خرید تصفیه آب

برای خرید تصفیه آب و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

ممبران 8 اینچ BW30-400 از پرکاربردترین ممبران های 8 اینچ ساخت شرکت آمریکایی DOW است.

این ممبران که با عنوان آب شیرین کن صنعتی نیز شناخته شده است، در تصفیه آب صنعتی و نمک زدایی آن و هم چنین تولید آب آشامیدنی شهری بیش ترین کاربرد را داشته و ظرفیت تولید 40000 لیتر آب تصفیه شده در شبانه روز را دارد.

فیلتر تصفیه آب فیلمتک یکی از معتبرترین و شناخته ترین برندهای تولید ممبران در دنیا است که در آمریکا مستقر می باشد.

 این فیلتر به همراه دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی که از تکنولوژی اسمز معکوس (RO) استفاده می کنند کارایی دارد و به تنهایی قابل استفاده نمی باشد.

ممبران 4 اینچ BW30-4040 فیلمتک قادر است نمک و املاح مضر را از آب حذف کند.

این محصول در طی شبانه روز 9 هزار لیتر آب را تصفیه می کند و می تواند تا حداکثر 45 درجه ی سانتی گراد دمای کاری و 41 بار فشار کاری را تحمل کند.

سیستم های تبادل یونی (IX) ابزاری اقتصادی برای تصفیه زباله‌ های مایع در طیف وسیعی از صنایع هستند.

اگرچه می توان از رزین تبادل یونی IX می‌تواند در بسیاری از تاسیسات نرم‌کننده، تصفیه و جداسازی آب استفاده کرد اما عملکرد آن زمانی که مقدار ج.

.

.

فیلتر الیافی که با نام پلی پروپیلن نیز شناخته می شود، یکی از مهم ترین و پرکاربردترین فیلترهای حوزه تصفیه آب می باشد.

به این فیلتر به دلیل اینکه از چند لایه الیاف پلی پروپیلن ساخته شده است، فیلتر پلی پروپیلن (PP) نیز گفته می شود.

فیلتر الیافی سفید رنگ.

.

.

در صورتی که از سیستم تصفیه آب مناسبی استفاده کنید، آب چاه می تواند از آب لوله کشی شهری نیز تمیزتر باشد.

با این وجود باید بدانید که سازمان EPA به حیطه آب چاه وارد نشده و حتی توصیه ای در این زمینه ندارد.

پس به عنوان مالک یک چاه خصوصی احتمال دارد به خاط.

.

.

کمپانی جاکوبی یکی از بزرگ ترین تولید کننده های کربن اکتیو در سطح جهانی است که فعالیت گسترده ای در کشورهایی مثل سوئد، مالزی، چین، انگلستان و آلمان دارد.

اصلی ترین مراکز فروش این کربن اکتیو مربوط به کشورهای سوئد و چین می شود.

کربن اکتیو جاکوبی سوئد از .

.

.

برای خرید پرشروسل باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ بهترین روش برای خرید پرشروسل چیست؟ چطور سطح کیفی پرشروسل را در هنگام خرید بررسی کنیم؟ در صورتی که تمایل برای خرید پرشروسل داشته باشید حتما با پرسش هایی که گفته شد مواجه می شوید.

امروزه پرشروسل ها با ت.

.

.

تصفیه فاضلاب برای اطمینان از اینکه آبی که مجدداً استفاده شده یا به محیط برگردانده می شود عاری از هر گونه آلاینده مضر و ناسالم است، ضروری تلقی می شود.

یکی از این آلاینده‌ها که گاهی در فاضلاب یافت می‌شود سیانید نام دارد که یک ماده شیمیایی است.

.

.

آبین اولین بازار آنلاین تخصصی در حوزه تجهیزات آبی در ایران فعالیت بازار آنلاین تجهیزات آبی آبین بر پایه فروش آنلاین تجهیزات آبی شامل: دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی، کلیه لوازم جانبی و فیلترهای دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی و خانگی، محصولات شیمیایی، تجهیزات استخر و جکوزی، ابزار دقیق و .

.

.

.

می‌باشد.

  هدف کارشناسان و متخصصان مجموعه آبین ارائه کالاهای با اصالت همراه با اطلاعات دقیق هر محصول و با مناسب ترین قیمت به مشتری است.

در این راستا و برای دست یابی به این هدف مهم، آبین شبکه گسترده ای از معتبرترین تامین کنندگان و وارد کنندگان صنعت آب از سراسر کشور را ایجاد کرده است.

  با وجود تامین کنندگان و واردکنندگان در زمینه های مختلف تصفیه آب خانگی و صنعتی و حذف واسطه ها، امکان فروش مستقیم کالا با مناسب ترین قیمت به مشتری فراهم شده است.

  فعالیت این تامین کنندگان و وارد کنندگان در مجموعه آبین بدون صرف هزینه و در کمترین زمان ممکن و تنها با تاسیس فروشگاه اختصاصی آغاز می گردد.

فروش محصولات هر فروشگاه نیز با نام و برند همان فروشگاه انجام می شود.

  موضوعی که موقع خرید یک محصول به صورت اینترنتی برای همه ما مطرح است، امکان جستجو و یافتن سریع محصول مورد نظر در فروشگاه می باشد.

خرید از یک سایت اینترنتی که تنها اقدام به فروش محصولات مرتبط با یک حوزه تخصصی کرده است، بسیار سریع تر و آسان تر از یک فروشگاه با محصولاتی از انواع مختلف است.

 

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت خرید تصفیه آب تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها