قیمت فیلتر تصفیه آب

برای قیمت فیلتر  تصفیه آب و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

انواع فیلتر تصفیه آب خانگی در واقع عمل اصلی در انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را انجام میدهند.

هر فیلتر آب در هر مرحله طبق توانایی مشخص، املاح مضری از آب آشامیدنی شهری را حذف و تصفیه مینماید تا سختی آب آشامیدنی نرمال و استاندارد برای سلامت بدن انسان شود.

توجه داشته باشید که شما حتی اگر از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیز استفاده نمایید میبایست تعویض فیلتر تصفیه آب خود را در زمان های منظم انجام دهید تا کیفیت آب خروجی تصفیه شده کاهش پیدا نکند، همچنین رسوبات با تعویض دیر صافی ها وارد قطعات دستگاه شما خواهد شد و میتواند به پمپ و قطعات دیگر دستگاه آسیب وارد نماید.

برای مثال باز نشدن فیلتر دستگاه تصفیه آب ناشی از رسوب کردن شن و ماسه و گل و لای به قطعات دستگاه میشود که در این صورت هوزینگ مراحل پایینی یا اتصالات مراحل بالایی دستگاه شما جرم گرفته و درست باز نمیشوند.

دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل خانگی در مراحل اول دوم سوم در دستگاه های پمپ و مخزن دار، در واقع پیش تصفیه محسوب میگردند و املاح درشت آب را تصفیه مینمایند.

ممبران اسمز معکوس، که اصلی ترین فیلتر آب تصفیه کن خانگی محسوب میشود و سختی آب آشامیدنی را با حذف املاح مضری همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم و… کاهش میدهد تا تی دی اس آب آشامیدنی تصفیه شده به زیر 100 که استاندارد سلامت بدن انسان است کاهش یابد.

فیلترهای تصفیه آب مراحل پنجم تا هشتم نیز با حفاظت از املاح مفید موجود در آب آشامیدنی و افزایش سطح اکسیژن و ph قلیایی کننده آب، خواص مثبتی برای نوشیدن آب تصفیه شده در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده و ارائه دهنده انواع فیلتر تصفیه آب تایوانی در ایران بوده که به شما عزیزان امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب و خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب را ارائه میدهد.

شما عزیزان برای سرویس و تعویض صافی های دستگاه خود تنها لازم است تا عکس و مدل دستگاه خود را به کارشناسان فروش تصفیه آسا اعلام فرمایید تا محصولات استاندارد دستگاه شما به همراه خدمات سرویس و تعویض در محل شما انجام گردد.

کیفیت فیلتر آب تصفیه در واقع مستقیم ترین نقش در کیفیت آب خروجی دستگاه تصفیه کننده آب را دارد به همین جهت شرکت تصفیه آسا با ارائه محصولات تایوانی کربن 100 درصد گیاهی ساخته شده از پوسته نارگیل و همچنین ارائه ممبران های اصلی فیلمتک Filmtec و گلد تورای Gold Toray که 13 لایه ریزبافت میباشند افزایش کیفیت آب تصفیه شده خروجی دستگاه شما را تضمین میکند.

برای ثبت سفارش و خرید فیلتر تصفیه آب خانگی میتوانید با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید یا در صفحه هر محصول فرم سفارش آنلاین را پر نموده تا کارشناسان ما با شما تماس برقرار نمایند.

لازم به ذکر است که تصفیه آسا در سراسر تهران و کرج خدمات تعویض در محل نیز ارائه مینماید ضمن این که تعویض صافی های دستگاه امری اصولی بوده و نیاز به کربن گیری، هواگیری و آب بندی کامل دستگاه میباشد پیشنهاد میکنیم در صورتی که در این زمینه تخصص و اطلاعات فنی ندارید درخواست خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت امر شما انجام گردد.

قیمت فیلتر تصفیه آب خانگی بر اساس زمان تعویض، کیفیت مواد استفاده شده تولیدی و وارداتی و کشور سازنده آن تعیین میگردد.

متاسفانه در بازار، محصولات و صافی های دستگاه تصفیه آب تقلبی بسیار زیادی وجود دارند که از رنج قیمت 20 الی 80 هزار تومان عرضه و به فروش میرسند که توانایی تصفیه ی درست آب را نیز ندارند و کیفیت آب آشامیدنی بعد از جایگزین کردن با صافی های جدید کاهش پیدا خواهد کرد.

برای مثال کربن به کار رفته در مراحل دوم سوم و پنجم میبایست کربن گیاهی ساخته شده از پوسته نارگیل باشد تا به درستی به حذف کلر و آب شیرین کن بپردازد اما پک های تقلبی جای کربن از آنتراسیت که تنها دانه های سیاه هستند پر شده و کلر آب را جذب نخواهند کرد.

فروش فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی عرضه شده در شرکت تصفیه آسا با کیفیت درجه یک و ساخته شده از مواد استاندارد جهت حفظ سلامت بدن انسان همراه خواهد بود.

انواع فروشگاه های آنلاین هستند که پک های ارزان قیمت تقلبی در اختیار شما قرار میدهند.

توجه کنید که محصولات بی کیفیت به دستگاه شما آسیب رسانده و منجر به کاهش کیفیت آب تصفیه شده خواهد شد.

نکته مهم دیگری که از خدمات ارزنده شرکت تصفیه آسا محسوب میشود این است که شما عزیزان میتوانید در زمان تعویض دستگاه خود درخواست خود را ثبت نموده تا فیلتر دستگاه آب شیرین کن خانگی قلیایی کننده آب آشامیدنی مرحله هفتم و فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز مرحله هشتم نیز به دستگاه شما اضافه شود.

در واقع این طرح، طرح تبدیل دستگاه 5 و 6 مرحله ای به دستگاه 7 و 8 مرحله ای آب تصفیه کن میباشد که کیفیت آب خروجی شما را دو چندان خواهد نمود.

همچنین قطعات دیگر دستگاه شما همچون شیرهای برقی و مخزن ذخیره نیز بررسی میگردد.

بسیار مشاهده شده که در زمان تعویض فیلترها فشار آب خروجی دستگاه مشتریان کم بوده و نیاز به تعویض مخزن تصفیه آب نیز داشتند که کارشناسان فنی همراه خود تمام قطعات و وسایل مورد نیاز برای سرویس دستگاه شما را دارند.

طبیعتا هر مرحله از فیلتر آب تصفیه کن خانگی دارای وظایف خاصی است.

در جدول زیر عملکرد و طرز کار انواع فیلتر تصفیه آب خانگی و املاحی که حذف میکند ارائه شده است :
همانطور که اشاره کردیم، هر مرحله از صافی ها پس از گذشتن عمر مفید آنها نیاز به تعویض پیدا میکنند.

هر چند زمان سرویس دستگاه، با توجه به کیفیت آب منطقه ای که شما در آن زندگی میکنید و میزان مصرف آب تصفیه شده روزانه نیز متغییر است با این وجود به صورت کلی زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب به شرح زیر است :
فیلترهای متفرقه و اصل تایوان بسیار زیادی در پک ها و قیمت های مختلف در مراکز فروش عرضه میگردند.

شرکت تصفیه آسا یکی از معتبرترین مراکز تعویض، سرویس و فروش فیلتر آب تصفیه کن خانگی بوده و لیست قیمت روز در 16 دی ماه 1400 با برندهای و مارک های متفاوت را در لیست زیر در اختیار شما عزیزان قرار میدهد تا به درستی از قیمت فیلترهای ایرانی، چینی و تایوانی اطلاع داشته باشید :
قیمت ایرانی : 55,000 تومان
قیمت ایرانی : 190,000 تومان
قیمت ایرانی : 60,000 تومان
قیمت ایرانی : 60,000 تومان
قیمت ایرانی : 320,000 تومان
قیمت ایرانی : 250,000 تومان
قیمت ایرانی : 290,000 تومان
قیمت ایرانی : 360,000 تومان
قیمت ایرانی : 50,000 تومان
قیمت ایرانی : 190,000 تومان
قیمت ایرانی : 70,000 تومان
قیمت ایرانی : 70,000 تومان
قیمت ایرانی : 370,000 تومان
قیمت ایرانی : 290,000 تومان
قیمت ایرانی : 360,000 تومان
قیمت ایرانی : 390,000 تومان
قیمت ایرانی : 50,000 تومان
قیمت ایرانی : 190,000 تومان
قیمت ایرانی : 70,000 تومان
قیمت ایرانی : 70,000 تومان
قیمت ایرانی : 260,000 تومان
قیمت ایرانی : 390,000 تومان
قیمت ایرانی : 360,000 تومان
قیمت ایرانی : 180,000 تومان
قیمت ایرانی : 230,000 تومان
بله، شرکت تصفیه آسا با بهره گیری از تکنسین های فنی متخصص در سراسر تهران و کرج خدمات تعویض فیلتر در محل نیز انجام میدهد که میتوانید به صورت 24 ساعته با تماس با کارشناسان فروش درخواست خرید فیلترهای آب خانگی خود را ثبت نمایید.

تمام مراحل و فیلترهای موجود در دستگاه تصفیه کننده آب شما نیاز در زمان های مشخص نیاز به تعویض دارند که با اولین خرید فیلتر تصفیه آب از تصفیه آسا در لیست مشتریان قرار داده شده و زمان سرویس های بعدی به شما اطلاع رسانی میگردد.

عمدتا دستگاه های تصفیه آب موجود شامل پنج الی هشت مرحله فیلتر آب تصفیه کن هستند که همگی در زمان های استاندارد نیاز به تعویض پیدا میکنند.

بله، در زمان ثبت سفارش تلفنی یا خرید اینترنتی میتوانید درخواست خود را همراه با اضافه کردن فیلتر مراحل ششم هفتم و هشتم ثبت نمایید و از طرح تبدیل دستگاه 5 و 6 مرحله ای خود به دستگاه 7 و 8 مرحله ای تصفیه آب بهره بگیرید.

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت قیمت فیلتر تصفیه آب تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها