دستگاه تصفیه آب سافت واتر معصومی

برای دستگاه تصفیه آب   سافت واتر معصومی و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

  بازرگانی تصفیه ایران ,فروش برترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی با تخفیف ویژه

دستگاه تصفیه آب تخصصى است، از هرجایى نخرید ‼️
با توجه به سابقه اى كه داریم، اجناس تخصصى باید از جایى خریدارى شود كه در آن زمینه متخصص هستند تا در صورت بروز اشكال بتوانند به راحتى آن را برطرف نمایند.

در صورت خرید از فروشندگانى كه تخصص در این زمینه ندارند مشكلاتى براى فروشنده و خریدار ایجاد خواهد شد كه البته این مشكلات بیشتر به ضرر خریدار است.

خدمات پس از فروش دستگاه تصفيه آب حتى از خود تصفیه آب هم مهم تر است.

دستگاه احتیاج به خدمات دوره اى تعویض فیلتر و تعویض قطعات دارد و بعضاً فروشگاه هاى اینترنتى بزرگ كه واسطه هستند تنها سود خود را دریافت میكنند و خدمات پس از فروشى ارائه نمیدهند و هیچ تعهدى بر این موضوع ندارند و خریدار نه تنها مبلغى بیشترى را پرداخت كرده، بلكه هیچ خدماتى را نیز دریافت نمیكند.

اهمیت این موضوع بسیار بالاست.

تصفیه آب با سلامت رابطه مستقیم دارد.

دستگاههاى فیك یا تقلبى شاید به نسبت دستگاههاى اورجینال قیمت پایین ترى داشته باشند اما معمولاً عمر قطعات و فیلترها بسیار پایین است و در بلند مدت هزینه هاى زیادى را به شما تحمیل مینماید،
بازرگانى تصفیه ایران واردكننده اختصاصى معتبرترین برندهاى تصفیه آب خانگى در دنیا میباشد و بزرگترین امتیاز آن حذف واسطه و خرید مطمئن بى واسطه و داشتن دستگاه تصفیه آب اورجینال با قیمت بسیار مناسب است،
این محصولات با دو سال گارانتى طلایى شركتى و خدمات پس از فروش مادام العمر ارائه میشود و براى رفاه حال مشتریان پرداخت مبلغ بعد از نصب و تست دستگاه توسط تكنسین و ازمایش سختى سنجى آب به صورت رایگان و ارائه فاكتور معتبر و گارانتى دو ساله شركت انجام میشود،
توجه داشته باشید تمامى مطعلقات نصب دستگاه  شامل (شیربرداشت اهرمى، شلنگ، شیرورودى، سه راه استیل و…) مخزن تانك پك، شیربرداشت اهرمى كه براى نصب احتیاج است به صورت وكیوم داخل جعبه دستگاه قرار دارد و هیچ وجه اضافه اى براى نصب دستگاه پرداخت نخواهید كرد،
ضمناً همكاران محترم میتوانند براى دریافت نمایندگى در شهرهاى فاقد نمایندگى با واحد فروش در ارتباط باشند
مركز پخش انواع دستگاه تصفيه آب
بازرگانى تصفيه ايران با واردات بهترين برندهاى تصفيه آب خانگى سى سى كا CCK, سافت واتر SOFT WATER, اسمارت SMART DROP, اكواپرو AQUA PRO , كامتك COMTECH و قطعات و فيلترهاى دستگاه تصفيه آب با توجه به نياز خانواده و نوع آب منطقه و با توجه به آلاينده هاى آب محل زندگى، اقدام به فروش دستگاهايى نموده است تا بتواند در رفع مشكلات بومى و منطقه اى مفيد باشد.

اين دستگاهها از اخرين تكنولوژى روز دنيا بهره ميبرند و داراى عملكرد فوق العاده اى براى از بين بردن آلودگى هاى موجود در آب مانند ارسنيك، نيترات، نيتريت، مواد شيميايى و ميكروبى دارا هستند تا بتوانند آبى سالم و گوارا در اختيار شما قرار دهند و براى آن دسته از هموطنانى كه داراى مشكلاتى نظير سنگ كليه، مشكلات قلب و عروق دارند بسيار ضرورى است و همينطور عزيزانى كه ميخواهند پوستى زيبا و شفاف داشته باشند و از هرگونه بيمارى پوستى به دور باشند از اهميت بالايى برخوردار است، در مدل هاى هفت فيلتر و هشت فيلتر به جز مواردى كه به صورت خلاصه گفته شد آب قليايى هم در اختيار شما قرار ميدهد، آب قليايى براى افرادى كه مشكلات معده و گوارش دارند بسيار توصيه ميشود و همينطور آب را استرليزه هم ميكند.

به طور كلى براى افرادى كه به سلامتى خود و خانواده اهميت زيادى ميدهند بسيار مفيد و ضرورى است.

بازرگانى تصفیه ایران این افتخار را دارد كه با واردات محصولات با كیفیت و با سابقه طولانى در ضمینه تصفیه آب خانگى و با داشتن بیش از پنجاه نمایندگى در سطح كشور نیاز مشتریان را برطرف كرده و محصولات را به صورت مستقیم ارائه نماید.

با خرید مستقیم و بدون واسطه با كیفیت ترین محصولات را به صورت اورجینال خریدارى مینمایید و به دلیل حذف واسطه مبلغ اضافه براى خرید تصفیه آب پرداخت نكرده و جدیدترین دستگاههاى روز دنیا را با قیمت پایین تر همراه با خدمات پس از فروش طولانى و گارانتى دو ساله بدون پرداخت وجه اضافه خریدارى مینمایید.

 
  در سایت تصفیه ایران تلاش كردیم كه تمامى برندها و مدلهاى دستگاه تصفیه آب را جمع آورى كنیم تا این سایت تبدیل به بورس دستگاه تصفیه آب خانگى شود، تمامى محصولات موجود بر طبق استانداردهاى بین المللى صنعت آب بوده و این افتخار را داریم تا بهترین محصولات تصفیه آب را با بالاترین كیفیت مبنا بر نیاز مشترى و با قیمت بسیار مناسب ارائه نماییم.

گواهینامه های بین المللی
 تلفن: ۶۶۶۷۵۳۹۱ – ۰۲۱
   روابط عمومی : 09124606005
پست الکترونیک : info@tasfiyeiran.

ir
شركت تصفيه ايران با بيش از پانزده سال سابقه در زمينه واردات، صادرات و فروش دستگاه تصفيه اب خانگى، صنعتى و نيمه صنعتى را با بهترين خدمات پس از فروش جهت رضايت مندى شما مشتريان عزيز ارائه ميدهد، و همچين اين افتخار را داريم كه بهترين دستگاه هاى روز صنعت اب را با بهترين استاندارد هاى جهانى و با نازلترين ترين قيمت ارائه دهيم.

طراحی سایت

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت دستگاه تصفیه آب سافت واتر معصومی تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها