دستگاه آب شیرین کن

برای دستگاه آب شیرین کن و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

در بین تکنولوژی های رایج برای تصفیه آب صنعتی و تولید آب خالص و بدون املاح، استفاده از دستگاه آب شیرین کن صنعتی اسمز معکوس (Ro)، دارای مزیت های بسیار زیادی است.

با استفاده از ممبران تصفیه آب صنعتی می‌توانیم تا ۹۹ درصد TDS را پایین آورده و آب خالص تری تولید نماییم که این در نوع خود فوق العاده است.

به منظور بررسی و خرید محصولات، بر روی دستگاه تصفیه آب صنعتی کلیک کنید.

برای برآورد قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی، ابتدا باید شما مشتریان گرامی، ظرفیت آبی را که می‌خواهید در شبانه روز تصفیه شود را مشخص کنید، زیرا طراحی اولیه تصفیه آب صنعتی بر اساس دبی آب است.

سپس با در نظر گرفتن آنالیز آب طراحی اولیه صورت می‌پذیرد.

زیرا فروشنده می تواند قیمت تجهیزات را به خریدار اعلام نماید.

بهتر است در انتخاب ظرفیت تولید آب تصفیه شده دستگاه یک مقداری زمان استراحت برای دستگاه در نظر بگیرید.

با توجه به اینکه تامین آب سبک و بدون املاح همیشه یکی از مهمترین اولویت‌های صنعتگران است، تهیه دستگاه آب شیرین کن های کشاورزی و صنعتی می‌تواند انتخاب بهتری نسبت به اینکه مصرف کنندگان آب خالص را خریداری نمایند.

به عنوان مثال قیمت دستگاهی برای تصفیه ۵ متر مکعب در شبانه روز حدود ۸۰ میلیون تومان و دستگاهی با قابلیت تصفیهٔ روزانه ۱۰ متر معکب در شبانه روز حدود ۹۰ میلیون تومان است.

لازم به ذکر است اگر تی دی اس آب پایین باشد و یا آب لوله کشی شهری را بخواهیم تصفیه کنیم می توان از دستگاه نیمه صنعتی استفاده کرد که قیمت های به مراتب پایین تری دارد .

به عنوان مثال دستگاه نیمه صنعتی ۷۰۰۰ لیتر در شبانه روز حدود ۲۵ میلیون تومان قیمت دارد.

هنگام خرید محصولات، حتما باید به کیفیت تجهیزاتی که در بالا ذکر شد دقت شود
تولید آب با ای سی مطلوب برای صنایع کشاورزی, گلخانه‌ای توسط دستگاه آب شیرین کن کشاورزی؛ و کلیه صنایعی که از سیال آب استفاده می کنند که در صورت استفاده از آب سبک تر راندمان تولید شان بالاتر می رود.

الف: اهدافی که در بحث تصفیه آب صنعتی مد نظرمان است، باید برابر با نرم افزار طراحی گردد.

مخازن شنی و کربنی می بایستی از نوع اف آر پی و یا از رنگ های اپوکسی با پوشش های دریایی پلی یورتان کتینگ شوند تا دستگاه کمترین مشکل خوردگی را داشته باشد.

با توجه به اینکه فقر آب در کشور ما و در همه دنیا کره زمین را تهدید می کند، باید بتوانیم بهینه مصرف کنیم تا نسل های آتی با مشکلات کمتری مواجه شوند.

یکی از پر مصرف ترین صنایعی که مقدار هدر رفت آب در آن بالاست، صنعت کشاورزی است.

ما می توانیم با استفاده تجهیزات سیستم کشاورزی به آبیاری تحت فشار، مقدار مصرف آب را به حداقل ممکن برسانیم؛ پس با توجه به اینکه نصب دستگاه اب شیرین کن صنعتی و آب شیرین کن کشاورزی، آب را نرم می کند، می توانیم محصولات بهتری نیز تولید کنیم و یا در صنعت اگر آب تصفیه شده استفاده شود میزان مصرف آب به مراتب کمتر از آب سخت است.

این دستگاه از قطعات مختلفی تشکیل شده است که بر روی شاسی مونتاژ می شوند و دستگاه آب شیرین کن را تشکیل می دهند.

با توجه به حساسیت بحث تامین آب در مراکز و صنایعی که نیاز به آب نرم و بدون املاح دارند، بهتر است در انتخاب قطعات دقت بیشتری نموده و از تجهیزات باکیفیت بالا جهت ساخت دستگاه بهره برد.

اگر کشاورز توان خرید آب شیرین کن کشاورزی؛ جهت کاهش سختی آب را ندارد، نباید نسبت به شوری آب بی تفاوت باشد، زیرا در اینصورت بعد از مدتی خاک نیز غیر قابل کشت خواهد شد.

ضمن اینکه آب شور راندمان محصول تولیدی را نیز کاهش داده و تهدیدی برای سلامت گیاه است.

آب مغناطیسی در کشاورزی؛ در دهه های اخیر کاربرد ویژه ای در صنعت کشاورزی پیدا کرده است، زیرا تحت تاثیر میدان مغناطیسی حلالیت آب بالا می رود و اتفاقات خوبی برای خاک و آب رقم میخورد که در نتیجه  “تاثیرات منفی شوری آب تا ۳۰% کاهش” پیدا می کنند.

مغناطیسی کردن آب بسیار روش خوبی برای کشاورزانی است که به هر دلیل امکان خرید آب شیرین کن را ندارند .

در روش آبیاری مغناطیسی ضمن اینکه شوری آب را مدیریت میکنیم مصرف آب ، کود وسم نیز کاهش پیدا میکند
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آبیاری مغناطیسی حتما با کارشناس های شرکت در تماس باشید.

در حالت  کلی، تصفیه آب در پرورش حیواناتی که قابل رشد و پرورش هستند مانند گاو و گوسفند؛ مرغ و هر موجود زنده ای که گوشت و محصولات آنها قابل استفاده برای انسان است از الزامات محسوب می گردد.

وجود هرگونه میکروب جلبک یا ویروس داخل آب مورد استفاده برای این حیوانات، می تواند اثرات جبران ناپذیری برای پرورش دهنده یا در نهایت برای مصرف کننده داشته باشد و وجود نمک و املاح محلول در آب نیز می‌تواند به همین اندازه در پرورش و نگهداری آنها قابل تاثیر باشد.

معمولاً در این مکان ها از مکانیزم به تصفیه آب به صورت RO یا اسمز معکوس استفاده می شود، این مکانیزم کاملاً حرفه ای که به صورت فیزیکی ۹۵ تا ۹۸ درصد از کل املاح ناخالصی های موجود در آب را حذف می نماید؛ مثال تأثیرات این مورد در مرغداری ها هر سه لیتر آب تصفیه شده تا ۱ کیلوگرم بر میزان وزن آنها می افزاید.

همچنین در گاوداری ها وجود آب تصفیه شده می تواند ۳۰ تا ۴۰ درصد بر تولید شیر تاثیر گذار بگذارد.

کیفیت در کار اتفاقی نیست، ما در شرکت آتیه انرژی تلاش با بهره گیری از اساتید صاحب دانش و تجربیات فراوان توانسته ایم بهترین دستگاه های تصفیه آب صنعتی را در ایران و کشورهای همسایه نصب و کمک خوبی به صنایع مرتبط با آب نماییم.

ارائه دستگاه با استفاده از قطعات باکیفیت بالا، طراحی دقیق و علمی و همچنین ارائه خدمات پس از فروش عالی از ویژگی های منحصر بفردی است که ما پایبند به آن هستیم و ما را نسبت به دیگران متمایز می کند.

جهت خرید و سفارش تصفیه آب (تصفیه صنعتی، نیمه صنعتی، کشاورزی) به روش آب شیرین کن صنعتی یا طرح آبیاری مغناطیسی، با کارشناسهای شرکت جهت راهنمایی ومشاوره تماس بگیرید.

سلام خدمت شما.

من چطوری می تونم دستگاه آب شیرین کن تهیه کنم؟
سلام لطفا با شماره من در فرم درخواست شده تماس بگیرید
با سلام برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی مشاوره میخواستم.

شماره تماس و واتساپ من
۰۹۱۷۷۷۲۹۶۷۸
سلام و تشکر از ارسال پاسخ، درخواست شما به واحد پشتیبانی ارسال شد.

سلام خسته نباشید آیا میشه آب شستشوی سختی گیرهای رزینی را با دستگاههای شما برای فضای سبز تصفیه کرد؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Δ

بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت و تولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب،دستگاه ضد عفونی کننده پدالی و دستگاه ضد عفونی کننده دست، آنتی اسکالانت، ممبران تصفیه آب صنعتی، سختی گیر اب، انواع فیلتراسیون و آب شیرین کن در سطح کشور می باشد

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت دستگاه آب شیرین کن تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها