یو وی تصفیه آب

برای یو وی  تصفیه آب و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

6,500,000 تومان 5,390,000 تومان
جهت اطلاع از قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی Minerva پیشنهاد میشود با کارشناسان فروش مینروا فیلتر تماس حاصل فرمایید.

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا، کارشناسان و مشاورین فروش مینروا فیلتر به صورت 24 ساعته شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان هستند تا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب منزل شما را معرفی نموده و اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهند.

نام و نام خانوادگی *
شماره تماس *
عنوان *

 
انواع مدلهای برند مینروا دارای استاندارد جهانی بهداشت بوده و طبق گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی Water Quality کاملا در حذف املاح مضر و پاکسازی آب چاه و آب شهری مناسب برای سلامت بدن انسان قدرتمند هستند.

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا، برای مناطقی که آب از تصفیه خانه های وسیع شهری عبور نمیکند و ضدعفونی و کلرزنی نمیشود مناسب بوده و در غیر این صورت میتوانید از مدل های دیگر مینروا تهیه نمایید.

آب چاه خانگی علاوه بر تصفیه ی درست و اصولی نیازمند انگل زدایی و میکروب زدایی نیز دارد.

برند مینروا برای این مسئله نیز به صورت استاندارد یک دستگاه تصفیه آب مناسب آب چاه خانگی تولید و عرضه نموده است.

از آنجایی که سیستم اسمز معکوس RO با دارا بودن فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی توان حذف تمام املاح مضر موجود در آب آشامیدنی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم و… را دارد برای استفاده در آب چاه خانگی ویلاها، شهرک ها به خصوص آب ساختمان های دارای چاه خانگی در شمال کشور همچون مازندران، رشت، گیلان، گرگان و… یک لامپ اشعه ماورا بنفش یو وی UV نیز در مرحله هشتم دستگاه مینروا قرار گرفته تا آب آشامیدنی را انگل زدایی و میکروب زدایی نماید.

آب لوله کشی شهری پس از تصفیه ی کامل از محفظه استیل که داخل آن لامپ یو وی قرار گرفته است عبور مینماید تا انگل و میکروب داخل آن کاملا تصفیه گردد و آب چاه مناسب برای شرب و سلامت بدن انسان شود.

لامپ یو وی به کار رفته در دستگاه Minerva دارای ترانس بوده و نیاز به تعویض ندارد.

انواع مدلهای برند مینروا دارای استاندارد جهانی بهداشت بوده و طبق گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی WaterQuality کاملا در حذف املاح مضر و پاکسازی آب چاه و آب شهری مناسب برای سلامت بدن انسان قدرتمند هستند.

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا، برای مناطقی که آب از تصفیه خانه های وسیع شهری عبور نمیکند و ضدعفونی و کلرزنی نمیشود مناسب بوده و در غیر این صورت میتوانید از مدل های دیگر مینروا تهیه نمایید.

قیمت دستگاه تصفیه آب یو وی دار مینروا به نسبت دیگر دستگاه های متفرقه موجود در بازار کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه بوده و از آنجایی که شما از نمایندگی مینروا در ایران به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی میپردازید میتوانید از خدمات ارزنده و تضمین قیمت نیز برخوردار باشید.

همچنین برند مینروا دارای نمادهای اصالت لازم برای تشخیص دستگاه اصلی از تقلبی است تا با خیال راحت به انتخاب بپردازید.

عملکرد هر مرحله از فیلترهای دستگاه یو وی دار مینروا به شرح زیر است :
 
تایوان اورجینال
هشت مرحله فیلتراسیون / مناسب آب چاه خانگی
اسمز معکوس RO Reverse Osmosis / لامپ یو وی اشعه ماورا بنفش / الترا وایولت Ultra-Violet
ممبران 13 لایه فیلمتک آمریکا هولوگرام رنگی
12 لیتری تحت فشار / Food Grade / با آب واکنش نمیدهد
پشت گیج و روی پمپ
حذف 99.

99 درصد آلاینده های آلوده
تا زیر 100ppm
امکان تصفیه تا 200 لیتر آب در شبانه روز
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه شما *

مشاوره با کارشناسان

کارشناسان فروش مینروا فیلتر به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند کافیست با شماره 77167717-021 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند

با ما تماس بگیرید

021-77167717021-774143060912-5151294

خدمات مینروا فیلتر
نصب و ارسال رایگان دستگاه
گارانتی طلایی 12 ماهه
یادآوری زمان تعویض و سرویس
ارائه دستگاههای اصلی و استاندارد
امکان خرید اقساطی تا 10 ماه

مختصری درباره برند مینروا

مینروا یک محصول ساخت تایوان تصفیه کننده آب لوله کشی شهری دارای استاندارد جهانی بهداشت و قطعات و فیلترهای درجه یک و خدمات ارزنده عرضه شده در بازار ایران است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت یو وی تصفیه آب تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها