تصفیه آب زیر سینک

برای تصفیه آب  زیر سینک و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

از اینجا دانلود کنید
همه ما می‌دانیم که کیفیت آب دیگر در هیچ کدام از مناطق یک شهر یکسان نمی باشد و این به معنای آن می باشد که آب مورد استفاده شما باید به طور کامل تصفیه بشوند تا بتواند از آن استفاده نمود.

حال در برخی از مناطق به دلیل عدم دسترسی به آب با کیفیت و یا تصفیه شده از دستگاه تصفیه آب استفاده می‌نمایندکه انواع مختلف و گوناگونی دارا هستند و ما می‌خواهیم در این مطلب شما را با نوع تصفیه آب زیر سینکی آشنا می کنیم و عیب ها و مزیت های آن را بررسی می نماییم.

تصفیه آب زیر سینکی یکی از معروف‌ترین و البته پر کاربردترین سیستم‌های تصفیه می باشد که کار اصلی آن ایجاد آبی تمیز و سالم برای شما می باشد.

نحوه و شیوه نصب این مدل تصفیه آب بسیار ساده است و به شما کمک می‌کند تا در میزان پرداخت هزینه‌های گزاف برای به دست آوردن آب شیرین بتوانید صرفه‌جویی نمایید و با کمترین هزینه آبی شیرین و تمیز در اختیار بگیرید.

تصفیه آب زیر سینکی یک سیستم بسیار عالی برای استفاده در خانه می باشد و مزییت های بسیار خوبی را داردکه می‌تـوان برای تمام اعضای خانواده سودآور باشند.

حال امکان دارد با خودتان بگویید تصفیه آب زیر سینکی چگونه کار می‌کند؟! نگران نباشید زیرا بسیاری از افرادی که در اکنون از این دستگاه استفاده می‌کنند اطلاعات چندانی درباره عملکرد و کارایی آن ندارند اما ما شما را با چرخه عملکردو کارایی این سیستم تصفیه آشنا می‌کنیم.

 
یکی از رایج‌ترین و متعدد ترین انواع سیستم‌های تصفیه آب، مدل تصفیه آب زیر سینکی می باشد که معمولا در خانه از آن استفاده می‌نمایندو جای آن در آشپزخانه زیر سینک ظرفشویی می باشد.

دلیل آن هم این می باشد که آب تصفیه شده برای نوشیدن و پخت و پز در دسترس قرار بگیرد.

مدل تصفیه آب زیر سینکی یک مدل دستگاه به نسبت ارزان قیمت می باشد که کمک بسیار زیادی در صرفه جویی در مصرف آب انجام می دهد و از طرفی فضای بسیار کمی را در یک مکانی که خارج از محدوده دید می باشد، اشغال می‌کند.

نصب این سیستم تصفیه آسان می باشدو شما با کمک یک فرد با تجربه و متخصص در این زمینه می‌توانید به راحتی این دستگاه را نصب کرده و از داشتن آب تصفیه شده و سالم لذت ببرید.

حال که با این دستگاه تصفیه آشنا شده‌اید امکان دارد این سوال در ذهن شما پیش بیاید که آیا شما به تصفیه آب زیر سینکی در خانه خود نیاز دارید یا خیر؟ قطعا جواب به این سوال بسیار آسان می باشد.

به هر حال اگر نیازمند آب سالم تمیز و تصفیه شده می باشید حتما باید یک دستگاه تصفیه در خانه خود داشته باشید.

همه ما می‌دانیم که آب شهری دارای املاح مختلفی می باشد که زیاد بودن این املاح و یا فلزات موجود در آب می‌تواند از کیفیت آن کم کند و علاوه بر این برای سلامت فرد نیز مضر است.

از این رو دستگاهی به نام تصفیه آب طراحی گشته است که کمک می‌نماید مانند یک فیلتر تمام میکروب‌ها، املاح مضر و فلزات موجود در آب را از بین ببرد و آب آشامیدنی سالم تولید نماید.

 
یکی از مزیت‌های استفاده از تصفیه آب زیر سینکی این است که تعداد مدل‌های طراحی شده از این دستگاه بسیار فراوان و زیاد می باشدو شما به عنوان خریدار می‌توانید هر کدام از این مدل‌ها را که مناسب فضا شما می باشد را انتخاب کرده تا دغدغه‌ای برای نصب آن نیز نداشته باشید.

علاوه بر این در میان مدل‌های مختلف و گوناگون موجود در بازار از این دستگاه، مدل بسیار پیشرفته آن نیز وجود دارد که قابلیت و کارایی فیلتراسیون بسیار بالایی برای از بین بردن املاح و فلزات موجود در آب را داراست.

این مدل دستگاه امکان دارد کمی گران‌تر از دستگاه‌های ساده تصفیه آب باشد اما قدرت بالاتری نیز دارد.

در این میان نیز تعداد کمی از مدل‌های دستگاه تصفیه آب زیر سینکی وجود دارند که قابلیت و توانایی حذف فلزات سنگین مانند فلوراید، آرسنیک، رادیوم و فلزهای دیگری که وجود آن‌ها در آب موجب ایجاد بیماری‌های گوناگون و مختلف می‌شود را دارد.

 
یکی دیگر از مزیت های دستگاه تصفیه زیر سینکی سرعت بسیار بالای آن در تصفیه کردن آب می باشد به طوریکه شما می‌توانید در مدت زمان بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه یک بطری آب را از آب تصفیه شده پر نمایید.

علت این سرعت نیز به خاطر این می باشد که آب در مخزن فشار هیدرواستاتیک ذخیره شده است و همراه با یک فشار مطلوب و مناسب ثابت است که کمک می‌کند با سرعت بالا آب تمیز در جریان باشد.

 
سیستم تصفیه آب زیر سینکی به شما این اطمینان را می‌دهد که هرگز نگران نشتی آب و ریختن آن از زیر سینک نباشید زیرا این دستگاه به صورت مستقیم به وسیله ی یک شیر منحنی به شیر آب اصلی وصل شده است در نتیجه یک سیستم کاملا یکپارچه به وجود می‌آید و شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی از کار نکردن این دستگاه یا نشتی آب به واسطه شیر آب اصلی به شست و شو مشغول شوید.

 
همانطور که قبل‌تر هم به آن اشاره داشتیم یکی از بهترین مزیت های استفاده از تصفیه زیر سینکی جاگیری بسیار کم آن در زیر سینک ظرفشویی می باشد و این یکی از بهترین مزیت های استفاده از این دستگاه است زیرا نه چندان بزرگ می باشد که ظاهر زشتی به فضای آشپزخانه ندهد و نه در معرض دید افراد قرار دارد و داخل کابینت نصب می‌گردد.

 
این مدل از دستگاه‌های تصفیه آب از دو لحاظ بسیار مقرون به صرفه می باشند: قیمت اولیه و هزینه نگهداری.

از این رو این محصول یک گزینه بسیار عالی برای تمام افرادی می باشد که به دنبال یک دستگاه تصفیه آب ارزان و البته کارآمد و با کارایی می باشند.

 
به طور کلی شاید یکی از عیب های اصلی که بتوان درباره این محصول ارائه کرد این باشد که این دستگاه در هرجای خانه که نصب باشد فقط آب وارد شده به همان لوله را تصفیه کرده و این بدان معناست که اگر این سیستم در زیر سینک آشپزخانه نصب گردد، تنها از شیر آب ظرفشویی شما می‌توانید آب تصفیه شده داشته باشید.

به همانی خاطر می باشد که توصیه می‌کنیم هنگام نصب این دستگاه جایی را انتخاب کرده که بیشترین نیاز را به آب تصفیه شده داشته باشد و یا سعی کنید برای هر فضایی یک سیستم تصفیه نصب کنید.

 
اگر شما در زیر سینک یک سیستم تصفیه آب نصب کنید، باید یک شیر آب مخصوص به آن نیز در کنار شیر آب اصلی آن نصب کنید که برخی افراد این مورد را یکی از عیب های این سیستم تصفیه می‌دانند و شاید به نظرشان قرار گرفتن دو شیر آب بر روی ظرفشویی کمی ظاهر آشپزخانه را ناآراسته نشان ندهد.

البته ناگفته نماند که با استفاده از تصفیه آب زیر سینکی خطی دیگر این مشکل رفع می‌گردد.

اما با این حال نصب مدل خطی این دستگاه کار بسیار دشوار و سختی است و از طرفی خواهان بسیاری در میان مردم نیز ندارد.

آدرس کارخانه: اصفهان، شهرک صنعتی منتظریه، خیابان 104، فرعی یکم، کد 134
شرکت:031333113930313331143309919067420فروش:09915257582کارخانه:0314229012203142290124فکس:03142290124واتس آپ و تلگرام:09915257582ایمیل : info@avp.

ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این تارنما متعلق به آویژه پایپ میباشد.

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت تصفیه آب زیر سینک تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها