خرید دستگاه تصفیه آب بدون مخزن

برای خرید دستگاه تصفیه آب  بدون مخزن و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

مقایسه انواع دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از مهمترین نکات قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی برای منزل میباشد .

این که ما اطلاعات در رابطه با هر مدل و روش تصفیه آب خانگی داشته باشیم باعث میشود تا قیمت دستگاه تصفیه آب را بر اساس کاربرد و عملکرد آن بررسی کرده و سپس اقدام به خرید نماییم .

مراکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران معمولا مدل های متفاوت و متنوعی از دستگاه تصفیه آب را ارائه میکنند که فیلتر تصفیه آب آنها نیز عملکرد های مختلفی از خود نشان خواهند داد .

در این مطلب قصد داریم به مقایسه دستگاه تصفیه آب خانگی مخزن دار و بدون مخزن از نظر کیفیت ، سیستم تصفیه و قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی بپردازیم و تفاوت هر کدام را بیان کنیم .

انواع دستگاه تصفیه آب بدون مخزن بدون پمپ هستند و در واقع با فشار آب شهری کار میکنند .

سیستم تصفیه آب آشامیدنی این دستگاه های بدون پمپ و مخزن ، سیستم الترافیلتراسیون UF است که در واقع در 5 مرحله ، 6 مرحله و 7 مرحله فیلتراسیون در بازار تصفیه آب تهران ایران عرضه میگردند .

این دستگاه ها شامل چند فیلتر سری شده به هم هستند و هیچ گونه شیر برقی ، شیر تنظیم و پساب فاضلاب ندارند و دلیل آن هم یک مسئله اساسی است !
آن هم این که یک دستگاه تصفیه اب الترافیلتراسیون توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی را ندارد و املاح مضر و ریز آب آشامیدنی همچون نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و آلومینیوم را حذف و تصفیه نخواهد کرد .

این انواع آب تصفیه کن خانگی معمولا به صورت مزاحم تلفنی فروش دستگاه تصفیه آب تماس میگیرند و به اتفاق اکثرا هم دستگاه تصفیه آب آکوا ، دستگاه تصفیه آب cck و دستگاه تصفیه آب سافت واتر را به فروش میرسانند .

قیمت دستگاه تصفیه اب بدون پمپ و مخزن بسیار ارزان قیمت بوده و تقریبا کمتر از نصف قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی برقی پمپ و مخزن دار است .

تنها عملکرد مثبت انواع آب شیرین کن خانگی بدون پمپ و مخزن حذف املاح درشت آب آشامیدنی همچون شن ، ماسه ، گل و لای است .

البته این املاح را نیز به طور کلی حذف نخواهد کرد پس توقع نداشته باشید در صورت تهیه این دستگاه تصفیه اب کتری شما دیگر گچه و رسوب نگیرد .

در مقابل انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ro هستند که از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس بهره میگیرند .

بروزترین و جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی در دنیا و ایران در حال حاضر انواع تصفیه آب زیر سینکی اسمز معکوس است .

زیرا کیفیت آب آشامیدنی خروجی از یک دستگاه پمپ و مخزن دار کاملا با استانداردهای جهانی مطابقت داشته و سختی آب آشامیدنی نیز کاملا به حد نرمال سلامت بدن انسان خواهد رسید .

به طور کلی دستگاه تصفیه کننده آب خانگی اسمز معکوس در 6 الی 10 مرحله فیلتر دستگاه تصفیه آب در انواع فروشگاه تصفیه آب غرب شرق تهران به فروش میرسند .

عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس به این صورت است که ابتدا در فیلترهای سه گانه تصفیه آب که پیش تصفیه محسوب میشوند املاح درشت آب آشامیدنی و کلر آن را از آب تسفیه مینمایند .

سپس با بهره گیری از یک فیلتر ممبران ریز بافت که فیلتر اصلی تصفیه اب اسمز معکوس میباشد تمام املاح مضر آب آشامیدنی نظیر نیترات و نیتریت و… را تا ابعاد 0,0001 میکرون حذف میکند و به پساب فاضلاب هدایت مینماید .

پس اگر دنبال دستگاه تصفیه آب خانگی نیترات هستید این مورد را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم .

پس از مرحله چهارم ، فیلتر شماره 5 تصفیه آب که پست کربن خطی است بو ، طعم و رنگ آب آشامیدنی تصفیه شده را بهبود میبخشد و در مرحله ششم فیلتر معدنی ساز مینرال نیز املاح مفیدی نظیر کلسیم ، پتاسیم ، بی کربنات و… به آب آشامیدنی اضافه میشوند تا سختی آب آشامیدنی بیش از حد کاهش پیدا نکند .

برای اطلاع در رابطه با سختی استاندارد آب تصفیه شده میتوانید مقاله بهترین سختی آب برای آشامیدن را مطالعه نمایید .

  در انواع دستگاه تصفیه آب خانگی یونیزه قلیایی سطح ph آب آشامیدنی نیز افزایش پیدا میکند که موجب افزایش و تقویت سیستم ایمنی بدن انسان میگردد .

دستگاه اسمز معکوس ذکر شده در بالا عمدتا از انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل هستند که البته مارک ها و برندهای مختلفی در این عرصه وجود دارند .

برای انتخاب بهترین مارک تصفیه آب نیز پیشنهاد میکنیم به صفحه بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مراجعه نمایید .

قطعات یک تصفیه آب مخزن دار و بدون مخزن بسیار با هم متفاوت هستند و تعداد قطعات این دستگاه ها نیز بیان کننده اصالت و کیفیت یک دستگاه تصفیه کن آب مخزن دار است .

یک آب تصفیه کن خانگی بدون مخزن دارای قطعات زیر میباشد :
قطعات دستگاه تصفیه آب پمپ و مخزن دار اسمز معکوس در زیر را مشاهده و خودتان مقایسه نمایید که کدام تصفیه آب بهتر است :

تا اینجا شما متوجه تفاوت انواع تصفیه آب مخزن دار برقی و تصفیه آب بدون مخزن و بدون برق شده اید و از مهمترین راهنمایی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اطلاع پیدا کردید .

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مخزن دار تقریبا از دو برابر یک آب تصفیه کن الترافیلتراسیون Ultrafiltration شروع میشود و بیشتر دو برابر هم دستگاه های با کیفیت اصل تایوان هستند ، اما کیفیت آب تصفیه شده خروجی از آن به قیمت آن مقرون به صرفه است .

شما عزیزان میتوانید در صفحه قیمت تصفیه آب خانگی انواع سیستم های متفاوت تصفیه کننده آب آشامیدنی شهری را مشاهده و در صورت تمایل به خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب از شرکت تصفیه آسا بپردازید .

تصفیه آسا با ارائه خدات پس از فروش مادام العمر و گارانتی معتبر طلایی قطعات همواره شما عزیزان را در نگهداری ، تعویض فیلتر تصفیه آب و اطلاع رسانی زمان سرویس تصفیه آب خانگی همراهی خواهد کرد .

یعنی بدون پمپ و مخزنا عملا آب رو تصفیه نمیکنن نه ؟
خیر سختی آب رو کاهش نمیدن و تنها املاح درشت آب رو حذف می‌کنند
من می‌خوام دستگاه تصفیه معکوس استroبخرم
نمی‌دونم از کجا شروع کنم
رباط کریم هستم
آیا زیر بار کالای تحویل دادن و خراب بود ،
میرن
سلام و احترام
از فروشندگان و شرکت‌هایی که خدمات نصب و ارسال دارند خریداری نمایید که خدمات پس از فروش هم ارائه کنند
شرکت تصفیه آسا سراسر رباط کریم و اسلامشهر خدمات نصب و ارسال ارائه نموده و سرویس دستگاه شما را نیز در زمان های اصولی انجام خواهد داد
برای اطلاعات بیشتر، قیمت و مشخصات فنی دستگاه های مناسب منزل شما با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید
پس اینا که زنگ میزنن مزاحم تلفنی اند عملا چون هی میگن دستگاه بدون پمپ و مخزن آکوا داریم آب هم درست تصفیه نمی‌کند
سلام
من یک تصفیه آب نیاز دارم که هم به ساید وصل کنم و هم بتوانم سرریز آب آکواریوم را تامین کنم(حدود ۳لیتر در روز)
سلام بزرگوار
اگر قصد تهیه دستگاه تایوانی دارید بهترین دستگاه تایوانی برند مینروا Minerva میباشد که هم قابلیت اتصال به یخچال ساید دارد و هم امکان خروجی گرفتن برای آب آکواریوم
جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان تصفیه آسا تماس برقرار نمایید تا توضیحات تکمیلی در اختیار شما قرار گیرد
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Δ

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت خرید دستگاه تصفیه آب بدون مخزن تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها