قیمت دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای

برای قیمت دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

5,500,000 تومان 4,290,000 تومان
مهلت استفاده از تخفیفات جشنواره

تصفیه آب تایوانی مینروا شش مرحله ای، یک سیستم کامل دستگاه تصفیه‌ آب آشامیدنی لوله کشی شهری محسوب می‌شود.

با این حال دارای فیلتر قلیایی کننده مرحله هفتم و فیلتر اکسیژن ساز مرحله هشتم نمی‌باشد.

این دستگاه با دارا بودن پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار تا مرحله چهارم آب آشامیدنی را تصفیه نموده و سپس بو و طعم و رنگ آب را بهبود می‌بخشد و در فیلتر مینرال معدنی ساز نیز املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شده بودند به آب آشامیدنی اضافه خواهد کرد و از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میباشد.

مینروا Minerva
تایوان / دارای نماد اصالت
6 مرحله ای
12 ماهه بدون قید و شرط طلایی
فایبر گلاس

حسین ترهم
– اسفند ,6, 1399

کیفیت قطعات و فیلترها با دستگاه های متفرقه فرق میکنه و بالاتره خدمات پس از فروش هم خودشون زمان تعویض فیلترها رو اطلاع میدن که در کل خیلی رضایت بخشه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه شما *

Δ
برای سفارش تصفیه آب مینروا مدل Minerva Ro6_50G میتوانید در صفحه تماس با ما ، با کارشناسان فروش تصفیه آسا به صورت 24 ساعته جهت مشاوره و خرید ارتباط تلفنی برقرار نمایید، یا شماره تماس خود را در فرم زیر ثبت نموده تا ما با شما تماس بگیریم.

نام و نام خانوادگی *
شماره تماس *
عنوان *

از دیگر بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در بین محصولات مارک مینروا می‌توان دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای مینروا Minerva مدل Ro6_50G را نام برد.

مدل هشت مرحله ای مینروا به نام تصفیه آب هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا و مدل یونیزه قلیایی این برند نیز تصفیه آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا نامیده می‌شوند.

قیمت دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای مینروا به نسبت دیگر مدل ها کمتر میباشد.

با این حال قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا در شرکت تصفیه آسا دارای ضمانت بوده و در تمام بورس و بازارهای تصفیه آب ایران کمترین قیمت به مشتریان تصفیه آسا به فروش میرسد.

برند مینروا یک تصفیه آب ساخت تایوان و دارای چندین نماد اصالت جهت تشخیص دستگاه اصلی از تقلبی است که با کیفیت درجه یک فیلتر تصفیه آب بسیار پیشرفته و قیمت تصفیه آب بسیار مناسب و مقرون به صرفه در مرکز فروش دستگاه تصفیه آب تهران عرضه شده است.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله‌ای مینروا، جزو پرفروش‌ترین تصفیه آب موجود در ایران شناخته شده و عملکرد بسیار مناسبی نیز در شرق و غرب تهران و سراسر شهرهای ایران نشان داده است.

یک دستگاه تصفیه آب حرفه‌ای بدون شک از سیستم اسمز معکوس RO که جدیدترین سیستم و شیوه تصفیه‌ی آب آشامیدنی در دنیا می‌باشد، که برند مینروا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از سیستم RO اسمز معکوس با فیلتر ممبران آمریکایی Filmtec بهره می‌گیرد که در ادامه به بررسی اجزای تشکیل دهنده این آب تصفیه کن تایوانی و عملکرد آن می‌پردازیم.

تصفیه آب شش فیلتره مینروا یک تصفیه کننده آب تمام عیار در دنیا شناخته می‌شود، زیرا از شش مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس که طبق استاندارد سازمان جهانی بهداشت NSF توانایی کاهش سختی تی دی اس tds آب آشامیدنی تا 0,0001 میکرون را داراست و می‌تواند انواع رسوبات و املاح بسیار ریز آب آشامیدنی را نیز حذف و تصفیه کامل نماید که عملکرد آن را به تفکیک مراحل فیلترهای تصفیه آب مینروا ذکر خواهیم کرد.

همچنین از دیگر مزایای دستگاه تصفیه آب شش مرحله مینروا، قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا بوده که از رنج ارزان قیمت تا دستگاه‌های کامل‌تر و با تعداد مراحل فیلتراسیون استاندارد بیشتر در بازار تصفیه آب ایران عرضه شده و به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی این تصفیه آب استاندارد و مناسب به شرح زیر است:

آب تصفیه کن مینروا شش فیلتره شامل فیلترهای سه گانه تصفیه آب، فیلتر ممبران اسمز معکوس و دو فیلتر پس از تصفیه جهت بهبود کیفیت آب آشامیدنی است.

طرز کار آب شیرین کن شش مرحله ای مینروا به این صورت است که در فیلتر مرحله اول تصفیه آب پلی پروپیلن pp املاح درشت موجود در آب لوله کشی شهری همچون شن و ماسه و گل و لای بزرگتر از 5 میکرون و املاحی که در بدن انسان باعث بروز سنگ کلیه می‌شوند، حذف و تصفیه کامل خواهند شد.

فیلتر مرحله دوم کربن اکتیو گرانو یا کربن فعال gac udf می‌باشد که با آزاد سازی یون‌های مثبت و منفی به تصفیه کلر از آب آشامیدنی می‌پردازد.

حذف کلر از آب آشامیدنی از ریزش مو و چروک شدن پوست جلوگیری خواهد نمود.

فیلترهای کربنی تصفیه آب مینروا از جنس پوسته نارگیل می‌باشند و کاملا گیاهی بوده و برای سلامت بدن انسان ضرری ندارند.

فیلتر مرحله سوم کربن بلاک CTO مواد جانبی کلر از آب آشامیدنی، همچون کلرامین را حذف و تصفیه کرده و همچنین به عنوان فیلتر محافظ ممبران (قلب اصلی آب تصفیه کن) شناخته می‌شود.

فیلتر تصفیه آب ممبران اسمز معکوس مینروا یک فیلتر 13 لایه ریزبافت ساخت آمریکا بوده، که توانایی حذف املاح مضر آب آشامیدنی تا 0,0001 میکرون را دارد و می‌تواند املاحی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم و دیگر املاح بسیار ریز و سرطان‌زا موجود در آب آشامیدنی لوله کشی شهری را حذف کرده و سختی آب را بین عدد 30 الی 90 که تایید شده سازمان استاندارد جهانی است، نگه دارد.

فیلتر مرحله پنجم یا شماره 5 تصفیه اب مینروا RO6_50G فیلتر کربن خطی یا پست کربن Post Carbon نامیده می‌شود.

این فیلتر نیز از جنس پوسته نارگیل و کاملا گیاهی بوده و وظیفه آن بهبود طعم، رنگ و مزه آب آشامیدنی پس از تصفیه املاح مضر است.

از دلایل تلخی آب تصفیه شده پس از گذشت زمان زیاد، دیر عوض کردن این فیلتر تصفیه آب است که کارشناسان تصفیه آسا به صورت اتوماتیک در دوره‌های سرویس دستگاه شما با شما تماس گرفته و یادآوری سرویس دوره‌ای تصفیه آب خانگی شما را انجام خواهند داد.

فیلتر مرحله ششم و یکی از مهم‌ترین فیلترهای تصفیه آب شش فیلتره ماینروا مینروا Minerva تایوان، فیلتر معدنی ساز مینرال است.

فیلتر مینرال مینروا پس از پنج مرحله تصفیه‌ی کامل آب آشامیدنی املاح مفیدی همچون کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات را به آب به میزان استاندارد و لازم برای سلامت بدن اضافه نموده و از حذف املاح مفید در طی مراحل تصفیه‌ی مینروا جلوگیری خواهد کرد.

از تصفیه آب مینروا شش مرحله ای می‌توان برای آکواریوم هم استفاده نمود.

تنها باید قبل از فیلتر پنجم خروجی برای آب آکواریوم با سختی پایین‌تر گرفته شود که توسط تکنسین‌های فنی تصفیه آسا انجام خواهد گرفت.

توجه نمایید که انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس مینروا دارای پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار هستند.

این یعنی پس از تصفیه‌ی آب آشامیدنی در صورت قطع برق یا آب شما عزیزان در حدود 16 لیتر آب تصفیه شده در اختیار دارید که می‌توانید بدون افت فشار برداشت کنید.

ضمن این که شیر ستاره ای در پک دستگاه موجود میباشد و در صورت انتخاب شیر اهرمی اختلاف قیمت بر عهده مشتری خواهد بود.

همچنین مخزن موجود در پک دستگاه‌های مینروا کاملا بهداشتی و دارای گواهی سازمان جهانی بهداشت است و با آب واکنش نمی‌دهد و بو، طعم و رنگ آب را تغییر نخواهد داد.

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید با کارشناسان تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید.

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت قیمت دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها