عدم تعویض فیلتر تصفیه آب

برای عدم تعویض فیلتر تصفیه آب و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

عوض نکردن به موقع و آن تایم فیلتر تصفیه آب عواقب و عوارضی را به دنبال دارد که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم.

طبیعی است که تعویض به موقع فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی و سرویس دستگاه تصفیه آب، باعث بهتر کار کردن و بهبود عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی خواهد شد.

هر فیلتر در هر مرحله از تصفیه آب خانگی عملکرد خاص خود را دارد و طبق قاعده‌های اصولی و خاص عمر مفیدی هم دارند.

علت نیاز به تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی این است، که با دانستن زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی، از اشباع شدن فیلترها جلوگیری خواهیم کرد.

برای توضیح بهتر این موضوع عکس زیر را مشاهده کنید.

تصویر زیر فیلتر مرحله اول تصفیه کن خانگی قبل از مصرف و بعد از مصرف، در زمانی که دیر اقدام به تعویض فیلتر شده است می‌باشد:

بله، فیلتر مرحله اول یک دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل خانگی به روش اسمز معکوس، وظیفه حذف املاحی که با چشم دیده می‌شوند، املاح بزرگتر از 5 میکرون مانند شن ماسه گل و لای، را داراست.

رسوباتی که در کتری بسته می‌شوند و یا ته لیوان آب آشامیدنی ته نشین می‌شوند بهترین مثال برای ذراتی هستند که توسط این فیلتر حذف می‌گردند.

همچنین زنگ آبی که در لوله‌های گالوانیزه فاضلاب ساختمان رسوب می‌کند نیز توسط فیلتر پلی پروپیلن حذف می‌گردند.

حال اگر زمان تعویض فیلتر آب شیرین کن در مرحله اول را به خوبی ندانیم به مشکلاتی نظیر چیزی که در بالا مشاهده می‌کنید، بر خواهیم خورد.

با تعویض نکردن به موقع، این فیلتر اشباع می‌گردد.

در نتیجه باعث افت فشار آب در داخل آب تصفیه کن می‌شود، باعث می‌گردد به پمپ تصفیه آب خانگی فشار آمده و باعث نیمسوز شدن و سوختن پمپ دستگاه آب تصفیه کن می‌شود.

ضمن این که املاح بزرگتر از 5 میکرون از این فیلتر اشباع شده عبور می‌کند و وارد مراحل دوم سوم و مهمتر از همه وارد فیلتر مرحله چهارم که قلب اصلی دستگاه تصفیه آب است، می‌شود.

فیلتر ممبران خانگی تصفیه آب فیلتر بسیار ریزبافتی است که با ورود املاحی که با چشم دیده می‌شوند الیاف آن بسته شده و سختی آب را کاهش نمی‌دهد.

یعنی عملا نیترات، نیتریت و آرسنیک از آب آشامیدنی حذف نمی‌گردد و آب تصفیه نمی‌شود.

در این صورت حتی برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی هم وقتی که سر وقت سرویس و تعویض فیلتر نشوند، نمی‌توانند عملکرد مناسبی از خود نشان دهند.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی هم که در ایران استفاده نمایید، باید در زمان مناسب سرویس شده و فیلترهای بالا و پایین آن عوض شوند؛ پس گول تبلیغات الکی را نخورید که می‌گویند فیلترهای تصفیه آب قابل شست و شو هستند.

انواع آب تصفیه کن چه از سیستم الترافیلتراسیون بدون پمپ و مخزن تشکیل شده باشند و چه یک دستگاه تصفیه آب خانگی ro باشند هر شش ماه، فیلترهای پایین و هر یک سال و نیم فیلترهای بالا نیاز به تعویض و سرویس پیدا می‌کنند.

مسئله بعدی که باید در نظر گرفت این است که با اشباع شدن فیلترهای مرحله دوم و سوم دیگر طعم و بوی آب شیرین نمی‌شود.

یعنی آب شیرین کن ما کار خود را به درستی انجام نمی‌دهد.

شینگ‌های تصفیه آب خانگی کثیف می‌شوند و این املاح وارد شیر تصفیه آب خانگی هم می‌شود.

رسوب گرفتن در مغزی شیر تصفیه آب خانگی و لوله شیر تصفیه آب، باعث ضربه دیدن و خراب شدن شیر تصفیه آب هم می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم اگر هنوز اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نکرده‌اید از صفحه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی بهره بگیرید تا فیلتر دستگاه شما بر اساس قیمت، کیفیت بسیار مناسبی نیز داشته باشد.

این دستگاه‌های اصل تایوان هستند که تی دی اس آب آشامیدنی را به بهترین سختی آب برای آشامیدن می‌رسانند و همچنین دستگاه تصفیه آب خانگی حذف نیترات و حذف کلر از آب آشامیدنی نیز می‌باشند.

تمام این اتفاقات فقط با عوض نکردن به موقع فیلتره رخ می‌دهد و ضررهای آن از هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی بسیار بیشتر خواهد بود؛ به خصوص که دستگاه شما در آن زمان عملا آب را تصفیه و تمیز نمی‌کند.

جهت انجام خدمات تعویض فیلتر آب تصفیه کن خانگی (مرکز فروش بهترین فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی) و اطلاع از قیمت فیلتر تصفیه آب و قیمت دستگاه تصفیه آب با کارشناسان مشاوره و فروش ما تماس حاصل فرمایید.

وااای چقد کثیف شده فیلتره
ماام یه بار بعد یه سال عوض کردیم نزدیک به کثیفی همین عکس بود
بله فیلتر مرحله اول پلی پروپیلن باید هر 4 الی 6 ماه تعویض شوند تا زنگ لوله و شن و ماسه باعث اشباع شدن فیلتر نشود
رسوبات شنی اگه وارد فیلتر ممبران بشن عمر مفیدش رو کاهش میدن؟ ما خیلی دیر عوض کردیم خیلی وقته آب تصفیه نمیشه باید کل فیلترها رو تعویض کنیم؟
بله یکی از مشکلاتی که دیر عوض کردن فیلترها به همراه داره کاهش عمر مفید ممبران هست چون یک فیلتر خیلی ریزبافت بوده و املاح درشت وارد لایه های آن می‌شوند و اجازه تصفیه کامل و درست آب را نمی‌دهند.

در این صورت میتوانید پک کامل فیلترها را تعویض کنید و از آن به بعد سر موقع دستگاه را سرویس نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Δ

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت عدم تعویض فیلتر تصفیه آب تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها