فیلتر تصفیه آب 5 میکرون

برای فیلتر  تصفیه آب  5 میکرون و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

فیلتر مرحله اول تصفیه آب خانگی ( Made In Taiwan ) ، فیلتر پلی پروپیلن PP ( Poly ProPylene ) یا فیلتر 5 میکرون رسوب گیر نیز گفته میشود .

فیلتر شماره یک از منافذی به قطر 5 پنج میکرون و از الیاف پلی پروپیلن تشکیل شده و در دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای به عنوان مرحله اول و در راه ورود آب به دستگاه تصفیه آب نصب میشود .

فیلتر مرحله اول تصفیه آب ( کارتریج Cartrige C.

C.

K ) ذرات معلق موجود در آب را به خود جذب میکند و بهترین نوع آن فشرده ترین آن است .

فیلتر تصفیه آب خانگی سی سی کا PP CCK در سایز های خانگی 10 اینچ و نیمه صنعتی 20 اینچ 5 میکرون ، 30 اینچ 5 میکرون و 40 اینچ 5 میکرون نیز تولید و عرضه میگردد که برای اطلاع از قیمت فیلتر تصفیه آب میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید .

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از زمان تعویض فیلتر تصفیه آب به مقاله زمان تعویض فیلتر تصفیه آب مراجعه نمایید .

همچنین برای اطلاع از قیمت هر فیلتر به صفحه قیمت فیلتر تصفیه آب مراجعه کنید .

فیلتر تصفیه آب CCK PP پنج میکرون مدل های خانگی 10 اینچ و نیمه صنعتی 20 اینچ 30 اینچ و 40 اینچ دارد و بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران از همین مارک از میان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی تولید و وارد ایران میگردد .

جهت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر تصفیه آب میتوانید به قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مراجعه نموده و به خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت تصفیه آسا  بپردازید و انواع دستگاه ها را مشاهده نمایید .

فیلتر تصفیه آب مرحله اول از پر کاربردترین تجهیزات تصفیه آب در صنعت آب شیرین کن و دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس ( Reverse Osmosis System ) در سایز 5 میکرون به جهت حذف گل و لای ، سایر رسوبات تا اندازه دانه میکرونی در فرایند فیلتراسیون میکرونی از جنس پلی پروپیلن در تصفیه آب و روش های اسمز معکوس و آب شیرین کن استفاده میگردد ضمن اینکه تراکم بالای الیاف باعث میشود ذرات در سطح خارجی باقی مانده و آب با سطح ذرات کمتر از 5 میکرون وارد سیستم پیش تصفیه آب شود .

یک دستگاه اسمز معکوس تصفیه آب در واقع دستگاه تصفیه آب خانگی نیترات نیز محسوب میشود چون توانایی حذف تمام املاح مضر تا 0,0001 میکرون را نیز دارد .

فیلتر میکرونی پلی پروپیلن از ورود ذرات 5 میکرون به فیلترهای دیگر بویژه فیلتر مرحله چهارم دستگاه تصفیه ( ممبران تصفیه آب ، ممبرین دستگاه RO ) جلوگیری میکند .

بدون شک کیفیت دستگاه تصفیه آب به کیفیت فیلترهای آن بستگی دارد .

در واقع مهمترین جزء هر دستگاه تصفیه آب خانگی فیلترهای آن است که تعیین میکند یک دستگاه تا چه حد در حذف املاح مضر آب آشامیدنی خوب عمل مینماید .

فیلتر مرحله اول آب تصفیه کن هر چند به نظر یک فیلتر معمولی ساخته شده از پنبه به نظر می آید با این حال اینطور نیست و این فیلتر در وزن های مختلف تولید میگردد .

یکی از راهنمایی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میتواند تحقیق در مورد همین فیلتر مرحله اول پلی پروپیلن باشد .

در واقع هر چقد این فیلتر سنگین تر و فشرده تر تولید شده باشد توانایی آن در حذف املاح درشت موجود در آب آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای بیشتر میشود و میتواند رسوبات آن را بهتر حذف و تصفیه نماید .

ضمن این که عمر مفید این فیلتر نیز در صورت درجه یک بودن افزایش میابد و هزینه های آتی تعویض فیلتر تصفیه آب برای دستگاه شما را کاهش خواهد داد .

با این حال توجه داشته باشید خرید بهترین برند تصفیه آب خانگی پایان کار نیست و زمان تعویض فیلتر مسئله مهمی است که شرکت تصفیه آسا به آن بسیار توجه خواهد نمود .

شما عزیزان با انتخاب هر یک از دستگاه های شرکت تصفیه آسا میتوانید از خدمات اطلاع رسانی تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی به صورت اتوماتیک بهره مند شود .

در واقع سرویس دستگاه شما سر موعد مقرر و مناسب انجام خواهد گرفت و فیلترهای دستگاه شما تعویض میشوند .

عوض نکردن فیلتر اول میتواند به فیلترهای مراحل بعدی و حتی شیر برقی دستگاه شما آسیب وارد نماید پس پیشنهاد میشود در صورتی که تا به امروز از فیلترهای اشباع شده و کثیف استفاده میکردید اقدام به تعویض فیلترهای دستگاه خود نمایید تا کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده شما افزایش چشم گیری پیدا نماید .

قیمت دستگاه تصفیه آب علاوه بر تاثیر پذیری از قطعاتی همچون پمپ و مخزن ذخیره از قیمت فیلترها نیز تاثیر میگیرد .

توجه نمایید که استفاده از یک دستگاه تصفیه آب غیر اصل با فیلترهای تقلبی نمیتواند در افزایش کیفیت آب آشامیدنی شما تاثیر چندانی بگذارد پس بهترین برندهای معتبر را از کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا بخواهید تا با خدمات نصب و ارسال رایگان انواع دستگاه های مناسب و مورد نیاز شما به شما معرفی شده و در صورت تماید از خرید اینترنتی تصفیه آب بهره بگیرید .

فیلتر الیافی PP از نوع فشرده ترین و بهترین جنس کیفیت مرغوب فیلترهای تصفیه آب خانگی می باشد .

برای خرید و اطلاع از لیست قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلترهای تصفیه آب ( فیلتر الیافی میکرونی مرحله اول تصفیه آب ) با شماره های درج شده روی عکس تماس بگیرید .

پخش عمده و تک میکرو فیلتر مرحله اول مورد استفاده در دستگاه های میکروفیلتراسیون تصفیه آب خانگی
مرسی که راجع به فیلترها به تنهایی توضیح دادین اینطوری کار دستگاه تصفیه رو راحت تر متوجه میشیم
مرسی از رضایت شما وظیفه بود
ما تو خرمشهر زندگی می‌کنیم میشه فیلتر مرحله اول رو زود به زود تر عوض کنیم که برا فیلترهای اصلی تصفیه آب مون مشکلی ایجاد نشه؟
با تعویض بموقع مشکلی پیش نخواهد امد
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Δ

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت فیلتر تصفیه آب 5 میکرون تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها