تصفیه آب خانگی آکوآاسپرینگ مدل ro-s151

برای تصفیه آب  خانگی آکوآاسپرینگ مدل ro-s151 و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دستگاه تصفیه آب خانگی 7 مرحله ای با برند معتبر آکوآاسپرینگ جدیدترین و به روزترین تکنولوژی در فرآیند دستگاههای تصفیه آب خانگی و ساخت کشور تایوان می باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی ۷ مرحله ای با برند معتبر آکوآاسپرینگ جدیدترین و به روزترین تکنولوژی در فرآیند دستگاههای تصفیه آب خانگی و ساخت کشور تایوان می باشد.

این دستگاه  دارای فیلترهای قلیایی ساز ، املاح معدنی (جهت افزودن املاح مورد نیاز بدن به آب) می باشد.

این دستگاه در سه مرحله ی ابتدایی کلیه املاح معلق ،کلر و آلودگی های نباتی و فیزیکی آب را میگیرد ودر مرحله بعد نیترات، نیتریت ،آرسنیک و میگروارگانیسم های مضر شیمیایی و فلزات سنگین از جمله سرب ، جیوه و … .

کلیه املاح سرطان زا را بطور کامل از بین میبرد.

این دستگاه بوسیله فیلتر مینرال کلیه املاح مورد نیاز بدن نظیر کلسیم،پتاسیم، زینک ،منیزیم و سدیم را در مراحل نهایی به آب اضافه میکند.

دستگاه فوق دارای مرغوبترین ” فیلتر قلیایی ” می باشد.

آب قلیایی موجب تولید هیدروژن و پایین آمدن پتانسیل اکسید و احیا می گردد.

در مطالعات اخیر اثبات شده است که نوشیدن آب قلیایی موجب سلامت پوست و مو ، بهبود عملکرد روده ، کبد و سیستم ایمنی بدن و هیدراته کردن بدن (عملیات آبرسانی به سلولهای بدن)، سم زدایی بدن ، کاهش وزن، کاهش قند خون در افراد دیابتی و … خواهد شد.

دستگاه فوق دارای ممبراین آمریکایی ، شیر اهرمی مجزا، مخزن ذخیره مجزای آنتی باکتریال می باشد که از بهترین و معتبرترین دستگاه های ارائه شده در بازار می باشد

ad.

amirrad@gmail.

com

9 فروردین 1401

پاسخ
برای من جالب بودش همین دستگاه رو توی دجی کالا با ۶۴ در د تخفیف ۲۳۹۹۰۰۰ برای فروش بودش یعنی ۶۶۰۰۰۰۰ تومان قیمت مصرف بودش…و الان و اینجا قیمت۳۴۵۰۰۰۰ تومان قیمت مصرف کننده با تخفیف۲۵۹۰۰۰۰ برای فروش گذاشته اید،،،چرا این همه تفاوت قیمت ،،،چرا با تخفیف منت سر مردم میذارید،،،ای خدا انسانیت هم بی رمق شده توی این زمانه

پاک آب

9 فروردین 1401

پاسخ
با سلام خدمت شما
ما در سایت دیجی فروش نداریم ، سایت ما مجزا هست
در سایت های واسط مثل دیجی کارمزد بالایی دریافت می شود و به نسبت قیمت بالاتر خواهد بود و دستگاه ها صرفا با تصویر هستند و هنگام دریافت امکانات کمتری دارند
از 20 اسفند ماه جشنواره داریم و با حداقل سود در حال فروش هستیم و تمامی خریداران و مشتریان حق انتخاب از سایت ها و فروشگاه های مختلف را دارند

علی پاشایی

14 تیر 1400

پاسخ
خیلی خوبه واقعا راضیم ، ممنون از پاک اب

اسماعیل مسرور

14 اردیبهشت 1400

پاسخ
واقعا ارسال و نصب رایگان بود و اینکه خروجی شیر تصفیه آب مشکل داشت که نصاب تعویض کردند
الان یک ماهه که این تصفیه آب و دارم و خیلی خوبه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه شما *
نام *
ایمیل *

Δ
دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی:
اطلاع از آخرین محصولات:
پاک آب ، فروشگاهی مطمئن و با سابقه جهت خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال با برند های معتبر جهت افزایش سلامت خانواده و جامعه
فروش و پشتیبانی در ساعات اداری : ۲۸۴۲۸۱۴۵–۰۲۱
در ساعات غیر اداری : ۰۹۱۲۲۰۳۶۰۱۱
کلیه حقوق مادی و معنوی برای پاک آب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت.

توسعه و سئو : ماهان مارکتینگ

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت تصفیه آب خانگی آکوآاسپرینگ مدل ro-s151 تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها