دستگاه تصفیه آب آکوا پرو مدل 10 مرحله ای

برای دستگاه تصفیه آب  آکوا پرو مدل 10 مرحله ای و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو توسط 8 فیلتر در 10 مرحله با سیستم اسمز معکوس (RO) قلیایی کننده و آنتی باکتریال آب را تا 99% تصفیه میکند و مخزن دستگاه با برند تانک مکس می باشد ، برند آکوا پرو AQUA PRO مدل pomp up-10 stage (ساخت کشور تایوان ، تحت لیسانس آمریکا) در نوع خود بهترین است ، دستگاه تصفیه آب آکوا پرو 10 مرحله ای یکی از پرفروشترین دستگاه های شرکت پاک آب می باشد.

همین مدل دستگاه تصفیه آب با مخزن 4 گالن (16 لیتری) تانک پک Tank Pac با قیمت ۴،۷۹۰،۰۰۰ تومان موجود می باشد.

6,490,000 تومان
459
تایوان
تانک مکس

amirshahvaran95

22 مرداد 1400

پاسخ
سلام اینقدر محصولات شما تنوع داره من ماندم کدام یک از این مدلها را انتخاب کنم بنظر شما: CHROME-BXS9
: POMP UP 10 STAGE و AQUA PRO_RO8_ORP_UV_S 
کدام یک بهتر هست آیا مدل دیگری هست معرفی بمن معرفی کنید بخدا یک هفته دارم داخل سایت شما میچرخم ولی آخرش می‌مانم کدام را خرید کنم ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید

پاک آب

22 مرداد 1400

پاسخ
با سلام خدمت شما
قطعا مدل UV بهتر هست ولی اگر تمایل دارید شماره تماس خود را بفرمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند (در پاسخ به همین کامنت بفرمایید به هیچ عنوان شماره شما برای عموم نمایش داده نمیشه و یا در قسمت پایین سمت راست از طریق واتس اپ پیام بدید که کارشناسان ما ما را راهنمایی کنند)

مسعود ایوانی

16 تیر 1399

پاسخ
من تازه نصب کردم .

سختی آب رو خیلی خوب پایین میاره.

کیفیت قطعات خوبه.

ارسال سریع انجام شد.

قیمت پاک آب هم به نسبت بقیه فروشنده ها مناسب تره

محمد الفت

16 آبان 1398

پاسخ
یک سال شد که خریدمش اون موقع قیمتش پایین تر بود

علی رمضانی

2 مهر 1398

پاسخ
سه ماه میشه که از پاک آب خریدم ، خوبه راضیم

مریم رضائی

23 شهریور 1398

پاسخ
خیلی به موقع برای نصب اومدن و کیفیت آب هم واقعا عالی شده مرسی
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه شما *
نام *
ایمیل *

Δ
دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی:
اطلاع از آخرین محصولات:
پاک آب ، فروشگاهی مطمئن و با سابقه جهت خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال با برند های معتبر جهت افزایش سلامت خانواده و جامعه
فروش و پشتیبانی در ساعات اداری : ۲۸۴۲۸۱۴۵–۰۲۱
در ساعات غیر اداری : ۰۹۱۲۲۰۳۶۰۱۱
کلیه حقوق مادی و معنوی برای پاک آب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت.

توسعه و سئو : ماهان مارکتینگ

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت دستگاه تصفیه آب آکوا پرو مدل 10 مرحله ای تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها