دستگاه تصفیه

برای دستگاه تصفیه و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

مهلت استفاده از تخفیفات جشنواره

شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد .

تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میباشد که به صورت روزانه به ارائه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی میپردازد.

از محصولات برند مینروا Minerva، که توسط نمایندگی تصفیه آب تصفیه آسا در سراسر ایران عرضه میشوند دارای گارانتی بدون قید و شرط طلایی قطعات و همچنین تضمین قیمت نیز میباشند و شما عزیزان میتوانید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت و خدمات نصب و ارسال رایگان در سریع ترین زمان ممکن تجربه نمایید.

قیمت آب تصفیه کن خانگی در مدل های مختلف را میتوانید با تخفیفات فروش ویژه تصفیه آسا مشاهده نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

نصب و ارسال رایگان دستگاه
نقد و اقساط تا 10 ماه
24 ساعته / حتی ایام تعطیل
بدون قید و شرط تمام قطعات
در سراسر دنیا و ایران از انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی استقبال چشم گیری میگردد و این مسئله به علت کیفیت بالا و درجه یک بودن قطعات دستگاه و فیلترهای گیاهی آن میباشد.

یک آب تصفیه کن خانگی اصل تایوان میبایست توانایی حذف تمامی املاح مضر موجود در آب آشامیدنی را دارا باشد تا سلامت بدن انسان را تضمین نماید.

شرکت تصفیه آسا، واردکننده، بورس و مرکز فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران بوده که با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در این زمینه به صورت تخصصی آماده عرضه محصولات تصفیه آب ایرانی و تایوانی به شما عزیزان در سراسر کشور ایران میباشد.

از جمله کاربردها و ویژگی های عمومی دستگاه تصفیه آب میتوان به موارد زیر اشاره نمود :
در واقع دستگاه تصفیه آب یک فرآیند برای حذف املاح مضر محلول در آب آشامیدنی برای حفظ و افزایش سطح سلامت بدن انسان میباشد.

آب آشامیدنی لوله کشی شهری با توجه به باران های اسیدی و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی سرشار از آلودگی های مضر میباشد که این آلودگی ها ناشی از خاکهای زیر زمینی و نداشتن بستر تصفیه ی اصولی آب شهری توسط تصفیه خانه ها است و این مسئله میتواند ضررهای جبران ناپذیری برای سلامت شما و خانواده محترمتان ایجاد نماید.

یک دستگاه تصفیه آب در چند مرحله فیلتراسیون توانایی حذف این املاح مضر موجود در آب و کاهش این مواد تا سطح بسیار اندک را دارد تا با افزایش کیفیت آب مصرفی به افزایش سطح سیستم ایمنی بدن خود کمک شایانی نمایید.

توجه کنید که آب آشامیدنی مهمترین ماده خوراکی برای انسان محسوب میگردد و بسیاری از بیماری ها تنها با استفاده از مزایای دستگاه تصفیه آب، جلوگیری خواهد شد.

آب لوله کشی شهری با عبور از فیلترهای دستگاه تصفیه آب، به صورت صافی املاح مضر درشت و به ترتیب ریزتر آب حذف و تصفیه کامل میگردند تا مناسب برای نوشیدن شوند.

در مراکز فروش تصفیه آب خانگی در ایران، بیش از 60 الی 70 برند مختلف عرضه و به فروش میرسند که سیستم های متفاوتی برای تصفیه ی آب آشامیدنی دارند.

بهترین دستگاه تصفیه آب برای حذف آلاینده های آلوده موجود در آب آشامیدنی، سیستم اسمز معکوس آر او RO Reverse Osmosis System است که دارای مشخصات دستگاه تصفیه آب، فیلتر ممبران اسمز معکوس قوی 13 لایه توانایی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا ابعاد یک ده هزارم میکرون را داراست.

انواع این دستگاه ها زیرسینکی بوده و از مدل های تصفیه آب رومیزی و تصفیه آب قابل حمل بهتر و پرفروش تر میباشند.

شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس تایوانی با بهترین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار میباشد که در کنار کیفیت بالای محصولات، به شما عزیزان تضمین قیمت نیز خواهد داد تا با خیال راحت از خدمات ویژه تصفیه آسا استفاده نمایید.

همچنین شما عزیزان میتوانید برای سهولت خرید، اقدام به مشاوره با کارشناسان فروش شرکت نمایید و پاسخ چه دستگاه تصفیه آبی بخریم یا دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه را برای محل زندگی خود و طبق نیاز شما به آب تصفیه کن خانگی دریافت نمایید و از خدمات سفارش اینترنتی تصفیه آسا استفاده نمایید.

ارسال دستگاه های تصفیه کننده آب به سراسر ایران رایگان بوده و نصب محصولات نیز در تهران و کرج و اصفهان، پردیس، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، لواسان، رودهن، دماوند، گیلاوند، اندیشه، پرند، شهر قدس رایگان است.

از دیگر خدمات ارزنده شرکت تصفیه آسا میتوان به امکان خرید نقد و اقساطی تصفیه آب اشاره نمود تا شرایط ویژه اقدام نمایید.

شرکت تصفیه آسا، نمایندگی انحصاری دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوان Minerva، و دیگر برندهای مونتاژ ایرانی همچون سی سی کا CCK، سافت واتر Soft Water، آکوا Aqua و آکوا کلیر Aqua Clear میباشد.

در میان مارکهای ذکر شده، انواع تصفیه آب خانگی مینروا Minerva کیفیت و خدمات ارزنده تری دارند و در واقع بهترین برند تصفیه آب در ایران محسوب میگردند.

محصولات برند مینروا Minerva، همگی دارای تاییدیه سازمان جهانی بهداشت بوده و آب آشامیدنی را به بهترین سختی مورد نیاز بدن میرسانند.

ضمن این که قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا به نسبت دیگر برندهای متفرقه بسیار مقرون به صرفه بوده و تمام قطعات دستگاه های مینروا دارای گارانتی طلایی بدون قید و شرط میباشند.

همچنین از جمله خدمات پس از فروش تصفیه آب خانگی مینروا که تنها نمایندگی دستگاه تصفیه آب شرکت تصفیه آسا TasfiyeAsa ارائه مینماید اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب است که در زمان های مورد نیاز دستگاه شما سرویس دوره ای خواهد شد.

توجه کنید که دستگاه های تصفیه آب ایرانی و چینی موجود در بازار تصفیه آب ایران، قابل مقایسه با مارک مینروا نبوده و همانطور که گفته شد فیلترهای دستگاه مینروا از پوسته نارگیل تولید شده که کاملا گیاهی بوده و با آب واکنش نخواهد داد.

همچنین نمایندگی شرکت تصفیه آسا، محصولات عرضه شده توسط این شرکت را به صورت فروش ویژه و تخفیفات دوره ای محدود نیز ارائه مینماید تا با مناسب ترین قیمت دستگاه خود را تهیه نمایید.

ضمن این که دستگاه تصفیه آب خانگی اصفهان و تهران و کرج را میتوانید با پرداخت پس از نصب و تست تکنسین های فنی شرکت تصفیه آسا تهیه نمایید.

شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان و مشاورین فروش تصفیه آسا در اسرع وقت با شما تماس گرفته و بهترین گزینه ها را طبق نیازتان معرفی نمایند .

نام و نام خانوادگی *
شماره تماس *

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت دستگاه تصفیه تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها