورودی و بازیافتی پروسه‌های صنعتی و همچنین حذف حداکثری ناخالصی‌ها از پساب تولیدی در صنایع مختلف به حساب می‌آید.

به جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان شرکت آب پاکسازان تماس حاصل فرمائید از طرفی نمک زدایی آب دریا جهت استفاده در خنک کننده‌های موجود در برخی از صنایع سنگین نیازی اساسی به شمار می‌رود و روش اسمز معکوس Reverse Osmosis  می‌تواند با حذف مواد معدنی مانند نمک ، آب تصفیه شده و مناسب جهت این مصارف را نیز فراهم سازد.

این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که در صورت عدم آب تصفیه دریا و استفاده از دستگاه آب تصفیه، به مرور زمان منجر به آسیب دیدن تجهیزات صنعتی و معیوب شدن محصولات تولیدی صنایع شود.

در مقاله معرفی قطعات دستگاه آب شیرین کن با انواع قطعات دستگاه آب شیرین کن آشنا خواهید شد ، دستگاه آب شیرین کن نیمه‌صنعتی با ظرفیت های چند گالن قطعاتی مشابه با سایر دستگاه های آب شیرین کن دارد ، از آنجایی که ظرفیت تولید آب در این دستگاه بیشتر است تنها تفاوت در تعداد قطعات است.

به جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان شرکت آب پاکسازان تماس حاصل فرمائید.

در ادامه به معرفی هر کدام از قطعات دستگاه آب شیرین کن نیمه‌صنعتی می پردازیم
این وسیله برقی معمولاً همراه با پمپ به فروش می رسد ، ترانس یا آداپتور برق AC Adapter پمپ وسیله ای ضروری است که موتور دستگاه آب شیرین کن را راه اندازی می کند
پمپ وظیفه پمپاژ و فشار آب به درون فیلتر های filter ممبرین را بر عهده دارد.

پمپ نیمه‌صنعتی به نسبت پمپ دستگاه آب شیرین کن خانگی به نسبت از قدرت و ولتاژ بالاتری برخوردار است.

پیش تصفیه Pretreatment for House فیلتر های filter  پیش تصفیه این دستگاه آب شیرین کن نیمه‌صنعتی اسلیم باریک است.

این فیلتر ها filter  شامل فیلتر filter  PP (الیافی) ۲۰ اینچ، فیلتر filter  کربن گرانول ۲۰ اینچ و فیلتر filter  کربن بلاک ۲۰ اینچ می باشد.

آب با فشار وارد فیلتر filter  پیش تصفیه شده و ناخالصی ها در آن گیر می کنند و اجازه عبور پیدا نمی کنند.

این ناخالصی ها عبارت است از گل و لای، لجن، خاک، زنگ زدگی لوله های آب،  جلبک و … این فیلتر filter  نسبت به فیلتر filter های پیش تصفیه دستگاه آب شیرین کن خانگی دارای ابعاد بزرگتری است.

فیلتر filter  ممبرین فیلتر filter  مرحله چهارم دستگاه آب شیرین کن نیمه‌صنعتی است.

محل قرارگیری این فیلتر filter ها معمولاً در بالای شاسی یا همان براکت است.

این فیلتر filter  در دستگاه هایی که به روش اسمز معکوس آب را تصفیه می کنند کاربرد دارد.

از میزان اهمیت این فیلتر filter  تنها کافی است که بگوییم قلب تپنده دستگاه آب شیرین کن RO است.

به عنوان مثال فیلتر filter  ممبرین ۱۰۰ گالن با دقت ۰.

۰۰۰۱ میلیمتر (میکرون) قادر است هر نوع ناخاصی مانند نیترات ها، میکروب ها، نمک ها و… را از آب حذف کند.

پست کربن water-filtration-system فیلتر filter  مرحله پنجم فیلتر filter  پست کربن یا فیلتر filter  خطی نام دارد.

این فیلتر filter  از زغال پوسته نارگیل ساخته شده است.

پست کربن در مسیر آبی که از فیلتر filter  ممبرین و مخزن خارج می شود قرار دارد.

وظیفه این فیلتر filter  حذف رنگ، بو و طعم احتمالی آب است که در مخزن آب و در ممبرین به خود گرفته است.

هوزینگ همان محفظه فیلتر filter  یا پوسته فیلتر filter  است.

فیلتر های filter  مختلف دستگاه آب شیرین کن داخل این محفظه ها قرار می گیرند.

برای دستگاه های آب شیرین کن صنعتی و نیمه‌صنعتی از هوزینگ های ۲۰ اینچ یا همان هوزینگ اسلیم ( باریک ) استفاده می شود.

هوزینگ دستگاه فوق از نوع اسلیم است.

بهتر است که سه فیلتر پیش تصفیه ( فیلتر الیافی PP، فیلتر کربن گرانول و فیلتر کربن بلاک ) هر شش ماه یک بار تعویض شود.

همان طور که پیش تر اشاره کردیم اگر از فیلترهای دستگاه نیمه صنعتی آب بسیار آلوده عبور کند فیلترها دچار گرفتگی می شوند.

این گرفتگی در فیلترها باعث می شود پمپ خوب کار نکند و فشار آب کم شود.

بنابراین چنانچه فیلتر الیافی کدر شود و یا فشار آب خروجی کم شود زمان تعویض فیلترها فرا رسیده است.

به جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان شرکت آب پاکسازان تماس حاصل فرمائید.

دستگاه تصفیه آب  به نسبت کارایی که دارد فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

توانایی تصفیه آب این دستگاه در طول ۲۴ ساعت شبانه روز بالا است.

هر  دستگاه چند لیتر آب را در ۲۴ ساعت تصفیه می کند.

استهلاک تصفیه کننده فوق پایین است به این معنی که فیلترها و قطعات آن به زودی زود خراب و از کار افتاده نمی شوند.

قیمت مقرون به صرفه به نسبت کارایی و مزایایی که دارد بسیار مناسب است
جلوگیری از سنگ کلیه و صفرا، بیماری های کبدی، پوستی و گوارشی، بالا رفتن فشار خون
حذف میکروب ها از آب ، ویروس ها، قارچ ها، کلر، زنگ لوله ها، سم آرسنیک، املاح مضر
دستگاه های اب شیرین کن نیمه صنعتی در پنج مرحله اب را به روش اسمز معکوس و به شرح زیر تصفیه می کنند
مرحله یک :
مرحله دو :
مرحله سه :
مرحله چهار :
مرحله پنج :
خروجی دستگاه اب شیرین کن نیمه صنعتی می بایست وارد یک مخزن ذخیره شود که معمولاً به یکی از دو روش زیر قابل انجام است
در این روش، اب خروجی دستگاه اب شیرین کن نیمه صنعتی در مخزن ذخیره پر شده و با مصرف از آن و پایین آمدن سطح شناور، تولید تصفیه اب شده آغاز شده و  مجدداً مخزن پر می شود.

در این حالت، معمولاً شیر برداشت روی بدنه مخزن تعبیه شده و یا اب توسط پمپ به نقاط مصرف دیگر منتقل می شود.

تصفیه اب شده توسط دستگاه نیمه صنعتی می تواند وارد مخزن تحت فشار دیافراگمی شود.

مانند آنچه در دستگاه های اب شیرین کن خانگی اتفاق می افتد، در زمان بازشدن شیر برداشت، اب پر شده داخل مخزن با فشار هوای دیافراگم از آن خارج شده و سپس با تصفیه اب شده جدید جایگزین می شود.

برای نصب دستگاه اب شیرین کن نیمه صنعتی، می بایست انشعابات اب تغذیه، فاضلاب و برق وجود داشته و همچنین مخزن ذخیره اب جهت ذخیره و استفاده از تصفیه اب شده نیز در کنار دستگاه قرار داده شود.

کسانی که تمایل به خرید دستگاه اب شیرین کن نیمه صنعتی دارند، می توانند با ارائه اطلاعات لازم مانند تعداد نفرات، تخمین حجم اب مورد استفاده و سایر موارد لازم به تیم مهندسی فروش شرکت اب پاکسازان ، دستگاه مدنظر را انتخاب کرده و از داشتن تصفیه اب شده با کیفیت، اطمینان حاصل کنند.

شما در این صفحه می توانید انواع دستگاه اب شیرین کن نیمه صنعتی را مشاهده و ضمن مطالعه مشخصات فنی و مقایسه آنها با یکدیگر، دستگاه مناسب را انتخاب و خریداری نمائید.

گاهی در بعضی از مکان ها ، نیاز به مقدار بیشتری از تصفیه اب شده در روز است که دستگاههای اب شیرین کن خانگی در تولید این مقدار اب عاجز هستند .

به عنوان مثال در آشپزخانه یک رستوران ، نانوایی ، در ابدارخانه ادارات و شرکتها ، برای یک آکواریوم بزرگ ، مرکز پرورش زالو و … از آنجا که دستگاههای اب شیرین کن خانگی توان تولید بالای ۱۰۰ لیتر اب را در ۲۴ ساعت شبانه روز دارند ، لذا برای مکانی که شما نیاز به ۱۰۰ لیتر اب و بیشتر را دارید
بهتر است که از دستگاههای اب شیرین کن با ظرفیت بیشتر استفاده کنید .

راستی به جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان شرکت آب پاکسازان تماس حاصل فرمائید.

این مدل دستگاه های اب شیرین کن ، در رده بین دستگاههای خانگی و صنعتی هستند و از این رو به آنها دستگاه های اب شیرین کن نیمه صنعتی گفته می شود .

ظرفیت های ذکر شده برای تولید در ۲۴ ساعت مداوم است و همچنین این عددها ظرفیت اسمی هستند و ظرفیت تولید واقعی معمولا بعد از کمی استفاده افت پیدا میکند و شما همیشه ۷۰ درصد ازاین عددها را در نظر بگیرید.

این دستگاه مونتاژ شده در ایران است که توسط شرکت معصومی انجام شده است .

دستگاه ترکیبی از قطعات ایرانی و چینی و تایوانی هستند اما در کل از کیفیت مناسبی برخوردار است و بخوبی و بدون دردسر ، تا مدتها میتواند کار خود را بخوبی انجام دهد .

این دستگاه ها ، تفاوت زیادی با دستگاه های اب شیرین کن خانگی ندارند و اساس کار و مراحل تصفیه دقیقا همان است فقط از فیلترهای بزرگتر با ظرفیت بیشتر و همچنین از ۴ عدد فیلتر ممبرین استفاده شده است .

ممبرینهای استفاده شده در این دستگاه ، از برند فیلم تک هستند و وارداتی می باشند و برای اب هایی تا TDS 2000 به خوبی کار خواهند کرد .

در مرحله آخر تصفیه نیز ، از یک فیلتر کربن نهایی استفاده شده است که اصلاح طعم و بوی اب را انجام میدهد و تصفیه نهایی انجام میشود .

از یک کیت هوشمند نیز در این دستگاه استفاده شده است که عملکردهای دستگاه را بخوبی کنترل و مدیریت می کند .

شستشوی اتوماتیک فیلترها ، از مهمترین کارهایی هست که این کنترلر انجام میدهد و سبب عمر بیشتر فیلترهای ممبرین می شود .

همواره نکته مهم در خصوص نگهداری از این دستگاه ها ، استفاده از فیلترهای پیش تصفیه ( فیلتر شماره یک ، دو و سه ) مرغوب است که حتما دقت کنید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و همچنین در زمانهای مقرر اقدام به تعویض آنها کنید .

چنانچه در هر کدام از این موارد کوتاهی کنید ، عمر فیلترهای ممبرین کاهش می یابد و سبب پرداخت هزینه سنگینی برای آنها خواهید شد .

میزان تولید تصفیه اب شده این دستگاه ها ، در حد مناسب و بالایی است و به همین علت نیازی به مخزن ندارند و حدود ۱ لیتر در دقیقه ، میزان تولید مستقیم این دستگاه را مشاهده میکنید .

البته چنانچه در جایی از این دستگاه ها استفاده می شود که به طور مرتب اب مورد استفاده قرار میگیرد ، بهتر است یک مخزن نصب شود تا از روشن و خاموش شدن مکرر دستگاه جلوگیری به عمل آید .

ممبرین های بکار رفته در این دستگاه ها ، دو به دو با یکدیگر سری هستند که سبب راندمان بالاتر و صرفه جویی در پساب اب میشود .

همچنین لازم به ذکر است که در دستگاه اب شیرین کن نیمه صنعتی ، از پمپ و ترانس های برق ۳۲ ولت استفاده میشود که توان بیشتری برای تولید فشار دارند و همچنین در این دستگاه ها نیز ، از سنسورهای فشار پایین و سنسورهای فشار بالا استفاده شده است که وضعیت های دستگاه را کنترل میکنند و بصورت خودکار دستگاه اب شیرین کن را خاموش و روشن میکنند .

  درکل کیفیت هوزینگ ها و کلیه قطعات بکار رفته در این دستگاه ، بالا بوده و اگر به دنبال خرید یک دستگاه اب شیرین کن با ظرفیت تولید زیاد هستید خب سرتون و درد نیاریم به جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان شرکت آب پاکسازان تماس حاصل فرمائید.

سلام وقت بخیر فیلتر هاب دستگاه تصفیه آب ۵۰۰۰ لیتر در روز ، هر چند هزار لیتر تعویض میشن؟ من هنوز دستگاه رو خرید نکردم و قصد خرید صنعتی رو داریم در کل هزینه سالانه فیلترها چقد هست؟ ما با مصرف روزانه ۳۰۰۰ لیتر آب بهتر هست نیمه صنعتی خرید کنیم یا صنعتی بله کاملا درست ببخشید لیتر یا گالن؟ البته ما بندرعباس هستیم و آبآشامیدنی اینجا مناسب نیست شهرک صنعتی خلیج فارس فقط مصرف اشامیدنی بله شهری هست کاملا درست در طول یک سال هزینه نیمه صنعتی کمتر میشه با وجود تعویض تمام فیلترها به صورت مرتب با این پیشنهاد شما چی هست واقعا ممنونم از شما سلامت باشید
سلام قیمت اب شیرین کن نیمه صنعتی روزانه بین ۳ تا ۵ هزار چنده یه دستگاه معمولی برای تولید اب مقطر میخوام ممنون که راهنمایی کردین
سلام برای تامین آب ۷۰ راس گوسفند در دامداری مصرف روزانه ۵۰۰ لیتر آب نیاز به دستگاه آب شیرین کن دارم لطفا قیمت این دستگاه را اعلام فرمایید آب مصرفی ما آب لوله شهری است که بعضی وقتها کمی شور می شود اما قابل شرب است لذا می خواهیم شیرینتر کنیم بنظرم دستگاه نیمه صنعتی ۵۰۰ لیتر در روز کافی باشد
سلام می خواهیم یگ دستگاه تصفیه نیمه صنعتی بخریم لطفا راهنمایی کنید
سلام دستگاه پدالی صد عفدنی کننده دست میخواستم دارید؟
سلام و صبح عالی بخیر آب شیرین کن برای باغ کوچک ۱۰۰۰ متری می خواستیم تقریبا تسویه آب روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ لیتر از چاه هست شوری آب هم ۶۰۰۰ هست مصرفی اونقدر نداریم شاید هفته ای ۱۰۰ لیتر آنالیز آب را چطور بدست میاد یا چجوری بدونیم آب را بدهم آزمایشگاه و جوابشو خدمت تان بفرستم تا تصمیم بگیرید؟
سلام تصفبه تب نیمه صنعتی میخاستم لیست قیمت و نحوه ارسال رو لطفا بفرمایید .

آیا فروش اقساط هم دارید؟
سلام ببخشید قسمت کل دستگاه نیمه صنعتی با راه اندازی حدوداً چند در میاد در رشت.

حدوداً هزار لیتری
سلام ببخشید نمایندگی در اهواز دارید؟ اگه دارید لطفاً آدرس و تماس بفرستید.

تسویه آب خانگی می خواهم
سلام.

دستگاه نیمه صنعتی قیمتش چقدر هست؟ ۵۰۰۰ لیتر حداقل در روز تصفیه کنه .

حداقل قیمت خرید از چقدر شروع میشه؟ فروش اقساط هم دارید؟
سلام آقای قدکساز وقت بخیر برای مصرف روزانه منزل اعم از شستشو استحمام و … ? در شمال چه پیشنهادی دارین؟ آب چاه برای ویلا میخواستم خمصرف نداریم یلی شستشو و استحمام ۴ نفر برای مصرف ۵ .

۶ روز در ماه برای استحمام فشار آب مشکلی پیش نمیاره؟ و اینکه قابل شرب هست؟ باید مخزن جدا هم سفارش بدم؟؟؟ انالیز رو از کجا میشه تهیه کرد؟
سلام دستگاه ۱۰ متر مکعبی قیمتش چقدره فرق تیپ ۱ و۲ و۳ در چیه؟
سلام
ساکن بوشهر هستم.

این جا، دو متر که حفاری بشه به آب دریا میرسی.

توی حیاط منزل، یک چاه دارم ولی شوره و سختی اش روی ۱۰۰۰۰ هست.

اگر بخام یک دستگاه تصفیه نصب کنم که بتونم برای شستشو و آشامیدن ازش استفاده کنم چه مدلی را پیشنهاد میکنید و چقدر هزینه اش میشه؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت تصفیه آب نیمه صنعتی تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها