دستگاه تصفیه آب شور

برای دستگاه تصفیه آب  شور و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

آب شیرین کن صنعتی که نام دیگر آن دستگاه تصفیه آب شور است، دستگاهی است که با استفاده از فرآیند اسمز معکوس، آب شور را شیرین می کند.

در چند سال اخیر، انواع مختلفی از دستگاه‌‌های آب شیرین کن به بازار عرضه شده‌اند و به این ترتیب، دست افراد برای انتخاب دستگاهی که کاملا برای کاربری آن‌‌ها مناسب باشد، باز است.

برای خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی مناسب، باید به عوامل مختلفی توجه کرد.

آنالیز دقیق آب ورودی به دستگاه، مهم‌ترین عامل در خرید یک دستگاه تصفیه آب صنعتی است.

ظرفیت دستگاه و نوع و میزان آب خروجی نیز از دیگر عوامل موثر بر انتخاب دستگاه آب شیرین کن هستند.

در این نوشتار، به بررسی کاربرد دستگاه آب شیرین کن صنعتی در تصفیه آب‌های شور خواهیم پرداخت و سعی می‌کنیم با مراحل عملکرد و انواع این دستگاه‌‌ها نیز آشنا شویم.

سیستم آب شیرین کن صنعتی به منظور تصفیه آب‌های شور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به کمک این دستگاه می‌توان آب چاه یا قنات، آب دریا و آب دریاچه‌‌ها و رودخانه‌‌ها را برای مقاصد مختلف، قابل مصرف کرد.

دستگاه‌‌های تصفیه اب شور ، در کشاورزی، دامداری، پتروشیمی‌‌ها و … کاربرد‌های بسیار زیادی دارند.

نوع آب ورودی به دستگاه آب شیرین کن، می‌تواند تفاوت اصلی دستگاه‌‌های تصفیه آب صنعتی باشد.

آب‌های مختلف با توجه به میزان شوری، املاح و … خود نیاز به دستگاهی متفاوت با عملکردی متفاوت از دستگاه دیگر خواهند داشت.

آب خروجی نیز در انتخاب یک دستگاه تصفیه آب صنعتی مناسب، تاثیرگذار خواهد بود؛ بدیهی است آبی که برای کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، متفاوت از آبی است که برای دامداری مورد نیاز است.

دستگاه‌‌های آب شیرین کن صنعتی، این امکان را به شما می‌دهند از هر منبع آبی که در اختیار دارید، بتوانید آب مورد نیازتان را تامین کنید.

این دستگاه‌‌ها سبب شده‌اند کشاورز‌ها، از خرید آب بی‌نیاز شوند و با خرید یک دستگاه تصفیه آب مناسب، هم همیشه آبی را که نیاز دارند در اختیار داشته باشند و هم در هزینه‌‌های خود بسیار صرفه جویی کنند.

عده زیادی از دامداران و مرغداران توانسته‌اند با استفاده از دستگاه اب شیرین کن صنعتی، بازده کار خود را بسیار بالا ببرند.

همانطور که می‌دانید، کوچک‌ترین آلودگی موجود در آب، می‌تواند ضرر غیرقابل جبرانی را برای دام‌‌های یک دامدار رقم بزند.

دستگاه‌‌های آب شیرین کن که در دامداری و یا مرغداری‌‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توانند به کمک فرآیند اسمز معکوس، تا 98 درصد از املاح مضر، باکتری‌‌ها و جلبک‌‌های آب را از بین ببرند و به این ترتیب، آبی بسیار پاک و مناسب را فراهم کنند.

تحقیقات نشان داده است، مرغ‌‌های مرغداری‌‌هایی که از آب تصفیه شده استفاده کرده‌اند، به طور میانگین 1.

5 کیلوگرم سنگین‌تر از مرغ‌‌های دیگر مرغداری‌‌ها هستند.

در دامداری‌‌ها هم نتیجه بسیار مثبت بوده است، حدود 25 الی 45 درصد افزایش تولید شیر در دامداری‌‌های مجهز به دستگاه تصفیه آب صنعتی مشاهده شده است.

برای دریافت مشاوره در زمینه خرید دستگاه اب شیرین کن مناسب می‌توانید با شرکت سپاهان پالایش در تماس باشید:
تماس فوری: 09132101634
به طور کلی، در دستگاه‌‌های آب شیرین کن صنعتی، تصفیه در چهار مرحله رخ می‌دهد.

بعد از این چهار مرحله، آب تصفیه شده در اختیار شما قرار می‌گیرد تا برای مقاصد مختلف، از آن استفاده کنید.

آب تصفیه شده ممکن است در صنایع کشاورزی، دامداری، مرغداری، صنایع پتروشیمی، بیمارستان‌‌ها و کارخانه‌‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

همانطور که گفته شد، برای بهترین بهره‌وری از دستگاه تصفیه آب شور باید به عوامل مختلفی توجه کنیم، بدیهی است که انتخاب دستگاه مناسب بر عهده متخصصین این حوزه است و باید این عمل با مشورت آن‌‌ها رخ دهد، در غیر این صورت با یک انتخاب اشتباه، ضرر‌های بی‌شماری به شما وارد خواهد شد.

دستگاه‌‌های آب شیرین کن صنعتی، در چند نوع کلی طراحی می‌شوند:
در این روش، مراحل مختلف تصفیه آب، به طور موازی و همزمان رخ می‌دهد.

باید توجه کرد، این دستگاه‌‌ها حتی اگر با فیلتر‌های حذف نمک بسیار قوی همراه شوند، باز هم نمی‌توانند در تصفیه آبهای بسیار شور یا تصفیه آب دریا موثر عمل کنند و در تولید آبی با غلظت کلراید زیر 100 میلی گرم (در هر لیتر) ناتوان هستند.

در این دستگاه‌‌ها، در مرحله اول فرآیند اسمز معکوس رخ می‌دهد و در مرحله دوم، سایر عملکرد‌های مربوط به تصفیه انجام می‌شوند.

برای تصفیه آبهای بسیار شور یا برای تهیه آبهایی که استاندارد‌های سختگیرانه‌ای دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند آب بسیار با کیفیتی را فراهم سازند.

 
 در این مطلب به بررسی کامل کاربرد دستگاه‌‌های آب شیرین کن صنعتی در تصفیه آبهای شور و تاثیرات بی‌شمار استفاده از این دستگاه‌‌ها در صنایع مختلف پرداختیم، سپس مراحل عمل تصفیه را بررسی کردیم و با انواع طراحی دستگاه‌ تصفیه آب شور هم آشنا شدیم.

همانطور که گفته شد، عوامل زیادی مانند نوع آب ورودی، ظرفیت آب ورودی، ظرفیت دستگاه تصفیه و نوع آبی که به عنوان خروجی مورد انتظار است از عوامل موثر بر انتخاب دستگاه تصفیه آب صنعتی مناسب هستند.

با توجه به تعدد و پیچیدگی این عوامل ضروری است با متخصصین و افراد کارشناس این حوزه در ارتباط بود و انتخاب دستگاه مناسب برای کاربری‌‌های مختلف را به آن‌‌ها سپرد.

تماس فوری: 09132101634
مطلب جالبی بود فقط یک سوال دارم آیا دستگاه آب شیرین کن همان دستگاه تصفیه آب هست؟
سلام بله
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام
ایمیل
وب‌ سایت
Solve : * 52 ⁄ 26 =

Δ
آب فوق خالص آبی است فاقد هرگونه املاح، این آب در صنایع مختلف کاربرد‌‌های زیادی دارد.

روش‌‌‌های متعددی برای دسترسی به آب فوق خالص وجود دارد.

امروزه با توجه به در دسترس بودن انواع مختلف دستگاه آب شیرین کن صنعتی و امکان به دست آوردن آب فوق خالص از.

.

.

ادامه مطلب
در این مقاله قصد داریم تا در مورد نوع خاصی از دستگاه آب شیرین کن صنعتی که دستگاه تصفیه آب کانتینری نام دارد، صحبت کنیم و شما را با ویژگی‌ها و انواع آنها آشنا کنیم.

انسان‌ها برای انجام فعالیت‌های خود نیاز به آب شیرین دارند.

آب شیرین، آبی است که.

.

.

ادامه مطلب
آب شیرین کن قابل حمل امکان بهره‌مندی از آب شیرین و سالم را در هر شرایطی فراهم می‌کند.

دستگاه تصفیه آب قابل حمل می‌تواند در مناطق دور از منابع آب شیرین، در هنگام وقوع شرایط بحرانی، مسافرت، کوه‌نوردی یا مسافرت‌های دریایی برای تامین آب شیرین، کاربردی و مناسب باشد.

.

.

.

ادامه مطلب
در این مقاله قصد داریم به آب شیرین کن ترکیبی ، انواع آن و عملکرد آن بپردازیم.

اگر مایل هستید اطلاعاتی در این زمینه بدست آورید، تا انتها ما را همراهی کنید.

اگر بخواهیم یک محاسبه سرانگشتی هم ارائه دهیم، بیش از نیمی از مردم جهان به آب پاکیزه و.

.

.

ادامه مطلب
در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با اثرات آب شیرین کن ها و پساب‌هایشان بر محیط زیست بیش از پیش آشنا کنیم.

در صورتی که از علاقه‌مندان به این موضوعات هستید و می‌خواهید اطلاعات کامل‌تری در زمینه پساب آب شیرین کن ها و تاثیرات آن کسب.

.

.

ادامه مطلب

 
همه اخبار جدید در صنعت دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب را در ایمیل خود دریافت کنید.

Δ
شــرکت سپاهان پالایش با تجـربه موفـق کارشناسان ارشـد شــرکت به پشتوانه تجربه در زمینه مشاوره ، طراحی و ساخت کلیه دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب به منظور ارتقاء هر چه بهتـر خدمات پس از فروش و همچنین تامین کالای مورد نیاز کارفرمایان منجر به تاسیس این شرکت گردید.

این مجموعه با هدف خدمت رسانی و ارائه خدمات طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب در کارگاه اصفهان و فروش بدون واسطه و همچنین بروزرسانی قیمت ها در دفتر اصفهان می باشد  .

دستگاه سختی گیر رزینی
آب شیرین کن صنعتی در اصفهان
پکیج تصفیه فاضلاب در اصفهان
نصب و تجهیزات استخر در اصفهان
تصفیه استخر در اصفهان
گرمایش استخر در اصفهان
دستگاه تصفیه آب در اصفهان

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت دستگاه تصفیه آب شور تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها