قیمت دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای

برای قیمت دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل RO7 ORP با یک برند قدیمی و شناخته شده و معتبر و پیشرفته ترین و حرفه ای ترین دستگاه تصفیه آب خانگی با فناوری سیستم تصفیه قلیایی کننده آب ، اسمز معکوس ( ممبران ) می باشد .

تصفیه آب خانگی اسمز معکوس RO و قلیایی کننده آب ORP سافت واتر با استفاده از 7 فیلتر و هفت مرحله با تکنولوژی اسمز معکوس و آب یونیزه قلیایی می تواند یک انتخاب عالی باشد.

دستگاه تصفیه آب soft water ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد که با قابلیت خواص آنتی اکسیدانی و کیفیت برتر و تاییدیه و قلیایی کننده آب یک دستگاه کامل است.

همراه با فیلتر چهارم ممبران 13 لایه آمریکایی برای حذف تمامی آلودگی ها تا 0/0001 میکرون و حذف نیترات و نیتریت است .

دارای مخزن ذخیره آب 4 گالن یا ( 16 لیتری ) برند تانک پک TANK PAC با بالاترین استاندارد و هوزینگ های دوبل اورینگ و دارای شیر برداشت اهرمی .

فواید آب قلیایی باعث کاهش قند، چربی، کاهش درد بی حالی و مشکلات گوارشی و…
مزایای سافت واتر هفت مرحله ای
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه شما *
نام *
ایمیل *

Δ
دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی:
اطلاع از آخرین محصولات:
پاک آب ، فروشگاهی مطمئن و با سابقه جهت خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال با برند های معتبر جهت افزایش سلامت خانواده و جامعه
فروش و پشتیبانی در ساعات اداری : ۲۸۴۲۸۱۴۵–۰۲۱
در ساعات غیر اداری : ۰۹۱۲۲۰۳۶۰۱۱
کلیه حقوق مادی و معنوی برای پاک آب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت.

توسعه و سئو : ماهان مارکتینگ

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت قیمت دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها