خرید دستگاه تصفیه آب کوچک

برای خرید دستگاه تصفیه آب  کوچک و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

جهت مشاوره رایگان خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید ( پاسخگویی 24 ساعته ) :

دستگاه تصفیه آب 3 مرحله ای CCK UF Fragile ، یک دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون کوچک است که ابعاد بسیار کمی به صورت زیرسینکی اشغال نموده و در روی سینک شیر تصفیه آب خانگی نصب میگردد .

این دستگاه هر چند املاح بسیار ریز آب آشامیدنی شهری را تصفیه نمیکند اما برای عزیزانی که به دنبال یک آب تصفیه کن ساده و کوچک هستند بهترین گزینه و مناسب ترین است ، زیرا دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت تر از تمام دستگاه های موجود در بازار تهران و کرج است .

علاوه بر این ها ، سیستم اولترافیلتراسیون با حذف املاح درشت آب آشامیدنی ، کلر در آب آشامیدنی و کلرامین و همچنین مواد جانبی کلر را تصفیه نموده و از انواع دستگاه تصفیه آب سرشیری که تنها به تصفیه املاح درشت آب میپردازند بسیار به صرفه تر و پیشرفته تر است .

دستگاه های آب تصفیه کن سر شیری که سر شیر ظرفشویی نصب میگردند یک مرحله ای تک مرحله ای بوده و آنچنان که باید آب را تمیز نمیکنند .

ضمن این که تصفیه آب سر شیری ، فیلتری کوچک داشته و ظرفیت تصفیه بسیار پایینی دارد و زود کثیف خواهد شد ، در عین حال ، عمر مفید فیلتر تصفیه آب خانگی سه مرحله ای ، بسیار بیشتر بوده و زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب شما دیرتر خواهد بود که مقرون به صرفه تر است و هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب شما را کم خواهد نمود .

دستگاه تصفیه آب یو اف UF سی سی کا ، یک دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل بدون پمپ و مخزن بوده که با عبور آب آشامیدنی شهری از سه فیلتر پیش تصفیه ، آب را پاکیزه مینماید .

قطعات این آب شیرین کن ساخت کشور تایوان اصل است و شرکت تصفیه آسا ، نمایندگی رسمی تصفیه آب CCK به عرضه این محصول با کیفیت و ساده در تهران و کرج میپردازد .

برند CCK ، بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران به شمار میرود زیرا تنها برند دارای تاییدیه سازمان جهانی NSF است .

شرکت تصفیه آسا ، بورس فروش و ارائه قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران و کرج است که با خدمات نصب و ارسال رایگان این تصفیه آب سه فیلتره زیر سینکی را به شما عزیزان عرضه مینماید .

فیلتر های تصفیه آب خانگی زیر سینکی پس از مدتی اشباع شده و باید از آموزش تعویض فیلتر تصفیه آب 6 مرحله ای یا سه فیلتره استفاده نمود .

البته خدمات تعویض فیلتر توسط تکنسین های فنی شرکت تصفیه آسا انجام میگردد و در صورتی که نمیتوانید خودتان فیلترهای دستگاه را تعویض کنید در تعویض فیلتر تصفیه آب در تهران و کرج و در محل انجام میگیرد .

عملکرد فیلتر آب یو اف 3 مرحله ای به شرح زیر است :
فیلتر مرحله اول پلی پروپیلن PP : آب آشامیدنی با ورود به فیلتر مرحله اول ، به تصفیه آب املاح درشت در ابعاد بزرگتر از 5 میکرون میپردازد و تمام رسوباتی که در کتری جرم گرفته یا باعث رسوب در کلیه بدن انسان میگردند از بین خواهد رفت .

فیلتر مرحله اول تصفیه آب سه مرحله ای ، یک فیلتر الیافی 10 اینچ بوده که مدلهای 20 اینچ 30 اینچ و 40 اینچ آن در سایز اسلیم و جامبو برای دستگاه های سه فیلتره ورودی کل آب ساختمان استفاده میگردند .

این فیلترها فیلتر تصفیه آب CCK هستند .

فیلتر مرحله دوم کربن اکتیو GAC UDF : فیلتر کربن اکتیو تصفیه آب در شماره دو ، کلر و مواد جانبی آن را از آب آشامیدنی حذف کرده و از چروک شدن پوست و ریزش مو جلوگیری مینماید .

درست است که در تصفیه خانه فاضلاب شهری ، کلرزنی به آب انجام میگیرد اما پس از کلرزنی باید کلر Chlorine از آب آشامیدنی حذف گردد که این  تصفیه آب زیرسینکی کوچک و ارزان قیمت این کار را برای شما انجام خواهد داد .

فیلتر مرحله سوم کربن بلاک CTO : پس از حذف کلر از آب آشامیدنی ، دستگاه به از بین بردن بو ، رنگ و طعم بد آب آشامیدنی میپردازد .

برخی اوقات شاید در آب آشامیدنی تصفیه شده احساس تلخی نمایید این فیلتر کربن بلاک ، این مسئله را حل نموده و خاصیت آب شیرین کن به دستگاه شما خواهد داد .

سپس میتوانید شیر روی سینک را باز نموده و از آبی بدون کلر و املاحی که ته نشین گردند لذت ببرید .

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب سه مرحله ای CCK UF Fragile : فیلترهای تصفیه آب خانگی پس از گذشت زمان و عمر مفید خود ، کثیف و اشباع شده و زمان تعویض فیلتر دستگاه شما فرا خواهد رسید .

معمولا این زمان هر 6 ماه بوده که بر اساس مصرف شما میتواند متغیر باشد با این حال سیستم اطلاع رسانی خودکار تعویض فیلتر تصفیه آسا ، هر شش ماه برای شما عزیزان اس ام اس ارسال نموده و در صورت تمایل برای ارسال تکنسین فنی تعویض فیلتر آب تصفیه کن شما اقدام مینماید .

شیر برداشت دستگاه تصفیه آب سه مرحله ای ، یک شیر فلکه ای ستاره ای بوده که از جنس استیل ساخته شده و روی سینک ظرفشویی نصب میشود و پس از نصب دستگاه ، تنها چیزی که شما مشاهده خواهید کرد شیر تصفیه آب روی سینک خواهد بود که از آن آب آشامیدنی تمیز شده برداشت خواهید نمود .

این دستگاه تصفیه آب کوچک در زیر سینک تنها 18 سانتی متر از کنار کابینت شما را اشغال نموده و بسیار کم جا میگیرد و گزینه بسیار مناسبی برای خرید یک آب شیرین کن ساده و کم هزینه است .

ضمن این که میتوانید مبلغ دستگاه تصفیه آب خانگی اقساط هم پرداخت نموده و به صورت قسطی خریداری کنید .

پیشنهاد میکنیم در صورت احتیاج به دستگاهی کامل تر و برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از بورس فروش تصفیه آب در تهران و البرز کرج ، با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا تماس حاصل نموده و از متخصصین ما ، مشاوره رایگان دریافت نمایید .

من از این دستگاه یکی خریداری کردم و راضی هم بودم اما امروز ازتون یه 8 مرحله ای که کاملتر هست خریداری کردم
مبارکتون باشه بله سیستم های 8 مرحله ای اسمز معکوس خیلی نسبت به دستگاه های کوچک الترافیلتراسیون کامل تر هستند
دستگاه سه مرحله ای با این که ارزونه میتونه آب رو کامل تصفیه کنه؟ بالاخره بحث سلامته قیمتش خیلی مهم نیست چی بهتره از این مدلای سه مرحله ای؟
دستگاه‌های سه مرحله ای در واقع دارای فیلترهای پیش تصفیه هستند و تنها املاح درشت و کلر آب آشامیدنی را تصفیه می‌نمایند.

از سیستم های اسمز معکوس 6 الی 8 مرحله ای مینروا میتوانید برای تصفیه ی اصولی و کامل آب آشامیدنی استفاده نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Δ

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت خرید دستگاه تصفیه آب کوچک تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها