قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای تایوانی

قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 فیلتر

برای قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر، مشاوره رایگان و یا تعمیر دستگاه تصفیه آب با شرکت آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر، یک آب شیرین کن خانگی با فیلتراسیون 6 مرحله ای تولید شرکت Soft Water است. این دستگاه یکی از بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی از لحاظ کیفیت آب خروجی و دارای طول عمر بالا می‌باشد. دستگاه آب تصفیه کن سافت واتر جایگزین مناسبی برای انواع برندهای آب معدنی خواهد بود.

تصفیه آب خانگی سافت واتر به تکنولوژی اسمز معکوس (Ro) مجهز بوده و با پالایش ذرات بزرگتر از 0.0001 میکرون، سختی آب شرب مصرفی را کاهش داده و به حدود 20 درجه PPM می‌رساند. دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار کشورمان می باشد. این دستگاه دارای استانداردهای بین المللی FDA ، Water Quality،NSF و Food Grade است.

قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر
قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر

مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر:

  • مجهز به 6 فیلتر دارای استاندارد جهانی
  • ظرفیت تولید 20 لیتر آب در ساعت
  • مجهز به شیر ستاره‌ای تمام استیل
  • قطعات و فیلتراسیون تولید شده از مواد Food Grade
  • مجهز به فیلترهای کربن متشکل از زغال پوسته نارگیل
  • دارای مخزن آب 3.2 گالنی آنتی باکتریال
  • قابلیت اتصال به انواع ساید، یخ ساز، قهوه ساز و …
  • دارای گیج فشارسنج روغنی جهت کنترل فشار آب داخل سیستم
  • قابل نصب در زیر سینک ظرفشویی

فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر:

  1. فیلتر الیافی پلی پروپیلن 5 میکرون (PP) جهت حذف آلاینده های فیزیکی معلق در آب با قطری بیش از 5 میکرون
  2. فیلتر کربن پودری (UDF) جهت حذف رنگ، بو و طعم نامطبوع آب
  3. فیلتر کربن بلاک (CTO) جهت پالایش مجدد ذرات بزرگتر از 5 میکرون عبور کرده از مراحل قبلی
  4. فیلتر اسمز معکوس یا ممبران (RO) برند فیلم تک 13 لایه 75 گالن جهت حذف آلاینده های شیمیایی محلول در آب تا قطر 0.0001 میکرون
  5. فیلتر کربن نهایی (Post Carbon) جهت حذف کلر و مشتقات آن و از بین بردن آثار ماندگی آب داخل مخزن
  6. فیلتر املاح معدنی (Mineral) با قابلیت افزودن املاح مفیدی چون کلسیم و منیزیم جهت حفظ توازن یونی در بدن انسان

اهمیت آب شرب سالم:

آب هدیه خالق یکتا به انسان، از نعمتهای بزرگ الهی، سرچشمه حیات، باعث طراوت و شادابی، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است. اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست.

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور می باشد. آبگونه با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده در خدمت خریداران محترم می باشد. پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است.

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم.

مشاوره رایگان:

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده است. آبگونه خدمات ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران را فعال نموده است. همچنین ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران انجام می پذیرد. شرکت آبگونه با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین می نماید.

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره های فصلی ، ثبت سفارش و خرید دستگاه تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید. برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر، تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. جهت کسب اطلاعات تکمیلی لطفاً از صفحه اینستاگرام آبگونه بازدید نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها