نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب

برای نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

– حداقل دو حرف وارد کنید
* در صورت عیب یابی (دست به آچار شدن متخصص) و پس از آن عدم توافق بین طرفین، متخصص مجاز به دریافت هزینه 100000 تومانی تحت عنوان هزینه کارشناسی میباشد.

*
خیلی با دقت و با حوصله و تمیز کار کردن.

ممنون منظم تمیز کار منصف و دلسوزانه کار رو انجام دادن
عالی بود
نصب اپلیکیشن آچاره
4.

7
بیش از 1 میلیون نفر به آچاره اعتماد کرده‌اند
متاسفانه با وجود آب‌های تصفیه شده‌ی شهری،‌ باز هم  آب‌های نوشیدنی، بسیار آلوده و پر ازذرات ریزی هستند که برای سلامتی مضر و باعث انواع بیماری‌ها می‌شن.

در طول روز هر فرد به صورت میانگین ۱٫۵ لیتر آب مصرف می‌کنه که اگر آب کوچک‌ترین آلودگی‌ای هم داشته باشه، باعث بیماری‌های بسیار بدی می‌شه.

برای جلوگیری از مصرف آب آلوده، بهترین راه استفاده از دستگاه تصفیه آب هست که انواع مختلفی از اون‌ها در بازار موجوده.

اما اگر برای نصب دستگاه یا تعویض فیلتر و به طور کلی نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب ، نیاز به تعمیرکار داشتید، چه باید بکنید؟
آچاره در راستای راحتی شما و رفع نیازهای روزمره‌تون، سرویس نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب رو توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای تعمیرات به شما عزیزان ارائه می‌ده.

شما می‌تونید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌تون رو ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خود استفاده کنید.

ضمنا شما باتوجه به سوابق و امتیازات متخصصان آچاره که در پروفایل اون‌ها موجوده، می‌تونید بهترین متخصص رو انتخاب کنید.

با ثبت سفارش در سامانه آچاره می‌تونید مطمئن باشید که هرگونه خرابی محصول شما در محل و با کمترین زمان و هزینه لازم تعمیر می‌شه و در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اورجینال و با کیفیت برای دستگاه شما استفاده می‌شه.

ضمنا خدمات آچاره اختصاص به محصولی خاص و یا برند و مدلی منحصر به فرد نداره و شما می‌تونید هر نوع خرابی و مشکل دستگاه تصفیه آب رو با خیال راحت به متخصصان آچاره بسپارید؛ همچنین برای نصب دستگاه تصفیه آب هم می‌تونید از کارشناسان ما استفاده کنید.

بعد از اتمام کار هم، در صورت بروز مشکل، می‌تونید از پشتیبانی ۲۴ساعته‌ی همکاران ما در آچاره، استفاده کنید.

به غیر از تعویض فیلتر تصفیه آب  که باید در زمان‌های تعریف شده انجام بشه، ممکنه بعضی وقت‌ها مشکلاتی برای دستگاه به وجود بیاد که در این قسمت این مشکلات رو بررسی می‌کنیم:
دستگاه تصفیه آب خانگی با تصفیه کامل آب، سلامتی بدن رو تضمین می‌کنه! به عقیده‌ی کارشناسانآب تصفیه شده ساده‌ترین راه داشتن یک زندگی سالم هست:
نصب اپلیکیشن آچاره
4.

7
بیش از 1 میلیون نفر به آچاره اعتماد کرده‌اند

آچــاره ایـن امـکان را به کـاربران خود می‌دهد تا هـر خـدمتی را که به آن نیاز دارند، از طریق
وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هـر سـاعتی از شبانه‌روز سـفارش دهند.

نـیروهــای خــدماتی برای
جلب اعتماد شما دارای گـواهی عــدم سـوء پـیشینه، احراز هویت، مدارک فنی و سفته نزد آچاره هستند و
از فیلترهای تأیید صلاحیت ما عبور کرده‌اند.

در خــبرنـامه آچـــاره عـضـــو شـوید و زودتـــر از هــمه از تخفیف‌های ویـژه ما باخــبر شوید.

قطعا ما هم مثـل شما از اسپم بیزاریم!

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها