قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا لایف

برای قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا لایف و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آکوا لایف ، بهترین برند دستگاه تصفیه آب در ایران آکوا لایف ‌Aqua Life می باشد ، این برند ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا بوده و پاک آب نمایندگی آکوا لایف را دارد.

شرکت پاک آب ایمن گستر بزرگترین واردکننده دستگاه های تصفیه آکوا لایف در ایران می باشد.

نصب دستگاه های تصفیه آب آکوا لایف در تهران و البرز به صورت رایگان و توسط تکنسین های متخصص شرکت پاک آب صورت میگیرد.

در طبیعت ph مناسب بر روی شاخص ۷ بوده و هر چقدر که این میزان کاهش یافته به نسبت خاصیت اسیدی بودن آب افزایش می یابد و ضرر رسانی آن به موجودات زنده بیشتر خواهد بود.

تمام تلاش ما ایجاد آب سالم با ph فرا تر از آنچه در طبیعت یافت می شود.

امروزه از کلر برای حذف انگل و باکتری و … در آبهای لوله کشی استفاده می شود.

کارشناسان بر این باورند که حذف کلر از آب آشامیدنی باعث خواهد شد که احتمال ابتلا به سرطان ، مشکلات تنفسی و بیماری های قلبی تاحد قابل توجهی کاهش یابد
دستگاه تصفیه آب آکوا لایف تمام نیاز جسمی شما را برطرف خواهد کرد و تمامی میکرو مینرال هایی مفیدی که امروزه در قرص های مولتی ویتامین بوده و بسیار سخت و غیرقابل خوردن در طبیعت یافت می شود همه و همه را به صورت یک جا در فیلتر های تصفیه آب قرار داد است.

طعم واقعی آب ، با  استفاده از تکنولوژی جدید دستگاه های تصفیه آب آکوا لایف در سیستم فیلتراسیون ، نه تنها سلامت خانواده شما را تضمین خواهیم کرد بلکه با طعم و طراوتی به یادماندنی آبی زلال و شفاف همواره شادابی و سلامت را برایتان به ارمغان خواهیم آورد.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند
021-72179
Δ
آب لازمه زندگیست ، تمام بدن را آب تشکیل داده است
داشتن دستگاه تصفیه آب یک لازمه برای زندگی شماست
70% بدن ما از آب تشکیل شده است.

بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی بیش از 80% از بیماری ها (ازجمله بیماری های گوارشی و سرطان ها) از طریق نوشیدن آب ناسالم است
دستگاه تصفیه آب آکوا لایف شامل چه قسمت هایی است ؟
بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لایف می باشد ، بسته به انتخاب شما دستگاه تصفیه آب از 6 مرحله ای تا 10 مرحله ای وجود دارد در تمامی این دستگاه های تصفیه آب آکوا لایف قسمت های مشترکی وجود دارد که به شرح آن می پردازیم.

مخزن تصفیه آب آکوا لایف
پک فیلتر های تصفیه آب آکوا لایف
شیر اهرمی تصفیه آب آکوا لایف
پمپ دستگاه تصفیه آب آکوا لایف
گیج فشار دستگاه تصفیه آب آکوا لایف
با خرید تصفیه آب آکوا لایف یک مخزن استاندارد 4.

4 گالنی از نوع آنتی باکتریال دریافت میکنید و میتوانید مطمئن باشید که آب مصرفی شما دارای سلامت کامل میباشد.

با خرید تصفیه آب آکوا لایف ، با توجه به نوع دستگاه شما و چند مرحله ای بودن آن ، فیلتر های متناسب با خود را دریافت میکنید
با خرید تصفیه آب آکوا لایف ، یک شیر جهت استفاده از آب تصفیه شده ارائه می شود و بر روی سینک آشپزخانه قرار میگیرد

اگر به آب آشامیدنی که می نوشید اهمیت بدهید یک روز

آرام

بدون خستگی

با شادی و نشاط

دارید

FDA ، WATER QUALITY ، CE ، NSF
یکی از بهترین و مطمئن ترین راههای اجتناب از خرید يک تصفیه آب غیر بهداشتی و نامناسب ، توجه به موضوع گواهینامه ها و استانداردهای معتبر بین المللی است! اگر به کیفیت و سلامتی یک دستگاه تصفیه آب خانگی اهمیت می دهید پس به دنبال علامت های استاندارد نظیر NSF ، WQA روی دستگاه باشید.

این گواهینامه ها ادعای کارخانه های سازنده را مبنی بر کارایی ، استاندارد بودن و بهداشتی بودن دستگاه ، تایید می کنند.

پاک آب نماینده رسمی و مجاز آکوا لایف در تهران و البرز می باشد ، با یک تماس با واحد فروش شرکت پاک آب جدیدترین و مناسب ترین دستگاه تصفیه آب اکوا لایف را از آن خود کنید ، و یا با سفارش آنلاین محصولات آکوا لایف خیلی سریع دستگاه خود را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید ، پاک آب با نصب و ارسال رایگان دستگاه تصفیه آب آکوا همواره سعی بر ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت دارد و با بهره گیری از تکنسین های متخصص و با تجربه در کوتاه ترین زمان دستگاه تصفیه آب شما را راه اندازی میکند.

پاک آب نمایندگی رسمی آکوا لایف می باشد ؟ ✅
بله ، پاک آب نماینده رسمی و مجاز آکوا لایف می باشد و همچنین به تمام ایران ارسال رایگان دارد
چگونه برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب آکوا لایف مشاوره دریافت کنم ؟ ✅
شما میتوانید با شرکت پاک آب که نمایندگی آکوا لایف در ایران می باشد تماس بگیرید و از کارشناسان و مشاوران متخصص پاک اب مشاوره تخصصی پیش از خرید داشته باشید ، شماره تلفن شرکت پاک آب 72179-021 می باشد.

آیا دستگاه تصفیه آب آکوا لایف نیاز به تعویض فیلتر دارد ؟ ✅
بله ، هر دستگاه تصفیه آب بعد از زمان مشخص نیاز به تعویض فیلتر های خود را دارد و دستگاه تصفیه اکوا لایف هم به همین شکل می باشد ، بابت زمان تعویض هم نگرانی نداشته باشید اگر دستگاه خود را از پاک آب دریافت کرده باشد در زمان های مشخص به شما جهت تعویض فیلتر اطلاع رسانی خواهد شد
نصب و ارسال دستگاه تصفیه آب آکوا لایف توسط پاک آب چقدر هزینه دارد ؟ ✅
با توجه به حجم بالای تولید و توزیع دستگاه تصفیه آکوا لایف توسط پاک آب شما در هر جای ایران که باشید می توانید به صورت رایگان دستگاه تصفیه اب خود را تحویل بگیرید و تکنسین های متخصص پاک آب به صورت رایگان دستگاه را برای شما نصب می کند
دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی:
اطلاع از آخرین محصولات:
پاک آب ، فروشگاهی مطمئن و با سابقه جهت خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال با برند های معتبر جهت افزایش سلامت خانواده و جامعه
فروش و پشتیبانی در ساعات اداری : ۲۸۴۲۸۱۴۵–۰۲۱
در ساعات غیر اداری : ۰۹۱۲۲۰۳۶۰۱۱
کلیه حقوق مادی و معنوی برای پاک آب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت.

توسعه و سئو : ماهان مارکتینگ

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا لایف تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها