تعمیر دستگاه تصفیه آب 800 گالن

برای تعمیر دستگاه تصفیه آب  800 گالن و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

برای آشنایی با تعمیر دستگاه تصفیه آب باید بدانید روند پاکسازی آب یا جدا کردن آلودگی از آب ، تصفیه آب نام میگیرد این تصفیه آب ، باعث پاکسازی ( سختی ، ذرات غبار ، کلر ، گل و آلودگی آب ) می شود .

این تصفیه آب شهری ، باعث پاکسازی کامل آب آشامیدنی نمی گردد .

زیرا میزان سختی آب شهری بسیار بالا می باشد و نیاز به تصفیه دوباره و کامل تر دارد .

دستگاه تصفیه سیستمی است که اصولا شامل چندین فیلتر تصفیه می باشد .

معمولا یک دستگاه تصفیه شامل 6 فیلتر می باشد , فیلترهای موجود در دستگاه تصفیه آب ، باکتریهای مضر را از بین می برند و با وجود این فیلترها شما میتوانید از بروز بیماریهای کلیوی و گوارشی رهایی یابید .

زمانیکه یک ماه از زمان مصرف دستگاه تصفیه آب شما میگذرد کافیست فیلترها را خارج کنید ، کاملا متوجه تغییر رنگ فیلتر از رنگ سفید به قهوه ای خواهید شد که متوجه میشوید چقدر گل و آلودگی به فیلتر وصل شده است .

آب تصفیه شده وقتی از طریق سازمان آب و فاضلاب بصورت لوله کشی وارد منازل میشود طی دو مرحله تصفیه می شود .

افزودن کلر به آب : بسیاری از میکروب ها و باکتری ها در آب کشته می شوند سپس این آب وارد سیستم لوله کشی شهری می گردد که در بسیاری از این موارد میزان کلر اضافه شده بیش از حد نیاز است که در مسیر رسیدن آب به مصرف کننده اگر در لوله آلودگی ایجاد شود , کلر اضافی موجود در آب ، آلودگی ها را از میان بر میدارد.

اسمز معکوس : یکی از امن ترین و نوین ترین روشهای تصفیه است .

آب طی چندین مرحله از یک غشا عبور کرده به این ترتیب در هر مرحله جداسازی آلاینده های فیزیکی شیمیایی با اندازه ای کمتر از 0.

001 میکرون از آب صورت می گیرد در نهایت آبی سالم و فاقد موادی مانند نیترات و نیتریت را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد .

دستگاه تصفیه آب رومیزی
دستگاه تصفیه آب خانگی (زیر سینک)
دستگاه تصفیه آب رومیزی : این دستگاه با توجه به طراحی زیبایی که دارد می تواند روی کابینت قرار بگیرد .

این دستگاهها بسته به نوع فرآیند تصفیه، میتوانند از روش ( اسمز معکوس) یا فیلتراسیون عادی تصفیه آب را انجام دهد .

دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی : این دستگاهها از متداولترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که در زیر سینک نصب شده و آب تصفیه شده را بوسیله یک شیر جانبی که روی سینک قرار می گیرد در اختیار مصرف کننده قرار می دهند .

عملکرد بهتر دستگاه گوارش
عملکرد بهتر کلیه ها و جلوگیری از بروز سنگ کلیه
کاهش بیماریهای قلبی عروقی
جوانی و شادابی پوست و بدن با آب سالم
نوشیدن آب سالم و تناسب اندام
کارينو سرويس در زمينه ي تعمير ، سرويس و نصب دستگاه تصفیه آب در تمامي ساعات روز در خدمت رساني شما عزيزان مي باشد .

کارينو سرويس مرکزي حرفه اي و ايمن جهت رفع تمامي مشکلات لوازم خانگي مانند دستگاه تصفیه آب و … همراه با هوشمندي و بهره برداري از پيشرفته ترين تجهيزات و به کارگيري کارشناسان و تعميرکاران مجرب و حرفه اي مي باشد.

شما ميتوانيد با مراجعه به وب سايت KARINO SABT.

IR درخواست خود را ثبت و يا با ارسال حرف R در سامانه پيامکي به شماره 50009124630643  نسبت به درخواست تکنسين اقدام نماييد .

مجموعه کارينو سرويس البرز خدمات خود را در زمينه نصب و گارانتي و همچنين تعميرات لوازم خانگي در مناطق زير ارائه ميدهد :
کمالشهر ، ميدان شهيد بهشتي ، نبش گلستان 2
تلفن کمالشهر :      02634725677    02634725680
تلفن کرج :      02632716856   09109427450

کارینو سرویس ایـن امـکان را به کـاربران خود می‌دهد تا هـر خـدمتی را که به آن نیاز دارند، از طریق وبسایت و تماس مستقیم به سهولت و در هـر سـاعتی از شبانه‌روز سـفارش دهند.

نـیروهــای خــدماتی برای جلب اعتماد شما دارای گـواهی عــدم سـوء پـیشینه، بیمه، احراز هویت، مدارک فنی و سفته نزد کارینو سرویس هستند و از فیلترهای تأیید صلاحیت ما عبور کرده‌اند.

کمالشهر _ میدان بهشتی _نبش گلستان2 – کارینو سرویس 
واحد پشتیبانی :  643 4630 0912
کرج  : 09109427450 – 02632716856
کمالشهر : 02634725677 – 02634725680

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت تعمیر دستگاه تصفیه آب 800 گالن تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها