خرید فیلتر تصفیه آب تایوانی

برای خرید فیلتر  تصفیه آب تایوانی و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

کار اصلی تصفیه و تمیز کردن آب در بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را، فیلترها انجام می‌دهند.

هر کدام از فیلترهای تصفیه آب خانگی عملکرد متفاوتی نسبت به دیگر فیلترها دارند و همچنین ترتیب قرار گرفتن آنها نیز در دستگاه‌های مختلف، ممکن است متفاوت باشد.

در هر حالت، فیلترها در بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی باید بتوانند آب آشامیدنی شما را تصفیه و به استانداردترین حالت ممکن برای سلامت بدن شما برسانند.

قیمت فیلترها بسته به کشور سازنده و همچنین کارایی آن ممکن است فرق کند و هر شرکت می‌تواند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد.

همگی فیلترهای موجود در مینروا فیلتر، فیلترهای درجه یک تایوانی، آمریکایی و ژاپنی هستند و تاییدیه بهداشت جهانی NSF را دارند و همچنین قیمت فیلتر تصفیه آب خانگی در مینروا فیلتر، قیمت‌های مقرون به صرفه و رقابتی است.

اگر هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و در مورد خرید فیلترهای دستگاه تصفیه آب مشکل داشته باشید و نمی‌دانید کدام فیلتر را باید خریداری کنید، می‌توانید روی کمک مشاوران مینروا فیلتر حساب کنید و در نهایت با توجه به نوع دستگاه و همچنین نیاز خود، فیلتر مناسب را خریداری کنید.

هزینه تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب معمولا توسط بسیاری از فروشگاه‌ها محاسبه می‌شود و باید هنگام خرید دستگاه روی این هزینه نیز حساب کنید.

فروشگاه اینترنتی مینروا فیلتر وارد کننده و عرضه کننده انواع فیلتر تصفیه آب خانگی است که خدمات ارسال و تعویض آنها را برای شما به صورت رایگان انجام می‌دهد.

هنگام تعویض فیلترها شما تنها قیمت فیلتر آب شیرین کن خانگی را پرداخت می‌کنید و باقی کارها از جمله سرویس دستگاه تصفیه آب بر عهده مینروا فیلتر خواهد بود.

با خرید فیلتر تصفیه آب و همچنین دستگاه تصفیه آب از وب‌سایت مینروا فیلتر، وارد لیست باشگاه مشتریان خواهید شد و حضور در این لیست به منزله این است که زمان تعویض فیلترها توسط کارشناسان به شما یادآوری شود که به موقع برای آن اقدام کنید.

برای اینکه کار شما برای دانستن زمان تعویض فیلترها و همچنین سرویس دستگاه را راحت کنیم، در جدول زیر به شما خواهیم گفت که زمان تعویض درست چه زمانی است:
مینروا فیلتر کار شما در خرید لوازم جانبی و فیلترهای دستگاه‌های تایوانی مینروا را راحت کرده است و به همین خاطر دیگر نیازی نیست که برای خرید فیلترهای تایوانی و آمریکایی این دستگاه‌ها، در دردسر و مدام فروشگاه‌های مختلف را طی کنید.

همچنین به دلیل نمایندگی بودن مینروا فیلتر،‌ از قیمت درست فیلترها مطمئن خواهید شد.

قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب در زیر به صورت پکیج های مختلف ارائه می‌شود که همگی از فیلترهای درجه یک تایوانی، آمریکایی و ژاپنی هستند.

شما می‌توانید تمامی این پکیج‌ها را از طریق مینروا سفارش دهید و آنها را به صورت رایگان تحویل بگیرید.

از آنجایی که فیلترهای تصفیه آب باید سر زمان مشخص شده خودشان تعویض شوند، به همین خاطر میزان هزینه و قیمت نباید برای شما مهم باشد و البته که از قبل باید این هزینه‌ها را بررسی کنید.

با رسیدگی مداوم به دستگاه خود از فرسوده شدن آن و همچنین سوختن موتور جلوگیری می‌کنید.

هر کدام از این پک‌ها شامل فیلترهای مراحل مختلف تصفیه آب می‌شود که این مراحل به شرح زیر می‌باشد:
پک کامل فیلتر تصفیه آب شش مرحله ای ممبران گلد شامل فیلترهای زیر می‌شود:
پک 6 عددی فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی شامل فیلترهای زیر می‌شود:
مینروا فیلتر خدمات ارسال و تعویض رایگان و همچنین سرویس دستگاه تصفیه شما را نیز بر عهده می‌گیرد، این یعنی هزینه فیلتر تصفیه آب برای شما رایگان خواهد بود و شما تنها هزینه را بر اساس قیمت فیلتر تصفیه آب می‌پردازید.

هزینه خرید فیلترهای تصفیه آب بر اساس دستگاه و برند آن، متفاوت است.

آنچه در بازار به نام دستگاه‌های سه مرحله‌ای و پنج مرحله‌ای وجود دارد دارای پمپ و مخزن نمی‌باشند و البته فیلتر ممبران را نیز ندارند.

برای بسیاری هزینه خرید دستگاه و قیمت فیلترهای آن، مهم است و به این خاطر به دنبال دستگاه‌هایی ارزان و با تعداد مراحل پایین‌تری هستند و نباید انتظار داشته باشند که این دستگاه‌ها و فیلترهای آنها تمام رسوبات و آلاینده‌ها را تصفیه کنند.

برای شهرهایی مانند تهران و دیگر شهرهای بزرگ ایران، دستگاه‌هایی با تعداد مراحل بیشتر و البته فیلترهای بیشتر توصیه می‌شود و باید برای این فیلترها هزینه کرد.

دستگاه‌های تصفیه آب اکنون به بخشی اساسی در هر خانه و آشپزخانه آن تبدیل شده‌اند و تولیدکنندگان این محصولات برای به دست آوردن سهم بازار رقابت بسیاری بالایی با هم دارند.

به عنوان یک مصرف کننده، می‌توانید با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مزایای بسیاری داشته باشید و از نوشیدن آب سالم و تصفیه شده مطمئن شوید.

اما مهم‌ترین بخش در تصفیه آب برعهده کدام بخش از دستگاه تصفیه آب است؟
کار اصلی تصفیه و تمیز کردن آب در دستگاه تصفیه آب را، فیلترها انجام می‌دهند.

هر کدام از فیلترهای تصفیه آب خانگی عملکرد متفاوتی نسبت به دیگر فیلترها دارند و همچنین ترتیب قرار گرفتن آنها نیز در دستگاه‌های مختلف، ممکن است متفاوت باشد.

ترتیب فیلترها و همچنین مراحل آنها، می‌تواند عامل اصلی در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب باشد.

در هر حالت، فیلترها در بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی باید بتوانند آب آشامیدنی شما را تصفیه و به استانداردترین حالت ممکن برای سلامت بدن شما برسانند.

فیلترهای تصفیه آب انواع مختلفی دارند و هر کدام یک کار در تصفیه آب انجام می‌دهند.

در دستگاه‌های تایوانی ترتیب قرار گرفتن و انواع فیلتر‌های آب تصفیه کن به شرح زیر می‌باشند:
هر دستگاه و عملکرد آن به نوع مراقب شما از فیلترها و تعویض به موقع آنها بستگی دارد.

باید به خاطر داشته باشید که هر فیلتر در دستگاه آب تصفیه کن یک عمر مفیدی دارد و باید به موقع برای تعویض آن اقدام کنید.

عدم تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی در زمان‌های درست می‌تواند به پمپ و قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی شما آسیب برساند و همچنین کیفیت آب آشامیدنی خانه را نیز کاهش دهد.

بنابراین بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیز به تعویض به موقع فیلترها نیاز دارد و شما برای دستگاه‌های مینروا ساخت تایوان نیز باید این مورد را رعایت کنید.

فیلترهای تصفیه آب و دستگاه تصفیه آب هر دو با یک اصل مکانیکی کار می‌کنند.

آنها ابتدا آب آلوده را دریافت می‌کنند، ناخالصی‌های مختلف از رسوبات گرفته تا میکروارگانیسم‌ها را فیلتر می‌کنند و سپس آب تمیز را در اختیار شما قرار می‌دهند.

در روند تصفیه آب هر کدام از فیلترها مسئولیت تصفیه هر کدام از آلودگی‌ها و ناخالصی‌‌ها را دارند و در هر دستگاه از ۵ تا ۸ مرحله فیلتر وجود دارد.

زمانی که دستگاه را خریداری می‌کنید، باید مراقبت و نگهداری درست از آن را نیز در برنامه خود قرار دهید و با تعویض به موقع فیلترها، عمر دستگاه خود را طولانی‌تر کنید.

اگر هنگام خرید دستگاه تصفیه آب به این نکته توجه کنید که قیمت فیلتر تصفیه آب چه میزان است و شرکت و فروشگاه زمان تعویض فیلتر را به شما اعلام کند، دیگر نگرانی بابت خرابی دستگاه خود نخواهید داشت.

اینجاست که مینروا فیلتر وارد بازی می‌شود.

خرید دستگاه تصفیه آب از مینروا مساوی با خبردار شدن از زمان تعویض فیلترها است.

همچنین کیفیت از دیگر موارد مهم هنگام خرید فیلتر تصفیه آب است که مینروا فیلتر، شما را از بابت خرید فیلترهای اصل تایوان و آمریکایی مطمئن می‌کند.

زمانی که دستگاه را خریداری می‌کنید، باید مراقبت و نگهداری درست از آن را نیز در برنامه خود قرار دهید و با تعویض به موقع فیلترها، عمر دستگاه خود را طولانی‌تر کنید.

زمان سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و تعویض فیلتر دستگاه‌های مینروا فیلتر به شرح زیر می‌باشد:
مینروا فیلتر در زمان تعویض و سرویس دستگاه‌ها و فیلترهای آن از شما هزینه‌ای برای تعویض و ایاب و ذهاب دریافت نمی‌کند و تنها هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، برای خرید فیلترهای تصفیه آب است.

از این رو شما می‌توانید در هزینه تعویض فیلترها صرفه جویی کنید.

شما در مینروا فیلتر می‌توانید دستگاه 6 مرحله‌ای را که خریداری کردید، به دستگاه 8 مرحله‌ای تبدیل کنید.

برای این کار تنها کافی است که با کارشناسان مینروا فیلتر تماس بگیرید و از آنها این درخواست را بکنید و همچنین فیلترهای مرحله ششم به بعد را نیز خریداری کنید.

به صورت کلی، دستگاه‌های موجود در بازار از پنج مرحله تا هشت مرحله فیلتر دارند که خب کارایی این دستگاه‌ها با هم فرق دارد.

در بهترین حالت و برای شهرهای بزرگ که میزان آلاینده‌ها در آب زیاد است، دستگاه‌های هشت مرحله خانگی توصیه می‌شود.

لینک های مفید: راهنمای تعویض فیلتر تصفیه آب – انواع فیلتر های تصفیه آب – قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

مشاوره با کارشناسان

کارشناسان فروش مینروا فیلتر به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند کافیست با شماره 77167717-021 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند

با ما تماس بگیرید

021-77167717021-774143060912-5151294

خدمات مینروا فیلتر
نصب و ارسال رایگان دستگاه
گارانتی طلایی 12 ماهه
یادآوری زمان تعویض و سرویس
ارائه دستگاههای اصلی و استاندارد
امکان خرید اقساطی تا 10 ماه

مختصری درباره برند مینروا

مینروا یک محصول ساخت تایوان تصفیه کننده آب لوله کشی شهری دارای استاندارد جهانی بهداشت و قطعات و فیلترهای درجه یک و خدمات ارزنده عرضه شده در بازار ایران است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت خرید فیلتر  تصفیه آب تایوانی تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها