خرید دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی

برای خرید دستگاه تصفیه آب  یونیزه قلیایی و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

دستگاه تصفیه آب خانگی یونیزه قلیایی از دیگر جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران محسوب میگردد که یک تکنولوژی منحصر به فرد و در واقع سلامت قرن جدید محسوب میشود .

این روز ها خواص و فواید آب قلیایی برای بدن انسان بر کسی پوشیده نیست هر چند بسیاری از مردم این سوال را دارند که چگونه آب آشامیدنی را قلیایی کنیم و بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی یونیزه و قلیایی در ایران کدام است ؟
از انواع دستگاه تولید آب قلیایی در ایران میتوان به برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی و مارک های معروف همچون تصفیه آب قلیایی ساز مینروا Minerva تایوان اشاره نمود .

مدل های دستگاه یونیزاسیون قلیایی کننده آب مینروا در سه مدل تصفیه آب اکسیژن ساز یونیزه قلیایی 8 مرحله ای مینروا ، تصفیه آب یونیزه قلیایی 7 مرحله ای مینروا و تصفیه آب یو وی دار یونیزه قلیایی 8 مرحله ای مینروا اشاره نمود که در میان این سه مدل بهترین دستگاه آب یونیزه قلیایی ، دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز مینروا میباشد .

شما عزیزان میتوانید در صفحه خرید دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت تصفیه آسا به بررسی انواع قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی قلیایی ساز مینروا و مشخصات انواع آب تصفیه کن خانگی بپردازید .

خرید دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی مینروا از شرکت تصفیه آسا با خدمات نصب و ارسال رایگان و گارانتی بدون قید و شرط قطعات برای شما عزیزان به همراه امکان خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی فراهم شده است .

وجود فیلتر دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی در مرحله هفتم انواع تصفیه کننده آب خانگی که به فیلتر آلکالاین Alkaline نیز مشهور است موجب افزایش سطح ph آب آشامیدنی میگردد .

پ هاش آب آشامیدنی یک عدد بین 0 الی 14 است .

در صورتی که ph آب آشامیدنی بین 0 تا عدد 6.

99 باشد یعنی آب آشامیدنی اسیدی است و هر چه این عدد بیشتر به صفر نزدیک باشد آب نیز اسیدی تر است .

وجود زنگ لوله در لوله کشی گالوانیزه آب آشامیدنی شهری باعث اسیدیته شدن آب آشامیدنی میشود .

وقتی ph آب آشامیدنی دقیقا روی عدد 7 قرار گیرد یعنی آب آشامیدنی نه اسیدی است و نه قلیایی .

این به این معناست که شما نه مضرات آب آشامیدنی اسیدی را دریافت خواهید نمود و نه از خواص و فواید نوشیدن آب قلیایی بهره میگیرید اما آب قلیایی چه آبی است ؟ .

هر چه ph آب بالای عدد 7 و بین 7 الی 14 باشد آب آشامیدنی اصطلاحا یونیزه قلیایی میشود .

حال چگونه آب قلیایی درست کنیم یا بسیازیم ؟ و خواص و مضرات آب قلیایی چیست ؟
با توجه به بررسی های انجام شده فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی در دستگاه آب یونیزه قلیایی مینروا ، سطح ph آب پس از تصفیه شدن بین عدد 7.

5 الی 9 قرار میگیرد که میزان استاندارد یونیزاسیون آب آشامیدنی است و ضرری برای بدن انسان نخواهد داشت .

در ادامه به معرفی انواع مدل های تصفیه آب یونیزه آلکامید قلیایی کننده آب آشامیدنی مینروا Minerva تایوان میپردازیم .

پرفروش ترین تصفیه آب خانگی مینروا که از یک فیلتر تهیه آب قلیایی نیز بهره میگیرد مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا تایوانی است .

دستگاه تصفیه اب اکسیژن ساز مینروا شامل 8 مرحله فیلتر تصفیه آب خانگی است که هر کدام به نحوی آب آشامیدنی را تصفیه مینمایند .

عملکرد تصفیه آب یونیزه قلیایی 8 مرحله ای در فیلترهای سه گانه تصفیه آب به این شیوه است که املاح درشت آب آشامیدنی در مرحله اول فیلتر پلی پروپیلن آب شیرین کن حذف و تصفیه میشوند .

این املاح درشت که با چشم نیز اغلب دیده میشوند همان رسوباتی هستند که در کتری و سماور جرم میگیرند و همچنین باعث ایجاد سنگ کلیه در بدن انسان میشوند .

ابعاد این املاح درشت 5 میکرون میباشد و با یک فیلتر pp سایز 10 اینچ در فیلتر شماره یک تصفیه اب مینروا حذف میشوند .

فیلتر کربن اکتیو گرانول و فیلتر کربن بلاک CTO در مرحله دوم و سوم تصفیه اب یونیزه مینروا توانایی حذف کلر از آب آشامیدنی با آزاد سازی یون های مثبت و منفی را دارند .

مضرات کلر موجود در آب آشامیدنی عبارت اند از ریزش مو و چروک شدن پوست و همچنین از آنجایی که به علت شیوع ویروس کرونا کووید 19 Covid-19 کلرزنی به آب آشامیدنی تصفیه خانه های شهری بیشتر شده است سطح کلر موجود در آب آشامیدنی نیز افزایش چشم گیری پیدا نموده و یک آب شیرین کن خانگی میتواند به خوبی کلر موجود در آب آشامیدنی را حذف و تصفیه نماید تا از ورود مضرات ذکر شده و صدمه های سلامت به بدن انسان جلوگیری شود .

فیلتر مرحله سوم کربن بلاک همچنین به محافظت از فیلتر اصلی قلب اصلی دستگاه تصفیه اب خانگی نیز میپردازد و مانع از ورود املاح درشت به فیلتر مرحله چهارم میگردد .

فیلتر ممبران مرحله چهارم تصفیه آب خانگی اسمز معکوس توانایی حذف املاح بسیار ریز موجود در آب آشامیدنی را که در ابعاد 0,0001 میکرون محلول در آب هستند را دارد .

از جمله انواع این املاح بسیار مضر موجود در آب آشامیدنی میتوان به نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و آلومینیوم اشاره نمود که هر کدام باعث بروز سرطان در بدن انسان میشوند .

فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی تصفیه آب مینروا خواص آب شیرین کن خانگی به دستگاه تصفیه یونیزه شما میدهد که بو ، طعم و رنگ آب آشامیدنی را بهبود میبخشد .

فیلتر مرحله ششم مینرال تصفیه اب یونیزه مینروا املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شده بودند همچون کلسیم ، منیزیم ، سدیم و بی کربنات را به آب آشامیدنی اضافه مینماید تا از حفظ این املاح خیالمان راحت باشد و سختی آب آشامیدنی بیش از حد کاهش پیدا نکند .

خب ، میرسیم به مهم ترین فیلتر دستگاه آب قلیایی کن خانگی که فیلتر آلکالاین Alkaline میباشد .

فیلتر آلکالاین تصفیه اب با افزایش سطح ph آب آشامیدنی و حفظ سطح پ هاش بین عدد 7.

5 تا 9 باعث تولید و تهیه آب قلیایی میشود .

دستگاه آب یونیزه به ما این امکان را میدهد که در تمام طول روز از آب آشامیدنی قلیایی مصرف نماییم .

از مهم ترین خواص آب قلیایی برای سلامت بدن انسان میتوان به خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی اشاره نمود .

فیلتر اکسیژن ساز تصفیه اب مینروا در مرحله هشتم علاوه بر خواص آنتی باکتریال ، سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی را نیز افزایش میدهد که باعث شادابی پوست بدن انسان و همچنین سر حال بودن و اصطلاحا هیدراته نگه داشتن بدن انسان در طول روز میگردد .

قیمت دستگاه قلیایی کننده آب خانگی 8 مرحله ای مینروا کاملا مقرون به صرفه و با امکان خرید قسطی دستگاه تصفیه آب خانگی میباشد .

مشخصات و قیمت تصفیه آب اکسیژن ساز یونیزه قلیایی مینروا RO8_O2PLUS
بدون شک اگر فقط قصد خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی را دارید و نمیخواهید از مزایای دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز بهره مند شوید تصفیه آب 7 مرحله ای مینروا بهترین مدل دستگاه تصفیه آب خانگی یونیزه قلیایی برای منزل شما محسوب میشود .

تفاوت مدل هفت مرحله ای و هشت مرحله ای مینروا در نداشتن فیلتر اکسیژن ساز تصفیه آب است و در دیگر عملکرد تصفیه آب کاملا به یک صورت عمل مینماید .

محصولات مینروا همگی از سیستم اسمز معکوس خانگی استفاده بهره میگیرند که بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی خانگی در دنیا میباشد .

از مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی هفت مرحله ای مینروا میتوان به هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب آن که طبیعتا از مدل هشت مرحله ای کمتر است اشاره نمود .

البته ناگفته نماند که قیمت تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی 8 مرحله ای مینروا با قیمت تعویض فیلتر تصفیه آب 7 مرحله ای مینروا اختلاف قیمت چندان زیادی ندارد و شما در جهت خدمات پس از فروش تصفیه آب هر دو مدل را دو دستگاه مقرون به صرفه در نظر بگیرید .

یک دستگاه تولید آب قلیایی که از فیلتر آلکالاین عبور میکند همیشه آب آشامیدنی مصرفی را قلیایی میکند .

از خواص آب یونیزه قلیایی میتوان به جلوگیری از رشد سلول های سرطانی در بدن انسان اشاره نمود .

طبق بررسی های علمی ثابت شده توسط دانشمندان و پزشکان برجسته در دنیا ، سلول های سرطانی در یک محیط قلیایی امکان رشد و تکثیر ندارند ، به این معناست که از فواید نوشیدن آب تصفیه شده قلیایی ، ایجاد محیط قلیایی در بدن انسان مهم ترین مزیت آن است که از بروز سرطان در انسان جلوگیری خواهد نمود .

خواص آب قلیایی برای ورزشکاران نیز به این صورت است که با ورزش و استفاده از آب قلیایی میتوانند بدن خود را هیدراته نگه دارند .

همچنین سوخت و ساز بدن ورزشکاران با استفاده از آب قلیایی بهتر خواهد شد و موجود کاهش چربی های مضر و لاغری سریع تر میگردد .

البته توجه کنید که این فقط در زمان ورزش امکان پذیر است و فقط صرف خوردن و نوشیدن آب یونیزه قلیایی نمیتواند به کاهش وزن شما بدون ورزش کمکی نماید .

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب قلیایی کننده آب آشامیدنی هر یکسال الی یک سال و نیم است که توسط کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا به شما عزیزان اطلاع رسانی میشود و با خدمات پس از فروش در محل شما کارشناسان فنی حضور پیدا خواهند نمود و به سرویس تصفیه آب خانگی شما خواهند پرداخت .

قیمت فیلتر تصفیه آب قلیایی مینروا کاملا مقرون به صرفه است و امکان قرار دادن روی انواع دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای را نیز دارد .

قیمت دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی هفت مرحله ای مینروا را میتوانید به همراه مشخصات بیشتر در صفحه این محصول لینک زیر مشاهده نمایید .

مشخصات و قیمت تصفیه آب یونیزه قلیایی مینروا Ro7_Alkaline
تصفیه آب یو وی دار یا فیلتر لامپ اشعه ماورا بنفش مینروا تایوانی ، انواع دیگر مدل دستگاه تصفیه آب قلیایی kyk در میان محصولات Minerva میباشد .

این مدل نیز عملکردی همچون مدل هفت مرحله ای یونیزاسیون Alkaline Ionization دارد و یک فیلتر یو وی UV Ultra-Violet در مرحله هشتم به انگل زدایی و میکروب زدایی آب آشامیدنی میپردازد .

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی برای کرج مناطقی که از آب چاه استفاده میشوند همچون ویلاهای شمالی میتواند یک تصفیه آب هشت مرحله ای یو وی دار باشد .

این مدل از محصولات مینروا بهترین نوع دستگاه تصفیه آب چاه خانگی نیز محسوب میشود .

فیلتر لامپ یو وی تصفیه آب با بهره گیری از یک ترانس و یک محفظه استیل آب آشامیدنی تصفیه شده و یونیزه قلیایی شده را پس از تصفیه در داخل محفظه استیل دور تا دور لامپ UV عبور خواهد داد .

با عبور آب چاه از دور لامپ یو وی ، اشعه ماورا بنفش به حذف انگل و میکروب موجود در آب آشامیدنی میپردازد که با خیال راحت بتوان از آب چاه خانگی استفاده نمود .

این دستگاه برای تمام منازل و آپارتمان های آب لوله کشی شهری که تصفیه میشوند هم مناسب و خوب است با این حال نبود فیلتر یو وی برای منازلی که آب شهری استفاده میکنند ضرری ندارد .

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی یو وی دار قلیایی ساز را به همراه مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید در صفحه محصول لینک زیر مشاهده نمایید .

مشخصات و قیمت تصفیه آب یو وی دار یونیزه قلیایی مینروا Ro8_UV

بدون شک فیلتر تصفیه آب خانگی یونیزه و قلیایی و دیگر فیلترهای آب تصفیه کن پس از مدتی استفاده نیاز به تعویض فیلتر پیدا خواهند نمود .

در صورت دیر عوض کردن فیلتر تصفیه آب عوارضی برای دستگاه شما و کیفیت آب آشامیدنی مصرفی خواهد داشت .

از جمله این عوارض برای یک دستگاه تولید آب قلیایی میتوان به کاهش سطح ph آب آشامیدنی و اسیدی شدن آب اشاره نمود .

عمر مفید فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی معمولا بین یک سال تا یک سال و نیم است و در صورت تعویض نکردن فیلتر در زمان مناسب امکان قلیایی شدن آب آشامیدنی از بین میرود و آب آشامیدنی با هر ph که از لوله کشی شهری وارد دستگاه تصفیه اب شما شود با همان ph در اختیار شما و به روی شیر روی سینک خواهد آمد .

همچنین رسوبات آب آشامیدنی نیز در صورت دیر عوض کردن فیلترهای سه گانه تصفیه آب حذف نمیشوند و میتوانند به فیلتر ممبران اسمز معکوس دستگاه قلیایی و فیلتر یونیزه آب صدمه وارد نمایند .

ترتیب قرارگیری فیلتر آب تصفیه کن یونیزه و زمان تعویض فیلتر تصفیه آب در این دستگاه ها به شرح زیر میباشند :
امکان خرید نقد و اقساط انواع دستگاه آب یونیزه قلیایی مینروا تایوانی در ایران توسط شرکت تصفیه آسا با شرایط ویژه فراهم آورده شده است تا شما عزیزان بتوانید از بهترین برند تصفیه آب خانگی خریداری نمایید .

ضمن این که شرایط پرداخت شرکت تصفیه آسا تنها با چک صیادی امکان پذیر است و نیاز به ضامن و دیگر مدارک نخواهد داشت .

یک مدل از شرایط خرید اقساطی تصفیه آب یونیزه قلیایی به این صورت است که نصف مبلغ دستگاه در زمان نصب نقد پرداخت میشود و نصف دیگر به صورت چک یک ماهه از زمان نصب دریافت میگردد .

مدل دیگر شرایط خرید قسطی دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی به این صورت است که شما عزیزان دستگاه مد نظر و انتخابی خود به همراه تعداد اقساط مد نظر خود برای پرداخت را میفرمایید و کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا به شما شرایط ویژه فروش را در اختیار شما قرار خواهند داد .

پیشنهاد میکنیم جهت اطلاع از شرایط خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید .

شرکت تصفیه آسا با وجود فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در غرب تهران و شرق تهران و سراسر تهران و کرج ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی تصفیه آب خانگی یونیزه قلیایی در ایران محسوب میگردد .

این مرکز فروش تصفیه آب در تهران امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب را با شرایط کاملا سهل و آسان برای تمامی هموطنان سراسر ایران به همراه ارسال رایگان فراهم آورده تا شما بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری در محل فروش دستگاه تصفیه آب خانگی انواع مدل های مختلف را در سایت تصفیه آب تصفیه آسا مشاهده نمایید و با تخفیفات ویژه به صورت تلفنی از مشاوره دستگاه تصفیه آب کارشناسان فروش شرکت استفاده نمایید .

همچنین خرید آنلاین تصفیه اب با خدمات نصب و ارسال رایگان و گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات و پشتیبانی 24 ساعته هفت روز هفته همراه است .

 
برای آب شهری مدل های تصفیه آب هفت مرحله ای قلیایی مینروا و تصفیه آب هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا توانایی افزایش سطح قلیایی آب آشامیدنی را دارند.

تصفیه آب مینروا علاوه بر جلوگیری از مضرات آب اسیدی سطح ph و قلیایی آب آشامیدنی را بین 7 الی 7.

5 ثابت میکند تا از فواید آب قلیایی بهره مند شوید.

تصفیه اب های 8 مرحله ای شرکت شما فیلتر قلیایی هم دارند ؟ یا فیلتر دیگری قرار میگیره ؟
بله در تمام دستگاه های 8 مرحله ای شرکت تصفیه آسا فیلتر هفتم فیلتر آلکالاین قلیایی کننده آب آشامیدنی هست
مدل هشت مرحله ای اکسیژن سازتون کامل تر از هفت مرحله ای بود و اکسیژن ساز رو سفارش دادم
یک ماهی میشه که استفاده میکنم و چون رضایت کامل داشتم امروز به دوستم هم معرفی کردم و ازتون یکی دیگه سفارش دادیم
با تشکر
ینی 8 مرحله ای مینروا که علاوه بر فیلتر قلیایی، اکسیژن ساز هم داره بهتر از 7 مرحله ای قلیایی هست برای منزل؟ یا نه همون هفت مرحله بخریم؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Δ

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت خرید دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها