بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران

مزایای کارخانه تجهیزات تصفیه آب در تایوان

بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی؛ OEM ( تولیدکننده اصلی تجهیزات ) بودن برای کارخانه های برند اروپایی و آمریکایی همچنان یکی از ویژگی های اصلی بیشتر صنایع تولیدی تایوان محسوب شود.

همچنین نقطه قوت تامین کنندگان تجهیزات بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی است که نه تنها دارای قابلیت فنی تولید هستند، بلکه از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند، به عنوان توانایی ساخت محصولات بهتر و ارزان تر.

علاوه بر این، آنها تمایل بیشتری به سرمایه گذاری در تجهیزات تولید و تجهیزات تست قابلیت اطمینان آزمایشگاهی دارند.

این کارخانجات مزیت متفاوتی نسبت به سایر کشورها دارند و آن مسئولیت پذیری است:

« اگر قولی بدهند، به عهد خود عمل می کنند »

و اگرچه هزینه های آن کارخانه ها در حال افزایش است، اما همچنان انتخاب اول برای اروپای بزرگ هستند و تولید کنندگان آمریکایی.

OEM
OEM

 مرجع صاحبان برندهایی که قصد دارند کارخانه های تایوانی را به عنوان شریک انتخاب کنند.

  1. دستگاه تصفیه آب خانگی برقی
  2. سایر تجهیزات تصفیه یا تصفیه آب
  3. کارتریج فیلتر

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

تجزیه و تحلیل صنعت جهانی تصفیه آب

چندین کشور در جهان وجود دارند که تقاضای ویژه ای برای تولید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی RO ( اسمز معکوس ) دارند. این تقاضا در اروپا اسپانیا و پس از آن ایتالیا، در آفریقا و بخشی از خاورمیانه، مصر، در آسیا ویتنام و در خاورمیانه ایران و پس از آن دبی است.

بازار دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس ( RO ) در ایران که هم اروپا و هم آسیا را در بر می گیرد نیز بسیار قوی است.

ایران یک بازار عمده برای دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس RO است و همه به دنبال بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی هستند، زیرا تقاضا برای آنها بسیار زیاد است و هر دستگاه تصفیه آب باید دارای یک مخزن تحت فشار باشد.

شرکت Fil-Tek نیز پول زیادی را در تولید مخازن تحت فشار RO، کارتریج های فیلتر، هوزینگ های فیلتر، موتورهای تحت فشار و سایر اجزای کلیدی سرمایه گذاری کرده است.

سیستم اسمز معکوس در بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

تلاش برای دستیابی به روش تولید یک مرحله ای، در حالی که به سمت روش های کم هزینه کار می کند، نشان می دهد که در آینده، دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس RO و تجهیزات تصفیه آب تبدیل به یک تجارت جدی تر و جدی تر خواهند شد.

علاوه بر این، یک واقعیت است که واردکنندگان مختلف در این کشور بیش از یک دهه است که خود را آماده می‌کنند تا با نصب تجهیزات تولید، تجارت واردات خود را به کارخانه‌های تولیدی تبدیل کنند و دیگر تایوان را خاص نمی‌کنند.

قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس
دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

کشوری با بازار بی پایان در رقابت با بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

ویتنام، همانطور که قبلا ذکر شد، کشوری با بازار بی پایان برای دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس RO  و تجهیزات تصفیه آب است. AO Smith آمریکا، Coway کره جنوبی و دیگران مدت‌هاست که در بازار ویتنام حضور دارند.

در حال حاضر، این تولیدکنندگان ویتنامی دارای هویت دوگانه هستند. آنها هم واردکننده دستگاه های تصفیه آب و هم تولید کننده لوازم خانگی، مخازن سقفی و غیره هستند، که ابتدا کل سیستم ها را از سرزمین اصلی چین و تایوان وارد کرده اند، به آرامی وارد حالت مونتاژ خودشان شده اند و همچنان قطعات کلیدی را از تایوان وارد می کنند.

فیلتر قلیایی تکومن ویتنام
فیلتر قلیایی تکومن ویتنام

قطعاً قابل ذکر است که وسعت کارخانجات شرکت های مادر این تولیدکنندگان کم نیست و نفوذ گام به گام به عرصه دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس RO می باشد که قابل توجه است.

در سال های اخیر، قیمت ها در بازار غشای اسمز معکوس RO به شدت رقابتی بوده و قیمت ها بسیار بالا بوده است. اگر روزی جریان بزرگ غشاهای RO نیز به قیمتی قابل مقایسه با غشاهای معمولی برسد، کارخانه‌های مخازن ذخیره فشار RO تایوان و چین تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و به شدت متضرر خواهند شد.

قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا پرو

لیست ده کارخانه برتر تجهیزات بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی در سال 2020

فهرست مطالب:

  1. مزایای کارخانه تجهیزات بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی
  2. تجزیه و تحلیل صنعت جهانی تصفیه آب
  3. نام شرکت های برتر تصفیه آب :
    C.C.K Kouw Pinnq Enterprise Co , Ltd
    Easywell Water Systems, Inc
    Fluxtek
    Kemflo Intl Co Ltd
    Organic Filter Co , Ltd
    Puricom
    Runner Group
    Global Water Solutions
    Yen Sun Technology Corp
  4. جدول مقایسه 10 ریخته گری برتر دستگاه تصفیه آب تایوان در سال 2020
  5. نتیجه گیری

قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا لایف

C.C.K. Kouw Pinnq Enterprise Co., Ltd

C.C.K. Kouw Pinnq مدتهاست که در تولید و مونتاژ دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس RO شرکت داشته است.

این شرکت یکی از “مزایای رقابتی” ذکر شده توسط مک پورتر را دارد: “هزینه پایین” برای تمام اجزای کلیدی دستگاه های آب خالص اسمز معکوس RO، از موتور تقویت کننده و بشکه ذخیره آب تحت فشار تا تزریق، کاملاً دقیق و روشمند انجام شده است، مونتاژ و غیره.

C.C.K. Kouw Pinnq برای مدت طولانی کوپلینگ های سریع رهش را تولید می کند و از ماشین های ویژه برای تزریق، مونتاژ و آزمایش کوپلینگ های سریع رهش به خوبی استفاده می کند که مزیت قابل توجهی در هزینه در مراحل اولیه ایجاد می کند.

مدیر کل C.C.K. Kouw Pinnq، آقای Tsai مایل است برای صدور گواهینامه محصول NSF پول خرج کند. علاوه بر دریافت گواهینامه NSF برای یک سری کوپلینگ های سریع رهش، C.C.K. Kouw Pinnq همچنین گواهینامه NSF را برای بطری های فیلتر سنتی و اتصالات لوله پلی اتیلن دریافت کرده است.

دو پسر مدیر کل تسایی نیز سال‌ها در این شرکت کار کرده‌اند و جانشینی این نسل دوم به‌زودی رسما آغاز خواهد شد.

 

سی سی کا
سی سی کا

 

قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا لاین

EASYWELL

آنچه این کارخانه را از همتایان خود متمایز می کند، نگرش مسئولانه آن است:

  1. یک میلیون دلار آمریکا بیمه مسئولیت جهانی محصول هر ساله برای محافظت از حقوق خرید مشتریان خریداری می شود.
  2. هنگامی که من یک نگرانی کیفی پیدا کنم، هر بار به مشتری اطلاع می دهم و محصولات در حال حمل و نقل را فراخوان می کنم و همچنین محصول را از قبل با مشتری فراخوان می کنم.
  3. گواهینامه بین المللی حفاظت از محیط زیست ISO-14001 اخذ شده در سال 2001 (19 سال پیش)، به منظور مسئولیت پذیری در برابر محیط زیست.
  4. کارخانه مسئول جبران هر گونه مشکل کیفیت محصول یا خدمات سهل انگاری خواهد بود.
ایزی ول
ایزی ول

ایزی ول، تولید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

این شرکت در دوش های دکلره، دستگاه های تصفیه آب و دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس RO تخصص دارد. تا شش مدل دوش دکلره طراحی، قالب گیری و تولید کرده است. در واقع می توان گفت که در صنعت دوش دکلره در تایوان این شرکت و کارخانه آن حرفه ای ترین هستند.

حدود 50 درصد از درآمد Easywell از محصولات اسمز معکوس RO حاصل می شود که عمدتاً در کارخانه های مونتاژ در اروپا و ایالات متحده عرضه می شوند.

این OEM همچنین از هیچ تلاشی در تحقیق و توسعه اجزای کلیدی سیستم های Ro دریغ نکرده است، با بیش از 80٪ قطعات طراحی، تزریق پلاستیک، مونتاژ و آزمایش در خانه … حتی اگر هزینه آن 10 میلیون دلار یا بیشتر باشد.

چند سال برای توسعه یک قالب … اتکای کمی به دیگران وجود دارد و اجزای کلیدی در کارخانه خود شرکت تزریق، پردازش، تولید، مونتاژ و بازرسی می شوند تا مردم بتوانند آسوده خاطر باشند و شب ها راحت بخوابند.

این شرکت می داند که چگونه از نقاط قوت خود استفاده کند و در هنگام درخواست و برنده شدن تعدادی از جوایز ملی و اعتبار دولتی بر روی شانه های غول ها ایستاده است:

  1. هفدهمین جایزه ستاره نوظهور ( اولین جایزه در صنعت )
  2. ستاره برند از وزارت امور اقتصادی
  3. تحقیقات نوآوری SME
  4. مدیریت مشاغل کوچک و متوسط

قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا پیور

به منظور تقویت کیفیت این کارخانه، کیفیت هر محموله دریافتی توسط مشتریان ثابت است

اگرچه یک آزمایشگاه محصول در زمان تأسیس شرکت راه اندازی شد، در فوریه 2020، در مجموع 17 میلیون یوان NT برای ساخت یک آزمایشگاه دیگر و برای خرید ابزار و تجهیزات آزمایش، به منظور ادامه افزایش هزینه شد.

قابلیت اطمینان ابزار و محصولات آزمایشگاهی مختلف در آزمایشگاه، تجهیزات تست، تشخیص باکتری و غیره.

این سیستم تضمین کیفیت بین‌المللی ISO-9001 را در سال 1991 دریافت کرد که از آن زمان تاکنون آن را حفظ کرده است. استفاده از دایره کنترل کیفیت QCC، کنترل کیفیت همه اعضا TQM و غیره برای اطمینان از پایداری کیفیت.

آنها همچنین دارای گواهینامه های بسیاری در محصولات خود هستند:

  1. تعدادی از محصولات (شیر گازی، فیلتر مخصوص یخچال …) گواهینامه محصول NSF را دریافت کرده اند
  2. چهار محصول موفق به کسب نشان آب استانی وزارت امور اقتصادی شده اند
  3. جایزه تعالی تایوان را برای پنج سال متوالی دریافت کرد
  4. در مجموع 54 محصول گواهینامه ایمنی CE را گذرانده اند
  5. 91 اختراع در سراسر جهان به دست آورد

قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر

Fluxtek

فلوکستک دومین شرکت در صنعت تصفیه آب است که در بورس عرضه می شود. این گروه به شدت نام تجاری خود را در صنعت تجهیزات تصفیه آب تایوان توسعه می دهند.

این شرکت در سال 2013 یک سرمایه گذاری مشترک با HIDRO Water اسپانیا برای راه اندازی “European Fluxtek K-Europe” تأسیس کرد، اما به گفته آقای Hiber شریک K-Europe اسپانیا، به دلیل رقابت شدید در بازار دستگاه های تصفیه آب اسپانیا، 100٪ از سهام Hidro water و fluxtek، شراکت اروپایی K-Europe تا پایان سال 2018 به کولیگان فروخته شد.

شرکت فلوکستک برای تشکیل «اتحاد تجهیزات تصفیه آب تایوان W-Team» با 10 تامین کننده قطعات تصفیه آب در جنوب، درخواست 6 میلیون دلار یارانه دولتی از منطقه صادراتی فرآوری وزارت امور اقتصادی کرد و دریافت کرد. دیدگاه کلان رئیس لای این بود:

“من یک ناوگان می خواهم، نه یک ناو هواپیمابر .”

 

Fluxtek
Fluxtek

قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ

Kemflo Intl Co Ltd

Kemflo در مصاحبه ای با مجله CommonWealth ادعا کرد که بزرگترین تجهیزات OEM فیلتر آب در جهان است. علاوه بر تایوان، کارخانه هایی در نانجینگ، ایالات متحده و استرالیا نیز دارد.

بیشتر تولید، تحقیق و توسعه و فروش تجهیزات تصفیه آب این شرکت در نانجینگ چین و پینگ تونگ در تایوان است. رئیس سی اس لین در طول مصاحبه با مجله CommonWealth احساس راحتی کرد و به توسعه نام تجاری خود “Come For Love” روی آورد.

این شرکت سابقه طولانی در تجارت OEM دارد و در سال 1978 تاسیس شده است.

بقیه صنعت به Kemflo غبطه می خورد، زیرا به غیر از حضور در نمایشگاه تصفیه آب شانگهای Aquatech، به ندرت در نمایشگاه دیگری شرکت می کنند یا تبلیغات تولید می کنند، اما OEM آنها مشتریان متعلق به تولید کنندگان برندهای جهانی هستند، مانند: GE Whirlpool …

این کارخانه بسیار مایل به سرمایه گذاری در تجهیزات کارخانه است و مدت ها پیش، پول زیادی را در ساخت یک انبار خودکار و اتخاذ سیستم مدیریت برنامه ریزی منابع سازمانی کارخانه بزرگ بین المللی ERP “SAP” سرمایه گذاری کرد.

این گروه تقریباً 1800 کارمند دارد. این OEM همچنین در میان 1000 کارخانه تولیدی برتر در تایوان قرار دارد. ( منبع: وب سایت رسمی کمفلو 2016 )

Kemflo
Kemflo

قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر

Organic Filter Co. Ltd

در ابتدا شرکت Organic Filter Co. Ltd بر مونتاژ و نصب دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس RO تمرکز داشت. با این حال، در چند سال گذشته به یک تولید کننده حرفه ای کوپلینگ های سریع رهش با ظرفیت تولید ماهانه تا یک میلیون دستگاه تبدیل شده است.

مالک شرکت Organic Filter Co., Ltd نیز مایل است برای تجهیزات تولید پول خرج کند و تعداد زیادی ماشین آلات ویژه برای تولید اتصالات سریع رهش برای کاهش هزینه های نیروی کار استفاده می شود. در مقایسه با قیمت ها در سرزمین اصلی چین، این شرکت همچنان رقابتی است.

این ممکن است به این دلیل باشد که چندین تولیدکننده تایوانی روی تولید کوپلینگ های سریع رهش سرمایه گذاری کرده اند.

لیست قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

تحت رقابت شدید بین صدها شرکت، John Guest، یک شرکت نشانگر که کوپلینگ‌های سریع رهش را در بریتانیا تولید می‌کند، در سال 2018 به RWC فروخته شد.

شرکت فیلتر ارگانیک بسیار کم‌ کلید است، بنابراین هنگام جستجو در اینترنت در زمان واقعی، اطلاع از وضعیت فعلی آن دشوار است. از 104 بانک منابع انسانی تایوان، نویسنده مطمئن شد که شرکت در حال حاضر حدود 130 نفر را استخدام می کند.

قیمت دستگاه تصفیه آب سی سی کا

Puricom

پیورکام در ابتدا موتورهای تقویت کننده را برای دستگاه های تصفیه آب RO تولید کرد، قبل از اینکه پروژه های تجاری خود را افزایش داد تا به تولید قطعات و مونتاژ دستگاه های تصفیه آب RO توسعه یابد.

Puricom  اولین شرکتی بود که نام تجاری خود را در صنعت تصفیه آب توسعه داد. مدت ها پیش، یک اتحاد استراتژیک با شرکت اسپانیایی Ionfilter تشکیل داد و نام تجاری Puricom-Europe را در اسپانیا تأسیس کرد که با موفقیت یک آگاهی از برند B2B ایجاد کرد.

با این حال، در سال 2019، پنجاه درصد از سهام خود را به گروه سیستم های آبی Kinetico فروخت.

 

Puricom
Puricom

قیمت دستگاه پیش تصفیه آب خانگی

گروه Runner

گروه Runner یکی دیگر از OEM های قدیمی است. اگرچه در سال 1978 تاسیس و از تایوان شروع شد، اما در اوایل دهه 1990 بیشتر کارخانه های خود را به Xiamen، فوجیان چین منتقل کرد.

این شرکت قبلاً سر دوش پلاستیکی، شیرآلات و موارد دیگر را برای اکثر کارخانه‌های برند آمریکایی در زمینه محصولات مرتبط با آشپزخانه و حمام تولید کرده است.

در سال 2010، گروه رانر و شرکت پاراگون آمریکا هر یک 50 درصد در “تکنولوژی تصفیه آب بای لین” سرمایه گذاری کردند، که در ستاد گروه های رانر برای تولید فیلترها، قطعات و دستگاه های تصفیه آب مختلف برای دستگاه های تصفیه آب خانگی تاسیس شد.

با این حال، در عرض چند سال، شرکت Paragon آمریکا از قرارداد همکاری خارج شد و کارخانه تولید خود را در Xiamen تأسیس کرد.

تنها در طی چند سال، فناوری تصفیه آب Bailin و گردش مالی آن بسیار رشد کرده است و جایگاه پیشرو در تجهیزات تصفیه آب را پشت سر گذاشته است.

قیمت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

Global Water Solutions

در مقاله ای در مجله CommonWealth، رئیس راه حل های آب جهانی گفت که این شرکت بزرگترین تامین کننده مخازن ذخیره فشار در جهان است.

مزیت این کارخانه این است که با یک محصول می توان هزینه ها را کاملاً رقابتی کنترل کرد و کیفیت را ثابت کرد. این بدان معناست که به استثنای شرکت Aquasky، هیچ رقیب دیگری در تایوان وجود ندارد که مخازن ذخیره سازی تحت فشار تولید کند.

با این حال، اگرچه راه حل های جهانی آب در تایوان رقیبی ندارد، شرکت تایوانی Tankpro پول زیادی در چین سرمایه گذاری کرده است و کیفیت محصولات آن توسط بسیاری از شرکت های سنجش استاندارد بین المللی تایید شده است.

در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی در بازار کشور رونق فراوانی یافته است. زیرا با توجه به شرایط تحریم حاکم بر کشور و به اعتقاد اکثر کارشناسان صاحب نظر در این حوزه، انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی عاقلانه ترین تصمیم ممکن جهت دسترسی به منبعی نامحدود از آب شرب سالم و دائمی خواهد بود.

قیمت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر

بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی
بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی
اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها