سافت واتر ساخت کجاست

برای سافت واتر  ساخت کجاست و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

سبد خرید شما خالی است!
 
 
 
 

 
دستگاه تصفیه آب سافت واتر ساخت کجاست؟

ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب :

حفظ ایمنی و سلامت خانواده یکی از اولویتهای مهم زندگیه.

مخصوصا با توجه به آلودگی های زیست محیطی که در حال حاضر خیلی بیشتر شده و براساس تحقیقاتی که روی آب آشامیدنی صورت گرفته سالانه  میلیونها نفر بخاطر ناخالصیهای موجود در آب دچار انواع بیماریها میشن.

پس اگر میخوایم اطمینان پیدا کنیم که افراد خانواده از این آمارها وبیماریها در امان بمونن ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب در خونه  دو چندان میشه ،چون آب شیر همیشه قابل اطمینان نیست،ممکنه ظاهر آب تمیز به نظر برسه، اما نباید فراموش کنیم  که آب شیر از خطوط لوله عبور میکنه تا به خونه من و شما منتقل بشه.

دراین مسیر آب ممکنه آلاینده‌های زیادی را به خودش  جذب بکنه.

ممکنه انواع  باکتری، کلر، ترکیبات فلوئور، سرب، جیوه، آفت‌کش‌ها و ذرات زباله با آب ترکیب بشن.

اگرچه قبل از این‌که این آب به دستمون برسه  ضد عفونی میشه، اما تضمینی نیست که ۱۰۰٪ بدون ضرر باشه.

 

 
آب تصفیه شده چیه؟

هنگام فیلتر کردن آب چه اتفاقی میافته؟ 

آب تصفیه شده  همان آب شیره اما خیلی بهتر و سالم‌تر.

با استفاده از یک دستگاه  تصفیه‌ی آب خوب،بدون فدا کردن کیفیت آب ، کلیه مواد مضر موجود در آب از بین میره وآب گوارایی با خیال راحت مینوشیم.

 
فیلترهای موجود در دستگاه تصفیه آب چه کاری انجام میدن؟

1.

حذف کلر:
دستگاه تصفیه آب، کلر را از آب آشامیدنی حذف میکنه و نوشیدنی سالم به ما تحویل میده.

آب شیر حاوی مقدار زیادی  کلره، بنابراین بهتره قبل ازاستفاده ،آب آشامیدنی خودمونوبا استفاده از یه دستگاه تصفیه آب  خوب، فاقد کلر کنیم.

2.

حذف سرب:

فیلترهای موجود در دستگاه تصفیه خیلی سریع سرب موجود در آب رو حذف میکنن.

سرب یه ماده سمی هست و یکی از دلایل اصلی اختلال یادگیری در میان کودکانه ، بنابراین بهتره در صورت داشتن بچه، حتما از دستگاه تصفیه آب استفاده کنید.

3.

حذف پاتوژن:

 آب تصفیه شده آبیه  که باکتری ها و انگل های مضر از آن حذف شده باشه.

جیاردیاسیس نوعی بیماریه که باعث اسهال میشه و طول بیماری تا شش هفته طول میکشه.

انگل میکروسکوپی که باعث این  بیماری میشه، Giardia intenstinalis  نام داره،  ارگانیسمه که میتونه  طی چند ماه در محیط زندگی کنه.

واز طریق  مدفوع حیوان یا انسان آلوده شده به این انگل وارد آب بشه.

انگل دیگری که باعث ایجاد نشانه های مشابه میشه، کریپتوسپوریدیومه.

این انگل  مقاوم به کلره .

این پاتوژن ها به طور موثر هنگام عبور از فیلتر ها کاملاحذف میشن.

 
4.

حذف آفت کش ها و مواد شیمیایی:

امروزه به دلیل استفاده زیاد از افت کش ها و نفوذ آفت کشها  در آبهای زیرزمینی  به راحتی میتونن درآب حل بشن و به آب آشامیدنی منتقل بشن.

فیلتر کربن فعال  در دستگاه تصفیه آب  آفت کش ها و ترکیبات آلی فرار در آب آشامیدنی روحذف میکنه.

5.

کاهش خطر بروز سرطان :

از اونجاییکه که کلر وسایر محصولات جانبی کلر با استفاده ازفیلترهای موجود در دستگاه تصفیه‌ی آب به خوبی حذف میشن ،مسلما با تهیه یک دستگاه تصفیه آب خوب ،شما و خانواده عزیزتون  از انواع مختلف سرطان مانند سرطان پستان، سرطان مثانه، سرطان روده‌ی بزرگ، سرطان رکتوم و موارد دیگر محافظت میشید.

6.

کیفیت آب  حفظ میشه:

دستگاه تصفیه‌ی آب آلاینده‌ها موجود در آب را حذف میکنه،آب در طول زمان  وبه دلیل مواد ناسالمی که در اون  وجود داره ممکنه  فاسد بشه.

دستگاه تصفیه  آب مواد ناسالم را که در طول زمان باعث فساد آب میشه کاملا حذف میکنه.

7.

هزینه‌های درمانی را کاهش میده:

نوشیدن آب آشامیدنی سالم مشکلات گوارشی رو از شما دور میکنه ،سیستم ایمنی بدن رو تقویت میکنه ومسلما در  کیفیت زندگی هم  تاثیر بسزایی میزاره.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

 
یکی از بهترین دستگاههای تصفیه آب در بازاردستگاه تصفیه آب سافت واتره .

این دستگاه تولید یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای دستگاه تصفیه آب خونگی  در تایوانه،وبا  استانداردهای بین المللی زیادی که داره ، تضمینی هست برای مطلوب شدن  کیفیت آب آشامیدنی شما.

این دستگاه تصفیه با عملکرد ساده و گذراندن 6 مرحله فیلتراسیون به روش اسمز معکوس (RO) باعث از بین رفتن کلیه مواد مضر موجود در آب میشه  و خاصیت شیرین کنندگی هم  داره.

دارای پمپ فشاربا قابلیت تنظیم برای مناطقی با فشار آب کمه.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر ، به صورتی  طراحی شده که هم قابلیت   نصب زیر سینک وهم قابلیت  اتصال به  یخچال ساید بای ساید وداره.

فضای بسیار کمی رو در آشپزخونه شما اشغال میکنه .

بنابراین اگر فضای آشپز خانه شما کوچیکه و از  کیفیت آب محل زندگی خودتون  ناراضی هستید وخواهان  آب پاکیزه و گوارا با کیفیت قابل قبولید، دستگاه آب سافت واتر با قیمت مناسب و کارایی خوبش میتونه گزینه مناسبی برای  انتخاب شما باشه.

 
دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر 

مراحل تصفیه آب توسط این دستگاه

فیلتر الیافی(PP)

 
این فیلتردر مرحله اول قرارگرفته و از الیاف پلی پروپیلن ساخته شده و دارای منافذی به قطر 1 تا 5 میکرونه.

جزء یکی از فیلترهای پیش تصفیه در دستگاه تصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار میگیره و وظیفه اش حذف ذرات معلق موجود در آب ،شن وماسه ،گل ولای، تخم حشرات وذرات ناشی از پوسیدگی لوله ها تا اندازه 5 میکرونه و وقتیکه فیلتراز آلاینده ها  اشباع بشه رنگش به قهوه ای تیره تغییر میکنه که نشون میده  باید حتما عوض بشه.

 

فیلتر کربن گرانول (UDF)

 
این فیلتر در مرحله دوم قرار گرفته و از پوسته نارگیل ساخته شده و با خاصیت جذب سطحیش ترکیبات شیمیایی آلی و مشتقات آن مانند تری هالو متان ها را حذف میکنه و رنگ،بو و طعم نامطبوع آب رو از بین میبره  وباعث شفافیت آب نوشیدنی شما میشه.

از مهم ترین موادی که توسط فیلتر کربن گرانول انجام میشه حذف کلره که در صورت رسیدن به لایه های ممبران باعث آسیب زدن به آنها میشه.

فیلتر کربن بلاک (CTO)

 
فیلتر کربن بلاک با ساختار استوانه ای شکلش ،در مر حله سوم قرار گرفته و مکمل فیلتر مرحله قبله و  در صورت باقی موندن مواد شیمیایی از مر حله قبل ،قابلیت حذف آن مواد را داره.

 

فیلتر ممبران ( Membrane)

 
فیلتر ممبران از چندین لایه موازی و فشرده مارپیچی شکل تشکیل شده که با منافذ بسیار ریزی خودش کلیه املاح مضر از جمله مواد غیر آلی حل شده تا ابعاد 0.

0001 (mµ) میکرون را حذف میکنه.

همچنین قابلیت این و داره  که نیترات و نیتریت، آرسینک، انواع میکروب ها و ویروس های محلول در آب ،آلو دگی های میکروبی از قبیل آندوتوکسین ها را از بین ببرد و تمامی فلزات سنگین مانند جیوه، سرب و روی را از آب جدا کنه.

وباعث بهبود  طعم آب وازبین رفتن شوری آب میشه (در واقع شیرین کننده آب است)،عملکرد فیلتر ممبران برای یک دستگاه تصفیه آب اُسمز معکوس اهمیت بسیاری داره، به همین دلیل قبل از استفاده از ممبران، 3 فیلتر پیش تصفیه درون دستگاه های تصفیه آب RO قرار می گیره تا از گرفتگی ممبران جلوگیری بشه  و طول عمر اون  افزایش پیدا کنه.

 

فیلتر کربن خطی

 
فیلتر مرحله پنجم دستگاه تصفیه آب خانگی  سافت واتر یک فیلتر خطیه که حاوی کربن اکتیو(فعال)ساخته شده از زغال پوسته نارگیله .

برخلاف فیلتر کربن مرحله دوم مواد سازنده این فیلتر با اسید خلوص بالاتری شسته  وخالص شده که سبب استفاده از آن برای تصفیه نهایی آب میشه ،این فیلتر در مسیر آب خروجی ازفیلتر ممبران و مخزن ذخیره قرار میگیره تا بو ،رنگ و مزه احتمالی ایجاد شده در مخزن ذخیره و مقادیر باقیمانده رو که از فیلتر اسمز معکوس عبور کرده  کاملا حذف کنه  وطعم آب رو تثبیت بکنه.

فیلتر مواد معدنی ( Mineral)

فیلتر مرحله ششم ،فیلتر مینراله (معدنی ساز) ،به گونه ای طراحی شده که میتونه مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب برگردونه.

مواد معدنی مانند منیزیم، کلسیم،سدیم، پتاسیم را با مقادیر مناسبی که مورد نیاز بدن هست رو  تامین میکنه.

 این فیلترظاهری  شبیه به کپسوله داره و در دستگاه تصفیه آب سافت واتر بعد از مخزن ذخیره آب تصفیه نصب میشه.

 
دستگاه تصفیه آب سافت واترمیتونه  گزینه مناسبی برای خرید باشه؟

گواهینامه های بین المللی دستگاه تصفیه آب سافت واتر (Soft Water) 

دستگاه تصفیه آب سافت واتربا داشتن گواهینامه ها و تاییدیه های بین المللی از جمله NSF این اطمینان رو به شما میده که کاملا مطابق با استانداردهای سخت گیرانه روز دنیا ساخته و تولید میشه و با قیمت مناسب و کیفیت آب بسیار مطلوبی که به شما میده  و رضایت کاربران میتونه گزینه مناسبی برای انتخاب شما کاربر گرامی هم باشه.

ما در مجموعه برندس شما را به نوشیدن یک لیوان آب گوارا دعوت میکنیم و راهنمای شما هستیم برای بهترین  انتخاب.

از دستگاه تصفیه آب سافت واتردر مجموعه برندس دیدن فرمایید.

 
سلام
مدت یکماه است که تصفیه شش مرحله ای سافت واتر را به مبلغ ۳۸۰۰۰۰۰ تومان خریده ام
فقط مزه آب تلخ است

فروشگاه لوازم خانگی برندس با سی سال سابقه در زمینه عرضه لوازم خانگی با گارانتی اصلی و پایین ترین قیمت , نماینده برندهای سامسونگ , ال جی , بوش , اسنوا , امرسان , کلور , هیمالیا , الکترواستیل , دوو , حایر , مدیا , مارشال , هایسنس , پاکشوما و مجیک  در خدمت شما عزیزان می باشد .

 

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت سافت واتر ساخت کجاست تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها