دستگاه تصفیه آب مغازه

برای دستگاه تصفیه آب  مغازه و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

راه اندازی مغازه تصفیه آب Water purifier shop یکی از کار های اقتصادی این دوران که با سرمایه کم قابل انجام است راه اندازی یک فروشگاه جهت توزیع و فروش آب تصفیه می باشد.

یکی از پرکاربرد ترین استفاده ها ، از دستگاه تصفیه آب صنعتی مقوله شرب می باشد که بسیار مهم و حائز اهمیت برای اکثر مردم است.

برای راه اندازی مغازه تصفیه آب فروشی یا همان آب فروشی بسته به محل و شهری که در آن این کار را شروع میکنید باید حداقل ۱۲ متر مربع مغازه در اختیار داشته باشید.

حال به خود دستگاه می پردازیم که معمولا دستگاه ۱۰ ، ۲۵ و یا ۵۰ متر مکعب در شبانه روز انتخاب مناسبی برای مغازه می باشد.

لازم به ذکر است انتخاب هر یک از دستگاه های فوق بستگی به فروش آب در آن منطقه دارد.

عواملی همچون گرمای هوا ، شوری و TDS آب و توانایی خرید مردم در آن منطقه عواملی هستند که در راه اندازی مغازه تصفیه آب فروشی اهمیت دارند.

به جهت استعلام قیمت تصفیه اب صنعتی و همچنین شرایط اقساط خرید تصفیه آب کلیک کنید.

ما شما را تا آخر مسیر همراهی خواهیم کرد.

با امداد تصفیه آب پاک سازان نگران نصب، خرابی یا کند شدن عملکرد دستگاه های آب تصفیه خود نباشید.

یک تیم متشکل از افراد متخصص در نهایت سرعت در رفع مشکلات احتمالی سیستم شما وارد عمل می­ شوند .

از جایی که شما هستید تا شرکت ما فاصله ای نیست، برای سفارش یا حتی مشاوره رایگان به راحتی از هرجای دنیا که هستید می­ توانید واحد فروش شرکت آب پاک سازان را در کنار خود داشته باشید.

به صورت کلی مغازه آب تصفیه فروشی به فروشگاه هایی می گویند که با استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی اقدام به فروش آب تصفیه شده می کنند.

مخازن ذخیره آب ، دستگاه تصفیه آب صنعتی و متلقات فروش آب اصلی ترین اجزاء یک مغازه آب تصفیه فروشی می باشند.

کارشناسان شرکت تصفیه آب پاکسازان، مشاوره‌های لازم را به منظور خرید دستگاه تصفیه آب برای مغازه را با توجه به محیط و هدف مورد نظر ارائه خواهند داد.

راه اندازی مغازه تصفیه آب با مشاوره مستقیم در خصوص هزینه راه اندازی مغازه تصفیه آب با معیار های خرید قیمت و فروش آب تصفیه شده برای مغازه تصفیه آب با درامد مغازه تصفیه آب همگام با شرکت صنعتی آب پاک سازان(قدکساز) مغازه فروش آب تصفیه(مغازه آب تصفیه فروشی) در این بین عناوین پر بازدید این حوزه را خواهیم گفت:
برای خرید دستگاه تصفیه آب چقدر باید هزینه کنیم فروشگاه تصفیه آب مشاوره راه اندازی مغازه فروش اب کسب و کار تصفیه آب

عابر آب اهواز  چه مغازه ای بزنم  آب تصفیه شده  فروش عمده تصفیه آب در اصفهان  راه اندازی تصفیه آب خانگی  فروش آب تصفیه در شیراز

تولید مواد شیمیایی با سرمایه کم  هزینه راه اندازی فروشگاه مواد غذایی  فروشگاه آب آب اهواز  هزینه تاسیس کارواش  تسویه حساب آب اهواز  تصفیه آب شهرک گلستان شیراز  مغازه فروش  مغازه زدن با سرمایه کم  زدن مغازه  فروش تصفیه آب
مغازه فروش آب تصفیه با امکاناتی بالا در مغازه آب تصفیه فروشی هزینه نصب پایین در شرکت فنی مهندسی آب پاک سازا( قدکساز)
درآمد در مغازه آب تصفیه فروشی یا آب فروشی به عواملی همچون:
بستگی دارد.

شرکت آب پاکسازان به دلیل داشتن واحد خدمات پس از فروش قوی به نام امداد تصفیه با آب فروش های زیادی در سراسر ایران در ارتباط است که در بحث دوستانه با این عزیزان عمدتا از وضع و اوضاع راضی هستند.

مغازه های تصفیه آب می توانند برای افزایش فروش بیشتر اقدام به فروش آب مقطر و آب های رادیات نیز بکنند.

این کار هم باعث افزایش فروششان می شود و هم باعث فروش عمده می شود.

اولین نکته مهم در راه اندازی مغازه تصفیه آب این است که آنایز آب منطقه ای که دستگاه قرار است در آن نصب شود را داشته باشید و بعد از آن با توجه به بودجه خود اقدام به خرید یک دستگاه با ظرفیت مختلف نمایید.

یکی از پیشنهادات شرکت آب پاکسازان به خریداران دستگاه جهت راه اندازی مغازه تصفیه آب این است که اگر بودجه کافی برای خرید یک دستگاه با ظرفیت بالا را ندارید اجناس مهم دستگاه مانند پمپ ها و شاسی دستگاه را به اندازه دستگاه بزرگ تر سفارش دهید این کار در آینده باعث می شود شما بتوانید با هزینه کمی دستگاه را ارتقاع دهید و هزینه ای که برای خرید این دستگاه می کنید که قابلیت ارتقاع هم دارد زیاد فرقی با مدل غیر قابل ارتقاع ندارد.

هزینه راه اندازی مغازه تصفیه آب فروشی بستگی به نوع و ظرفیت دستگاهی که انتخاب میکنید دارد.

از طرفی متلقات دستگاه مانند مخازن ذخیره آب ، پمپ فروش آب ، کنتور لیتر شمار و غیره تاثیر چشمگیری در هزینه راه اندازی مغازه تصفیه آب فروشی دارد.

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های شرکت ۰۶۱۳۳۷۳۹۶۶۰ و ۰۹۱۶۶۹۱۵۰۹۰ تماس حاصل فرمایید.

سود مغازه تصفیه آب فروشی با دستگاه تصفیه آب برای مغازه قطعا به تیراژ فروش آب بستگی دارد هر چه فروش بیشتر سود هم بیشتر می شود و بلعکس.

ولی سود مغازه تصفیه آب فروشی به عواملی همچون نگهداری از دستگاه نیز بر می گردد.

مثلا دستگاهی که هزینه نگهداری آن پایین باشد و رسیدگی به آن شود قطعا بهای تمام شده آب تولیدی را کاهش می دهد که سود بیشتری را بر عهده دارد.

خوزستان و به خصوص اهواز به دلیل گرمای هوا و مشکلات آب دارای فروشگاه تصفیه آب زیادی می باشد.

این حالت در مناطق جنوبی کشور نیز به شدت به چشم می خورد.

امروزه به دلیل اینکه استفاده از آب تصفیه شده ایمن و بدون خطر می باشد مورد استقبال عموم قرار گرفته است و در مناطقی مانند شیراز ، اصفهان ، بوشهر ، ارومیه ، گلستان ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان زیاد به چشم می خورد.

سهولت در دسترسی به آب تصفیه شده و هدر رفت کمتر آب در خانه ۲ عامل اصلی برای استقبال مردم از آب تصفیه شده می باشد.

به عنوان مثال مشکل کم آبی در استان بوشهر ( بعضی از مناطق بوشهر چند روز یک بار آب دارند ) به دلیل هدر دادن زیاد آب در دستگاه های تصفیه آب خانگی مردم ترجیح می دهند آب را به صورت تصفیه شده خریداری کنند.

مغازه تصفیه آب در شیراز
تنها یک خرید و دریافت مجموعه از خدمات مستمر، هدیه ای ست که شرکت آب پاک سازان به پاس اعتماد و همراهی مشتریان ارجمند، ارائه می‌­دهد.

اعتماد و رضایت خریداران از مهم ترین مولفه های کاری این گروه صنعتی است .

Water Purifiers & Accessories
آب پاکسازان
اسفند ۲۴, ۱۴۰۰
اخبارتصفیه آب صنعتیتصفیه فاضلابدانلودی های تصفیه آبدستگاه تصفیه آبدسته بندیدسته بندی تصفیه آب
سلام وقتتون بخیر خسته نباشید ببخشید من ساکن ساری هستم و دنبال زدن مغازه برای آب تصفیه فروشی هستم میخواستم که شما راهنمایی کنید ببینم چه جوری هست
سلام قیمت دستگاه تصفیه آب برای واحد صنفی فروش آب از چه قیمت تا چه قیمتی می باشد
سلام میخواستم راهنمایی بگیرم برای راه اندازی مغازه آب تصفیه فروشی تشکر شماره تلفن بذارین وساعت تماس بدین من خودم زنگ میزنم ممنون میشم
سلام میخواستم بپرسم که برای راه اندازی یک مغازه ۲۰ متری آب تصویه فروشی، چقدر سرمایه لازمه؟؟ بستگی داره چه ظرفیتی دستگاه انتخاب کنید؟ خب چ چیز هایی لازمه مثلا ی مخزن، شیلنگ دیگه چی؟؟ قیمتش؟؟ ۲ مخزن چند لیتری یکی جا میشع یکی مخزن ۵۰۰۰لیتری میشه با ۱۰۰تومن شروع کرد یکی آبی که تصویه نیست با یکی هم برا تصویه بودن اها ممنونم میشه شمارتون رو داشته باشم؟؟ خوزستان هستید آقای قدکساز، میگم قیمت دستگاه چنده؟؟ خب شما برای یک مغازه ۲۰متری، کدوم مد نظرتون هستش لطف کنید قیمت دو سه دستگاه رو بهم بدید متعادل یعنی یک دستگاه ۱۳۰ تومن هستش درسته می فرمایید حداقل ۱۵۰ تومت رو میخواد
سلام.

جهت راه اندازی یک مغازه تصفیه اب برای جمعیتی حدود ۳۰ تا ۵۰ هزارنفر به چه دستگاهی نیاز هست؟قیمت دستگاه را هم یمفرمایید اینکه فرمودید قطعات را ظرفیت بالا بخریم و بعد خود دستگاه را ارتقا بدیم تقریبا چقدر صرفه جویی مالی میشه؟ خیلی ممنون بابت عکس مارک دستگاه تون چی هست؟ یکی از پیشنهادات شرکت آب پاکسازان به خریداران دستگاه جهت راه اندازی مغازه تصفیه آب این است که اگر بودجه کافی برای خرید یک دستگاه با ظرفیت بالا را ندارید اجناس مهم دستگاه مانند پمپ ها و شاسی دستگاه را به اندازه دستگاه بزرگ تر سفارش دهید این کار در آینده باعث می شود شما بتوانید با هزینه کمی دستگاه را ارتقاع دهید و هزینه ای که برای خرید این دستگاه می کنید که قابلیت ارتقاع هم دارد زیاد فرقی با مدل غیر قابل ارتقاع ندارد.

این جملات ساییتون هست خیلی ممنون از توضیحات شما این دستگاه شما قابلیت کارتخوان هم داره یا حتما باید نیرو انسانی باشه اهان.

یعنی اون ی دستگاه جداست؟ اونو شما هم دارید؟ قیمتش؟ میخوام براورد هزینه کنم تشکر این اختلاف قیمت بین دستگاه هاتون با اینکه ظرفیت یکی هست چیه جنس قطعات؟ خیلی ممنون مشورتی کنم و مزاحمتون مجدد میشم
سلام خسته نباشید عذر میخام چه مجوزهایی برای راه اندازی مغازه لازم دارم؟؟ لطفا یه راهنمائی بفرمائید
سلام وقت شما بخیر ببخشید مجوز مغازه تصفیه آب به کدام ارگان مرتبط میشه؟ اقدام اول برای این کار چیه؟ ممنون از لطف شما
سلام وقت بخیر شما دستگاه تصفیه آب صنعتی هم دارید؟ بسیار عالی قیمت دستگاه ۵۰ متر مکعب در روز چقدر تموم میشه تفاوت هاشون در چی هست یک کاتالوگ احتمالش هست زحمت بکشید
سلام وقت بخير، براي مغازه ١٠ تا ١٢ متري چه دستگاهي پيشنهاد ميكنيد؟ قيمت؟ براي جنوب كشور ميخوام.

تشكر.

سلام اب تصفیه برای مغازه میخام داخل شهر که بفروشم بنظرتون چه نوعی خوبه؟ شهر بوشهر جمعیت شهر حدود۸۰۰۰هست.

دستگاه ۵متر مکعب چند لیتر اب میشه؟
قیمتش چنده؟ انوقت اینها که آب تصفیه کن هستن یا شیرین کن اخه هم میگن اب تصفیه بعضی ها هم میگن ابشیرین کن دو اصطلاح به کار میبرن فرقشون چیه؟ حالا اگه بخاد اب چاه یا دریا شیرین کنیم چحوریه؟ قیمت گفتید برای اب شهر هست؟ قیمت فیلترها چند میشه کی باید عوض بشه؟ مبران میدونم که دیرتر عوض میشه
من میخواستم دری یکی از روستا های توابع بجنورد آب فروشی راه بندازم برای بحث مجوز باید چی کار کنم؟ جواز کسب باید چطور بگیرم؟ من یه دستگاه میخوام که بتونم درروز ۴۰۰عدد ۲۰لیتری تسویه بده یعنی ۸هزار لیتری قیمتش چنده؟ شرایط فروشتون به چه صورت است؟
سلام میخوام مغازه فروش اب تصفیه بزنم در یک شهر ۱۰ هزار نفری چقدر هزینه نیازه؟ حدود درامدش چقدر میتونه باشه؟ ما زرندیه هستیم شهر پرندک نزدیک پرند و ساوه دستگاه اقساطی نصب میشه؟ ممنونم
سلام تومحله ای که زندگی میکنم آبشیرین کن نداره میخوام یک آبشیرین کن خرید کنم چقدر سرمایه میخواد؟ میخوام برا یه محله مغازه آبشیرین کن بزنم چقدر وسایل نیازه وچقدر هزینه باید بکنم؟ لیست قیمت دارید؟ سود فروش حدودا چقدر است؟
سلام خرید دستگاه تسویه اب صنعتی برای مغازه قیمتش چند در میاد؟
سلام هزینه راه اندازی یک تصفیه ی آب چقدرهست؟ بستگی به متراژ دستگاه داره؟ قیمت و شرایط خرید رو بگید لطفا
سلام خسته نباشی من قیمت دستگاه برای خرید میخواستم بپرسم مغازه داریم میخواستم ببینم چطوری است مخزن ۶۰۰۰ هزار لیتری میخوام بزارم بعد قیمتش چند هست و اینکه برای نصب چطوری هست چون اینجا تو شهر یکی به ما گفت تایوانی ۹۰ ملیون دستگاه از مشهد هست گفتم یک بپرسم اول سایت شما رو زدم آورد بالا .

فروش اقساط هم دارید آقای قدکساز؟
سلام آقای قدکساز به چه ابعادی برای خرید آب تصفیه لازم دارد.

مانندشهرقشم می خواهیم بوکه آب بفرشیم،وآیا دراستان اصفهان به مامجوزکارمی دهند.

باتشکرفراوان ازشما درضمن قیمت الآن دستگاه شماچقدراست
سلام وقت بخیر راهنمایی میخواستم برای خرید دستگاه تصفیه اب.

اقا هزینه تصفیه اب ۱۰۰۰ لیتری و ۲۰۰۰ لیتری صفر تا صد با نصب کامل چه قیمتی داره؟ی بقیر از دستگاه اب پرداز.

برای خرید اگه شماره تماس لطف کنید تماس بگیرم خدمتتون برای اب فروشی ممنون.

با سلام بنده در خراسان رضوی هستم با چه بودجه ای می‌توان دستگاه راه اندازی کرد ۰۹۳۵۸۳۳۵۰۱۱
آقای قدکساز سلام وقتتون بخیر من می‌خوام یه مغازه آب تصفیه باز ?کنم خیلی بزرگ نباشه و خیلی هم کوچیک نباشه متوسط ۱ – چه دستگاهی میتونید بهم معرفی کنید؟ ۲- قیمت دستگاه چقد هست؟ من شهرستان بوشهر هستم از ۱۰ هزار لیتری کوچک تر نداریم دیگه؟ درسته؟ من یه محله رو می‌خوام ساپورت کنم.

قیمت هم هر دو مورد لطف میکنید؟ مناسبش کدومه ؟ و قیمت هم هر دو مورد لطف میکنید؟ ۱۰ هزار دایی به صرفه تر هست وقت ی اختلافی ندارن .

تشکر بابت راهنماییتون
سلام جناب آقای قدکساز من در بخش کوچکی از توابع استان کرمان منطقه بردسیر زندگی میکنم قبلا در قشم بودم و دبه های بیست لیتری آب تصفیه شده می خریدیم و استفاده میکردیم الان که در این بخش زندگی میکنم مردم اینجا احتیاج زیادی به داشتن این آب تصفیه شده دارند خواستم مغازه ای کرایه کنم و دستگاه تصفیه ای بخرم و به مردم اینجا آب تصفیه شده بفروشم .

? در این زمینه راهنمایی می خواستم که ببینم چه دستگاهی بخرم
سلام آقای قدکساز عزیز وقت بخیر ببخشید میخواستم یک مغازه بزنم در شهر کوت عراق راهنمایی می خواستم سه هزار لیتر در روز بعد ببخشید باید نقد خرید کنم دستگاه را؟ این دستگاه از جدیدترین آب تصفیه کن هاست؟
نظمي أوجي من محافظة الكوت في العراق
سلام آقای قدکساز وقت به خیر از استان بصره عراق مزاحم میشم هزینه راه اندازی یک مغازه تصفیه اب ? که حدودا در روز ۵۰۰ لیتر اب بفروشه تا چه میزانی تخمین میزنید با فرض این که من مغازه رو داشته باشم .

این دستگاه های تصفیه چه قدر هزینه در بر داره ؟؟
جمال الدين فالح الكيلاني من محافظة البصرة في العراق
سلام وقت بخیر آقای قدکساز میخوام مغازه اب شیرین فروشی بزنم چ دستگاهی مورد نیازه از استان اربیل عراق پیام میدم مغازهم ۱۰ ۱۲ متریه تقریبا ۱۰ هزار لیتر روزانه نیاز دارم اب اینجا وضعش زیاد خوب نیس واسه مدت زمان کار زیاد جواب میده قیمت و عکس میشه لطف کنید بفرستین ?
سعاد ناجي العزاوي من محافظة اربيل العراق
انشاء محل لتنقية المياه
سلام برای راه اندازی مغازه تصفیه اب چه مبلغی لازمه تقریبا مغازه ۲۸ متر در اختیار دارم چه مقدار.

هزینه برای مغازه اب فروشی لازمه سپاس فراوان لطفا فاکتور قیمت و شرایط فروش روهم بفرستید.

سلام خدمت تیم فروش شرکت آب پاک سازان قیمت دستگاه تصفیه اب صنعتی کوچک برای راه اندازی اب فروشی رو می خواستم ۵ متر مکعب ۵۰۰۰ لیتر برای تجهیزات دیگه مثل منبع ذخیره هم میتونید راهنمایی کنید چه چیزایی لازم هست بوشهر هستم دستگاه چه امکاناتی داره؟ لطفا نوع دستگاه مناسب،شرایط خرید، فروش و ارسال محصول و همچنین شرایط راه اندازی دستگاه رو ارسال کنید عذرخواهی میکنم دستگاه ضمانت هم داره؟ تا چه مدت گرانتی هست؟ سرویس و پشتیبانی به چه صورت انجام میشه؟ ممنون از وقتی که میزارید روز خوبی داشته باشید
سلام ببخشید برای کار تصفیه آب برای مغازه با سرمایه چه کار بکنم از چه دستگاه استفاده بکنیم؟ با سرمایه کم از چه دستگاه استفاده و برای کار تصفیه آب که بتونیم سود خوبی داشته باشیم؟ چه کار کنیم که تو کار تصفیه آب برای مغازه کارمون خوب بگیر حداقل سرمایه چقدر میخواد؟ تو شهر جنوبی بندر جواب میده؟ برای مغازه ۱۵ متری میخوایم دقیق چه چکار کنم که بدردم بخور با هزینه ۹۰ تا ۱۰۰ملیون برای شهر بندرعباس
سلام برای راه اندازی یک مغازه فروش آب چه دستگاهی نیاز است وهزینه دستگاه ولوازم جانبی آن چقدر است؟ قیمت دستگاه چنده وشامل چه تجهیزاتی هست؟ بروشور از دستگاه دارین؟ فیلترهاش چقدر کار میکنه وهزینه تعویض فیلترها چقدره؟ غیر از این دستگاه به چه تجهیزات دیگه ای نیاز هست؟شما اهواز هستین؟ شرایط اقساط تون به چه صورت هست؟ ممنون از راهنمایی تون
سلام خسته نباشید در نظر دارم یک مغازه جهت فروش آب تسویه باز کنم لطف بفرمائید هزینه چقدر باید در نظر بگیرم و ایا فروش محصول شرکت شما نقدی انجام میشه یا اقساط هم دارید؟ متراژ مناسب چند متر باید باشه؟ استان فارس شهر شیراز سکونت دارم به نظر جناب عالی چقدر باید هزینه در تظر بگیرم؟ غیر از دستگاه تسویه هزینه های دیگر هم باید کرد؟ بعد پمپ فروش هم شرکت شما موجود داره؟ عابر اب منظورم هست قیمت اون چنده؟ لطفا پیش فاکتور قیمت ها، شرایط فروش، نحوه خرید و ثبت سفارش رو ارسال کنید.

ممنون از زمانی که مییزارید.

سلام بزرگوار برای خرید دستگاه شرایط تون نقدی هست یا اقساطی؟ کدومش خوبه؟ بهترین مارک و جنستون کدومه ؟ قیمت هاتون میشه اعلام کنی؟ ۲۵ متر مکعب چنده؟ تیپ ۱ و ۲ و۳ چه تفاوتی دارن با هم ؟ بدون وسایل هست منظورم شیلنگ و و لوله غیره؟ سلطان ۲۰ متری چنده؟ سلطان قیمت آخر جنس و مارک خوب ۲۰ متری با چقدر هزینه میشه راه بندازی در صورتی که دستگاه آماده کار باشه؟ سلطان ۱۵ متر مکعب برای مخزن آب چند لیتری خوبه؟
سلام خوب هستین؟ میخوام مغازه تصفیه آب راه اندازی کنم مغازه ۳۵ متری در محله خودم دارم لطفا راهنمایی ام کن باید چکار کنم؟ چند نوع دستگاه دارید؟ آب خود دستگاه از خود آب خونگی تامین میشه یا انشعابی جداس؟ ۱۰۰۰ متر مکعب باشه خوبه؟ مصرف برقش چقده؟ میزان خرابی دستگاه چقدره؟ با توجه به اینکه دما هوای شهرمون بالاس گارانتی یا وارنتی داره؟ دستگاه تا چند متر مکعب میتونه آب تصفیه و ذخیره کنه؟ نصبش رایگانه؟ دستگاه ها چه قیمتی هستن؟ درآمدشون چطوره؟ خوزستان شهرستان سوسنگرد اینجا همه آب تصفیه استفاده میکنن چون آب خونگی قابل شرب نیست، خب مسلما فروش داره آب که نیاز حیاتیه کلا واسه راه اندازی چقد باید هزینه کنم؟ چقد طول میکشه که سرمایه ام برگرده الان واسه اقدام چکار کنم؟ ۲۵ متر مکعب ،چقد آب تصفیه میکنه؟ قسطی میتونم بگیرم؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت دستگاه تصفیه آب مغازه تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها