تعویض فیلتر ممبران تصفیه آب خانگی

برای فیلتر ممبران و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

Publisher – بلاگ وب سایت مینروا فیلتر

مهم‌ترین فیلتر دستگاه‌های تصفیه آب خانگی ممبران است که باعث سبک سازی و خالص شدن آب می‌شود.

دقت بالای این فیلترها به نحوی است که کیفیت آب خروجی از این سیستم در سطح بسیار بالایی قرار می‌گیرد.

اگر نسبت به تعویض این فیلتر در زمان لازم بی‌توجهی کنید به کل دستگاه تصفیه آب خانگی آسیب وارد کرده و قطعا نمی‌توانید انتظار داشته باشید که آب سالمی به شما ارائه کند.

در این مطلب نحوه تعویض فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب را مرحله به مرحله به شما آموزش می‌دهیم.

فیلتر ممبران در مرحله چهارم دستگاه‌های تصفیه خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و کار تصفیه آب را بسیار حرفه‌ای کرده است.

کار این فیلتر حذف املاح بسیار ریز آب است که در دستگاه‌های تصفیه قبلی امکان پذیر نبود.

این املاح آسیب‌های زیادی به بدن انسان وارد می‌کنند که با حذف آن، آب سالم را می‌توان با خیال راحت مصرف کرد.

فیلتر ممبران انواع مختلفی دارد که دستگاه‌های تایوانی موجود در بازار با سختی و شرایط آب ایران بیشترین تطابق را داشته و کیفیت آب ارائه شده از سوی آن‌ها بسیار بالا است.

فیلتر ممبران در دستگاه‌های تصفیه خانگی که از سیستم  اسمز معکوس برخوردار هستند استفاده می‌شود.

این سیستم بهترین مارک آب تصفیه کن حال حاضر جهان به شمار می‌آید.

هر دستگاهی فیلتر ممبران خاص خودش را دارد، اگر بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی را خریداری کنید اما فیلتر ممبران را به موقع تعویض نکنید کیفیت آب خروجی آن مناسب نخواهد بود.

تعویض این فیلتر کار چندان سختی نیست و می‌توانید آن را یاد بگیرید.

این فیلتر معمولا سالی یک‌بار باید تعویض شود.

پیش از اینکه کار تعویض فیلتر ممبران خود را انجام دهید لازم است یک دستکش مخصوص لوله کشی تهیه کنید که در طی مراحل کار به دست شما آسیبی وارد نشود.

همچنین لازم است تمام ابزار و وسایل مورد نیاز برای تعویض فیلتر تصفیه آب را از قبل آماده کنید، شما برای انجام این کار به یک سینی بزرگ نیاز دارید که زیر دستگاه تصفیه آب بگذارید و از پاشیدن آب به اطراف پیشگیری کنید.

همچنین باید یک انبردستی یا دم‌باریک، نوار تلفن، آچار حوزینگ ممبران مناسب دستگاه خود و فیلتر جدید ممبران را در اختیار داشته باشید.

بهتر است فیلتر ممبران را از وب سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید که از کیفیت لازم برخوردار بوده و ضمن تصفیه آب به بهترین شکل ممکن طول عمر بالایی هم داشته باشد.

برای تعویض فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب باید مراحل زیر را سپری کنید.

به این ترتیب فیلتر تصفیه آب شما تعویض شده و قابل استفاده است؛ فقط باید قبل از باز کردن آب کار کربن گیری را انجام دهید.

سعی کنید هنگام باز کردن  شلنگ ورودی ممبران از یک پارچ استفاده کنید تا آب روی شیرهای برقی و پمپ و ترانس دستگاه تصفیه نریزد.

سعی کنید به کمک نوار تلفن همه قسمت‌های دستگاه تصفیه آب را آب بندی کنید و مانع نشت آب از درزها و محل اتصالات شوید.

تعویض فیلتر ممبران با نحوه تعویض فیلتر پست کربن کاملا متفاوت است و برای هر کدام باید از تکنیک‌های خاص آن‌ها استفاده کنید.

اگر انجام این کار برای شما سخت است می‌توانید از متخصصان و کارشناسان این حوزه کمک بگیرید.

پس از تعویض فیلتر باید کار کربن گیری به دقت انجام شود، برای این کار سه روش وجود دارد که می‌توانید در صورت تمایل هر کدام را انتخاب کنید.

ترتیب قرار گرفتن فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی به نحوی است فیلتر ممبران در یک محفظه قرار گرفته است دقت کنید پس از مرحله کربن گیری همه چیز در جای خود قرار گرفته باشد و آب از جایی نشتی نداشته باشد.

فیلترهای ممبران باید به صورت معمول سالی یک‌بار تعویض شوند و عمر مفید این فیلترها گاهی تا دو سال هم طول خواهد کشید.

آب تصفیه شده معمولا در این زمان از کیفیت لازم برخوردار است اما عوامل دیگری هم در طول عمر فیلتر تاثیر گذار است که باید به آن‌ها دقت کنید.

میزان آب مصرفی شما، عملکرد دستگاه و کیفیت فیلترهای پیش تصفیه، کیفیت آب تصفیه شده شهر شما، استاندارد بودن و کیفیت خود فیلتر ممبران روی زمان تعویض فیلتر ممبران تاثیرگذار است.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

نحوه استفاده از دستگاه تی دی اس به چه صورت است؟

گواهینامه استاندارد NSF برای دستگاه تصفیه آب چیست؟

تی دی اس چیست و چرا باید آن را اندازه گیری کرد؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

محبوب ترین مطالب

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

زمان و نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی

همه چیز درباره آب تصفیه شده

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید
بازیابی پسورد
پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت فیلتر ممبران تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها