دستگاه تصفیه آب یو وی

برای تصفیه آب  یو وی و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

آیا تابحال درباره لامپ یو وی تصفیه آب صنعتی و روش های تصفیه اب یا این روش چیزی شنیده اید؟ شرکت آتیه انرژی، ارائه کننده انواع لامپ UV در ایران، این محصولات را به شما عزیزان به شما عزیزان ارائه می کند.

همچنین شما مشتریان گرامی می توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت این محصولات با ما تماس بگیرید.

قابل توجه عزیزانی که در زمینه پرورش آبزیان و دام و طیور فعالیت میکنند میتوانید با نصب سیستم یو وی به همره سامانه آبیاری مغناطیسی بهره وری خود را نیر به صورت محسوس بالا ببرید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آبیاری مغناطیسی انتهای این صفحه را با دقت مطالعه بفرمایید
در ابتدا توجه شما عزیزان را به دیدن ویدیویی درباره مزایای استفاده از لامپ UV و تأثیرات فوق العاده آن در از بین بردن میکروب ها، ویروس ها، باکتری ها و دیگر عامل های بیماری دعوت می کنیم.

همانگونه که از گذشته معروف بوده، نور خورشید می تواند منجر به این شود که انواع میکرو ارگانیسمها غیر فعال شوند.

با پیشرفت علوم و فناوری، دانشمندان کشف کردند که با تولید نورهای الکترومگنتیک (Electromagnetic) و تابش آنها به آب با یک طول موج مشخص، می توانند موجوداتی که در آب باعث ایجاد آلودگی شوند را به راحتی غیر فعال کنند.

به منظور بررسی و خرید لیست محصولات، بر روی دستگاه تصفیه آب صنعتی کلیک کنید.

برخی از مزایای استفاده از لامپ uv به شرح زیر است:(دستگاه یو وی صنعتی)
لامپ UV کاربردهایی در صنعت تصفیه آب صنعتی، دامداری، آبزیان، آزمایشگاه‌ ها، اتاق‌های جراحی، دستگاه‌های تصفیه هوا و … دارد که هر کدام  از لامپ دستگاه یو وی آن ها بر پایه طول موج آزموده و مشخص می گردند.

برای نمونه لامپی که برای استفاده انسان ساخته شده برای هیچکدام از موارد بالا کاربرد ندارد و ایضاً لامپ یو وی هایی  که برای مصارف صنعتی ساخته شده نیز برای انسان کاربرد نخواهد داشت و به میزانی نیز امکان خطر آفرینی نیز دارد.

با نصب سیستم آبیای مغناطیسی قبل از یو وی هم باعث بالارفتن عمر لامپ یو وی می شودید و هم در صنعت دام و طیور و آبزیان میتوانید رشد محصولات زنده را افزایش دهید.

جهت کشب اطلاعات بیشتر درباره تاثیرات آب مغناطیسی روی صنعت آبزیان و دام و طیور به مطالب پایین صفحه مراجعه بفرمایید
غالباً از اشعه ماورای بنفش (Ultraviolet) برای میکروب زدایی بهتر آب در ورای روش های دیگر همانند کلر زنی و تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس بهره می برند.

 
طول موج  اشعه لامپ یو وی ۲۵۰ تا ۲۷۰ نانومتر است.

برای تولید انرژی Ultra Violet ray) UV ) با تعبیه قوس الکتریکی، لامپی که دربردارنده بخار جیوه است را حامل می کنند این حرکت باعث پدید آمدن انرژی می شود و اشعه فرابنفش پخش می گردد.

اشعه لامپ یو وی با نفوذ بر روی پروتوپلاسم (Protoplasm) و آنزیم سلول ها باعث حذف آنان می شود.

این اشعه توانایی دارد که شکل فعال باکتری، ویروس، تک یاخته و اسپور را از کار انداخته و از نشر آنها ممانعت به عمل آورد.

تعداد زیادی از میکروارگانیسمهایی که باعث تولید بیماری می شوند، از طول عمر اندکی برخوردارند و در صورتیکه عقیم و غیر فعال گردند، از بین می روند.

برای استفاده از تکنولوژی ماورای بنفش در تصفیه آب صنعتی، لامپ UV را یا در بیرون از آبی که وجود دارد تصفیه می گذارند، یا اینکه آن را در داخل آب آویزان نگه می دارند.

اگر بنا شد که لامپ یو وی درون آب آویزان باشد، آن ها را داخل لوله‌های کوارتزی به نام به Sleeve جای می دهند تا سرد نشوند.

اگر آب نزدیک ۳ ثانیه در نزدیکی این اشعه جای بگیرد، ضدعفونی می شوند.

زمانی که لامپ دستگاه یو وی می سوزد، چراغ سبز رنگ روی آداپتور به رنگ قرمز تغییر رنگ می دهد.

لذا تا وقتی که رنگ آن به قرمز تغییر رنگ نداده لامپ UV سالم است.

(از آنجائیکه هنگام روشن بودن لامپ آب مقداری گرم می شود، از سرد بودن آب نیز می توانید متوجه سوخت آن بشوید).

ابتدا محفظه استیل یا همان بدنه اصلی را بر روی خط لوله بر روی دیوار به طور ثابت نصب کرده و باید توجه داشته باشیم که محفظه باید طوری نصب گردد که موقع جا زدن لامپ و یا تعویض آن به راحتی بتوان انجام این کار را انجام داده و فضای کافی را داشته باشیم.

سپس لوله کشی‌ های ورودی و خروجی انجام و در آخر لامپ اصلی را درون محفظه شیشه ای قرار داده و دو عدد اورینگ را به دو طرف محفظه شیشه‌ای می زنیم تا از رفتن آب به لامپ جلوگیری کند.

لامپ که سر جای خود قرار گرفت از سمت سوکت لامپ را به ترانس یا ادابپتور متصل کرده تا لامپ روشن شود.

درضمن فشار و دبی اب بایستی مطلوب باشد تا uv بتواند عمل ضدعفونی کردن اب را به راحتی انجام دهد.

مدت زمان عمر لامپ معمولا ۸۰۰۰ ساعت است و به راحتی می توان ان را تعویض نمود، از سمتی که سوکت لامپ به ترانس متصل شده میتوانیم از روشن بودن لامپ اطمینان حاصل نماییم.

 
اگر روی لامپ های یو وی رسوب آب بنشیند و لکه ایجاد شود راندمان دستگاه یو وی بشدت کاهش پیدا میکند و یو وی عملا هیچ کارایی خاصی ندارد.

به همین دلیل توصیه می شود برای حذف دقیق میکروب ها در آب حتما از سختی گیر استفاده شود
نتایج حاصل از سامانه مغناطیسی آب در استخرهای پرورش ماهی  و میگو
۶/۸<PH<7/1
 
شرکت آتیه انرژی تلاش از سال ۱۳۷۹ در زمینه واردات سیستم‌های گندزدا، میکروب کش مانند لامپ (UV) و سیستم اوزون ژنراتور فعال بوده و تجربیات خوبی در این زمینه کسب نموده است.

جهت مشاوره رایگان و فروش محصولات uv و لامپ یو وی تصفیه آب با ما تماس بگیرید.

جهت کارشناسی دقیق برای اینکه چه سیستمی برای یک مشتری مناسب است یا باید سایز لوله اعلام شود یا دبی آبی که قرار است از سیستم یوی وی عبور دهیم، با کارشناسان شرکت آتیه انرژی تماس بگیرید.

به منظور بررسی و خرید لیست محصولات، بر روی آنتی اسکالانت کلیک کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت لامپ UV تصفیه آب فقط کافیست سایز لوله ورودی خروجی و یا دبی آبی که میخواهید آن را از لامپ uv عبور بدهید به اطلاع داده تا مدل مدنظر به شما عزیزان اعلام گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان خرید و دریافت پیش فاکتور انواع لامپ یو وی تصفیه آب صنعتی (Uv Light Bulbs For Water Treatment) با کارشناسان شرکت آتیه انرژی تماس بگیرید.

(تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۴۲۰۸۷۸)
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Δ

بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت و تولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب،دستگاه ضد عفونی کننده پدالی و دستگاه ضد عفونی کننده دست، آنتی اسکالانت، ممبران تصفیه آب صنعتی، سختی گیر اب، انواع فیلتراسیون و آب شیرین کن در سطح کشور می باشد

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت تصفیه آب یو وی تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها