فیلتر پست کربن آکوا پرو

برای فیلتر پست کربن آکوا پرو و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

45,000تومان
45,000تومان
Home Post Carbon Activated Filter AQUAPRO
فیلتر پست کربن آکواپرو به عنوان تصفیه نهایی در یک دستگاه تصفیه آب استفاده می شود.

از آنجا که ممکن است آب برای مدت زمان زیادی در مخزن تصفیه آب باقی بماند، هنگام استفاده بوسیله فیلتر پست کربن تصفیه نهایی می شود.

فیلتر پست کربن آکواپرو یکی از برترین نمونه های تولید شده می باشد که از کربن پودری پایه گیاهی ساخته شده است.

کربن موجود در فیلتر پست کربن AQUAPRO کاملا فعال شده تا قدرت جذب آن بالا برود.

این فیلتر تصفیه آب محصولی از شرکت معتبر آکواپرو AQUAPRO می باشد و روی بدنه آن به صورت برجسته حک شده است.

همچنین عبارت Made in Taiwan نیز به صورت برجسته روی بدنه فیلتر آب حک می باشد.

فیلتر پست کربن آکواپرو را هر یک سال یک بار باید تعویض نمود.

مزایا
کربن پودری فعال
فیلتر خطی Inline
رزوه (قابلیت نصب اتصال)
2500 گالن (10000 لیتر)
12 ماه
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
کشور تایوان
تصفیه آب : اولین فروشگاه تخصصی در حوزه تجهیزات آبی در دنیای مدرن امروز و با گستردگی بالای کالاها و خدمات، انتخاب و خرید به صورت سنتی روشی است که کارایی خود را از دست داده است، زیرا انتخاب کالایی که بالاترین کارایی و هماهنگ‌ترین ویژگی‌های مطابق با سلیقه و هدف خریدار را داشته باشد دشوار است.

در این راستا فروشگاه اینترنتی تصفیه آب با همکاری معتبرترین واردکننده‌ها و سازندگان، تلاش می‌کند تا محیطی را فراهم آورد که تجربه دلپذیری برای مشتریان خود ایجاد نماید.

فروشگاه تصفیه آب با حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم با مشتریان و درک اهمیت بالای قیمت‌گذاری، همواره تلاش می‌کند تا پایین‌ترین قیمت‌ها را به همراه بالاترین کیفیت خدمات ارائه نماید.

فروشگاه تصفیه آب، اولین بازار آنلاین تخصصی در حوزه تجهیزات آبی است که با بهره بردن از متخصصان و کارشناسان ویژه و مجرب تمام تلاش خود را می‌کند، که تنها کالاهای با اصالت به همراه اطلاعات دقیق هر محصول را به مشتریان خود ارائه نماید.

هم‌چنین در راستای حمایت از حقوق مشتریان، فروشگاه تصفیه آب 7 روز امکان بازگرداندن کالا را برای مشتریان خود فراهم نموده، که طی این زمان مشتریان می‌توانند از سلامت اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل نمایند.

تصفیه آب همواره نهایت تلاش خود را در جهت بالا بردن کیفیت ارائه کالا و خدمات در جهت هر چه دلپذیرتر شدن تجربه مشتریان خود به کار می‌گیرد.

آیا مایل به حذف این کالا هستید؟
آیا مایل به حذف این کالا هستید؟

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت فیلتر پست کربن آکوا پرو تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها