دستگاه تصفیه کننده آب سافت واتر مدل ro-06

برای دستگاه تصفیه کننده آب سافت واتر مدل ro-06 و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر بر پایه ۶ مرحله فیلتر تصفیه می باشد که به صورت کامل آب ورودی به دستگاه را به روش اسمز معکوس RO تصفیه کرده و همه املاح مضر موجود در آب را حذف می کند و برای نوشیدن، پخت و پز و ….

آماده می کند.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر ۶ مرحله ایی (RO)
مراحل تصفیه آب سافت واتر ۶ مرحله ایی (RO)
عملکرد فیلتر مرحله ۱ PP : حذف ذرات معلق تا ۵ میکرون است.

این فیلتر مرحله اول تصفیه آب است و ذرات مانند گل و لای، ماسه، رسوبات ریز و زنگ زدگی ها که در آب لوله کشی است را از حذف می کند.

(طول عمر: ۶ تا ۱۲ ماه)
عملکرد فیلتر مرحله ۲ : این فیلتر از پوسته نارگیل تهیه شده و منشا گیاهی دارد.

در این مرحله تصفیه آب کلرهایی که در تصفیه آب شهری و گندزدایی استفاده شده و استفاده مکرر آن برای سلامتی مضر است، حذف میگردد.

(طول عمر: ۶ تا ۱۲ ماه)
عملکرد فیلتر مرحله ۳ کربن بلاک : در این مرحله آب میزان کلر و طعم و بوی نامطبوع به صفر میرسد و این مرحله مکمل مرحله ۱ و ۲  می باشد و می توان گفت که آب کاملا آماده شده برای ورود به ممبران که مرحله اصلی و مهم ترین مرحله تصفیه آب می باشد.

(طول عمر: ۶ تا ۱۲ ماه(
عملکرد فیلتر مرحله ۴ ممبران : این مرحله مهمترین و اصلی ترین مرحله تصفیه آب می باشد که آب کاملا آماده شده از پیش تصفیه وارد این فیلتر می شود برای اینکه فیلتر ممبران کار خود را آغاز کند نیاز دارد آب با فشار زیاد وارد شود و به همین دلیل قبل از ورود به فیلتر ممبران یک پمپ وجود دارد که آب با فشار زیاد وارد ممبران می شود.

در این مرحله تمامی املاح مضر آب مانند نیترات، باکتری، سدیم، ذرات معلق بسیار ریز حذف می شوند
در این مرحله آب به دو قسمت تقسیم می شود آب خالص که وارد مخزن و آب آلوده وارد فاضلاب می شود.

(طول عمر: ۱۲ تا ۲۴ ماه)
عملکرد فیلتر مرحله ۵ : در این مرحله آب ناشی از تصفیه احتمال دارد که طعم گرفته باشد و با استفاده از فیلتر کربن طعم و بو و مزه نامطبوع را از بین می برد
بعد از مرحله ۴ آب در مخزن راکد مانده و ممکن است طعمی بگیرد با استفاده از فیلتر پست کربن طعم و مزه و بوی احتمالا نامطلوب از بین می رود.

(طول عمر: ۱۲ تا ۲۴ ماه)
عملکرد مرحله ۶ مینرال : این فیلتر میزان سختی مفید آب و PH آب را تنظیم می کند.

وظیفه دیگر این فیلتر اضافه کردن مواد معدنی موجود در آب در حد مورد نیار بدن است مانند کلسیم و منیزیم
عملکرد مینرال به این شکل است که آب از دانه های معدنی موجود در فیلتر مینرال عبور کرده و با برخورد به این دانه ها مواد معدنی در آب حل شده و برای آشامیدن تنظیم می شود.

(طول عمر: ۱۲ تا ۲۴ ماه)
 
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه شما *
نام *
ایمیل *

Δ
دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی:
اطلاع از آخرین محصولات:
پاک آب ، فروشگاهی مطمئن و با سابقه جهت خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال با برند های معتبر جهت افزایش سلامت خانواده و جامعه
فروش و پشتیبانی در ساعات اداری : ۲۸۴۲۸۱۴۵–۰۲۱
در ساعات غیر اداری : ۰۹۱۲۲۰۳۶۰۱۱
کلیه حقوق مادی و معنوی برای پاک آب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت.

توسعه و سئو : ماهان مارکتینگ

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت دستگاه تصفیه کننده آب سافت واتر مدل ro-06 تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها