دستگاه تصفیه آب cck 6 مرحله ای

برای دستگاه تصفیه آب  cck 6 مرحله ای و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای CCK  با روش اسمز معکوس Revers Osmosis System آب را تصفیه می کند.

 این یک روش بین المللی و بهترین روش برای تصفیه آب است که املاح مضر آب را از آن می گیرد و سختی آب (TDS) را کم می کند.

دستگاه های تصفیه آب در نسل جدید دستگاه های تصفیه آب خانگی با روش اسمز معکوس ( RO ) تصفیه آب ۶ مرحله ای سی سی کا مدل JoyWater-None Electro علاوه بر طراحی ظاهری زیبا و ابعاد کوچک، با بهره گیری از فیلترهای بسیار با کیفیت، یکی از مدل های مورد علاقه افرادی است که مشکل تعویض زود به زود فیلترهای پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب را دارند.

در کنار تمام ویژگی های ذکر شده ، بهره مندی این دستگاه از تکنولوژی اسمز معکوس باعث شده تا این دستگاه تصفیه آب یکی از استاندارد ترین و کاملترین سیستم های تصفیه آب خانگی موجود در بازار به حساب بیاید.

فیلتر های این دستگاه باعث حذف نیترات ، زنگ آهن ، ذرات ریز معلق در آب ، حذف کامل مواد شیمیایی و میکروبی ، آلاینده های فلزات سنگین ، حذف کلر و مواد آلی و … می شود.

اتصالات با کیفیت ، شیلنگ های ساخته شده از مواد با کیفیت و بدون بو، طراحی ساده و نسبتاً سبک ، باعث شده تا این محصول گزینه ای مناسب برای کسانی باشد که به سلامت آب و در نهایت سلامت خود اهمیت می دهند.

پایه یا استند از جنس فلز آهن با روکش ضد زنگ دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل None Electro ، علاوه بر استحکام بالای دستگاه ، باعث می شود تا در مناطقی با رطوبت بالا مانند شمال و جنوب ایران ، عمر پایه و استند به حد اکثر زمان انتظار کارکرد دستگاه رسیده و مشکل زنگ زدگی پیدا نکند.

مخزن ذخیره تحت فشار این دستگاه شما را از فشار پائین تولید ممبران Ro خلاص می سازد که باعث میشود همیشه آب تصفیه شده کافی برای مصارف خود را بصورت ذخیره در این مخزن داشته باشید.

شیر برداشت تمام استیل رو سینکی دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل None Electro ، آب تصفیه شده را روی سینک ظرفشوئی به شما تحویل می دهد و نیازی به پر کردن ظروف در زیر کابینت نیستید .

رسول قائم مقامی

25 تیر 1400

پاسخ
قدردان زحمات شما عزیزان هستم ، دستگاه خیلی خوبی هست (بعد از سه ماه استفاده)

احمد مستوفی

17 تیر 1400

پاسخ
واقعا عالیه ازتون ممنونم
ارسال و نصبشون هم واقعا رایگان بود
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه شما *
نام *
ایمیل *

Δ
دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی:
اطلاع از آخرین محصولات:
پاک آب ، فروشگاهی مطمئن و با سابقه جهت خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال با برند های معتبر جهت افزایش سلامت خانواده و جامعه
فروش و پشتیبانی در ساعات اداری : ۲۸۴۲۸۱۴۵–۰۲۱
در ساعات غیر اداری : ۰۹۱۲۲۰۳۶۰۱۱
کلیه حقوق مادی و معنوی برای پاک آب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت.

توسعه و سئو : ماهان مارکتینگ

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت دستگاه تصفیه آب cck 6 مرحله ای تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها