تصفیه آب رومیزی

برای تصفیه آب  رومیزی و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

تعداد فیلتر : 7
فشار پمپ : 10 بار
وزن : 10.

8 کیلو گرم
ظرفیت : 15 لیتر در ساعت
ولتاژ برق ورودی : 220 ولت
درصد حذف ناخالصی ها : 98%
تصفیه آب (به انگلیسی: water refinery)، هر فرایندی که کیفیت آب را بهبود می‌بخشد تا آن را برای یک هدف خاص مناسب‌تر سازد.

هدف استفاده نهایی ممکن است نوشیدن، تأمین آب صنعتی، آبیاری، نگهداری جریان رودخانه، تفریح با آب یا بسیاری از کاربردهای دیگر، از جمله بازگرداندن به صورت امن به محیط زیست باشد.

تصفیه آب آلاینده‌ها و اجزای نامطلوب را حذف می‌کند یا غلظت آنها را کاهش می‌دهد به طوری که آب برای استفاده مورد نظر مناسب می‌شود
تصفیه برای تولید آب آشامیدنی شامل حذف آلاینده‌ها از آب ورودی برای تولید آبی هست که به اندازه کافی برای مصرف انسان بدون خطر ،کوتاه مدت یا بلند مدت بر سلامتی انسان باشد.

موادی که در طول فرایند تصفیه آب آشامیدنی حذف می‌شوند عبارتند از: جامدات معلق، باکتری‌ها، جلبک‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها می باشد
فرایندهای مربوط به حذف آلاینده‌ها شامل فرایندهای فیزیکی مانند ته‌نشینی و فیلتراسیون، فرایندهای شیمیایی مانند ضد عفونی و انعقاد و فرایندهای بیولوژیکی مانند فیلتر کردن آهسته شن و ماسه است.

برای اطمینان از کیفیت آب، علاوه بر تصفیه، مسائل مربوط به نقل و انتقال و آبرسانی نیز مدنظر قرار گرفته می‌شود.

به همین دلیل، روش معمول برای جلوگیری از آلودگی باکتریایی در طول مرحله توزیع، نگهداشتن مواد ضدعفونی کننده در آب تصفیه شده‌است.

تصفیه آب رومیزی دیواری کنت مدل Pearl، تصفیه آب رومیزی دیواری کنت مدل Pearl با 7 فیلتر فیلتر نانو سدیمنت، فیلتر نانو کربن فعال، فیلتر UF هشت اینچ، ممبران 75 گالن، RO فیلمتک آمریکا، لامپ UV فیلیپس هلند، فیلتر کربن نهایی و سیستم فیلتراسیون پیشرفته اسمز معکوس و همچنین دقت فیلتراسیون 0.

0001 میکرون می تواند کلیه ی ناخالصی های آب از جمله ناخالصی های فیزیکی (گل و لای، رنگ، بو، مزه)، شیمیایی (انواع مواد آلی، کانی، معدنی، فلزات سنگین، نیترات، نیتریت، آرسنیک و …)، میکروبی (باکتری ها، ویروس ها، انگل ها، قارچ ها، کیست ها و …) را به طور کامل از بین ببرد.

این دستگاه برند کنت KENT دارای فشار پمپ 10 بار است و با ولتاژ برق ورودی 220 ولت کار می کند، یکی از بارزترین ویژگی های تصفیه آب رومیزی دیواری کنت مدل pearl این است که هنگامی که برق منزل یا اداره یا هر مکانی که از این دستگاه استفاده می شود قطع شود این دستگاه قابلیت عبور جریان آب را دارد.

ابعاد این دستگاه 40*33*47 سانتی متر و وزن آن نیز 10.

8 کیلوگرم است و جنس بدنه نیز از پلاستیک ABS Food Grade است.

تصفیه آب رومیزی دیواری کنت مدل pearl دارای برترین استاندارد های واقعی جهانی از جمله WQA آمریکا، NSF آمریکا، CE اروپا و TUV آسیا است.

همچنین دارای یکسال گارنتی فام سرویس است که جهت تهیه و خرید از شرکت سناکنترل از طریق شماره های ذکر شده می توانید سفارش داده و خرید خود را ثبت کنید.

– تعداد فیلتر : 7
– فشار پمپ : 10 بار
– وزن : 10.

8 کیلو گرم
– ظرفیت : 15 لیتر در ساعت
– ولتاژ برق ورودی : 220 ولت
– درصد حذف ناخالصی ها : 98%
– عبور آب در حین قطع برق : دارد
– گارانتی : یکسال فام سرویس
– ابعاد : 40*33*47 سانتی متر
– قطر شیلنگ ها : 6 و 10 میلی متر
– دقت فیلتراسیون : 0.

0001 میکرون
– سیستم فیلتراسیون : اسمز معکوس
– جنس بدنه : پلاستیک ABS Food Grade
– حداقل و حداکثر دما : 5 تا 40 درجه سانتیگراد
– تعویض پیش فیلتر های کنت به مدت کارکرد یکساله است
– تصفیه آب رومیزی دیواری کنت مدل pearl با قابلیت نصب دیواری
– با استفاده از دو روش RO و UF می تواند کلیه آلودگی های محلول در آب را به طور 100% تصفیه نماید
– دارای برترین استاندارد های واقعی جهانی از جمله WQA آمریکا، NSF آمریکا، CE اروپا و TUV آسیا است
– انواع فیلتر : فیلتر نانو سدیمنت، فیلتر نانو کربن فعال، فیلتر UF هشت اینچ، ممبران 75 گالن، RO فیلمتک آمریکا، لامپ UV فیلیپس هلند، فیلتر کربن نهایی
– مواد فیلتر شونده : فیزیکی (گل و لای، رنگ، بو، مزه)، شیمیایی (انواع مواد آلی، کانی، معدنی، فلزات سنگین، نیترات، نیتریت، آرسنیک و …)، میکروبی (باکتری ها، ویروس ها، انگل ها، قارچ ها، کیست ها و …)

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه شما *
نام *
ایمیل *
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فروشگاه اینترنتی سناکنترل مرکز خرید تجهیزات ابزاردقیق، اتوماسیون و کنترل، لوازم اندازه گیری در ایران می باشد.

یکی از اولویت های سناکنترل، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرآیند پیش از خرید آنهاست.

برای سناکنترل بسیار مهم است که کاربران آن، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و بادقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند.

تهران، خیابان طالقانی، روبروی بیمارستان 502 ارتش، شماره 150، ساختمان سنا، طبقه اول – 1571834915
تماس 09123570437
info@sneco.

ir
تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به سناکنترل بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع می باشد.

طراحی،اجرا، بهینه سازی و پشتیبانی توسط آرسام تک
تماس

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت تصفیه آب رومیزی تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها