دستگاه تصفیه آب جدید خانگی

برای دستگاه تصفیه آب  جدید خانگی و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

دستگاه‌های تصفیه آب در انواع مختلف خانگی و صنعتی هستند که هرکدام برای شرایط خاصی کاربرد دارند.

برای مثال در خانه‌ها معمولا از دستگاه‌های تصفیه آب زیرسینکی استفاده می‌شود که درون کابینت و درست در زیر سینک ظرفشویی قرار می‌گیرد.

این نوع تصفیه‌کننده آب معمولا از سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس بهره می‌برد و مجهز به چندین فیلتر است.

فیلترهایی نظیر فیلتر کربن فعال، فیلتر UF، فیلتر UV و فیلتر پروپلیلن که هرکدام کاربرد خاصی دارند.

برای مثال فیلتر UV یا لامپ مادون قرمز میکروب‌های موجود در آب را از بین می‌برد و فیلتر کربن فعال کلر و مواد ته نشین شونده در آب را فیلتر می‌کند.

در این پست قصد داریم با بررسی نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از بهترین برندها بپردازیم.

همانطور که اشاره شد دستگاه تصفیه آب خانگی درست در زیر سینک ظرفشویی قرار می‌گیرد که نزدیک‌ترین مکان به شیر آب و علاوه بر این بهترین مکان برای قرار دادن این دستگاه است تا در آشپزخانه با وسیله‌ای عجیب و زمخت روبه‌رو نباشید.

اصولا دستگاه‌هایی که به عنوان تصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند در دو نوع هستند.

بنابراین اگر تنها برای آشامیدن به آب تصفیه شده نیاز دارید و قصد ندارید هزینه‌ی زیادی بکنید، دستگاه‌های تصفیه آب رومیزی گزینه‌ی مناسبی خواهند بود که برندهایی نظیر ربن و سانتویا بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی هستند.

اما اگر در حجم زیاد به آب تصفیه شده نیاز دارید، بهتر است از دستگاه‌های زیرسینکی استفاده کنید که برند‌های میدیا، آکواپرو و کنت معروف‌ترین آنها هستند.

البته لازم به ذکر است که نوع دیگری از دستگاه تصفیه کننده آب نیز به شکل پارچ تصفیه آب نامیده می‌شوند وجود دارد.

عملکرد این نوع تصفیه آب‌ها هم کاملا مشابه دستگاه تصفیه آب رومیزی است با این تفاوت که حجم کمتری از آب را تصفیه می‌کند.

به خاطر ظرفیت پایین، پارچ تصفیه آب بیشتر برای خانواده‌ها کم جمعیت یا مصرف انفرادی پیشنهاد می‌شوند.

دستگاه‌های تصفیه آب بسته به مدل و نوعی که دارند متشکل از انواع مختلفی از فیلترها هستند که هر فیلتر برای تمیز و تصفیه کردن بخش خاصی از ذرات آب کاربرد دارد.

در واقع این فیلترها به صورت یک صافی هستند که هر کدام قادر است بخشی از آب را تصفیه کند که با قرار گیری در کنار هم نهایتا یک آب تصفیه شده و سالم خواهید داشت.

پیش از هر چیز مهم‌ترین نکته مثل خرید هر وسیله دیگری انتظارات و نیازهای شما از دستگاه تصفیه کننده آب خانگی است.

همانطور که سه مدل مختلف از این دستگاه‌ها را معرفی کردیم، لازم است که بر اساس میزان مصرف و تعداد خانوار یکی از انواع را انتخاب کرده و سپس از محصولاتی که در این دسته معرفی شدند استفاده کنید.

سایر نکاتی که باید برای خرید دستگاه تصفیه آب به آنها توجه کنید به صورت تخصصی شامل موارد زیر است.

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی درون کابینتی که سینک آشپزخانه روی آن است، نصب می‌شود و آب تصفیه‌شده توسط شیر جداگانه ای که در کنار شیر آب آشپزخانه تعبیه می‌شود، خارج می‌شود.

دستگاه تصفیه آب رومیزی هم روی کابینت قرار گرفته و با ظاهری که متناسب با سایر لوازم آشپزخانه مانند یخچال، لباسشویی، ظرف‌شویی است طراحی شده.

کارکرد هر دو مدل یکسان است و به خوبی قادر به تصفیه کردن آب هستند.

اما تفاوت عمده که دارند به شرح زیر است.

به صورت کلی از دو فناوری اسمز معکوس(RO) و اولترا فیلتراسیون(UF) برای تصفیه کردن آب در این دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

فیلتر اسمز معکوس(RO) بیش از 95 درصد یون‌ها و عناصر موجود در آب را حذف کند، در حالی‌که فناوری اولترا فیلتراسیون(UF) روی این عناصر تاثیرگذار نیست و برای از بین بردن آلودگی‌های میکروبی استفاده می‌شود؛ در نتیجه انتخاب هرکدام از این فناوری‌ها به کیفیت آب ورودی منزل شما بستگی دارد.

بنابراین پیش از هر چیزی لازم است که میزان جامدات محلول در آب(TDS) را اندازه‌گیری کنید.

برای این کار می‌توانید از تست آب در آزمایشگاه یا از طریق پرسیدن از اداره آب و فاضلاب منطقه‌تان کمک بگیرید.

به عنوان نمونه اگر میزان TDS آب برای نوشیدن مناسب، ولی حاوی آلودگی‌های میکروبی باشد، استفاده از دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس(RO) آلودگی‌های میکروبی را از بین می برد، اما باعث کاهش یون‌ها و عناصر مفید برای بدن می‌شود که ممکن است مشکلاتی مانند پوکی استخوان را در پی داشته باشد.

بهتر است که این مدل را زمانی انتخاب کنید که TDS آب بسیار بالا باشد.

حال که با نکات مهم برای خرید تصفیه آب خانگی زیر سینکی و رومیزی آشنا شدید در ادامه به معرفی برخی از بهترین محصولات از برندهای مختلف می‌پردازیم.

دستگاه تصفیه آب خانگی 7 مرحله ای با برند معتبر آکوآاسپرینگ جدیدترین و به روزترین تکنولوژی در فرآیند دستگاههای تصفیه آب خانگی و ساخت کشور تایوان می باشد.

که به عقیده برخی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به حساب می‌آید.

این دستگاه دارای فیلترهای قلیایی ساز ، املاح معدنی (جهت افزودن املاح مورد نیاز بدن به آب) می باشد.

این دستگاه در سه مرحله ی ابتدایی کلیه املاح معلق ،کلر و آلودگی های نباتی و فیزیکی آب را میگیرد ودر مرحله بعد نیترات، نیتریت ،آرسنیک و میگروارگانیسم های مضر شیمیایی و فلزات سنگین از جمله سرب ، جیوه و … .

کلیه املاح سرطان زا را بطور کامل از بین میبرد.

این دستگاه بوسیله فیلتر مینرال کلیه املاح مورد نیاز بدن نظیر کلسیم،پتاسیم، زینک ،منیزیم و سدیم را در مراحل نهایی به آب اضافه میکند.

دستگاه فوق دارای مرغوبترین ” فیلتر قلیایی ” می باشد.

آب قلیایی موجب تولید هیدروژن و پایین آمدن پتانسیل اکسید و احیا می گردد.

در مطالعات اخیر اثبات شده است که نوشیدن آب قلیایی موجب سلامت پوست و مو ، بهبود عملکرد روده ، کبد و سیستم ایمنی بدن و هیدراته کردن بدن (عملیات آبرسانی به سلولهای بدن)، سم زدایی بدن ، کاهش وزن، کاهش قند خون در افراد دیابتی و … خواهد شد.

دستگاه فوق دارای ممبراین آمریکایی ، شیر اهرمی مجزا، مخزن ذخیره مجزای آنتی باکتریال می باشد که از بهترین و معتبرترین دستگاه های ارائه شده در بازار می باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای با برند معتبر آکوآکلر جدیدترین و به روزترین تکنولوژی در فرآیند دستگاههای تصفیه آب خانگی و ساخت کشور تایوان می باشد.

این دستگاه به روش RO یا اسمزمعکوس (آب شیرین کن) عمل می کند.

این دستگاه در سه مرحله ی ابتدایی کلیه املاح معلق ،کلر و آلودگی های نباتی و فیزیکی آب را میگیرد ،در مرحله بعد توسط فیلتر ممبران نیترات، نیتریت ،آرسنیک و میگروارگانیسم های مضر شیمیایی و فلزات سنگین از جمله سرب ، جیوه و … .

کلیه املاح سرطان زا و سختی آب را بطور کامل از بین میبرد.

فیلتر مرحله پنجم (پست کربن) طعم و بوی نامطبوع آب رو بطور کامل از بین خواهد برد.

این دستگاه بوسیله فیلتر مینرال یا املاح معدنی کلیه املاح مورد نیاز بدن نظیر کلسیم،پتاسیم، زینک ،منیزیم و سدیم را در مراحل نهایی به آب اضافه میکند.

دستگاه فوق دارای ممبراین فیلمتک ، شیر اهرمی مجزا، مخزن ذخیره مجزای آنتی باکتریال می باشد که از بهترین و معتبرترین دستگاه های ارائه شده در بازار می باشد.

استعلام برند های به اصطلاح خارجی از سایت اصلی کار هوشمندانه ای است .

برند اس اس وی ساخت ایران و دارای گواهی تولیدی از وزارت صنایع و ثبت شده برند است .

این کالا اصل میباشد بدون شک SSV از جمله شرکت هایی است که در طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب خانگی تبحر خاصی دارد و تاکنون مدل های موفق بسیاری را تولید کرده است.

مدل MaxTec هم از جمله همین محصولات محسوب می شود.

SSV در این سری با استفاده از هوزینگ های تک اورینگ ساخته شده از مواد ABS با گرید غذایی با کمترین تغییرات در سخت افزار، قیمت نهایی را در مقایسه با سری های رده بالاتر SuperTec و UltraTec خود کاهش داده است.

استفاده از اسکلت فلزی و رنگ الکترواستاتیک استحکام مناسبی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است.

طراحی کمجا و بهینه دستگاه برای جایگیری و نصب در فضاهای کوچک مناسب است.

استفاده از مخزن آنتی باکتریال، بوستر پمپ قوی (مگا بوستر)، فیلتر ممبران آمریکایی و تصفیه کامل وجه مشترک تمامی مدل های کمپانی SSV است.

این محصول فیلترهای پلی پروپیلن، کربن اکتیو و کربن بلاک را در بخش پیش تصفیه، فیلترهای ممبران و پست کربن را در بخش تصفیه و فیلتر سوپرمینرال (جهت تنظیم املاح معدنی) و قلیایی (جهت تنظیم PH) را در بخش فرآوری در قلب خود جای داده است.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش گسترده در کشور و گارانتی معتبر موجب محبوبیت این برند نزد کاربران گردیده است.

بهره گیری این کمپانی از قطعات یکپارچه و منحصر به فرد خود موجب شده تا SSV لیست بلند بالایی از بالاترین استانداردها و تاییدیه های جهانی همچون ISO، CE، WaterQuality، QAL ، NSF، SGS وEMP را در کارنامه خود ثبت کند و در چند سال اخیر پرچم دار دستگاه های تصفیه آب خانگی باشد.

دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای خانگی سافت واتر با سیستم تصفیه توربینی(UF) برند سافت واتر SOFT WATER کد29U1 (ساخت کشور تایوان – طراحی آمریکا) در طی شش مرحله توسط شش فیلتر به روش الترا فیلتراسیون آب را تصفیه میکند.

این دستگاه قابلیت گرفتن سختی آب(tds) را ندارد و فقط به روش الترا فیلتراسیون تصفیه آب را انجام میدهد، مرحله اول PP فیلتر پلی پروپیلن مرحله دوم UDF فیلتر کربن پودری با پوسته سفید از جنس پوسته نارگیل مرحله سوم CTO فیلتر کربن بلاک مرحله چهارم UF فیلتر الترا فیلتراسیون (UF) از نوع با پوسته با غشای میان تهی از جنس پلی پروپلین مرحله پنجم: POST CARBON فیلتر کربن نهایی مرحله ششم MINERAL فیلتر مواد معدنی حوزینگ های دابل اورینگ طرح تانک پک برای آب بندی بهتر لوازم نصب و شیر آلات همراه با شیر برداشت نیمه اهرمی دارای استاندارد های جهانی NSF و WATER QUALITY بدون برق و بدون مخزن کم جا و قابل جابجایی آسان و 1 دست فیتر اشانتیون است.

استعلام برندهای به اصطلاح خارجی از سایت های اصلی کار هوشمندانه ای است .

برند اس اس وی دارای گواهی تولیدی از وزارت صنایع و سازمان ثبت بوده و اصل است دستگاه تصفیه آب SSV مدل Spring یکی از دو مدل نسل جدید دستگاه های تصفیه آب این برند معتبر است که با طراحی شکیل تر و قابلیت های متعدد خود جایگاه خاصی در بین دیگر رقبا پیدا کرده است.

شرکت SSV تمام تلاش خود را نموده تا با طراحی نسل جدید دستگاه های تصفیه آب، یکی از کاملترین و کارآمد ترین مدل های بازار را ارئه نماید.

دستگاه تصفیه آب SSV مدل Spring از بدنه تمام استیل با آبکاری نیکل-کروم برخوردار است که با توجه به هماهنگی مناسب با سینک و شیرآلات آشپزخانه بدون شک نظر مشکل پسندان را نیز تامین خواهد نمود.

مدل رده بالای UltraSpring به هوزینگ های دو اورینگ مکانیزم جدیدبا گرید غذایی مجهز بوده، که این ویژگی موجب برتری این مدل نسبت به مدل MaxSpring شده است.

طراحی کمجا و بهینه دستگاه برای جایگیری و نصب در فضاهای کوچک مناسب است.

کیت هوشمند دستگاه با تکنولوژی آلمانی قادر است به خوبی دستگاه را کنترل نموده و با افزایش راندمان تصفیه، گزارشی از وضعیت فیلترها به کاربر ارائه نماید.

با وجود منبع تغذیه هوشمند و کم مصرف، این کامپیوتر قادر است مصرف برق را کاهش دهد و در برابر نوسانات برق ایمن باشد.

ایمنی در برابر خطر برق گرفتگی و قابلیت تنظیم سختی آب در کامپیوتر های نسل جدید این دستگاه مزیت قابل توجهی محسوب می گردد.

تطابق برند کیت هوشمند و دستگاه تصفیه برخلاف تایمرهای متفرقه چینی معرفی شده در بازار موجب عملکرد صحیح و روان دستگاه شده است.

استفاده از مخزن آنتی باکتریال، بوستر پمپ قوی (مگا بوستر)، فیلتر ممبران آمریکایی و تصفیه کامل وجه مشترک تمامی مدل های کمپانی SSV است.

این محصول فیلترهای پلی پروپیلن، کربن اکتیو و کربن بلاک را در بخش پیش تصفیه، فیلترهای محافظ ممبران، ممبران و پست کربن را در بخش تصفیه و فیلتر سوپرمینرال (جهت تنظیم املاح معدنی)، قلیایی (جهت تنظیم PH) ، فیلتر اینفرارد (اکسیژن ساز) و فیلتر نانوسیلور (آنتی باکتریال) را در بخش فرآوری در قلب خود جای داده است.

بهره گیری از فیلتر نانوسیلور جهت آنتی باکتریال کردن آب در بخش فرآوری باعث شده تا این دستگاه معایب و مضرات فیلتر اشعه ماورا بنفش (UV) و عدم کارایی نانوفیلتر را نداشته باشد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش گسترده در کشور و گارانتی معتبر موجب محبوبیت این برند نزد کاربران گردیده است.

بهره گیری این کمپانی از قطعات یکپارچه و منحصر به فرد خود موجب شده تا SSV لیست بلند بالایی از بالاترین استانداردها و تاییدیه های جهانی همچون ISO، CE، WaterQuality، QAL،NSF، SGS و EMPرا در کارنامه خود ثبت کند و در چند سال اخیر پرچم دار دستگاه های تصفیه آب خانگی باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی 8 مرحله ای با برند معتبر اولانسی جدیدترین و به روزترین تکنولوژی در فرآیند دستگاههای تصفیه آب خانگی و ساخت کشور تایوان می باشد.

این دستگاه دارای فیلترهای قلیایی ساز، نانوفیلتراسیون(آنتی باکتریال) ، املاح معدنی (جهت افزودن املاح مورد نیاز بدن به آب) می باشد.

این دستگاه در سه مرحله ی ابتدایی کلیه املاح معلق ،کلر و آلودگی های نباتی و فیزیکی آب را میگیرد ودر مرحله بعد نیترات، نیتریت ،آرسنیک و میگروارگانیسم های مضر شیمیایی و فلزات سنگین از جمله سرب ، جیوه و … .

کلیه املاح سرطان زا را بطور کامل از بین میبرد.

این دستگاه بوسیله فیلتر مینرال کلیه املاح مورد نیاز بدن نظیر کلسیم،پتاسیم، زینک ،منیزیم و سدیم را در مراحل نهایی به آب اضافه میکند.

آب قلیایی موجب تولید هیدروژن و پایین آمدن پتانسیل اکسید و احیا می گردد.

در مطالعات اخیر اثبات شده است که نوشیدن آب قلیایی موجب سلامت پوست و مو ، بهبود عملکرد روده ، کبد و سیستم ایمنی بدن و هیدراته کردن بدن (عملیات آبرسانی به سلولهای بدن)، سم زدایی بدن ، کاهش وزن، کاهش قند خون در افراد دیابتی و … خواهد شد.

این دستگاه از بهترین ” فیلتر نانو فیلتراسیون ” بهره مند است، فیلتر نانو ساخته شده از رول های سلولزی “دیواره سلولی گیاهی” با ظرفیت مکش بالا در ابعاد بسیار کوچک در حد نانومتر خاصیت میکروب کشی و آنتی باکتریال آب را دارد.

دستگاه فوق دارای ممبراین آمریکایی ، شیر اهرمی مجزا، مخزن ذخیره مجزای آنتی باکتریال می باشد که از بهترین و معتبرترین دستگاه های ارائه شده در بازار می باشد.

کلیه محصولات شرکت تصفیه سازان تحت لیسانس کانادا بوده و استانداردهای NSF – ISO – FDA – WATER QUALITY – CE، نشانگر کیفیت و سلامت محصول اروپا را دارا می باشد.

شرکت تصفیه سازان مهر با دو دهه سابقه فعالیت مستمر و تخصصی در زمینه واردات تصفیه آب های خانگی بر خلاف شرکتهای متفرقه و غیر تخصصی به جای ارائه یک برند واحد در انواع مدل و فیلترهای تکراری اقدام به عرضه دستگاه هایی با تکنولوژی روز دنیا ، در انواع برندهای متفاوت(15برند معتبر) و فیلترهای متنوع نموده تا قدرت انتخاب و خرید مشتریان گرامی را افزایش دهد.

این مدل دستگاه تصفیه آب آکوا پرو پیشترفته ترین و کامل ترین دستگاه تصفیه آب خانگی با فناوری سیستم تصفیه اشعه فرابنفش، قلیایی کننده آب، اسمز معکوس(RO+UV+ORP) می‌باشد.

این دستگاه در 8 مرحله و 8 فیلتر آب را تصفیه میکند که شامل فیلترهای زیر هستند.

همراه با مخزن ذخیره آب 4 گالن، فیلتر ممبران 13 لایه آمریکا(بهترین نوع فیلتر ممبران دستگاه های تصفیه آب) بهترین فیلتر اشعه فرابنفش(UV) هوزینگ‌های دوبل اورینگ برای آب بندی بهتر و با قدرت گرفتن کلیه ناخالصی های آب تا 0/0001 میکرون و پایین آوردن سختی آب(TDS) و نیترات و نیتریت و تنظیم PH آب و بالغ بر99.

99 درصد از ویروس های در آب را از بین می‌برد.

بوستر پمپ قوی 125psi بدون صدا و لرزش _ با برق 24 ولت _ مجهز به شیر تنظیم املاحمخزن 4 گالن (16 لیتری) _ با گیج فشار بزرگ روغنی و ترانس فیلتر قلیایی کننده آب با کیفیت برتر دارای تاییدیه FDA که خواص آنتی اکسیدانی (ضد سرطانی) و قلیایی کردن آب را سبب میشود فیلتر UV این فیلتر از نوعی اشعه‌ی ماوراء بنفش برای کشتن میکروب‌ها و باکتری‌ها و انواع ویروس‌ها استفاده می‌کند.

فرآیند ساده و مؤثری دارد و بالغ بر 99.

99 درصد از موجودات زنده در آب را از بین می‌برد.

اشعه UV توسط یک لامپ جیوه در دستگاه تولید می‌شود و خطری برای سلامتی ندارد.

این نوع فیلتر برای از بین بردن میکروب‌ها و ویروس‌ها فوق‌العاده‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت

Δ

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت دستگاه تصفیه آب جدید خانگی تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها