خرابی ترانس تصفیه آب

برای ترانس  تصفیه آب و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

 
 
 

همانطور که می دانید تمام وسایل برقی برای روشن شدن نیاز به یک منبع تامین کننده برقی دارند .

60 درصد وسایل برقی با برق 220 یا 110 ولت کار می کنند اما وسایلی هم هستند که به دلیل کوچکی قطعات و یا دلایل دیگر از برق یا باطری با ولتاژ پایین تر استفاده می کنند .

تامین برق کمتر از 220 ولت ، به عهده یک مبدل (آداپتور یا ترانس ) می باشد .

ترانس ها نیز در ابعاد‚ولتاژ و آمپرهای گوناگون ساخته می شوند تا با وسایل گوناگون منطبق شوند .

ترانس یا مبدل برق در دستگاه تصفیه آب خانگی یک جعبه پلاستیکی مستطیل شکل است از یک طرف برق با ولتاژ220 ولت به آن وارد می شود و دارای یک سیم مشکی بلند به همراه یک دوشاخه کوچک می باشد و در طرف دیگر یک تکه سیم بیست سانتی متری دارد که دارای دو رنگ قرمز و مشکی است و در سر آن یک سوکت پلاستیکی سفید قرار دارد .

برخی از آداپتورهای دستگاه تصفیه آب از تکنولوژی قدیمی سیم پیچ هسته ای استفاده می کنند که در کنار آن یک مدار یکسو کننده ولتاژ قرار دارد که برق متناوب را به برق یکسو تبدیل می کند .

اما در ترانس های جدید بجای سیم پیچ های قدیمی ، از مدار کاهنده ولتاژ استفاده می کنند که به دلیل تولید گرمای کمتر در مدار کاهنده ، آداپتور دیر خراب شده و عمر مفید آن نیز افزایش می یابد .

ولتاژ ورودی به ترانس دستگاه تصفیه آب 220 ولت 50 الی 60 هرتز می باشد که پس از ورود به آداپتور تصفیه آب به برق 24 ولت 2 آمپر تبدیل می شود که پمپ آب و شیر برقی دستگاه تصفیه آب با این مقدار ولتاژ کار می کنند .

در دستگاه های تصفیه آب خانگی و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی نیز از ترانس با ولتاژ پایین استفاده می شود .

دلیل استفاده از ترانس به این خاطر است که این دستگاه ها به دلیل وجود آب در دستگاه و در دسترس بودن برای همگان از برق با ولتاژ پایین استفاده می شود تا احتمال خطر برق گرفتگی کاهش یابد .

 
یکی از اصلی ترین دلایل خرابی آداپتور دستگاه تصفیه آب ، نوسان برق می باشد .

هنگامیکه نوسان برق در مدار الکتریکی ترانس دستگاه تصفیه آب بوجود می آید باعث می شود تا قطعات اکترونیکی درون ترانس بسوزد و آداپتور از کار بیافتد .

از دیگر دلایل خرابی ترانس تصفیه آب دیر عوض کردن و یا تعویض نکردن فیلترها می باشد .

ممکن است تعجب کنید ولی این کار باعث سوختن ترانس نیز می شود به این دلیل که ممکن است در اثر عدم تعویض بموقع فیلترها ، یک یا چند فیلتر کیپ شوند و در این حالت آب از این فیلترها به سختی عبور می کند .

در این حالت پمپ آب را با فشار به سمت فیلترها می فرستد اما چون آبی عبور نمی کند پمپ داغ کرده و به اصطلاح جریان می کشد و باعث سوختن ترانس و حتی خود پمپ آب دستگاه تصفیه آب می شود .

 
اگر دستگاه تصفیه آب شما از کار افتاد ابتدا آب ورودی به دستگاه تصفیه آب را بررسی کنید که باز باشد و سپس چک کنید که دوشاخه برق دستگاه تصفیه آب درون پریز باشد .

بعد از انجام این کارها به سراغ آداپتور تصفیه آب بروید .

سوکت ترانس را جدا کنید و مستقیماً به پمپ تصفیه آب متصل کنید در صورت کار کردن پمپ آب دستگاه تصفیه آب ترانس سالم است ولی اگر پمپ آب کار نکرد مطمئن باشید که ترانس تصفیه آب سوخته است و باید تعویض شود .

 

شرکت آبرسان تهران در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان زیادی را با ارائه خدمات پس از فروش گسترده جذب نماید که از مهمترین مشتریان این شرکت می توان به شرکت آزاد راه تهران شمال، سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی، دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه خاک و مکانیک دانشگاه تهران، آزمایشگاه شیمی دانشگاه علم و صنعت و پژوهشکده پلیمر و مواد ایران اشاره نمود
آدرس: تهران خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2
 ایمیل: abresantehran@gmail.

com
تلفن:  77999407(021) – 77999423(021)
موبایل: 0296614-0912
واتس اپ: 09193041965
درباره ما
تماس باما
مقالات
خدمات پس از فروش

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.

2022© | طراحی سایت دارکوب

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت ترانس تصفیه آب تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها