تصفیه آب جامبو چیست

برای تصفیه آب  جامبو چیست و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

http://gg.

gg/npyn4 شرکت MY-RO برند تجاری ثبت شده ما با بیش از 30 سال سابقه کار در زمینه تصفیه آب صنعتی RO ( دستگاه تصفیه آب صنعتی من )
یکی از قطعات اساسی که در سیستم تصفیه آب صنعتی برای شیرین سازی آب چاه و حتی آب شهر به روش اسمز معکوس در ورودی آپارتمان ها و ویلاها استفاده می شود ، محفظه فیلتر تصفیه آب صنعتی جامبو با پشتی فلزی است که مواد را از بین می برد.

مواد آلی موجود در آب چاه و کلر به آب شهری تبدیل می شود ، بنابراین آبی که توسط دستگاه تصفیه آب صنعتی با محفظه جامبو تصفیه می شود ، طعم و بوی مطبوعی دارد و به دلیل از بین بردن کلر در آب تصفیه شده شهری ، آب آشامیدنی موجود در آن نیز مانع از استفاده مردم می شود.

شرکت آب پاکسازان از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت، واردات و راه اندازی انواع سیستم‌های تصفیه آب و تصفیه فاضلاب آغاز کرده کرده است.

تیم آب پاکسازان از ابتدای فعالیت خود با اتکا به دانش، تخصص و تجربه کارشناسان خود توانسه است بیش از ۴۲۰۰ پروژه موفق در زمینه تصفیه آب و فاضلاب، بر اساس آخرین دستاوردهای علمی و فنی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

از جمله محصولات شرکت “آب پاکسازان” میتوان به دستگاه تصفیه آب صنعتی، آب شیرین کن های دریایی، قطعات مورد نیاز RO، پکیج های تصفیه فاضلاب، فیلتر های شنی و کربنی، مواد شیمیایی مانند آنتی اسکالانت و مواد شستشوی فیلتر، پکیج تزریق کلر و گند زدایی آب، ازن ژنراتور ها و سختی گیر های رزینی اشاره کرد.

یکی از مهم ترین بخش هایی که شرکت آب پاک سازان در آن سرمایه گذاری بسیاری نموده است بخش خدمات پس از فروش محصولات خود می باشد، از این رو این شرکت تصمیم گرفته است تا برای افزایش سطح رضایت مندی مشتریانی که از انواع محصولات این شرکت خریداری می کنند واحدی را تحت عنوان امداد تصفیه برای ارائه خدمات به دستگاه های تصفیه آب و سایر محصولات خود تاسیس کرده است.

شرکت تولید آب پاکسازان با بهره گیری از فناوری روز دنیا و نیروی انسانی متخصص و با در نظر گرفتن اصول و قوانین حاکم بر صنعت آب و داشتن علم طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به شما عزیزان اعلام می دارد.

شرکت آب پاکسازان علاوه بر تامین نیازهای داخلی و ارسال محصولات خود به استان ها و شهرستان های مختلف کشور پهناور ایران، در عرصه جهانی نیز نامی شناخته شده به شمار می رود.

کیفیت مطلوب محصولات و طراحی جذاب به کار گرفته شده، کشور های مختلفی را به گروه مشتریان ما اضافه نموده است.

آب پاکسازان از جمله شرکت های فعال در زمینه تصفیه آب است که می‌توان به ویژگی‌هایی از قبیل پاسخ‌گویی در لحظه، ارئه‌ی خدمات در هفت روز هفته و بیست وچهار ساعت شبانه روز، سرعت عمل در سرویس‌دهی خدمات، استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت شرکت های تصفیه آب و فاضلاب اشاره نمود.

شما می‌توانید از طریق تماس با مرکز خدمات کارخانه آب‌پاکسازان ،علاوه بر در خواست خدمات تعمیر ونگهداری از مشاوره‌های فنی‌ومهندسی به صورت کاملا رایگان استفاده نمائید.

آدرس کارخانه تصفیه آب شعبه خوزستان اهواز شهرک صنعتی
سایت تصفیه آب پاکسازان با خدماتی متمایز در بین شرکتهای تصفیه آب با بیش از سالها قدمت و تجربه در ساخت انواع دستگاه های تصفیه اب؛ کارخانه تصفیه آب پاکسازان از اولین شرکت های فعال در زمینه تصفیه آب (شرکت های سازنده ro) است.

اگر به دنبال شرکت تصفیه آب و فاضلاب آب پاکسازان بهترین مورد برای شماست، پس منتظر چی هستین فورا با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

اگر به دنبال لیست شرکت های تصفیه آب و فاضلاب هستید می‌توانید با آب پاکسازان از جمله برترین شرکت های فعال در زمینه تصفیه آب آشنا شوید.

فروشگاه تصفیه آب شرکت آب پاکسازان با دانش روز دنیا در صنعت دستگاه تصفیه آب بهترین گزینه برای گلخانه, صنعت دام پروری, متالوژی, پرورش ماهی و … می‌باشد.

شرکت آب پاکسازان همواره در تلاش است که بتواند بهترین خدمات، همچنین بهترین طراحی و از همه مهم تر بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه نماید.

اگر بخواهیم مراحل تصفیه آب را به طور کامل بنویسیم کلی سال باید وقت صرف این مبحث کنیم فلذا برای شما عزیزان فیلم مراحل تصفیه آب را در تلوزیون آب پاکسازان قرار داده ایم.

آب پاکسازان از اولین شرکت های سازنده پکیج تصفیه فاضلاب با دهه ها تجربه است که در این راه شرکت های مهندسی تصفیه آب و فاضلاب بسیاری پس از سال ها فعالیت به هر دلیلی کنار کشیده اند، پس شما میتونید با خیال راحب به سوالات خودتون در رابطه با تصفیه آب چیست – بهترین دستگاه تصفیه آب کدام است و دستگاه تصفیه آب RO چیست برسید.

این شرکت معتبر دارای انواع محفظه های مات و شفاف دارای براکت های ساخته شده از پلاستیک ضد باکتری بهداشتی است که توسط براکت ها به دیواره ثابت می شوند.

تکیه گاه پوشش دستگاه تصفیه آب صنعتی نیز از صفحات مخصوص و مقاوم ساخته شده است که برای این منظور مناسب هستند.

از ویژگی های بارز این دستگاه تصفیه آب صنعتی می توان به نصب کم ، جمع و جور و ساده ، عدم اتلاف آب در آن ، عدم نیاز به مصرف برق اشاره کرد و برای از بین بردن ذرات معلق در آب بزرگتر از 5 میکرون بسیار مناسب است.

در حال بودن است.

این محفظه اتاقی است که فیلترها در آن قرار می گیرند و انواع مختلفی دارند و از جعبه های جامبو به دلیل ارتفاع 20 اینچی در صنایع و مکانهایی که دبی آب زیاد است استفاده می شود.

این محفظه ها قادر به نصب طیف گسترده ای از فیلترهای آب هستند.

آب پاکسازان این قوطی ها ممکن است دارای یک فیلتر الیافی باشند که قادر است شن و ماسه و گل را از آب جذب کند.

یا از فیلترهای کربن برای بهبود طعم آب یا کلر موجود در آن استفاده کنید.

به طور کلی ، بسته بندی جامبو برای از بین بردن کلر موجود در آب و رسوبات آن طراحی شده است که می تواند آب خالص و با کیفیتی را برای مصرف کننده فراهم کند.

برنامه های هوزینگ جامبو
عملکرد این محفظه ها محافظت از فیلتری است که در آن قرار داده شده است.

از محفظه های بزرگتر برای فیلتر کردن آب از 4 تا 4.

5 اینچ استفاده می شود.

در دستگاه های تصفیه آب صنعتی یا نیمه صنعتی از محفظه نازک 20 اینچی یا محفظه جامبو 20 اینچ استفاده می شود.

از خانه های بزرگ به منظورهای مختلفی استفاده می شود ، از جمله استفاده در منزل برای محافظت از لباسشویی ، شیر آب ، آب و برق ، منابع آب آشامیدنی و باغ و ویلا قبل از درمان.

این محفظه برای کاربردهای صنعتی در حفاظت از پمپ ، سیستم تصفیه اسمز معکوس ، برای سخت کننده ها و سیستم های گرمایشی استفاده می شود.

مسکن جامبو
1- در باغ‌ها و ویلاهای جنگلی برای تصفیه آب چاه
دسترسی به آب لوله کشی در پارک ها و ویلاهای جنگلی دشوار است.

بنابراین ، فقط می توان از آب چاه استفاده کرد.

آب چاه حاوی مقدار زیادی رس و ماسه است.

در برخی موارد ، می توان از فوم برای تهیه آب چاه استفاده کرد ، که می تواند در معرض وجود نمک های مختلف مانند شن و ماسه باشد.

بنابراین ، در این موارد ، استفاده از تصفیه آب چاه بهترین گزینه است.

2- مسکن جامبو در ورودی ساختمان
وسایلی مانند ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی یا آبگرمکن و حتی ظروف آب را اداره می کنند.

بنابراین ، اگر از آب تصفیه نشده یا سخت برای آنها استفاده شود ، مشکلات زیر ممکن است ایجاد شود ، از جمله:
برای رفع این مشکلات می توان از تله های پیش تصفیه و رسوبات استفاده کرد اما فضای زیادی را اشغال می کنند و بهترین گزینه نصب محفظه تصفیه آب ورودی است.

این محفظه می تواند از لوازم منزل شما محافظت کرده و عمر مفید آن را بسیار افزایش دهد.

3- در کشاورزی برای آبیاری قطره ای
در سیستم آبیاری قطره ای ، سختی آب می تواند یک مشکل باشد و باعث انسداد سیستم آبیاری شود.

شن و ماسه و گل موجود در آب ، نازل را مسدود کرده و کارایی آن را کاهش می دهد.

بنابراین ، برای جلوگیری از این مشکلات ، استفاده از پیش درمانی با محفظه جامبو گزینه خوبی است.

مزایای مسکن جامبو در تصفیه آب
هوزینگ جامبو
مشخصات فنی محفظه جامبو
جعبه های جامبو از نظر تحمل دما ، تحمل فشار ، اندازه ورودی و خروجی و ارتفاع متفاوت است ، از جمله:
قوطی های جامبو با هر اندازه ورودی و خروجی حداکثر 8 برابر تحمل فشار دارند.

حداکثر تحمل دما در این اقامتگاه ها 45 درجه سانتی گراد و 4 درجه سانتی گراد است.

این جعبه ها از نوع پروپیلن و غذای معتبر ساخته شده اند.

ارتفاع آن 20 اینچ است.

اندازه ورودی و خروجی برای پوسته های جامبو 1 ، 1-1 / 2 اینچ ، 1-1 / 4 اینچ و در نهایت 2 اینچ است.

زنجیره مسکن از پروپیلن تقویت شده ساخته شده است.

این قالبها یا از نرمتر ساخته می شوند یا از نوع تایوان هستند
چه فیلترهایی در جعبه های جامبو قرار می گیرند؟
1- فیلترهای مشبک صنعتی: از این فیلترها برای از بین بردن شن و ماسه و ذرات بزرگ معلق در آب استفاده می شود.

2- فیلترهای پلی فسفات: از این فیلترها برای جلوگیری از رسوب دستگاه گرمایشی استفاده می شود.

3- فیلترهای رزین صنعتی: این فیلتر برای کاهش سختی آب استفاده می شود.

پوشش جامبو 20 اینچ نرم تر
انعطاف پذیری شکل پذیری 20 اینچ برای صنایع و مکانهایی با مصرف آب و دبی بالا استفاده می شود.

فیلترهای کارتریج در قطرهای 4 تا 4.

5 اینچ در داخل جعبه نرم 20 اینچی استفاده می شوند.

همچنین جعبه های نرم افزاری 20 اینچی با اندازه های مختلف ورودی و خروجی در دسترس هستند که شامل: ورودی و خروجی ، 1 ، 1/2 و 4.

3 اینچ است.

از نرم ترین بدنه جامبو 20 اینچی بهره می برد
جلد نرم 20 اینچی Jumbo دارای ویژگی های زیر است:
این نوع مسکن در شرایط زیر استفاده می شود:
1- مصارف خانگی: تأمین آب آشامیدنی ، پیش تصفیه آب ورودی ساختمان و ویلا ، حفاظت از تاسیسات ، شیرآلات ، دیگهای بخار و ماشین لباسشویی.

2- کاربرد فنی: این پوشش با فیلتر داخلی برای پیش تصفیه ، تصفیه ذرات ریز ، محافظت از پمپ و سیستم های تصفیه آب RO و همچنین سیستم های گرمایشی و سخت کننده ها استفاده می شود.

نکات مربوط به نصب بدنه Jumbo 20 اینچ
موارد زیر برای نصب و استفاده از پوشش باید در نظر گرفته شود:
محفظه یا محفظه فیلتر باید در داخل ساختمان و به دور از نور آفتاب ، گرمای شدید یا سرما و نوسانات درجه حرارت بالا یا پایین و همچنین در یک محیط تمیز نصب شود.

قوطی های آبی برای آب سرد و قرمزها برای آب گرم تا 80 درجه سانتیگراد طراحی و ساخته می شوند.

تغییرات شدید محیطی و جوی از جمله نوسانات دما و نور خورشید تأثیر منفی بر عملکرد سیستم و مسکن ندارد و باعث ضعف و کاهش عمر آن می شود.

از نصب محل قرارگیری در معرض آفتاب خودداری کنید زیرا باعث رشد عواملی مانند باکتری ها ، جلبک ها و عناصر تک سلولی می شود.

در صورت نیاز به نصب محفظه در محیط آفتابی ، می توانید از نمونه های مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش با آرم ضد شکن استفاده کنید.

پوشش باید حداقل 10 سانتی متر از سطح زیر آن فاصله داشته باشد ، به طوری که هنگام تعویض فیلتر داخل ، باز و بسته شود.

توجه:آب پاکسازان.

در صورت عدم استفاده از زیره مخصوص تولید شده توسط Sofilter ، باید بین مهره بدنه و دیواره حداقل 3 سانتی متر فاصله وجود داشته باشد.

همچنین به دلیل پلاستیکی بودن سوراخ های اتصال بین براکت و محفظه ، پیچ و مهره های مربوط به اتصال باید همزمان بسته شوند ، در غیر این صورت سوراخ های اتصال از هم فاصله می گیرند و در نصب محفظه مشکل خواهید داشت.

بهتر است با اتصالات انعطاف پذیر ، پوشش را به سیستم لوله متصل کنید.

اگر این امکان وجود ندارد ، اطمینان حاصل کنید که توسط اتصالات و لوله ها فشاری به محفظه وارد نشده است.

همچنین اطمینان حاصل کنید که درجه حرارت آب و جمع شدن یا گسترش لوله ها به محفظه فشار وارد نمی کند.

برای جلوگیری از لرزیدن و پیچ خوردگی لوله های جانبی ، ابتدا و انتهای لوله ای که به محفظه متصل است باید با گیره به دیوار متصل شود.

از مهره های استوانه ای شامل چرخ دنده های 3/4 ، 1/2 و 1 اینچ استفاده کنید.

استفاده از چرخ دنده های مورب باعث فشرده سازی و ایجاد ترک در دنده برنجی محفظه می شود.

بهترین حالت فرم نصب محفظه سیستم بای پس است که برای نگهداری یا تعویض فیلتر نیازی به قطع آب به کل سیستم نیست.

فقط از نوار تفلون برای آب بندی دنده های مسی محفظه متصل به سیستم لوله کشی استفاده کنید.

نصب کارتریج باید توسط یک متخصص انجام شود.

در صورت استفاده از پوشش در یخ سازها و آبسردکن ها ، احتمال شکستن شیشه به دلیل احتمال بازگشت آب سرد و ایجاد شوک حرارتی وجود دارد.

در این موارد باید از عینک های فشار قوی استفاده شود.

آیا این محصول برای من مناسب است؟
انعطاف پذیری شکل پذیری 20 اینچ برای صنایع و مکانهایی با مصرف آب و دبی بالا استفاده می شود.

فیلترهای کارتریج با قطرهای 4 تا 4.

5 اینچ در داخل محفظه های فیلتر 20 اینچ استفاده می شوند.

همچنین جعبه های نرم افزاری 20 اینچی با اندازه های مختلف ورودی و خروجی در دسترس هستند که شامل: ورودی ، خروجی 1 ، 2 و 2 اینچی می باشد.

این محفظه فقط برای آب سرد استفاده می شود ، از مواد اولیه گیاهی ساخته شده و دارای استاندارد کارخانه ملی ایران است.

مطالب مرتبط :شرکت های سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی- دستگاه تصفیه آب صنعتی ro چیست
http://gg.

gg/npyn4 شرکت MY-RO برند تجاری ثبت شده ما با بیش از 30 سال سابقه کار در زمینه تصفیه آب صنعتی RO ( دستگاه تصفیه آب صنعتی من )
انتشارات؛ مجموعه ای از اطلاعاتی که در خصوص تصفیه آب صنعتی باید بدانید، با حضور فعالان، شرکت های تصفیه آب صنعتی در کشور "شرکت های تصفیه آب" به نام های: آب پاکسازان (https://abpaksazan.

com/) – تصفیه آب-شرکت آب تصفیه با دانش تخصصی رایگان در اختیار شما کاربران فهیم ویرگول virgool.

io

مطلبی دیگر از این انتشارات

مطلبی دیگر از این انتشارات

مطلبی دیگر از این انتشارات

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت تصفیه آب جامبو چیست تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها