تصفیه آب خانگی رومیزی

برای تصفیه آب  خانگی رومیزی و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

گزارش آگهی
می دانیم که آب سیستم لوله کشی شهری آلودگی های بسیاری دارد و خانواده ها و به خصوص کودکان و افراد مسن با مصرف این آب در معرض خطرات جدی قرار می گیرند.

آب تصفیه کن ها ی خانگی در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند.

این دستگاه ها به ما کمک می کنند تا آلودگی های آب از بین برود و آبی سالم و بهداشتی تحویل ما دهد.

دستگاه ها ی تصفیه آب خانگی در انواع مختلفی تولید می شوند که دستگاه تصفیه آب زیر سینکی و دستگاه تصفیه آب رومیزی از رایج ترین آن ها می باشد که در هر خانه ای یکی از این مدل ها وجود دارد.

اگر می خواهید با انواع دستگاه تصفیه آب و تفاوت آب تصفیه کن رومیزی و زیر سینکی و هم چنین مزایا و معایب دستگاه تصفیه آب رومیزی آشنا شوید ادامه ی این مقاله را مطالعه نمایید.

دستگاه تصفیه آب رومیزی همانطور که از نامش پیداست بر روی میز یا کابینت آشپزخانه می تواند قرار بگیرد.

این دستگاه ها به دلیل این که در معرض دید هستند اغلب دارای طراحی ظاهری زیبایی می باشند و یک دستگاه جمع و جور و کوچک به حساب می آیند.

این دستگاه فیلتر هایش کوچک تر از سایر دستگاه ها هست و به همین دلیل حجم آبی که تصفیه می کند نیز کمتر است.

این دستگاه ها قابلیت اضافه تر کردن فیلتر های دیگر را ندارد و همان طوری که خریده می شود باید از آن استفاده کرد و تعداد فیلتر محدودی دارند.

  آب تصفیه کن رومیزی نیاز به نصب ندارد و قیمت مدل های دیجیتالی آن ها به دلیل طراحی خاصی که دارند گران تر از دستگاه ها ی زیر سینکی می باشد.

تصفیه آب زیر سینکی در زیر سینک آشپزخانه قرار می گیرند و چون جلوی چشم نیستند طراحی خاصی هم ندارند و تمام اجزای آن باز هستند.

این دستگاه ها ابعاد بزرگتری دارند و فیلتر هایش بزرگ تر از دستگاه  رومیزی می باشند به همین علت حجم آب بیشتری را تصفیه می کند.

تصفیه آب زیر سینکی از روش اسمز معکوس بهره می گیرند که می توان مراحل بیشتری را نیز به آن اضافه کرد و بر خلاف دستگاه رومیزی تا 9 مرحله تصفیه آب را می تواند داشته باشد.

بنابراین قدرت تصفیه آب بهتری دارد و مواد آلاینده ی بیشتری را تصفیه می کند.

این نوع دستگاه به دلیل تجهیزات برقی که دارد حتما باید توسط یک تکنسین حرفه ای نصب شود تا به طور درستی کار کند.

هم چنین نگهداری و مراقبت خاصی ندارد جز تعویض فیلتر ها که به صورت دوره ای انجام می شود.

فشار آب در این دستگاه بیشتر از مدل رومیزی می باشد.

دستگاه زیر سینکی قابلیت ترکیب با سایر سیستم ها ی تصفیه از جمله قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز را  دارد و مناسب هر نوع آلاینده ی آب است.

این دستگاه نسبت به مدل های رومیزی دیجیتالی قیمت کمتری دارد و به صرفه تر می باشد.

این دستگاه ها در انواع دستگاه ها ی قلیایی کننده، فرابنفش و اکسیژن ساز تولید می شوند و از 6 تا 10 مرحله می توانند داشته باشند.

از مزایای تصفیه آب رومیزی می توان گفت که کم جا هستند و قابلیت جا به جایی و حمل نیز دارند.

نصب آن ها کار سختی نیست و نیاز به نصاب ندارند.

بدون برق کار می کنند و استهلاک کمتری دارند.

برخی از مدل های تصفیه آب رومیزی که دیجیتالی نیستند ارزان تر از سایر دستگاه ها می باشند.

فیلتر های این دستگاه گل و لای و رسوبات، کلر و ویروس ها و پاتوژن ها ی آب را به خوبی از بین می برند و در بهبود طعم و بوی آب بسیار موثرند و آب را شفاف تر می کنند.

اگر بدنه آن سرامیکی باشند آب را خنک هم نگه می دارد.

از معایب دستگاه رومیزی این است که جلوی دید هستند و ممکن است برای فضاهای کوچک مناسب نباشد.

این دستگاه ها حجم آب زیادی را در اختیار ما قرار نمی دهند چون فیلتر های کوچکی دارند.

برخی از این دستگاه ها مخزن ندارند و مدل های مخزن دار آن ها نیز اگر آب به مدت طولانی در آن باقی بماند باید تعویض شود بنابراین دور ریخت آب زیادی می تواند داشته باشد.

رسوبات آب می تواند در منافذ آن گیر کند که کارکرد دستگاه را دچار مشکل می کند.

اگر دستگاه از جنس سرامیک باشد وزن آن را زیاد می کند که حمل آن سخت می شود و تنها در منزل می توان از آن استفاده کرد.

مراحل محدود دستگاه تصفیه آب رومیزی این امکان را به شما نمی دهد تا از فیلتر های بیشتری در آن استفاده کنید و قدرت تصفیه آب را بالا تر ببرید.

به همین جهت دستگاه ها ی زیر سینکی بسیار بهتر می باشند چرا که تعداد مراحل بیشتری دارند و میزان آلاینده هایی که فیلتر های آن به خود جذب خواهد کرد بیشتر می باشد.

رنج قیمت آب تصفیه کن رومیزی به دلیل طراحی زیبا و امکانات دیجیتالی نسبت به مدل ها ی زیر سینکی بیشتر است اما مدل های ساده تر آن ها نیز تولید می شود که ارزان تر می باشند و اگر قصد خرید آن ها را دارید می توانید بر اساس بودجه ای که دارید انتخاب کنید.

اما به طور کلی ما به شما پیشنهاد می دهیم که دستگاه های زیر سینکی را تهیه نمایید چون کاربرد بیشتری دارند و با مقدار هزینه ای که صرف آن می کنید می توانید یک دستگاه کامل و حرفه ای داشته باشید و از هر دستگاه دیگری بی نیاز می شوید.

 
قیمت دستگاه تصفیه آب زیر سینکی از مدل رومیزی دیجیتالی ارزان تر است و مزایای بیشتری دارد و تعداد مراحل بیشتری را می تواند داشته باشد.

این کار قدرت تصفیه دستگاه را افزایش می دهد و در نتیجه آب سالم تر و خالص تری را در اختیار شما قرار می دهد.

 
خرید دستگاه زیر سینکی که از روش اسمز معکوس استفاده می کند نه تنها آب تصفیه شدهه بهتری را تحویل می دهد بلکه یک سرمایه گذاری و صرفه جویی در هزینه هایتان هم محسوب می شود چرا که عمر و دوام طولانی تری دارند و دیگر نیازی نیست که از آب های معدنی و یا دیگر دستگاه ها ی تصفیه آب استفاده نمایید.

برای تهیه ی یک آب تصفیه کن خانگی حتما باید به فروشگاه ها و نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی معتبر مراجعه کنید.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب نیز نیازمند تحقیق و شناخت فروشگاه و معتبر بودن آن است.

چرا که این روزها در بازار شاهد انواع دستگاه ها ی تقلب و فیک می باشیم که خرید را برای افراد دشوار می کنند چرا که قیمت بسیار ارزانی دارند و این امر خریداران را دچار سردرگمی خواهد کرد.

برای خرید  بهترین دستگاه تصفیه آب  یعنی مدل های زیر سینکی که دارای سیستم اسمز معکوس هستند فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا مطمئن ترین گزینه برای شما خواهد بود.

“شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد .

تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.


این شرکت با بیش از ده سال سابقه در زمنیه فروش و عرضه ی انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و اداری تایوانی، تضمین کننده ی کیفیت آن ها نیز می باشد و شما کاملا به کیفیت آن ها اطمینان پیدا خواهید کرد.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی یک ساله و کاملا اورجینال می باشند و تمامی خدمات پس از فروش از جمله تعویض فیلتر ها نیز توسط شرکت انجام خواهد شد.

شما می توانید برای مشاوه خرید با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت این شرکت محصولات را همراه با قیمت مشاهده نمایید و به صورت آنلاین خریداری کنید.

دستگاه ها ی تصفیه آب در این شرکت همگی دارای استاندارد بهداشت جهانی بوده و از بهترین فناوری ها و متریال در ساخت آن ها استفاده شده است.

با خرید از تصفیه آسا سلامت خود را تضمین می کنید و همواره آبی خالص و بهداشتی خواهید داشت.

عضو شوید: آخرین اخبار کشور را در این صفحه اینستاگرام دنبال کنید

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت تصفیه آب خانگی رومیزی تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها