دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل ro7_orp

برای دستگاه تصفیه آب   سافت واتر  مدل ro7_orp و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

برند : سافت واتر
مدل : RO7_ORP
محصول کشور : آمریکا
مخزن : 16 لیتری 
ویژگی برتر : خواص آنتی اکسیدانی (ضد سرطانی) و قلیایی کردن آب
Soft Water Ro 7 Stage Orp Water Purifierتصفیه آب خانگی قلیایی سافت واتر با استفاده از ۷ فیلتر و هفت مرحله با تکنولوژی اسمز معکوس و آب یونیزه قلیایی میتواند یک انتخاب عالی باشد.

تصفیه آب soft water ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا میباشد که با قابلیت خواص آنتی اکسیدانی و کیفیت برتر و تاییدیه و قلیایی کننده آب یک دستگاه کامل است.

همراه با فیلتر چهارم ممبران ۱۳ لایه آمریکایی برای حذف تمامی آلودگی ها تا ۰/۰۰۰۱ میکرون و حذف نیترات و نیتریت و دارای مخزن ذخیره آب ۴ گالن (۱۶ لیتری) _ هوزینگ های دوبل اورینگ _ شیر برداشت اهرمی برخی از فواید آب قلیایی: کاهش قند، چربی، کاهش درد بی حالی و مشکلات گوارشی و… دارای استاندارد های جهانی FDA_WQ_CE_NSF جزو بهترین برندهای تصفیه آب خانگی سافت واتر ساخت کشور تایوان _ تحت لیسانس آمریکا پمپ قوی ۱۲۵psi _ بدون صدا و لرزش _ شیر تنظیم املاح قدرت حذف کلیه ناخالصی های آب تا ۰/۰۰۰۱ میکرون و نیترات و نیتریت آب برقی (۲۴ ولت) _ قابلیت نصب به ساید و جابجایی آسان آب شیرین کن _ در مناطقی که آب شور دارند شیرین میکند دستگاه در زیر سینک آشپزخانه نصب میشود و نصف کمتر کابینت زیر سینک را فضا اشغال میکند همراه با یک شیر برداشت فانتزی اهرمی شیک که بر روی گوشه سینک آشپزخانه نصب میشود و آب تصفیه شده را به شما تحویل میدهد تصفیه آب را در طی ۷ مرحله و با ۷ فیلتر مجزا انجام میدهد فیلتر ممبران ۱۳ لایه آمریکایی قلیایی کننده آب با کیفیت برتر دارای تاییدیه FDA که خواص آنتی اکسیدانی (ضد سرطانی) و یونیزه کردن آب را سبب میشود
خواص آنتی اکسیدانی (ضد سرطانی) و قلیایی کردن آبحذف تمامی آلودگی ها تا ۰/۰۰۰۱ میکرونمخزن ۴ گالن (۱۶ لیتری)هوزینگ های دوبل اورینگ برای آب بندی بهترشیر برداشت اهرمیاستاندارد ها: FDA_WQ_CE_NSF
شرکت تولیدی بازرگانی سپهر سناباد با طرح ايده هاي نو شروع به فعاليت کرده است.

ما سعي کرده ايم با بررسی نيازهاي جامعه خدماتي متفاوت، تازه و نو در زمينه فروشگاه اينترنتي و حضوری ارائه دهيم.

براي خريداران محترم، مرغوبيت کالا، اصل بودن و قيمت مناسب آن اهميت فراواني دارد.

شرکت تولیدی بازرگانی سپهر سناباد با تضمين اصل بودن کالا و همچنين کم کردن واسطه ها، هر کالايی را با پايين‌ترين قيمت در بازار مصرف کننده عرضه می‌نماید.

هنوز نظری ثبت نشده
اولین نفری باشید که نظر می‌دهید
نام شما
عنوان نظر شما
متن نظر شما
شرکت تولیدی بازرگانی سپهر سناباد با طرح ایده های نو شروع به فعالیت کرده است.

ما سعی کرده ایم با بررسی نیازهای جامعه خدماتی متفاوت و تازه در زمینه فروشگاه اینترنتی و حضوری انجام دهیم.

برای خریداران محترم، مرغوبیت کالا اصل بودن و قیمت مناسب آن اهمیت فراوانی دارد.

این شرکت با تضمین اصلالت کالا، هر کالایی را با پایینترین قیمت در بازار مصرف کننده عرضه می نماید.

ایمیل یا شماره همراه
کلمه عبور
مرا به خاطر بسپار

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟
شماره همراه

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید.

شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

ایمیل یا شماره همراه

بازگشت به بخش ورود
کد دریافتی را وارد نمایید.

کد بازیابی

بازگشت به بخش ورود
کد تایید
نام *
نام‌خانوادگی *
کلمه عبور

کلمه عبور جدید
کلمه عبور قدیم
کلمه عبور جدید
جنسیت مرد زن
نام *
نام‌خانوادگی *
تلفن همراه *
ایمیل *
کلمه عبور فعلی *
شما هنوز هیچ سفارشی ثبت نکرده‌اید.

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل ro7_orp تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها