دستگاه تصفیه آب خانگی 10 مرحله ای

برای دستگاه تصفیه آب  خانگی 10 مرحله ای و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دستگاه تصفیه آب خانگی 10 مرحله ای با برند معتبر آکوا اسپرینگ جدیدترین و پیشرفته ترین مدل خود رونمایی کرده است.

تفاوت عمده این مدل نسبت به مدلهای دیگر بهره مندی از پایه استیل با روکش نیکل – کروم می باشد.

6,800,000 تومان
خرید دستگاه تصفیه آب خانگی 10 مرحله ای با برند معتبر آکوا اسپرینگ جدیدترین و پیشرفته ترین مدل خود رونمایی کرده است.

تفاوت عمده این مدل نسبت به مدلهای دیگر بهره مندی از پایه استیل با روکش نیکل-کروم می باشد.

این دستگاه ساخت کشور تایوان بوده و در این مدل جدید از فیلترها ، هوزینگ و مخزنی مرغوب تر استفاده شده است.

دستگاه فوق مجهز به سیستم هوش مصنوعی تایوانی بوده و دارای حسگرهای بسیار حساس نسبت به میکروارگانیسم های محلول در آب می باشد که در صورت بروز هرگونه اختلال یا عدم کارکرد صحیح فیلترهای دستگاه مصرف کننده را با آلارم صوتی و روشن شدن نمایشگر آگاه می نماید و مصرف برق بسیار کمی (کمتراز شارژر موبایل) دارد.

این دستگاه در سه مرحله ی ابتدایی کلیه املاح معلق ،کلر و آلودگی های نباتی و فیزیکی آب را میگیرد ودر مرحله بعد نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و میگروارگانیسم های مضر شیمیایی و فلزات سنگین از جمله سرب ، جیوه و … .

کلیه املاح سرطان زا را بطور کامل از آب گرفته می شود.

سری جدید دستگاههای تصفیه آب آکوا اسپرینگ همگی دارای فیلتر محافظ ممبران هستند که این اقدام هوشمندانه باعث افزایش طول عمر و بهبود عملکرد فیلتر ممبراین ( قلب دستگاه) خواهد شد.

در این دستگاه از مرغوب ترین فیلتر قلیایی ساز(یونایزر) استفاده شده است.

این فیلتر با استفاده از فرآیند الکترولیز اجزای اسیدی و قلیایی آب را جدا میکند تا PH آب را افزایش دهد.

در مطالعات اخیر اثبات شده است که نوشیدن آب قلیایی موجب سلامت پوست و مو ، بهبود عملکرد روده ، کبد و سیستم ایمنی بدن ،سم زدایی بدن ، کاهش وزن ، کاهش قند خون در افراد دیابتی و … خواهد شد.

فیلتر نانو استفاده شده در این دستگاه از ذرات 100% گیاهی تشکیل شده ، گیاهان به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی بالا ، متابولیت ثانویه بالا و استحکام بالا در برابر مواد شیمیایی نقش بسزایی جهت از بین بردن میکروبها و ویروسها دارند.

طبق بررسی های بعمل آمده در استانداردهای بین المللی فیلتر اشعه ماورابنفش (لامپ یووی) هیچگونه اثر سوء و منفی برروی بدن انسان ندارد بلکه تنها ،باعث از بین بردن کلیه میکروب ها ، انگل ها ، ویروس و میکروارگانسیم های مضرشیمیایی موجود در آب به طور 100 درصدی خواهد شد.

دستگاه فوق دارای ممبراین آمریکایی ، شیر اهرمی مجزا ، مخزن ذخیره مجزای آنتی باکتریال (برند معتبر تانک پک) می باشد که از بهترین و معتبرترین دستگاه های ارائه شده در بازار است.

کلیه محصولات نشانگر کیفیت و سلامت محصول اروپا را دارا می باشند و استانداردهای NSF – ISO – FDA – WATER QUALITY – CE را کسب نموده است.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه شما *
نام *
ایمیل *

Δ
دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی:
اطلاع از آخرین محصولات:
پاک آب ، فروشگاهی مطمئن و با سابقه جهت خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال با برند های معتبر جهت افزایش سلامت خانواده و جامعه
فروش و پشتیبانی در ساعات اداری : ۲۸۴۲۸۱۴۵–۰۲۱
در ساعات غیر اداری : ۰۹۱۲۲۰۳۶۰۱۱
کلیه حقوق مادی و معنوی برای پاک آب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت.

توسعه و سئو : ماهان مارکتینگ

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت دستگاه تصفیه آب خانگی 10 مرحله ای تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها