نصب تصفیه آب خانگی تایوانی

برای نصب تصفیه آب خانگی تایوانی و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

شماتیک دستگاه تصفیه آب خانگی در عکس، کاملا به شما عزیزان کمک می‌کند تا به راحتی هم از اجزای دستگاه و هم از نحوه و آموزش نصب انواع دستگاه تصفیه آب خانگی از 3 تا 6، 7 و 8 مرحله ای مطلع شوید.

روش نصب تصفیه آب خانگی با نقشه نصب دستگاه، بسیار کار ساده‌ای است و نیاز به هیچ قطعه اضافه‌ای نیست چون تمام قطعات مورد نیاز برای نصب انواع بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی به صورت زیر سینکی، زیر سینک آشپزخانه داخل جعبه و پک نصب دستگاه موجود است.

در عکس زیر شماتیک تصفیه آب خانگی و توضیحات هر قطعه در کنار آن نوشته شده است:

چگونه دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را زیر سینک نصب کنیم؟ این سوال، در ذهن بسیاری از عزیزانی که قصد خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی را دارند وجود دارد و جواب آن در عکس زیر، که شماتیک نصب دستگاه است مشهود می‌باشد.

روش نصب دستگاه‌های آب تصفیه کن، در نقشه زیر مشخص است و شما عزیزان می‌توانید با توجه به توضیحات، هر شیلنگ تصفیه آب که در زیر مشاهده می‌کنید را به ورودی و خروجی مناسب متصل کرده و دستگاه زیر سینکی خود را نصب و راه اندازی کنید.

شماتیک موجود در هر دو عکس مربوط به دستگاه تصفیه آب 5 مرحله ای است.

دیاگرام دستگاه آب تصفیه کن خانگی 6 مرحله ای و بالاتر نیز به همین صورت می‌باشد و تنها خروجی از فیلتر شش مرحله ای یا هفت مرحله ای بر روی شیر تصفیه آب خواهد رفت.

امروزه دستگاه تصفیه آب پنج مرحله ای به علت نداشتن فیلتر معدنی ساز مینرال، زیاد پیشنهاد نمی‌شود چون کارشناسان معتقدند که دستگاه تصفیه آب خانگی ro با دارا بودن فیلتر ممبران خانگی که تمام املاح مفید و مضر آب آشامیدنی را تصفیه می‌کند، نیاز به فیلتر مینرال املاح معدنی نیز دارند تا املاح مفید پس از تصفیه به آب آشامیدنی بازگردند.

پس طبعا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی بیش از 5 مرحله فیلتر تصفیه آب دارد.

بهترین مارک تصفیه آب خانگی موجود در بازار تهران و کرج البرز، دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی سی سی کا CCK تایوان بوده که در صفحه راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب قلیایی می‌توانید از مشخصات فنی این دستگاه آب شیرین کن مطلع شوید.

علاوه بر این نصب و ارسال انواع دستگاه آب شیرین کن خانگی در تهران و کرج توسط کارشناسان فنی تصفیه آسا به صورت رایگان انجام می‌گردد و شما دیگر نیازی به دیاگرام یا شماتیک تصفیه آب نخواهید داشت.

شما عزیزان در شماتیک زیر مشاهده می‌کنید که دستگاه آب شیرین کن دارای 5 مرحله فیلتر تصفیه آب است که برای اطلاع از قیمت فیلتر تصفیه آب می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه‌های آب تصفیه کن فروشگاه اینترنتی تصفیه آب تصفیه آسا کیفیت بالایی داشته و وارداتی تایوان هستند.

این دستگاه‌ها شش مرحله ای، دستگاه 7 مرحله ای یونیزه قلیایی و دستگا 8 مرحله ای اکسیژن ساز هستند، که برای سختی آب آشامیدنی تهران و کرج بسیار مناسب و کامل هستند.

نقشه نصب انواع دستگاه آب شیرین کن خانگی تایوانی به یک صورت بوده و همگی دارای 4 ورودی خروجی ساده می‌باشند.

ورودی خروجی‌های دستگاه تآب تصفیه کن خانگی به شرح زیر هستند:
اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید و با مشاهده این پست با خیال راحت نصب یک دستگاه را یاد گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به صفحه قیمت تصفیه آب خانگی گزینه‌های متعددی را مشاهده نموده و پس از انتخاب جهت ثبت سفارش یا مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید.

 
بدون شک در صورتی که فنی باشید و با اتصالات و ورودی و خروجی های یک دستگاه تصفیه آب آشنایی لازم و کافی را داشته باشید میتوانید از روی شماتیک نصب دستگاه هر دستگاه زیرسینکی 5 مرحله 6 مرحله 7 مرحله و 8 مرحله ای را راه اندازی نمایید.

دستگاه های زیر سینکی اسمز معکوس اعم از مینروا، سافت واتر ، سی سی کا cck، آکوا و دیگر دستگاه های پمپ و مخزن دار در هر تعداد مراحل فیلتراسیون از 5 الی 8 مرحله با همین روش نصب و راه اندازی میشوند و دستگاه های بدون پمپ و مخزن نیز ورودی مخزن و خروجی فاضلاب ندارند و در دیگر موارد مشابه میباشند.

دستگاه 8 مرحله ای خریدم ازتون برای نصبش از همین نقشه استفاده کردم و نصب کردم ممنونم
سلامت باشید بله با همین نقشه هر دستگاه اسمز معکوسی رو میتونید نصب کنید
من از خرمشهر دستگاه تصفیه آب ازتون خریدم نصبش رو آقای فرخی کارشناستون هم توی واتس آپ هم تلفنی توضیح دادن کار سختی نبود و پشتیبانی هم کردن در روند انجام کار هر جا مشکلی بود تماس گرفتم پاسخگو بودند
باعث افتخار و وظیفه ماست که پشتیبانی همراه مشتری باشیم بخصوص در شهرستان ها که خدمات فنی ارائه نمی‌شود میتوانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش و کارشناسان فنی ما به صورت تلفنی یا در واتس آپ در تماس باشید.

سلام من اتصالات تصفیه خانگی سافت واتر رو برای تعویض ممبران بازکردم و الان نمیدونم جای هرکدوم کجاست ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام وقت بخیر از خروجی ممبران یک خروجی به سمت فاضلاب flow300 و خروجی دیگر به سمت ورودی پست کربن وصل می‌شود.

ورودی پست کربن سه راهی است که یکسر دیگر آن به مخزن تصفیه آب متصل می‌شود
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Δ

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت نصب تصفیه آب خانگی تایوانی تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها